Paljonko filmtownin videomyyjä tienaa tunnissa? Työaikoja on paljon iltaisin ja viikonloppuisin paljonko niistä saa lisiä?
Kiinnostaisi hakea töihin sinne mutta kuullut että palkkaus on alle minimipalkan. Auttakaa filmtownissa töissä olevat!
Filmtownin myyjän palkka?
4
571
Vastaukset
- Hepoheikki
Meitsi on Porin Filmtownissa ja keskimääräinen tuntiansioni on 22€
- 15+20
Äläs nyt puijjaa. Kaikissa noissa filmtowneissa, maakuuneissa yms. on todella alhane palkka.
- filmtownilainenko
Mua kiinnostaisi myös. EIkö kukaan tiedä?
- Anonyymi
Ei tosiaan ole yli 12 euroa tuntipalkka, jos kerta lisienkin maksussa nihkeilevät.
Mä hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
Filmtownilta tuli hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216