Kebab Pizzeria Utopia

"Pizzan Ystävä"

Meni hyvä pizzeria ihan hukkaan, kun ovat vähentäneet täytteiden ja juuston määrää pizzoissa. Ennen olivat tosi maukkaan mielestäni ja nykyään kuivaa koppuraa, missä saa täytettä metsästää. Nykyään pilkottaa pohjaa liian paljon lätyssä!!!

115

8794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyttä paskaa !!!

Niin on käynyt muissakin, esim. Tasty Fast Foodissa ja Golden Flowerissakin !
      Se on sitä tämän päivän voiton maksimoimista eli asiakkaan kusetusta ja rahasta lypsämistä.

Ennen sitä sanottiin huijaamiseksi, nykyään kaupanteoksi eli businekseksi

• harmaatalous kuriin

Joo, poikia on varoitettu verotarkastajista... eivät voi lyödä enään niin paljoa (eli kaikkia) ohi kassan... Kohta palaa ensimmäinen pitsa pohjaan

• gregerh3gedsfer

turkinpippurissa en muista saaneeni kuittia pitkään aikaan mutta enpä oo jaksanu sitä vaatiakkaan. yhteen väliin alkoivat antamaan sen mutta taas menivät samoille raiteille

• vfda45
    • Halpaa

He kumminki työlistävät omaan maan kansalaisia . Koska olet nähny ulkolaisilla ravintolan pitäjillä suomalaisia töissä? et varmaan monesti tai olekko koskaan. Eli tyhjä napina pois.

• kallista

niin mutta jättää verot maksamatta että pääsee listalle ! napise vain kuule itsenäs vai oletko päässyt listalle? kyllä menee paskasti tai ei osaa mitään asioita hoitaa kun pääsee listalle muutaman kympin takia :=) hahahahahahahahahaha

• UTOPIA :)

Hei asiakkaat!
      Palautetta on kiva saada, niin negatiivistakin kuin positiivistakin. Kaikki palautteet otetaan huomioon ja yritämme parhaamme jotta jokainen saisi oman parhaan pizzan tai kebabin.
      Jokaisella on oikeis mennä tarkistamaan yritysten verotarkastukset, onko ne maksettu vai ei!
      Voi olla myös se mahdollisuus ettei halvalla saa hyvää tai jos saa niin se on jostain pois.
      Ei pyörittele mafiat eikä ole sivubisnestä vaan täyspäivästä työtä, kolmen lapsen isän arkea ;).
      terveisin UTOPIA

• Utopia fani

Kyllä Utopian pizzat ja salaattiannokset ovat kaupungin parhaat vaikka eivät kaupungin halvimmat olekaan. Yhtään kuivaa koppuraa en ole saanut ja mielestäni pizzat ovat ihan yhtähyviä kuin alunalkaenkin.
        Ja palvelu - mitä ystävällisintä ja miellyttävintä.

Ja uskon, että paikat jotka myyvät pizzaa 5 - 6 eurolla niin siellä on jotain häikkää maksupuolella - joko tilavuokrat maksamatta, verot maksamatta tai sitten palkan maksuissa jotain ei laillista.
        Ja pizzerian tarkoitus on tuottaa myös sen verran että myös omistajakin saisi elannon itselleen ja perheelleen yrityksestä. Tämä on tarkoitus kaikilla pienilläkin yrityksillä, mutta monasti käy vain niin että ainoaksi iloksi jää työn ilo.

Ja mitä sitten vaikka täytteet olisivat vähän vähentyneetkin - alkuaan niitä oli mielestäni kyllä ihan liikaa. Jos et ole sattunut huomaamaan henkilökohtaisessa elämässäsi, että tuntipalkkasi on noussut, asumiskustannuksesi ovat nousseet, ruokakaupassa käynnin hinta on noussut niin sama on tapahtunut myös pizzerian kuten kaikkien muidenkin liiketilojen kohdalla. Ja on kolme tapaa jatkaa pizzan tekoa eteenpäin: nostaa hintoja tai säästää raaka-aineissa tai sitten se todennäköisin vaihtoehto eli oma palkka pienenee ja työpäivän pituus silti kasvaa.

• Hyvään tottunut
        Utopia fani kirjoitti:

Kyllä Utopian pizzat ja salaattiannokset ovat kaupungin parhaat vaikka eivät kaupungin halvimmat olekaan. Yhtään kuivaa koppuraa en ole saanut ja mielestäni pizzat ovat ihan yhtähyviä kuin alunalkaenkin.
        Ja palvelu - mitä ystävällisintä ja miellyttävintä.

Ja uskon, että paikat jotka myyvät pizzaa 5 - 6 eurolla niin siellä on jotain häikkää maksupuolella - joko tilavuokrat maksamatta, verot maksamatta tai sitten palkan maksuissa jotain ei laillista.
        Ja pizzerian tarkoitus on tuottaa myös sen verran että myös omistajakin saisi elannon itselleen ja perheelleen yrityksestä. Tämä on tarkoitus kaikilla pienilläkin yrityksillä, mutta monasti käy vain niin että ainoaksi iloksi jää työn ilo.

Ja mitä sitten vaikka täytteet olisivat vähän vähentyneetkin - alkuaan niitä oli mielestäni kyllä ihan liikaa. Jos et ole sattunut huomaamaan henkilökohtaisessa elämässäsi, että tuntipalkkasi on noussut, asumiskustannuksesi ovat nousseet, ruokakaupassa käynnin hinta on noussut niin sama on tapahtunut myös pizzerian kuten kaikkien muidenkin liiketilojen kohdalla. Ja on kolme tapaa jatkaa pizzan tekoa eteenpäin: nostaa hintoja tai säästää raaka-aineissa tai sitten se todennäköisin vaihtoehto eli oma palkka pienenee ja työpäivän pituus silti kasvaa.

Minun mielestä Utopiassa on Tornion parhaat pitsat ja täytteiden määrässä ei ole kyllä mitään moittimista. Olen asunut pitkään Oulussa, jota pidetään pitsakaupunkina (eikä syyttä) ja olin iloinen, että Torniosta löytyi paikka jossa on lempipitserioideni kaltaisia pitsoja ja hintakin on sopiva.

• Eitorniolainen

Niin....

On se kumma juttu ettei nykypäivänä saa metristä pizzaa missä on puolikiloa täytteitä ja juustoa päällä hintaan 5€. Tottakai huijauksen makua ilmassa...

Itse laskeskelin, että pitäs 130 lättyä myydä vitosella päivässä, että saisi pelkät liiketilan vuokrat maksettua. Siihen sitten kaikki muut kulut ja omat / muiden palkat päälle.

Kaikki alle kympin normipizzat on halpoja, uskokaa pois. Mikäli halvemmalla myy, pitää olla volyymiakin ja sitähän ei Torniosta jokapäivälle riitä. Ei tämä homma mitään hyväntekeväisyyttä ole. Kovaa työtä. Halukkaat voi tulla kokeileen.

• kiooj

njaah, joka päiväkö ne vuokrat maksetaan.

• hojo hojo
        kiooj kirjoitti:

Jokaisesta päivästä se vuokra pitää maksaa... vitun urpo!

• hlssdads
        hojo hojo kirjoitti:

Jokaisesta päivästä se vuokra pitää maksaa... vitun urpo!

vidun urpo, aiemmasta sai käsityksen että se sun mukaas pitäs maksaa 30kertaa kuukaudessa.

• öljbnj
        kiooj kirjoitti:

voi pyhä yksinkertaisuus, onse varmasti autuas olotila.

• UA

keteus on sairaus.

• Tyytyväinen asiakas

Utopiassa kyllä todella hyvä kanasalaatti ja ihanat lämpimät leivät mukana! Palvelussa, eikä tiloissakaan valittamista.

• wrda

Utopiassa on kaupungin parhaat pizzat ja palvelu.

• gastronoomi

Nyt kun kerran on omistajakin kuulolla, niin tässä kaino toive:

Olisko mitenkään mahdollista, että rupeaisitte tekemään OMAA kebab varrasta?

Siis laittaisitte siihen OIKEAA lihaa mitä olette itse hommanneet viljelijöiltä tai kaupasta? Tai laittakaa vaikka lammasta. Sitäkin löyty alueelta ihan omasta takaa.

Ei haittaa vaikka annos maksaisi vähän enemmän. Olen valmis maksamaan sen jotta vältyn syömästä sitä roskaa, mitä tukusta kannatte kebab vartaisiin.

Lisäksi olisi hienoa saada syödä taas aitoa lammaskebabia - ja jos oikeasti osaatte tehdä kebabia kotimaassanne, niin varmasti mausteetkin osuu kohdilleen?

Olisko mahdollista? Veikkaan, että tuosta tulisi hillitön hitti.

Ainakin Helsingissä ne paikat, joissa omistaja näkee vähän vaivaakin ja tekee itse vartaita, tunnetaan ympäri Suomea ja jengi tulee syömään sinne vähän kauempaakin.

• kannatetaan!

Ääni gastronomin ehdotukselle!

nähkää vähän vaivaakin sen kebben eteen!

Kuka tahansa osaa kantaa tukusta sitä paskakebbee ja höylätä siitä lastuja. Sen sijaan tarvitaan mestari, että tekee niin hyvää kebbeä kuin mitä Turkissa saa.

• totuus tollot

jauhelihaa se sielläkin pyörittää,se on vain maustettu "kebab" mausteillä 97% suomen kebab paikoista myy tukusta ostettua jauheliha tankoa.

wikipedia.fi/kebab

• Ali Hamam al-Jabba

....mutta 3% EI myy tukusta kannettua kebbeä ja sitähän nimimerkki Gastronoomi yritti käsittääkseni ehdottaa, että Kebabbeeria Utopia liittyisi nuihin oikeiden kebbe-ravintoiloiden listaan.

Takaan että kannattaa. Kestää jonkin aikaa, että sana leviää, mutta noihin OIKEISIIN kebberavintoiloihin lähdetään ihan oikeasti jopa syömään MATKAN takaa.

Tässä on talvisin aikamoinen trafiikki mm. pohjoisen hiihtokeskuksiin ja kunhan sana leviää, niin on aivan varma, että yksi jos toinenkin kuski rupeaa tekemään pikku piipahduksen Torniossa kebabille.

Mutta tukkukebben perässä kukaan ei juokse. Pitää nähdä vähän vaivaa. Näin se menee.

• pohojola99

Utopiassa vimosen päälle salaatit ja pitsat myös! Laatua josta pystyy maksamaan! Hyvä pojat!

• Hupsista..

Menin tilaamaan jokuaika sitten Utopiasta kotiinkuljetuksella pizzoja, mutta nyt vasta tajusin että en saanut kuittia kun käteisellä maksoin???!! Eipä tainnu meikäläisten pizzoista mennä veroja.....

• wrhdk

Tosi hyvät pizzat utopiassa. Kateelliset ne vaan ruikuttaa.

• (: UTOPIA

Hei asiakkaat!
      Pitkästä aikaa taas "linjoilla" :), Kiitos taas palautteesta. Kebabeista, mitä on oikea kebab?... se on liha tai jauhelihaa, molemmat maustetaan ja paistetaan. Nykyään Turkissakaan ei käytetä oikeaa lihaa vaan jauhelihan sekaan sekoitetaan lampaan rasvaa, se antaa makua (ei jokapaikassa). Ja kun käytetään oikeaa lihaa, se maksaa kolminkertaisen hinnan. Turistialueen ulkopuolella tehään ehkä juuri sitä "oikeaa" kebabia, he kasvattavat itse karjansa ja niistä tehdään filee.
      Jos me täällä Suomessa miettisimme tekevämme sitä "oikeaa kebabbia" niin pieni epäilys olisi sen menekistä koska hintakin nousisi kolmin-nelinkertaiseksi. Meillä käytetään 100% naudanlihaa kebabeissa (suomalainen naudanliha) joka ei mielestämme ole sitä "paskakebbee" :), tukussa toki on valinnan varaa, mutta siihen kalleimpaa olemme päätyneet, pizzerioissa asioidessasi on sinulla oikeus kysyä mitä kebab sisältää (mustaa valkoisella). Eli järkisyistä jatkamme toistaiseksi samalla linjalla koska olemme kuitenkin "pikaruokapaikka".
      Kuljetuksen kuitesta: Kuskilta voi aina pyytää kuitin mikäli hän on sen unohtanut antaa, mutta se on lähetyskuitti, oikea kuitti saadaan vasta kun rahat on lyöty kassaan. Lunastamattomia tilauksia sattuu valitettavan usein jonka takia emme lyö kassaa ennen kuin raha on kassassa.
      Palautteet jatkukoot! Olemme avanneet omat nettisivut www.utopiapizzeria.fi
      Täälläkin käymme viestejä lukemassa, mutta myös nettisivuillamme on palaute osia ja vastaamme mielellämme henkilökohtaisesti :)

Yst.terv. www.utopiapizzeria.fi

• Ali Hamam al-Jabba

Ensinnäkin, perustelu "koska mielestämme Turkissakin fuskataan kebbe-lihan laadussa turistiseuduilla, niin mekin täällä Utopiassa aiomme tehdä sitä" ei ole kovin kestävä.

Vähän sama kuin perustelisit omaa juomistasi sillä, että naapurissakin juopotellaan... Two wrong doesn't make it right.

En ole Turkissa käynyt kuin kerran, mutta ainakin oma kokemukseni oli, että olin aivan p*rkeleen vaikuttunut maan ruokakulttuurin KORKEASTA tasosta! Muinaisesta sulttaanien hovista periytyvä ruokakulttuuri on 1000 vuotta vanhaa ja ruokalajit ovat todellisia taideteoksia. Niin maultaan kuin visuaalisesti. Siinä ei pärjää edes ranskalainen keittiö välttämättä. Tuon Turkin matkan innoittamana innostuin jopa hankkimaan turkkilaisesta keittiöstä kertovan keittokirjan.

Jostain syystä tänne Suomeen on Turkin ruokakulttuurista on tuotu lähinnä kaalikääryleet (turkiksi dolmanit, meillä jalostuneet aivan omaan muotoonsa koska tämä tuliainen on jo yli 300 vuotta vanha "sotamuisto") ja sitten nämä PASKAkebben tehtailijat, joita Kebab-Pizzeria Utopiakin haluaa innokkaasti näköjään olla.

Olen jyrkästi erimieltä tuosta, että Turkissa olisi yhtä huonot kebabit kuin millä täällä kansaa jallitetaan. Kokemusta minulla tosin on vain tosiaan niistä turistipaikoista. Jos Utopian omistajan mielestä niissä myydään vain ja ainoastaan huijarikebbeä- ja tosi hyvää kebbeä saa vain siellä maaseudulla, niin minun täytyy toki korjata tilanne ja lähteä käymään Turkissa kulinaristisella matkalla. Tarkoitus on tosin ollutkin mennä Istanbuliin muutenkin ihmettelemään sen kaupungin ihmeitä, mutta sehän ei toki mitään maaseutua ole. Sen uskallan kyllä sanoa, että jos sieltä Turkista toisi sieltä turistirannalta top10 sijoittuvan kebberavintolan ja istuittais tänne Suomeen, niin vähän ajan päästä se olisi aivan pe*keleen suosittu ja pöydän saisi vain varaamalla! Suomesta kun ei löydy yhtään niin kovantason kebberavintolaa! Edes helsinkiläläinen Ani, jota jotkut hehkuttaa Suomen parhaimpana kebberavintolana, ei pääse lähellekkään. En tiedä mistä johtuu. Varmaan niistä mausteista, mutta kannattais ravintoloitsijan mennä hemmetin äkkiä sitten hakemaan ne mausteet sieltä kotimaasta tänne ja pistää pisnes pystyyn!

Olen rehellisesti sanottuna itse jopa joskus miettinyt, että jos hakisi Turkista yhteistyösopparin jonkun tuollaisen tasokkaan kebbe-ravintolaketjun kanssa (niitäkin siellä on!) ja tuottaisi konseptin Suomeen. Mutta kun olen aivan väärän alan ihmisiä, en ymmärrä ravintolan pyörittämisestä mitään, ymmärrän vain ravintolan asiakkaana olemisesta.

Pizzeria Utopiallakin on kuitenkin aika monta asiakaspaikkaa, silloin harvoin kuin siellä olen käynyt syömässä mitään. Yritän kyllä vältellä käymistä. Kävisin useammin, jos olisi laadukkaampaa purtavaa. Mutta kun ei ole muuta kuin sitä tukku-paskakebabbia, niin mitäpä sitä vaivautumaan. Samaa sontaa saa muualtakin ja jos se tukkukebab"liha" ei ravintoloitsijankaan mukaan edes sisällä lihaa, niin mahtaako olla edes kovin terveellistä syötävää?

Elämä on varmasti ravintoloitsijalle helpointa, että ostaa tukusta halpaa paskakebbeä ja vuolee siitä idiooteille "kebabin" irvikuvia. Yli puolet asiakaspaikoista on tyhjänä....

Mutta entäpä jos olisikin kunnianhimoinen ravintoloitsija, joka päättäisi, että eräänä päivänä hänen "pikaruokapaikkansa" onkin muuttunut oikeaksi turkkilaiseksi ravintolaksi ja komeilee Suomen ykkösenä tällä listalla:http://www.kebabille.com/ ja jopa ammattiruokakriitikot ovat noteeranneet ravintolan?

Yksi jos toinen Leville posotteleva turisti kurvaisi Keminmaan liittymästä Tornioon "tankkaamaan". Ei vain bensaa ja nuuskaa, vaan maan kuulut adana kebabit.

Ikea turistit olisivat löytäneet paikan ja pöytiä saisi varaamatta vain tiistai-iltaisin ja silloinkin hikisesti. Asiakaspaikkojen käyttöaste huitelisi yli 80% ja annosten hinnatkin olisivat tuplaten nykyiseen verrattuna....

Märkä unelma? Ei toki. Aivan mahdollista tehdä, jos vain viitsii nähdä vähän enemmän vaivaa kuin että kantaa tukusta samaa paskaa tarjolle kuin mitä ne 430 muuta samanlaista ravintolaa Suomessa ja Ruotsissa harrastaa.

Joskus yrittäjänkin kannattaa ottaa ns. harkittu riski ja tehdä vähän pesäeroa muihin yrittäjiin. Pätee ainakin minun omalla alallani, joten miksi se ei pätisi nimenomaan ravintola-alalla, jossa makuasiat jos mitkä ovat ratkaisevassa asemassa!

• Utopia ;)
        Ali Hamam al-Jabba kirjoitti:

Ensinnäkin, perustelu "koska mielestämme Turkissakin fuskataan kebbe-lihan laadussa turistiseuduilla, niin mekin täällä Utopiassa aiomme tehdä sitä" ei ole kovin kestävä.

Vähän sama kuin perustelisit omaa juomistasi sillä, että naapurissakin juopotellaan... Two wrong doesn't make it right.

En ole Turkissa käynyt kuin kerran, mutta ainakin oma kokemukseni oli, että olin aivan p*rkeleen vaikuttunut maan ruokakulttuurin KORKEASTA tasosta! Muinaisesta sulttaanien hovista periytyvä ruokakulttuuri on 1000 vuotta vanhaa ja ruokalajit ovat todellisia taideteoksia. Niin maultaan kuin visuaalisesti. Siinä ei pärjää edes ranskalainen keittiö välttämättä. Tuon Turkin matkan innoittamana innostuin jopa hankkimaan turkkilaisesta keittiöstä kertovan keittokirjan.

Jostain syystä tänne Suomeen on Turkin ruokakulttuurista on tuotu lähinnä kaalikääryleet (turkiksi dolmanit, meillä jalostuneet aivan omaan muotoonsa koska tämä tuliainen on jo yli 300 vuotta vanha "sotamuisto") ja sitten nämä PASKAkebben tehtailijat, joita Kebab-Pizzeria Utopiakin haluaa innokkaasti näköjään olla.

Olen jyrkästi erimieltä tuosta, että Turkissa olisi yhtä huonot kebabit kuin millä täällä kansaa jallitetaan. Kokemusta minulla tosin on vain tosiaan niistä turistipaikoista. Jos Utopian omistajan mielestä niissä myydään vain ja ainoastaan huijarikebbeä- ja tosi hyvää kebbeä saa vain siellä maaseudulla, niin minun täytyy toki korjata tilanne ja lähteä käymään Turkissa kulinaristisella matkalla. Tarkoitus on tosin ollutkin mennä Istanbuliin muutenkin ihmettelemään sen kaupungin ihmeitä, mutta sehän ei toki mitään maaseutua ole. Sen uskallan kyllä sanoa, että jos sieltä Turkista toisi sieltä turistirannalta top10 sijoittuvan kebberavintolan ja istuittais tänne Suomeen, niin vähän ajan päästä se olisi aivan pe*keleen suosittu ja pöydän saisi vain varaamalla! Suomesta kun ei löydy yhtään niin kovantason kebberavintolaa! Edes helsinkiläläinen Ani, jota jotkut hehkuttaa Suomen parhaimpana kebberavintolana, ei pääse lähellekkään. En tiedä mistä johtuu. Varmaan niistä mausteista, mutta kannattais ravintoloitsijan mennä hemmetin äkkiä sitten hakemaan ne mausteet sieltä kotimaasta tänne ja pistää pisnes pystyyn!

Olen rehellisesti sanottuna itse jopa joskus miettinyt, että jos hakisi Turkista yhteistyösopparin jonkun tuollaisen tasokkaan kebbe-ravintolaketjun kanssa (niitäkin siellä on!) ja tuottaisi konseptin Suomeen. Mutta kun olen aivan väärän alan ihmisiä, en ymmärrä ravintolan pyörittämisestä mitään, ymmärrän vain ravintolan asiakkaana olemisesta.

Pizzeria Utopiallakin on kuitenkin aika monta asiakaspaikkaa, silloin harvoin kuin siellä olen käynyt syömässä mitään. Yritän kyllä vältellä käymistä. Kävisin useammin, jos olisi laadukkaampaa purtavaa. Mutta kun ei ole muuta kuin sitä tukku-paskakebabbia, niin mitäpä sitä vaivautumaan. Samaa sontaa saa muualtakin ja jos se tukkukebab"liha" ei ravintoloitsijankaan mukaan edes sisällä lihaa, niin mahtaako olla edes kovin terveellistä syötävää?

Elämä on varmasti ravintoloitsijalle helpointa, että ostaa tukusta halpaa paskakebbeä ja vuolee siitä idiooteille "kebabin" irvikuvia. Yli puolet asiakaspaikoista on tyhjänä....

Mutta entäpä jos olisikin kunnianhimoinen ravintoloitsija, joka päättäisi, että eräänä päivänä hänen "pikaruokapaikkansa" onkin muuttunut oikeaksi turkkilaiseksi ravintolaksi ja komeilee Suomen ykkösenä tällä listalla:http://www.kebabille.com/ ja jopa ammattiruokakriitikot ovat noteeranneet ravintolan?

Yksi jos toinen Leville posotteleva turisti kurvaisi Keminmaan liittymästä Tornioon "tankkaamaan". Ei vain bensaa ja nuuskaa, vaan maan kuulut adana kebabit.

Ikea turistit olisivat löytäneet paikan ja pöytiä saisi varaamatta vain tiistai-iltaisin ja silloinkin hikisesti. Asiakaspaikkojen käyttöaste huitelisi yli 80% ja annosten hinnatkin olisivat tuplaten nykyiseen verrattuna....

Märkä unelma? Ei toki. Aivan mahdollista tehdä, jos vain viitsii nähdä vähän enemmän vaivaa kuin että kantaa tukusta samaa paskaa tarjolle kuin mitä ne 430 muuta samanlaista ravintolaa Suomessa ja Ruotsissa harrastaa.

Joskus yrittäjänkin kannattaa ottaa ns. harkittu riski ja tehdä vähän pesäeroa muihin yrittäjiin. Pätee ainakin minun omalla alallani, joten miksi se ei pätisi nimenomaan ravintola-alalla, jossa makuasiat jos mitkä ovat ratkaisevassa asemassa!

Ali Hamam al-Jabba :) Kiitos palautteesta! Selvästi asiaan olet perehtynyt ja varmasti asiaa ja nyt tulee se mutta, oikeasta kebabista vois kiistellä loputtomiin ja varsinkin silloin kun toisella on turkkilainen näkökanta ja toisella suomalainen. Turistialueiden kebabbeja ei olla verrattu paskaan, eikä myöskään sitä omaa tukusta kannettua, koska 100% naudanliha ei sisällä paskaa.
        Mieli avoinna tätä firmaa pyöritetään ja tulevaisuus näyttää mitä uudistuksia teemme.
        terveisin Utopia

• Tyytyväinen Utopiaan

Utopiassa Tornion parhaat pizzat ja kebabit mielestäni. Palvelu on erinomaista ja paikka viihtysä, tilava ja puhdas.

Jos vieraani tahtovat joskus ulos syömään, niin vien heidät ehdottomasti Utopiaan ja ovat todella tykänneet mitä ovat tilanneet ja aikoneet käydä toistekkin :)

Kiitos Utopia! Jatkakaa samaan malliin :)

• nallex

Tyytyväisiä ollaan utopiaan täälläkin! Kerrankin Torniossa laadukas pizzeria.

• ehdottomanhyvää

Tänään juuri tuli syötettyä vieraat ulkona ja Utopiaan päädyttiin! Ryhmämme ikähaitari oli 7-65 ja kaikki lähti tyytyväisinä. Tiedän mistä työpaikkalounaskin nyt tilataan!

• kotimaista kiitos

Tekeekö Torniossa kukaan Suomalainen pizzaa ja kebabeja ?
      Tuntuvat olevan kaikki ulkomaalaisia...

• Torniosta

Ai tekkeekö Torniossa suomalainen pizzaa... Kippari pizzeria puuluodossa.
      Leken pizzeria kokkokankhaalla, ,Hevis delipizza keskustassa,Pikkolo puttaalla,,Neste Kotipizza,,Rax ostarilla........ löytyneepi jokkaiselle.

• Tietoa kaipaavat

Kuinhan usein kaupungin terveystarkastaja mahtaa vaivautua vierailemaan ja tarkastamaan kyseisten ruokapaikkojen, ruoka-ainesten tuoreutta ?

• wetgerhrtjrtwerfsed

Varsinki nuorempia hyödynnetään ja heitetään rahat vaan kassaan ja ei anneta kuittia ellei erikseen pyydetä.

• Joku vain

Mitä sillä kuitilla teet? Pankkikortilla ostaessani saan ainakin tapahtumasta tositteen, muuta en tarvi.

• 35676543456
        Joku vain kirjoitti:

Mitä sillä kuitilla teet? Pankkikortilla ostaessani saan ainakin tapahtumasta tositteen, muuta en tarvi.

Kuitti onkin tarkiste siitä, että yrittäjä hoitaa velvoitteensa yhteiskuntaa kohtaan.

• 689076789098767890+

Yksi tämmöinen Ihsan Öztürk yrittäjäksi tänne Tornioon ja näiltä muilta paskanvääntäjiltä loppuu elinkeino ainakin kebabin myynnistä.

http://www.kebabille.com/arvostelut/ravintola.php?rid=1311

Jostain syystä tänne Suomeen tulee vain tunareita maahanmuuttajien joukossa. Jopa kebabin tekijöiksi.

Hommaan pitäis saada muutos.

• Ripaste

Itse oltiin kyllä tyytyväisiä Utopiasta tilaamiini pizzoihin paitsi että juusto (Hawaiipizzassa) oli jotain hometyyppistä joka ei ole minun mielijuustoa. Mutta se oli oma tyhmyys kun en hoksannut kysyä tilatessa! Kuittikin tuli mukana!

• gaojkhjuqabn

kyllä, kelpo lätyt on.

• Vakio Asiakas Utopia

Itse olen vakio asiakas ja käyn työkaverin/porukan kanssa useasti viikossa syömässä Utopiassa.Ei ole moitittavaa ruoan laadussa eikä palvelussa.Joka kerta olen kuitin saanut tai on kysytty tarvitsetko.Ihan samalla tavalla kuin Citymarketin kassalla.

Ruokaan tehdään muutoksia ja tietenkin jos lisäystä niin normilisä siitä.
      Ei ole vatsasärkyjä eikä muitakaan oireita.
      Joku aikasemmin kysyi "aitoa"kebabbia.Sitä tavaraa ei syö pirukaan ja jos aitoa lammasta pitää olla niin kilohinta lienee kohtuuton yrittäjälle ja siinä vaiheessa asiakkaallekkin:)

Kebab tulee ihan kotomaasta ja olen tuoteselosteenkin nähnyt moneen otteeseen.
      Hyvä kebabbi.Itseasiassa parhain mitä olen syönyt.

• ja jos ei tarvi..

kuittia nii ei lyödä kassaan

• kimmon10

Kävin puolisoni kanssa kyseisessä pitseriassa.
      Saamani kinkku-tonnikapitsa ei sisälötänyt kinkkua lainkaan. Kinkun tilalta siinä oli jotain Metro-tukun myymää kinkun näköistä vetiostä kinkkuvalmistetta. Tämä kinkkuvalmiste tehdään makkarasta. Tonnikalaa oli todella vähän. Puolisoni tilasi kinkku-ananaspitsan. Samaamössöä kinkkuna ja ananasta kokonaista 4-5 palasta.

Kate tehdään raaka-aineiden laatua laskemalla ja täytteiden määrää vähentämällä.

Lisäkatetta saadaan kun asiakkaalle ei anneta kuittia. Emme saaneet kuittia ruokailustamme vaikka pyysin. Joku tuolla toisessa ketjussa sanoi, ettei saanut kuittia kotiinkuljetuksen yhteydessä. Asiakkaille tiedoksi, silloinkin kuitti on annettava.

Tarjoilu oli täällä todella väkinäistä ja surkeaa. Ei kiitosta eikä hyvää ruokahalua kuulu tämän paikan tarjoilijoiden sanavarastoon.

• Ilmeisesti Utopialla menee niin huonosti, että täällä ei saa olla yhtään keskustelua, jossa arvostellaan heitä.
      Näyttää Utopian omistajat ottavan heti yhteyttä ylläpitoon jos jotain negatiivistä heistä kirjoitetaan.

Kebabista. Samaa lihaa kaikissa paikoissa torniossa. Ostavat kaikki lihansa Metro tukusta kemistä.Siksi ihmettelen miten jossain se on muka parempaa kuin toisessa...

• Tornio-Pizzakaupunki

lopeta jo tuo naurettava kitinä. massapostittaminen on muuten kielletty.

• Onkhan?

Antaa puhua suunsa tyhjäksi. Tietääkseni meillä on täällä edelleen sananvapaus.
      Enemmän alkaa epäilyttää tuonlainen ihmeellinen poisto...
      Tuosta massapostaamisesta, jos se on kiellettyä niin miksi minun ja naapurini postilaatikko on aina täynä mainoksia, ja vieläpä täysin samoja!

• häh?

kimmon10 onko sulla joku kampanja? Mikä muu sinua motivoi kuin 4-5 ananaspalaa. mikä massa postittaminen..oletko käynyt useamminkin utopiassa, miksi? kun jos sielä niin kaikki on huonosti.

• hassa06

utopialla mene huonosti.ei maksa veroa

• .................

ihanaa,,mahtavaa,jollain on todella hampaankolossaan jotain kun häätyy ottaa tään utopian mokaamisen aina uudelleen esiin,,,,kuka sua on niin potkinut ,etkö voi jo mennä eteen käsin......................

• Tytöt

Huono Paika

• exasiakas3

Miksi tätä ei saa ottaa uudelleen esiin.
      Yrittäjä itsekkin tuolla ylempänä kertoi etteivät anna kuittia kotiin viedyistä pitsoista.

Verottaja jää ainakin niistä nuolemaan näppejään...

• tml77

Parhaat ruuat ja aivan suosikkipaikka tullut meidän perheelle. Ihan sama mitä tilaa niin saa herkullisen ja runsaan aterian, ja kuitti on saatu joka kerta pyytämättä =)

Tsemppiä yrittäjälle toivoo yrittäjän vaimo, joka tietää mitä se on =)

• Hyvä hamppari

Hampurilaiset on ainakin testaamisen arvoiset, ovat onnistuneet tekemään niistä hyvin maittavia runsailla täytteillä. Ei todellakaan ole mitään kuivia pihvisämpylöitä niin kuin yleensä näissä pizzerioissa tahtoo olla.
      Ovat vaan niin tolkun suuria että syömistä on enemmän kuin mitä jaksaisi :D
      Olisi hyvä jos hampurilaisista olisi myös hieman pienempi vaihtoehto...

• ewfwffwvev

lapin paras paika syödä käyn joka paiva syömassa ja todella hyva ruoka!!!!!!!!!!!! kaikki joukolla syomaan utopi

• Ihme hommaa.

No ei se kyllä mikään Lapin paras paikka ole.

Kebab-grilliksikin keskinkertainen. Jo Oulusta löytyy parempaa. Ainakin ennen löytyi. Saa nähdä nyt kun legendaarinen Troija-kebabkin siirtyi karvakäsien omistukseen. Luultavasti pilaavat loistavan brandin ja bisneksen.

Ei tänne tule ainuttakaan kunnon ravintolaihmistä noista Lähi-idän maista. Täyttää paskaa tarjoavat vaikka oman maan ruokakulttuuri menestyisi oikeana ravintolanakin. Nimimerkki Gastronomi tossa yllä ihan oikein kiteytti homman meiningin.

• mahan täydeltä

Käytiin täss viikolla siellä syömässä,oli aivan maittava ruoka,kuin nyt yleensä tämän tyylin paikoissa on..palvelu oli todella ystävällistä..kiitos vaan hnekilökunnalle

• tyytyväinen asiakas

Ei missään tapauksessa saa mennä vaihtamaan kebabbia muuksi, nykyinen on aivan taivaallisen hyvää ja annoskoko aivan valtava. NAM! Joka kerta on kuitti tullut pyytämättä ja palvelu erittäin osaavaa ja ystävällistä.

• pizzan ystävä

Ehdottomasti Tornion siistein pizzeria! Ystävällinen palvelu ja erikoisen maukkaat pizzat, kebabit ja salaatit. Kuitti tulee kassakoneets pyytämättä ja kant-aiakaskortti on kiva, välillä tulee ilmainen ruoka. Suosin ja suosittelen kaikille. Oiva-arviointi on myös kiitettävä ja sen arvioinnin on tehnyt terveystarkastaja!

• veronsa maxajat

Hieman useammin terveystarkastaja voisi tehdä pistokäyntejä noissa pizzerioissa.
        Aivan varmasti seassa on toisinaan vanhaksi menneitä aineksia, koska eivät kehtaa heittää hävikkiin.
        No, me hyväuskoisethan ne syödään sitten pienen uunissa käytön ja maustamisen jälkeen.
        Eli TERVEISIÄ TORNION TERVEYSTARKASTAJALLE: LIIKKEELLE SIELTÄ TOIMISTOLTA!

• Tilannu oon

Eihän se oo ko kokkeilet itte. Tillaa pitsa kotiin ja oon 100 varma ettet saa kuittia.
      Ja onhan se omistajaki tuolla ylempänä sanonu ettei anna kotiinkuljetuksista kuittia.

• kelään kuitteja

Voih nyyh nyyh... ja koko kesä pilalla ko kukaan pitta setä ei anna kuittia. tanon kyllä tille paltulin tätillekin teulaavalla kellalla ko leikkaa tukan että mie tahon kuitin... yhy hy hyyyyyy...

• Ne verot....
        kelään kuitteja kirjoitti:

Voih nyyh nyyh... ja koko kesä pilalla ko kukaan pitta setä ei anna kuittia. tanon kyllä tille paltulin tätillekin teulaavalla kellalla ko leikkaa tukan että mie tahon kuitin... yhy hy hyyyyyy...

Montakohan pitsaa pitää kuukaudessa myydä, että kaupungin parhaalla kauppapaikalla oleva pizzeria saa vuokransa ja veronsa maksettua?

Ohi ajaessani panin merkille, kuinka työntekijöitä likaisissa kokki-essuissaan seisoi kadulla tupakalla.

Uusavuttomien "herkku" paratiisi...

Onkohan hygieniapassit kaikilla työntekijöillä kunnossa, ei siltä näytä.

• 667 neighbour
        Ne verot.... kirjoitti:

Montakohan pitsaa pitää kuukaudessa myydä, että kaupungin parhaalla kauppapaikalla oleva pizzeria saa vuokransa ja veronsa maksettua?

Ohi ajaessani panin merkille, kuinka työntekijöitä likaisissa kokki-essuissaan seisoi kadulla tupakalla.

Uusavuttomien "herkku" paratiisi...

Onkohan hygieniapassit kaikilla työntekijöillä kunnossa, ei siltä näytä.

ja kateus on sairaus.

• Maistuu kyllä mulle

On se ihmeellistä kuinka yks Tornion parhaista ruokapaikoista herättää kateutta täällä. Ei voi kun ihmetellä.

Ruoka erinomaista, ystävällinen ja mukava henkilökunta, ruokalistat uudistuu (esim. nämä maukkaat hampurilais ateriat).

Paras ruokapaikka Golden Flowerin ohella Torniossa!

• MÄTTÖÄ LISÄÄ.

Mikä helvetin ruokapaikka, ruokapaikka?

Tee itse ruokasi, niin tiedät mitä syöt, vai oletko uusavuton, et osaa tehdä mitään itse, etkä "jaksa", sentakia takia sulle kelpaa mikä hyvänsä MÄTTÖ.

• mättö
        MÄTTÖÄ LISÄÄ. kirjoitti:

Mikä helvetin ruokapaikka, ruokapaikka?

Tee itse ruokasi, niin tiedät mitä syöt, vai oletko uusavuton, et osaa tehdä mitään itse, etkä "jaksa", sentakia takia sulle kelpaa mikä hyvänsä MÄTTÖ.

ei jaksa mättöä

• ex monte puskista

mut kun juuri niitä töitä olis mut rehellisiä ei ole. työeläkettä kertyy ansiosidonnaisestakin muistaakseni, no ei toki mitenkään mahtavasti.

"Pimeästä työstä hyötyy vain työantaja" mun mielestä pimeäntyö raatajia ei pitäis rangaista vaan niitä jotka nämä on palkannut, nehän ne käyttää hyväkseen toisen ahdinkoa.

• pizz3

Tulkaas Pohjoisen Tytöt ja Poijaat tänne Etelään Lietoon Turun lähelle ji Pizzeria Atesiin niin saatte Todella Hyviä Pitsoja.

Nämä Turkinpojat osaavat pizzojen tekotaidon.
      Heillä on täällä Etelässa muuallakin pizzaliikkeitä.

Tervetuloa!

• ulos!

ulos tuollaiset kommunisti maahanmuuttajat ketkä ei tee edes kunnon pitsoja, laittasivat kunnolla täytteitä!!! vituttaa kattoa ku jotku lihavat sosiaalitantat käy vääntämässsä lihaviin naamoihinsa pitsoja ja kehtaavat vielä kitistä ulos lihavat sosiaali/kukkahattu tädit!!!! ei perkele!

• Musta ja kuiva pohja :(

On varmaan menestyvä paikka,monta työn tekijää ja aina riittävästi töitä toivottavasti maksetaan täydet palkat,parempi ottaa yhteyttä vero toimistoon jos kuljetuksesta ei saa kuittia.muuten oon käynyt muutaman kerran pitsan pohja oli ihan musta ja kuiva...en ole vielä kerennyt maistaa hampurilaisia siitä en osaa sanoa mitään.

• Klick
        Musta ja kuiva pohja :( kirjoitti:

On varmaan menestyvä paikka,monta työn tekijää ja aina riittävästi töitä toivottavasti maksetaan täydet palkat,parempi ottaa yhteyttä vero toimistoon jos kuljetuksesta ei saa kuittia.muuten oon käynyt muutaman kerran pitsan pohja oli ihan musta ja kuiva...en ole vielä kerennyt maistaa hampurilaisia siitä en osaa sanoa mitään.

....hyiiii kyllä järki lahteeeeeee...en suosittele!!!aina kun meen ohi , kadessa on tupakka...

• mikaela

Eikö ihmisillä tosiaan ole tärkeämpiä ongelmia kuin pizzeriat Torniossa?

• batmantyty

Ei ole :) kiva jutella me maksetAan siihen .eikö sinulla muuta asia ko luet vaan kommentoja?

• riittaaaaa jo!
        batmantyty kirjoitti:

Ei ole :) kiva jutella me maksetAan siihen .eikö sinulla muuta asia ko luet vaan kommentoja?

Ei tuo vitun kuitti ikina saapu mitä helevetti te yritätte?taa harma talous mihin asti?minä kyllä ilmoitan tasta vero toim..menkä oma maahantekemaan pimea raha ei suomessa!mitä lahetys kuitti tarkoittaa?lapsellista!

• turkinpipuri

Menkää Meerin grilliin,siellä saa suomen parasta sapuskaa,kokeilkaa sitä möykkyä

• kuukkeli 111

haeppa kotipizeriasta lankku pizza niin yllätyt ainakin täytteiden määrän suhteen niitä saa hakea missä ne on ja hintaa on normi pitsan verran

• themies71

Mielestäni pizzeria Utopia on fiksu ja ERITTÄIN siisti paikka josta minulle ainakin on AINA annettu kuitti ostamastani ruoasta. Kebabliha on hyvää ja laadukasta ja mielestäni se sopii suomalaiseen makuun hyvin, hampurilaisateriat on mahtavia!
      Lounaan hinta nykyiselläänkin lähes joka paikassa alkaa lähennellä 10 euron kipurajaa ja jos tuolla jotain lähitilaluomulammaskebabbia alettaisiin tarjoilla niin suurin osa suomalaisista kieltäytyisivät maksamasta siitä hintaa joka siitä pitäisi saada! Tällaiset paikat Tornion kaltaisella paikkakunnalla elävät lounasruokailijoista, thats that! Ei siinä ole varaa alkaa hipistelemään muka "hienon" ruoan kanssa ja panostaa ravintolan sisustukseen yms yms. ja odottaa että EHKÄ ne lappiin matkaavat turistitkin tänne joskus löytävät??? Utopia oli minulle yllättävä monessa suhteessa jo ensimmäisellä kerralla, nykyisellään lounastamme työporukalla useamman kerran kuukaudessa. Palvelu on ok ja mitä tupakointiin tulee ni suomessa ruokaravintolan työntekijät vetävät röökinsä takapihalla, siinä ero!

• Miten sen paikan kebab poikkeaa toisten vastaavasta. Metro tukusta kaikki ostavat juuri samanlaisen pötkön ja paistavat sen. Ei siinä makueroja tule,
      Utopian kinkku ei suinkaan ole kinkkua vaan Metro tukun pizzasuikaletta, joka ei ole kinkkua nähnytkään. se tehdään makkarasta.
      Niin ja jos Utopiasta pizzan tilaat kotia.. niin kuittia et saa.

• Utopia on paras

Aina oon utopiasta kuitin saanu ja hyvät sapuskat ja täyteitäki ollu reilusti. Aina ei tartte valittaa. Te jotka vain valitatte voitte ihan itte alkaa pitsanpyörittäjiksi niin katotaampa montako jalapenoa raskitta pitsaan laittaa ja montako pitsaa ylipäätään saatte myytyä. Rapulaiset uusavuttomat peräkammarinpojat ko ei selviä ilman pitsaa ja kebabia ees kahta päivää

• ahmed kalifi

Ma teen sulle hyvä pidä ja vaihdan öljyt odotellessasi.

• jebou :D

Helekkarin hyät pitsat tästä firmasta saa edelleenki. Palvelu ystävällistä ja ite ruokapaikka siisti ja siivo, toisin ku esim. Meerin grilli, mikä kaipais pikapikaista remppaa sisätiloihin.. Meeriltähän ei pitsoja kyllä saa mutta en mie sieltä mittään muutakhaan ennää osta.

• dörkyyy

Aseman vessaki siistimpi ku rilli,yäk

• mikä siinä maksaa

niistä pitsoista tiedä, mutta hampparit oli ihan jees, ennen kuin menivät nostamaan hinnat yli ymmärryksen. Nyt on huono hinta-laatusuhde.

• JJ.Nilsson

Ei anna kuittia tänään tilasin ja yritin kuittia vongata mutta eihän tämä mitään antanut "ei ma ymmärtä mitä sa halu?" ja hymyili sitten kun en suostunut maksamaan ennenkuin nään kuitin sanoi kaveri "meillä kone rikki ei voi anta" se siitä sitten..

• aqccx

älkää viitsikö tuota kuitti paskaa levitellä, keksikää jo joku muu juttu.

• hapitsulainen

,,,puhumpa tässä taannoin erään liikkeen omistajan kans torniossa,ja ihmettelin kun torniossa kaikki pikku putiikit pysyy pystössä ja täällä haaparannalla konkkaa tulee yhäkseen....niin tää liikemies sano et torniossa on helpompi vältellä verotusta..joka pikku putiikki laittaa laitaan ,aina ku kykenee..ei kuulema muuten kannata liiketoiminta.....

• totta puhut

näinpä näin......

• J.J Nilsson

Tämä on toden totta tilanne!

• Simon kuningas

Siis perkele kävin eilen syömässä siellä JA KUINKA paljon niissä täytteissä pitää pihtailla?!? pitsassa oli tasan 3 jalopeno siivua?! missään muualla en ole tälläistä
      pihistelyä tullut nähtyä tulee halvemmaksi kun menet kauppaan ostat pitsa pohjan ja heität siihen kilon juustoa päälle ja 10minuutiksi uuniin siinä on Utopian pitsat kiteytettynä! oksettavaa.

• ????????????????

miksi sie änkäät sinne kuteski syömään vaikka muka tiiät et ne tekee huonoja pitsoja,kai nyt torniossa on muitaki paikkoja syödä..ihmettelen....

• Lättynaama
        ???????????????? kirjoitti:

miksi sie änkäät sinne kuteski syömään vaikka muka tiiät et ne tekee huonoja pitsoja,kai nyt torniossa on muitaki paikkoja syödä..ihmettelen....

Minä laskin kinkkupalat, oli 79 kpl. Mikä vikana kun niin oli? Pakko valittaa euroopanoikeusasiamiehelle tai naiselle.

• huono palvelu..ja ruokaa
        Lättynaama kirjoitti:

Minä laskin kinkkupalat, oli 79 kpl. Mikä vikana kun niin oli? Pakko valittaa euroopanoikeusasiamiehelle tai naiselle.

Taikinassa vissin kananmunija...lapselle vaikutti...en suosittele..tosi ihme paikka...:(

• nönnönnöö

Parhaat pizzathan tuolta saa ja kyllä siellä porukkaaki on aina ihan kiitettävästi. Siistit tilatkin on. Seki plussaa että näkee ku pizzaa pyöritellään ja myös selvästi puhtaassa ympäristössä. Asiakaspalvelu on iloista ja kuittia tarjotaan aina vaika en sitä ikinä ota. Parhaat hampparit myös saa tuolta.

• Haci

En usko

• Erygt

Niinpä tietenki ... käyn siis ABC:llä edelleen, puhtaalla pizzal

• dpfjspd

Sama pitsa maistu pahale.Oregano?valkkosippali?

• Utp

Ei anna kuittia tänään tilasin ja yritin kuittia vongata mutta eihän tämä mitään antanut "ei ma ymmärtä mitä sa halu?" ja hymyili sitten kun en suostunut maksamaan ennenkuin nään kuitin sanoi kaveri "meillä kone rikki ei voi anta" se siitä sitten..
      KommentoiIlm

• Tygg

Kaikki mitä vittu suomalaiseen on huijari,eivät ei maksa veroa
      Ajatelkaa nuoret tulevaisuuttanne ja menkää suomalaisomistuksessa olevaan
      ravintolaan pizzeriaan
      MUTTA EIHÄN TEILLÄ OLE AIVOJA,
      KÄNNYKKÄ ON AIVONNE.

• Djggkj

Sama vanha pitsa maistu pahale. oregano valkkosippuli

• Täällä myydään hyvää ruokaa! Ei saa hankaloittaa yrittäjän toimeentuloa.

• Ytfgb

pitseeria utopia. Kuittia ei tule ja kinkkua ei siellä käytetä lainkaan. <<< käytetään pitsakinkkua, joka tehdään makkarasta.
      Kun tilaat pitsan kotia, niin silloin varsinkaan kuittia ei ole. Ei ole tuojalla mukana.pitää Ilmianna verottallä

• ihanokpaikka

Huomaa et jengi on katkeraa kun ei mene omat Kebabit kaupaksi, kun ihmiset haluaa syödäkin Utopiassa eikä jossain muualla. Kannattaisko panostaa perättömän nillityksen sijaan omaan bisnekseen enempi, Tilat viihtyisämmäksi ja ruokaa paremmaksi. Tai sitten yksinkertaisesti lopetatte Kebabin myynnin ja alatte myymään jotain muuta, niin saattaa ihmisetkin käydä syömässä. Kuka jaksaa jokapäivä syödä kebabia.

Kinnku valittajille tiedoksi että samaa p****a pizza kinkku valmis suikaletta myyvät lähes kaikki muutkin suomessa olevat pizzaa myyvät ravintolat. Joten ei mitään uutta kinkkurintamalla.

• ihanokpaikka

En tunne henkilökohataisesti yhtäkään Lähi-idän lapsista, jotta pystyisin vastaamaan tuohon. Marios Pizzeriasta olen vain huomannut sen, että markkinoivat valheellisilla mielikuvilla. Aito Italialainen? Ainoa mikä viittaa edes jollain tavalla Italiaan on Pizza. Mainoksissa on paikkaa ja ruokia markkinoitu milloin Nintendon Super Mario hahmolla(myös lehtimainoksessa), Hesburgerin hapurilaiskuvalla, kanansiipiä Frank's RedHot Buffalon mainoskuvilla etc. Millään noista ei toisiasiassa ole mitään tekemistä kyseisen ravintolan kanssa.

Jokainen tyylillään. Itseeni kyseisenlainen imagon luominen markkinointinaei ole tehonnut lainkaan.

• Samamos

Eroaako nämä tusina pitseriat mitenkään toisista

• kelepas

Ei voi burgeri ateriasta muuta valittaa ko että juoma ei kuulu samaan pakettiin

• Hyih

Samaa mättöä kaikki, halvat raaka aineet niinkö muillaki

• Islamnousee

Niinpä. Samaa sontaa kaikilla pakolaisilla. Tukekaa islamin nousua!

• Möykkytupla

Jouluruokaa on tälle vuotta syöty, taitaa tulla Meeri päivä

• Kaviskooni

Eilen kävin ja koko yön närästi

• Gfoik

Mättö moskaa, keskiverto tasoa. Kotiinkuljetuksen vuoksi kannatan tätä

• jepulits

Hampparit on hyviä, ei gurmee tasoa, mutta parempia ko normi nakkikoppiburgerit

• Kelepaa

Kyseisessä paikassa en ole vielä kertakaan onnistunut sentään saamaan raakoja kerma yms. perunoita. Sen sijaan ruokakauppojen valmisruokatiskiltä tämäkin tullut koettua. Eihän kaikki taivaallisen hyvää ole ja joskus vaihtelee, mutta kun ei taida parempaakaan kyseisenlaista paikkaa alueella olla.

Ja mitä olen kuullut heiltä, jotka ovat enemmänkin Suomen kebab ravintoloita kolunneet niin sanovat Utopiaa keskivertoa paremmaksi paikaksi.

• raakileet

Eiköhän se ole niinkä lähtökohta että ruoka ois kypsää?

• Dööööööööööööner

Ei ainakaan paikallisessa isossa ruokamarketissa. Tosin nykytilanteesta en tiedä, kun en ole enää useampaan vuoteen ostanut tiskiltä ruokaa. Sen verran useasti sattui aikanaan olemaan kehnosti valmistettua ja usein raakoja ruokia tai kuivan nahkeita pihvinpaloja.

Söisin ilomielin kaupanvalmistiskistä normiruokaa, jos se olisi tehty kunnolla kuten parhaissa ruokakaupoissa kuten eräässä S-ryhmän uusimmassa nimeltämainitsemattomassa ketjussa ellei taso ole omistajanvaihdoksen jälkeen laskenut.

Lisää vaihtoehtoja odotellessa suuntaan mieluusti ruokailemaan tiheämmin Utopiaan.

• Satunnainenmatkailija

Käytiin porukalla muutama viikkko sitten ja oli suuri pettymys!! Ei enään koskaan siihen paikkaan! Koska ei olla paikkakuntalaisia niin ei voinut tietää tästä paikasta. Kebabliha oli osittain kylmää ja sen koostumus todella jauhomaista, maku huono! Pizzassa vähän täytettä, juustoa liikaa...maku huono! Salaattipöytä surkea (purkeista kaadettua tavaraa) outo haju leijaili salaattipöydän lähellä!
      Näitten omistajien kannattais käydä tutustumassa esim. Turun ja Helsingin kebap/pizzeria tarjontaan.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe