Paljonko filmtownin videomyyjä tienaa tunnissa? Työaikoja on paljon iltaisin ja viikonloppuisin paljonko niistä saa lisiä?
Kiinnostaisi hakea töihin sinne mutta kuullut että palkkaus on alle minimipalkan. Auttakaa filmtownissa töissä olevat!
Filmtownin myyjän palkka?
4
582
Vastaukset
- Hepoheikki
Meitsi on Porin Filmtownissa ja keskimääräinen tuntiansioni on 22€
- 15+20
Äläs nyt puijjaa. Kaikissa noissa filmtowneissa, maakuuneissa yms. on todella alhane palkka.
- filmtownilainenko
Mua kiinnostaisi myös. EIkö kukaan tiedä?
- Anonyymi
Ei tosiaan ole yli 12 euroa tuntipalkka, jos kerta lisienkin maksussa nihkeilevät.
Mä hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
Filmtownilta tuli hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433693- 362374
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321945- 191689
- 171659
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai911445- 241437
- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko901280