Olis kiikarissa 1,9 diesel Ocu vuosimallia 2007,ajettu 100000
paljonko siitä pitäis maksaa pyyntö on 6500.
Skoda Octavia Saksasta
5
297
Vastaukset
- mikä itäauto?
Ei taida Skoda-viestit enää kuulua mihinkään itäautopalstalle, laitapa oikealle palstalle. Ennen kun joku Toyotalippispää alkaa haukkumaan, kerron, että en aja itse Skodalla, mutta voisin kyllä.
- taidat,
olla skeida-tero sitte, jos kerran voisit ajaa itäautolla, buahaaa-haa
- Mossemenivolganalta
taidat, kirjoitti:
olla skeida-tero sitte, jos kerran voisit ajaa itäautolla, buahaaa-haa
On tää ihmeellistä touhua näin silloin tällöin seuraten? Auto on ilmeisesti joillekin niin vakava paikka ja joku henkilön mitta, ettei tosikaan.
Olen myynnyt vuosien varrella lukuisia autoja (liikkeenharjoittaja) ja omalta kohdaltani en voi allekirjoittaa, että itselleni vaikuttaisi millään lailla, mikä/mitkä autot ovat omistuksessani, vain sen verran toki, että olen ollut omistaja autoilleni, muuten olen voinnut ajaa suvereenisti itäautoillakin, ostinpa kerran takavuosina "harppi-saksan" suurlähetystöstä yhden diplomaatti-Ladankin. Toki onhan minulla ollut muitakin merkkejä, amerikkalaisia, aikanaan länsi-saksalaisia laatuautojakin. Nykyään ajelen ranskalaisilla autoilla enimmäkseen, mutta en myöskään näe mitään estettä, ettenkö voisi ostaa uuden Skodankin. - just se
kyllähän tuo aloitus on ihan oikealla palstalla,täällähän puhutaan itäautoista,skodista, ladoista, mosseista ym..
mutta se että kuka hullu hakee skodan saksasta,,?ei kai ladojakaan saksasta tarvitse hakea,löytyy molempia suomestakin.
- Tero T
Saksassa näkyy paljon pikkubemareita , sitä 100-sarjaa isolla koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779