mies reisitaskuhousuissa

epätoivoinen vaimoke

mikä neuvoksi, kun mies, lähemmäs kolmea kymmentä iältään ei suostu käyttämään muita housuja kuin mustia reisitaskuhousuja. Esim. farkut ovat kuulemma epämukavat ja reisitaskut ovat välttämättömät. Miehellä vielä reittäkin lötyy joten noi taskut korostaa kokoa...
Mies on siis isokokoinen.
Juhliin kyllä pukeutuu asianmukaisesti, mutta muuten aina lenkkarit tms ja ne reisitaskuhousut..........
rahasta ei ole kyse....

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgsdfgfdgdf

      toiset vaan ei tykkää eikä voi pakottaa :)

      • kesk. aloittaja

        no tottahan se on


    • sellaista se on

      Tuo on vielä pientä, mutta vielä hurjemmalta näyttää paksureitiset naiset reisitaskuhousuissa. Kamalammalta näyttää reisitaskuhameet - huh. Mutta joku vaan tykkää.

    • myös iso mies

      Ei muuta kuin huijaat ukon mr. big puotiin ja siellä vielä pakotat kokeilemaan pionier stretch farkkuja, niin johan äijä huomaa miten mukavia ovat jalassa vaikka eivät olekaan ihan lökömallia.
      Hintavia ovat, mutta myös hyvää laatua.

    • pellava taas muodiss

      Kannattaa jollain konstilla vaatekaupassa saada sovittamaan pellavahousuja. Ne ovat niin ylimukavat jalassa ja hyvät kesähousut, että sen jälkeen ei enää muuta halua käyttää. Ovat hyvän näköisetkin, lisäksi vielä pellavainen irtotakki niin on ukko paljon tyylikkäämmään näköinen.

    • melkein 30=aikuinen

      Koska mies ei ole alaikäinen eikä ilmeisesti holhouksenalainen, hän saa käyttää itse valitsemiaan vaatteita. Vai määräileekö mies sinun pukeutumistasi? Mistä olet saanut päähäsi, että sinulla olisi oikeus tehdä niin hänelle? Miksi sinun makusi olisi parempi? Jos teillä on lapsia tai joskus tulee, voit ostaa heille tyylitajusi mukaisia vaatteita. Viimeistään murrosiässä tosin hekin kehittävät oman maun. Sitten sinun pitänee ostaa nukke, jota pukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe