Pori jazz -liput, loppuunmyydäänkö nopeasti?

jepapa

Hei! Kaipaisin kokemuksia teiltä, jotka olette olleet Pori Jazzeilla, etenkin niissä "päätapahtumissa" Kirjurinluodolla olleet konsertit! Myydäänkö niihin liput kuinka nopeasti loppuun? Kuvittelisi, että kun kyseessä on tuollainen ulkotapahtuma mihin mahtuu tajuttomasti ihmisiä, että lippuja voisi vielä ostaa hieman myöhemminkin.

Mutta siis onko joku esim. ostanut lipun edellisenä päivänä/vasta portilta? Etenkin siis noihin isoihin konsertteihin.

2

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skn

Täällä toinen kysyjä jatkaisi vielä sen verran, että onko tämä Kirjurinluodon tila siis seisomatila, että ei mitään erillisiä hinta- tms. luokkia, vaan vaatii paikalle saapumisen ajoissa jos hyvää näkymää haluaa?

Ja ilmeisesti ovat siis päivittäislippuja? Elton John itseäni kiinnostaisi, mutta ei taitaisi olla mitään mahdollisuuksia tosiaan ilmestyä paikalle vasta viimeiseen esitykseen jos jotain haluaisi nähdäkin?

Jos joku paikalla joskus ollut viitsisi vähän avata. Kiitoksia.

• 2 lippua tarjolla

Juuri näin, Kirjurinluodolle kannattaa mennä ajoissa jotta saa hyvän paikan. Ja myös siksi että alueella on pitkin päivää mukava piknik-meininki. Alueellahan saa viedä omia juomia, ainakin 3 edellisenä vuonna on saanut jolloin olen siellä ollut.

Lavan edessä on paljon pitkiä lautapenkkejä eli kyllä sieltä istumapaikan saa. Lisäksi hieman taempana oleva nurmikkorinne on suosittu, sillä siellä voi lökötellä viltin päällä tai aurrinkotuolissa.

Minulta löytyisi muuten 2 yleislippua Kirjurinluodolle. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn joko TO, PE, LA TAI SU 14. - 17.7.2011. Ostin liput ennen joulua perinteisestä "joulualesta" hintaa 55e ja voin myydä ne samalla hintaa pois. Perjantain ja lauantain liput näyttää maksavan lippupalvelussa 65 ja 71 euroa.

Jos olet kiinnostunut lipuista niin pistä sähköpostiosoitteesi tänne niin laitan viestiä.

T. Antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe