Olis kiikarissa 1,9 diesel Ocu vuosimallia 2007,ajettu 100000
paljonko siitä pitäis maksaa pyyntö on 6500.
Skoda Octavia Saksasta
5
323
Vastaukset
- mikä itäauto?
Ei taida Skoda-viestit enää kuulua mihinkään itäautopalstalle, laitapa oikealle palstalle. Ennen kun joku Toyotalippispää alkaa haukkumaan, kerron, että en aja itse Skodalla, mutta voisin kyllä.
- taidat,
olla skeida-tero sitte, jos kerran voisit ajaa itäautolla, buahaaa-haa
- Mossemenivolganalta
taidat, kirjoitti:
olla skeida-tero sitte, jos kerran voisit ajaa itäautolla, buahaaa-haa
On tää ihmeellistä touhua näin silloin tällöin seuraten? Auto on ilmeisesti joillekin niin vakava paikka ja joku henkilön mitta, ettei tosikaan.
Olen myynnyt vuosien varrella lukuisia autoja (liikkeenharjoittaja) ja omalta kohdaltani en voi allekirjoittaa, että itselleni vaikuttaisi millään lailla, mikä/mitkä autot ovat omistuksessani, vain sen verran toki, että olen ollut omistaja autoilleni, muuten olen voinnut ajaa suvereenisti itäautoillakin, ostinpa kerran takavuosina "harppi-saksan" suurlähetystöstä yhden diplomaatti-Ladankin. Toki onhan minulla ollut muitakin merkkejä, amerikkalaisia, aikanaan länsi-saksalaisia laatuautojakin. Nykyään ajelen ranskalaisilla autoilla enimmäkseen, mutta en myöskään näe mitään estettä, ettenkö voisi ostaa uuden Skodankin. - just se
kyllähän tuo aloitus on ihan oikealla palstalla,täällähän puhutaan itäautoista,skodista, ladoista, mosseista ym..
mutta se että kuka hullu hakee skodan saksasta,,?ei kai ladojakaan saksasta tarvitse hakea,löytyy molempia suomestakin.
- Tero T
Saksassa näkyy paljon pikkubemareita , sitä 100-sarjaa isolla koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst27814558Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1544053PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303821Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701718Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4001690En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351649Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491346Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81111Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok621088Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1181079