Millaisesta suutelijasta pidät?
Oletko itse hyvä suutelija?
Miten suutelet?
Suutelijoissa on todellakin valtavia eroja. Pahimmillaan törmää henkilöön jota suudellessa tuntuu kuin pussaisi kuollutta kalaa, tai pitkäkielinen henkilö tunkeutuu nielurisoihin. Taitolaji ja ainakin itselle tosi tärkeä asia, että toimii.
Sunnuntai suutelua
46
625
Vastaukset
- 3 pisteen tyyppi
Öö..Siitä on aikaa kun olen viimeksi suudellut mutta..
Sopiva imu ja kosteus.. Kieltäkin voi ja saa käyttää mutta ei heti ensi tapaamisella välttämättä, eikä sitä tarvi tosiaankaan nieluun asti tunkea.
Olen kuulemma hyvä suutelija, muistaakseni.. En osaa kommentoida omaa suutelu"taitoani".
Ensimmäisellä kerralla mies voi kysyä lupaa suutelemiseen, mutta vastaus hänen täytyy sitten lukea naisen kasvoilta ja eleestä, koska kysymykseen vastaaminen saattaa ujostuttaa vanhempaakin naista ;)
Suudelma on ensin kevyt ja hellä, syventyen sitten tilanteen mukaan. Liikutetaan hitaasti huulia puolelta toiselle, vaihdetaan välillä suudelman kiihkeyttä, nopeutta ja kestoa ja välillä ehkä vain hyväillään huulilla toisen kasvoja, nenää, suupieltä. – Hyvä suutelija imee hellästi kumppanin ylä- ja alahuulta, siirtyy suupielestä toiseen ja välillä myöskin niskaan, korvaan ja kaulaan jne. – Tosin minulle kaula on jo sitten sellainen alue, johon edettyä saattaa suudelman vaikutus alkaa tuntua huomattavasti alempanakin XD
Huulten pitää olla sopivan kosteat, eikä ainakaan liian märät, ettei tule sellaista tunnetta, että pitää pyyhkiä välillä kasvojaan. Kielisuudelma on ihan OK sellaisena kevyenä versiona, jossa lähinnä vain kielen kärjet ja kyljet hyväilevät toisiaan, mutta en pidä siitä, että partneri työntää koko kielensä suuhuni.
Ja kyllä, pidän suutelemisesta :)- sir_eino
Olen kuulemma hyvä suutelija. Ja naisissa on tässäkin asiassa valtavia eroja. Lahna, kuolaaja, kitarisojen puhdistaja ei kiinnosta. Suudelman pitää olla eroottinen ja alussa vähän varovainen, ei mitään ihmeellistä kuolaamista. Sitten kun mennään kiihkeämpään touhuun niin voi vaikka imeskellä kieltä tai näykkiä varovasti huulta.
- nothing_to_say
Isoveli heitti hyvän avauksen ;)
Vastaan lyhyesti vaikka nyt puhutaankin mulle yhdestä tärkeimmistä asioista naisen kanssa toimittaessa.
Pidän suutelijasta jonka kanssa suutelu voi olla jopa paljon eroottisempaa ja nautittavampaa kuin huono tai kohtalainen seksi. Mielikuvitusta ja tilannetajua.
Millainen suutelija olen? Parempi suutelija kuin puhuja ;) Tosi tärkee juttu mulle, joten aika paljon sen asian ikuisesti parantamiseen ja monipuolistamiseen on tullut satsattua ja aina voi olla vielä vähän parempi.
Yksityiskohtia en jaksa alkaa kirjoittamaan. Pitkälti voisin Einoa noin aluksi komppailla.
Miten suutelen? No sehän riippuu tilanteesta ja varsinkin vastapuolesta. - ES
Nyyh, haluu pussata.
(Varoitus, sisältää suutelua:
http://www.youtube.com/watch?v=uOXzGtlLGgw)- sir_eino
Pussata vai imutella kunnolla? Suudella hellästi vai näykkiä alahuulta?
- ES
sir_eino kirjoitti:
Pussata vai imutella kunnolla? Suudella hellästi vai näykkiä alahuulta?
En osaa sanoa. Koskea huulilla, maistella. Jos vähän näykkis.
- sir_eino
ES kirjoitti:
En osaa sanoa. Koskea huulilla, maistella. Jos vähän näykkis.
Mulla alkaa seistä jos nainen näykkii alahuulta.
- Hämärän rajoilta
http://www.youtube.com/watch?v=lXVV15c4c9A
Tämän videon aihepiiri on minulle tuttu vain sitä kautta, että vasemmanpuoleinen kuuluu suosikkiesiintyjiini viime vuosituhannen loppupuolen eroottisessa elokuvassa.
- suukoton
Anteeksi, kun menee vähän aiheen vierestä.
Kertokaa 25-vuotiaalle, joka ei ole koskaan suudellut eikä seurustellut, kuinka suudellaan. Miten voisi kotona harjoitella, mittä tulee tehdä, jottei vaikuta ihan täysidiootilta, mitä ei saa tehdä, mihin kohtaan huulia suudellaan ja millä intensiteetillä...
Tiedän, olen nolo tapaus.- Neuvoisin
Ehkä sinun kannattaisi mennä suoraa maksulliselle naiselle naiset hyljeksivät kokemattomia miehiä tosi paljon. Itse ainakin menisin suoraa vain maksulliselle opettelemaan. Kannattaa muistaa että naiset ovat todella tuomitsevia miehiä kohtaan. Sitä on miehenä edes vaikea kuvitella miten tuomitsevia ne ovat koska me miehet ei olla sillä tavalla tuomitsevia.
- Voi kuulostaa
hassulta, mutta joskus jossain neuvottiin suutelemaan omaa kämmenselkää, siitä saat jonkilaista tuntumaa, mikä on liikaa, mikä liian vähän jne.
- djlgfldg
Neuvoisin kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaisi mennä suoraa maksulliselle naiselle naiset hyljeksivät kokemattomia miehiä tosi paljon. Itse ainakin menisin suoraa vain maksulliselle opettelemaan. Kannattaa muistaa että naiset ovat todella tuomitsevia miehiä kohtaan. Sitä on miehenä edes vaikea kuvitella miten tuomitsevia ne ovat koska me miehet ei olla sillä tavalla tuomitsevia.
Maksullisen kanssa ei kylläkään opi suutelemaan. Jotain muuta oppii.
- Niin se vain menee
25-vuotiaalle? Mitä suotta, et selvästikään tule tarvitsemaan sitä taitoa mihinkään.
- Neuvoisin
djlgfldg kirjoitti:
Maksullisen kanssa ei kylläkään opi suutelemaan. Jotain muuta oppii.
Varmasti oppii suutelemaan jos siltä suutelu harjoittelua ostaa. Maksava asiakas on maksava asiakas. Turha muuten vetää esiin mitään pretty woman juttuja että maksulliset eivät suutele. Riippuu ihan maksullisesta... ..Tunnen pari miestä jotka käyvät enemmänkin maksullisissa joten minun tietoni eivät ole jonkun typerän hollywood leffan varassa,,,
- Free Fanny
Oma kämmenselkä on ihan hyvä harjoittelukohde. Missään tapauksessa älä avaa suuta ammolleen tai ala tavoitella kielellä kitarisoja. Märät suudelmat, joiden jälkeen joutuu vaivihkaa pyyhkimään suuta, ovat ällöttäviä. Hyvä suudelma on "tiukka mutta kuiva", ei nuolemista vaan pikemmin imua.
Vaikka se onkin kulunut fraasi, että luonto ajaa tikanpojan puuhun niin oikeasti se kyllä pitää paikkansa. - suukoton
xena-183 kirjoitti:
http://younglife.suntuubi.com/?cat=35
Tytön näkökulmasta, mutta alkua tämäkin :)Kiitos kaikista vinkeistä! Onhan tuossa vieressäni tuo akvaario, jos monnille pusun moiskauttaisi...
- lincc
Free Fanny kirjoitti:
Oma kämmenselkä on ihan hyvä harjoittelukohde. Missään tapauksessa älä avaa suuta ammolleen tai ala tavoitella kielellä kitarisoja. Märät suudelmat, joiden jälkeen joutuu vaivihkaa pyyhkimään suuta, ovat ällöttäviä. Hyvä suudelma on "tiukka mutta kuiva", ei nuolemista vaan pikemmin imua.
Vaikka se onkin kulunut fraasi, että luonto ajaa tikanpojan puuhun niin oikeasti se kyllä pitää paikkansa.Jokainen joka käyttää sanontaa "kyllä se luonto ajaa tikanpojan puuhun", pitäisi viedä Suomenlahdelle ja reppu selkään ja vaikka kiuaskivet reppuun.
- minä..
kompaan xenaa, ensin herkästi ja tunnustelevasti, sitten tilanteen mukaan. tykkään istua miehen sylissä (koska olen natiainen) ja suudella.. on helpompi käyttää myös käsiä, suudella välillä myös kaulaa ja korvannipukoita..
hyvä suutelu voi tosiaankin olla eroottisempaa kuin huono seksi.
ja on kehuttu.. mutta siitähän sen huomaa, kuinka pitkään toisella kestää palata todellisuuteen.. ;)- Lyhyesti
Mäkin komppaan vaikkei olekaan mitään kokemusta
- nothing_to_say
Mainitsemasi kädet on ihan ehdoton juttu suutelussa. Kädet pitää toimia tilanteen mukaan. En voisi kuvitella suutelevani kädet taskuissa. Tilanteen mukaan toimii myös kädet.
- also_sprach_jungfrau
Kaikista parasta on suukottaa koiraa kuonon päältä. Mikään ei vedä sille vertoja. Edesmenneellä koirallani oli siinä kohtaa jopa kalju läiskä...
- ES
Minä suukottelen kissojani, joka päivä misut saavat suukon tai muutaman rotukuonoihinsa tai otsaan.
- also_sprach_jungfrau
ES kirjoitti:
Minä suukottelen kissojani, joka päivä misut saavat suukon tai muutaman rotukuonoihinsa tai otsaan.
Tykkäävätkö kisut pusuista?
Tämä nuori koiraotus on siitä pösilö, että kun annan sille suukon kuonon päälle se innostuu liikaa ja jossain vaiheessa sen suolainen kirsu päätyy minun suuhuni. Koiranräkää, yöh. - ajfa
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Tämä nuori koiraotus on siitä pösilö, että kun annan sille suukon kuonon päälle se innostuu liikaa ja jossain vaiheessa sen suolainen kirsu päätyy minun suuhuni. Koiranräkää, yöh.Voi herrajumala Jungfrau! Nyt puhuttiin suutelemisesta! Hyi helvetti! Ethän nyt ihan vakavissasi koiria suutele? Koiran pussaaminen ja tajun vievä suutelu taitavat olla kaksi ihan eri asiaa?
- ES
Tämä nuori koiraotus on siitä pösilö, että kun annan sille suukon kuonon päälle se innostuu liikaa ja jossain vaiheessa sen suolainen kirsu päätyy minun suuhuni. Koiranräkää, yöh.Puskevat päätä kohti tai eivät ole moksiskaan. Kissojen kuono aika eri mallinen kuin koirien. Olen joskus pussanut myös koiraa.
- ES
ajfa kirjoitti:
Voi herrajumala Jungfrau! Nyt puhuttiin suutelemisesta! Hyi helvetti! Ethän nyt ihan vakavissasi koiria suutele? Koiran pussaaminen ja tajun vievä suutelu taitavat olla kaksi ihan eri asiaa?
Hieman tajunnan laajentamista, Mr. Ajfa. Et sinä koko hellyyden alaa omista.
- .Monni.
ES kirjoitti:
Puskevat päätä kohti tai eivät ole moksiskaan. Kissojen kuono aika eri mallinen kuin koirien. Olen joskus pussanut myös koiraa.
Hei olen kissa. Pääsenkö asumaan ES:n luo?!
- also_sprach_jungfrau
ajfa kirjoitti:
Voi herrajumala Jungfrau! Nyt puhuttiin suutelemisesta! Hyi helvetti! Ethän nyt ihan vakavissasi koiria suutele? Koiran pussaaminen ja tajun vievä suutelu taitavat olla kaksi ihan eri asiaa?
Määrittele "vakavissaan". En minä koiria intohimoisesti suutele, mutta ihan "vakavissaan" minä niillä kuonon päälle pusun annan, koska siitä tulee ihan "vakavissaan" hyvä mieli. Intohimoisista suudelmista ei ole minkäänlaista kokemusta, mutta olen aika varma, että koirahaleista ja koirapusuista tulee joka tapauksessa parempi mieli.
Älä huoli, ajfa, en saastuta sinun vakavamielisiä ketjujasi enää ällöttävillä bestiaalisilla anekdooteilla :D Tai millään muullakaan. - 645rey
Määrittele "vakavissaan". En minä koiria intohimoisesti suutele, mutta ihan "vakavissaan" minä niillä kuonon päälle pusun annan, koska siitä tulee ihan "vakavissaan" hyvä mieli. Intohimoisista suudelmista ei ole minkäänlaista kokemusta, mutta olen aika varma, että koirahaleista ja koirapusuista tulee joka tapauksessa parempi mieli.
Älä huoli, ajfa, en saastuta sinun vakavamielisiä ketjujasi enää ällöttävillä bestiaalisilla anekdooteilla :D Tai millään muullakaan.Mitä täällä sinkut-palstalla sitten teet? Eikö sun pitäis mennä mieluummin jonnekin koirapalstalle?
- ttr565
645rey kirjoitti:
Mitä täällä sinkut-palstalla sitten teet? Eikö sun pitäis mennä mieluummin jonnekin koirapalstalle?
Niuhoti niuhoti. Puheenaiheena oli suuteleminen, ei koirat. Koirat oli vain eräs huomio asiasta.
- 64q26t2qwa3t
ttr565 kirjoitti:
Niuhoti niuhoti. Puheenaiheena oli suuteleminen, ei koirat. Koirat oli vain eräs huomio asiasta.
Luepas tarkemmin. Jungfrau sanoo tuossa yllä että pussailee mieluummin koiria kuin miehiä, koska koirien pussailusta tulee parempi mieli. Joten eiköhän hänen oikea palstansa ole sitten joku koirapalsta.
- ghg556
64q26t2qwa3t kirjoitti:
Luepas tarkemmin. Jungfrau sanoo tuossa yllä että pussailee mieluummin koiria kuin miehiä, koska koirien pussailusta tulee parempi mieli. Joten eiköhän hänen oikea palstansa ole sitten joku koirapalsta.
Typerää takertua johonkin yksityiskohtaan ja vetää siitä herne nenään.
- nvbcnvcn
64q26t2qwa3t kirjoitti:
No eiköhän se ollut vain vähän off-topic heitto. Ei täällä muutkaan ketjut oikein asiassa pysy.
- 423w6tw63qtw4
ghg556 kirjoitti:
Typerää takertua johonkin yksityiskohtaan ja vetää siitä herne nenään.
Ei mulla ole herne nenässä. Sinulla taitaa olla kun siellä miinustelet ja valitat. Sitä paitsi odotin vastausta Jungfraulta enkä joltain anonyymilta valkoiselta ritarilta/feministiltä.
Jungfrau on muuten ennenkin kirjoittanut täällä siihen tyyliin ettei halua miestä, koska koira riittää. Olisi kiinnostavaa kuulla että miksi täällä sinkut-palstalla sitten hengailee. Veikkaan että junkkis vain on arka, eikä uskalla ottaa riskejä, koska voi sattua, niinpää tyytyy koiriin. - ES
nvbcnvcn kirjoitti:
No eiköhän se ollut vain vähän off-topic heitto. Ei täällä muutkaan ketjut oikein asiassa pysy.
Eivät todellakaan! Se on itse asiassa ihmisten käymien keskustelujen normaalitilaa: ydinaiheesta poikkeamiset. Eikä mua ainakaan kiinnosta tiukasti jossain aiheessa pysyvät keskustelut: robottikeskustelua. (Riippuu keskustelutilanteesta, mutta jossain Suomi24:n keskustelupalstalla on naurettavaa vaatia sitä, että keskustelu pysyy tiukasti jonkun yhden henkilön määrittelemässä asiassa).
- eläinraxu
ES kirjoitti:
Minäkin mielelläni mirriä suukotan.
- ES
.Monni. kirjoitti:
Hei olen kissa. Pääsenkö asumaan ES:n luo?!
Olen hyvin vaativa kaiken maailman "monnien" suhteen. Täytyy osata käydä hiekkalaatikolla, jos ruoka ei miellytä sitä ei saa potkia pitkin lattioita, postiluukkua ei saa rämpyttää ja jos kiipeää suihkuverhontangon päälle, niin pitää tulla sieltä myös itse alas.
- also_sprach_jungfrau
423w6tw63qtw4 kirjoitti:
Ei mulla ole herne nenässä. Sinulla taitaa olla kun siellä miinustelet ja valitat. Sitä paitsi odotin vastausta Jungfraulta enkä joltain anonyymilta valkoiselta ritarilta/feministiltä.
Jungfrau on muuten ennenkin kirjoittanut täällä siihen tyyliin ettei halua miestä, koska koira riittää. Olisi kiinnostavaa kuulla että miksi täällä sinkut-palstalla sitten hengailee. Veikkaan että junkkis vain on arka, eikä uskalla ottaa riskejä, koska voi sattua, niinpää tyytyy koiriin."Jungfrau on muuten ennenkin kirjoittanut täällä siihen tyyliin ettei halua miestä, koska koira riittää. Olisi kiinnostavaa kuulla että miksi täällä sinkut-palstalla sitten hengailee."
Eihän tämä ole kuitenkaan mikään peräkammariheteroiden parituspalsta? Vaikka haluaisin naimisiin koiran, itseni tai tehosekoittimen kanssa, tai vaikka aikomukseni olisikin pysyä yhtä visusti, vakaumuksella ja ikikatkerana peräkammarissa kuin enttinen ATM, kai minä silti "sinkkuna" saisin täällä kirjoitella yhtä paljon kuin muutkin? (Tosin jos saisin päättää, muuttaisin palstan nimen, sillä "sinkku" on yksi maailmankaikkeuden typerimmistä sanoista.)
Mutta olet oikeassa kuitenkin, 423w6tw63qtw4, ja olen pohtinut usein samaa. MITÄ minä täällä edes teen? Minulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään, ja täällä on muutenkin yhtä lämmin ja tervetullut tunnelma kuin autistisella kuokkavieraalla ruustinnan kahvikesteillä. Samat ajoittaiset vänkäilyvönkäilytkin saisi tehokkaammin hoidettua anonyyminä. - ...........
"Jungfrau on muuten ennenkin kirjoittanut täällä siihen tyyliin ettei halua miestä, koska koira riittää. Olisi kiinnostavaa kuulla että miksi täällä sinkut-palstalla sitten hengailee."
Eihän tämä ole kuitenkaan mikään peräkammariheteroiden parituspalsta? Vaikka haluaisin naimisiin koiran, itseni tai tehosekoittimen kanssa, tai vaikka aikomukseni olisikin pysyä yhtä visusti, vakaumuksella ja ikikatkerana peräkammarissa kuin enttinen ATM, kai minä silti "sinkkuna" saisin täällä kirjoitella yhtä paljon kuin muutkin? (Tosin jos saisin päättää, muuttaisin palstan nimen, sillä "sinkku" on yksi maailmankaikkeuden typerimmistä sanoista.)
Mutta olet oikeassa kuitenkin, 423w6tw63qtw4, ja olen pohtinut usein samaa. MITÄ minä täällä edes teen? Minulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään, ja täällä on muutenkin yhtä lämmin ja tervetullut tunnelma kuin autistisella kuokkavieraalla ruustinnan kahvikesteillä. Samat ajoittaiset vänkäilyvönkäilytkin saisi tehokkaammin hoidettua anonyyminä.Munaa olet sinäkin vailla, vaikket sitä ehkä edes itse tiedosta. Kunnolla melaa mekkoon, niin johan also_sprach_jungfraunkin jäätynyt koneisto saadaan hyrräämään. Alat kukoistamaan!
- m30.
"Jungfrau on muuten ennenkin kirjoittanut täällä siihen tyyliin ettei halua miestä, koska koira riittää. Olisi kiinnostavaa kuulla että miksi täällä sinkut-palstalla sitten hengailee."
Mutta olet oikeassa kuitenkin, 423w6tw63qtw4, ja olen pohtinut usein samaa. MITÄ minä täällä edes teen? Minulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään, ja täällä on muutenkin yhtä lämmin ja tervetullut tunnelma kuin autistisella kuokkavieraalla ruustinnan kahvikesteillä. Samat ajoittaiset vänkäilyvönkäilytkin saisi tehokkaammin hoidettua anonyyminä.Koirassa on kuitenkin jotain miinuspuolia:
- koira sylissä on aika huono nukahtaa
- koiran syliin on mahdoton nukahtaa, paitsi jos koira on sellainen kuin siinä lasten elokuvassa Beethoven tjsp
- koira ei toivota hyvää yötä
- koira haluaa nussia jalkaasi juuri silloin kun sinulla ei ole yhtään "sellainen" fiilis
- koiran kanssa ei voi laittaa ruokaa yhdessä
- koira makaa sohvalla perse homeessa ja huutaa ruokaa ja viihdytystä - Gordon Gekko
m30. kirjoitti:
Koirassa on kuitenkin jotain miinuspuolia:
- koira sylissä on aika huono nukahtaa
- koiran syliin on mahdoton nukahtaa, paitsi jos koira on sellainen kuin siinä lasten elokuvassa Beethoven tjsp
- koira ei toivota hyvää yötä
- koira haluaa nussia jalkaasi juuri silloin kun sinulla ei ole yhtään "sellainen" fiilis
- koiran kanssa ei voi laittaa ruokaa yhdessä
- koira makaa sohvalla perse homeessa ja huutaa ruokaa ja viihdytystä"- koira makaa sohvalla perse homeessa ja huutaa ruokaa ja viihdytystä "
Tämähän ei eroa poikaystävästä millään tavalla?! - GööGöö
Gordon Gekko kirjoitti:
"- koira makaa sohvalla perse homeessa ja huutaa ruokaa ja viihdytystä "
Tämähän ei eroa poikaystävästä millään tavalla?!No ehkä ei eroa sinusta millään tavalla.
- GG
GööGöö kirjoitti:
No ehkä ei eroa sinusta millään tavalla.
Leikki leikkinä.
- CC
Enpä taida ihan ässä siinä touhussa olla.
En tosin yritä maistaa vatsan sisältö kuten esimerkkinä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683