Haluaisin löytää miehen

Tyttö parka

En vaan uskalla. En kuitenkaan löytäisi miestä. En mistään.
Nyyyhkis...

22

645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ncbnbncb

      Veikkaan että ketjuun tulee 200 vastausta.

      • Iso Veikkaaja

        Itse veikkaan 100 vastausta kolmen päivän sisällä.


      • ...........

        Veikkaan että tulee vähintään 10 miesehdokasta/treffitarjousta aloittajalle maanantaihin mennessä.


    • parka tyttö

      Ellako?

    • mites nyt niin

      No mä en löydä naista ja veikkaan et 0 vastausta tulee

    • Miehestäjä

      Mä löysin miehen!

      • katkera mies

        Ei miestä tarvitse löytää. Niitä on aina tarjolla. Naiset ovat niitä, joita pitää metsästää.


      • neiti93
        katkera mies kirjoitti:

        Ei miestä tarvitse löytää. Niitä on aina tarjolla. Naiset ovat niitä, joita pitää metsästää.

        Kerro mullekkin mistä niitä miehiä löytää?? :) Yks tämmöne sinkku4ever tai jotai siihen suuntaan.. :)


      • trskele
        neiti93 kirjoitti:

        Kerro mullekkin mistä niitä miehiä löytää?? :) Yks tämmöne sinkku4ever tai jotai siihen suuntaan.. :)

        Netistä niitä löytyy jos vain uskaltautuu puhua. Sama baareista ja muualta ulkoa, mutta täällähän on suuri osa tarjolla.


      • neiti93
        trskele kirjoitti:

        Netistä niitä löytyy jos vain uskaltautuu puhua. Sama baareista ja muualta ulkoa, mutta täällähän on suuri osa tarjolla.

        Nettisuhteista/-treffeistä kuulee niin kovaa juttua että ei oikeen huvita kokeilla, ja baarit ei kiinnosta tippaakaan :) Elättelen vain toiveita "ehkä sitten kun muutan kaupunkiin täältä tuppukylästä", mutta en nyt tiedä mistä "muualta ulkoa" niitä sieltäkään löytää.. :) Mut ehkä sitten vain sinkkuillaan hautaan asti..! :)


      • trskele
        neiti93 kirjoitti:

        Nettisuhteista/-treffeistä kuulee niin kovaa juttua että ei oikeen huvita kokeilla, ja baarit ei kiinnosta tippaakaan :) Elättelen vain toiveita "ehkä sitten kun muutan kaupunkiin täältä tuppukylästä", mutta en nyt tiedä mistä "muualta ulkoa" niitä sieltäkään löytää.. :) Mut ehkä sitten vain sinkkuillaan hautaan asti..! :)

        Sitten en voi auttaa tippaakaan jos kumpikaan vaihtoehdoista ei maistu. Kyllähän sitä tässä itsekkin tiedän että ei oikein huvita, mutta sentään on tullut kokeiltua kaikenlaista. Ongelmana on yleensä se että ihmisillä on ennakkoasenteita vähän liikaa eivätkä ne uskalla puhua tai muuten ei ensivaikutelma kiinnosta vaikka henkilö olisikin mahdollisesti täydellinen hänelle.


    • Yx Hanu

      Mistä oot? Ikäs? Tykkään tyttö parkoista ne o sexikkäitä ;)

    • Koeta etsiä, kyllä sä löydät jonkun.

    • Reipas Poikamies

      *hali sulle hanipupu*

      Että ihan mies pitää löytää. On ihan kelpo miehiä sinkkuina, vähän rohkeutta ja tutustumaan ennakkoluulottomasti, niiin minäkin koetan naisiin suhtautua. Beckham ei taida enää olla. En halua total-yksinäisyyttä vaikka baareista luovuinkin.

      Joten jotain sille ja palsta Hc:n välille sun tarvii kekkasta?

    • NaistenNaurattajavua

      Ei muutakun uskallat vaan, mikä se on pahinta mitä voi sattua? Harvalla miehellä on oikeasti älyttömiä vaatimuksia, näin ainakin omasta kokemuksestani, vielä harvemmalla on halu ilkeilyyn. Pystyn tosin ymmärtämään sinua, koska itsekin painiskelen saman asian kanssa sillä erolla että toivon naista kaverikseni.

      Tiedä hänestä, varmaan saa tehdä itsestään muutamaan kertaan pellen ennenku tärppää, mutta mitä sitten, saanpa ainakin nauraa itelleni odotellessa ja ne muutamat naisetkin tulee nauratetuksi, vaikka sitten eri tavalla kuin toivoisi :)

    • moko2

      moikka mistäs päin typy on täällä olis keskisuomessa 20 mies vapaana.

    • olishan se mukavaa ja ihanaa jos mukavan naisen löytäisi joskus :)

    • Dima

      Moi!

      Olen itse 30-vuotias nuorimies ja minulla on sama ongelma paitsi että en voi löytää naista, vaikka en välitä ulkonäöstä eikä myöskään iästä. Jos joku on kiinnostunut, niin laittakaa sähköposti tulemaan. Sähköpostiosoite löytyy profiilistani.

    • mä oon koht 17 ja viel sinkku...vaik oon urheilija ja oon aika normaali jne

    • no sama...mut tytön jonka kans viettää koti-iltoja kahestaa jne.....

    • Mies lohduttaa

      Meiliossaa?

    • Vähän lisätietoja

      Kuinka monelle olet antanut? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis (siis muidenkin kuin äitisi mielestä)? Sheivailetko alapääsi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe