Kestävä paku 4x4.

4x4

Transit 4x4
Hiace 4x4
VW transportter 4x4
Vito 4x4

Tässä olis vaihtoehtoja mitä oon miettiny, miten kestää, moottorit / kytkin/ vaihdelaatikot yms... ja tiedän et Hiace laulu alkaa mutta, myös näiden muiden merkkien osalta olis hyvä tietää et miten sietää kaupunki/matka ajoo 50000 km vuodes ja painoo on eli ei tyhjänä ajeluu ja, uusista olis kyse.

17

5937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ropalis

      No sitten jos ei rahasta ole kiinni niin ehdottomasti transporter

      • abdullah akhmed

        Joo transportterille ääni täältäkin jos on aikaa seisottaa sitä pajalla. Tulee nääs volkkarin ja voortin omistajille korjaamot tutuiksi. Jos taas pitäs pakulla töitäki tehä niin laita hyvä mies Hiace tai mersu.


    • Korolla-kuski

      No noista tietty Hiace!

      • dddccc

        Luin uudesta Auto,tekniikka ja kujetus lehdestä Arktic Van testistä 2011, siinä mersu pesi koko porukan.


      • Korolla-kuski
        dddccc kirjoitti:

        Luin uudesta Auto,tekniikka ja kujetus lehdestä Arktic Van testistä 2011, siinä mersu pesi koko porukan.

        Mersuhan on johtotähti!


      • Ropalis
        dddccc kirjoitti:

        Luin uudesta Auto,tekniikka ja kujetus lehdestä Arktic Van testistä 2011, siinä mersu pesi koko porukan.

        Mersussa on varmaan aika saatanan hyvä luistonesto kun eivät sanallakaan maininneet takavedon talviominaisuuksista koko testissä.


      • DDDCCC
        Ropalis kirjoitti:

        Mersussa on varmaan aika saatanan hyvä luistonesto kun eivät sanallakaan maininneet takavedon talviominaisuuksista koko testissä.

        On, Mesen saa myös automaatilla nelivetoisena, olen kokeillut ja on mahtava ajaa.


      • Korolla-kuski
        DDDCCC kirjoitti:

        On, Mesen saa myös automaatilla nelivetoisena, olen kokeillut ja on mahtava ajaa.

        Onko samanlainen kuormajuhta?


      • Anonyymi
        DDDCCC kirjoitti:

        On, Mesen saa myös automaatilla nelivetoisena, olen kokeillut ja on mahtava ajaa.

        mesen saa etu ,taka. ja nelivetoisena


    • x_race

      Hiace kuluttaa helposti 30% enemmän kuin kilpailijat jos diesel maksaa 1.5€/l ja hiacen kesk.kulutus on 10l ja kilpailijoiden 7l. 10 kertaa 1.5€ =15€ taas kilpailija 7 kertaa 1.5€ =10.5€ . Lukujen erotus on 4.5€ per 100km. 4.5€ kertaa 10 =45€ ja 45€ kertaa 50=2250€

      Jos hiacen kilpailijaa 5v niin säästäisit 11250€ polttoainekustannuksissa hiaceen verrattuna (kun vuosittainen ajomäärä 50000km)

      KANNATTAA ostaa kilpailija,paremmat ajo-ominaisuudet,kulutus pienempi,eiköhän tolla 11250€ kata jo kenties jotku pikkuviat ja suuremman arvonalenemisen

      • hiacella

        Hiacen maahantuonti loppuu tämän vuoden myötä. Harmi, kun loppuu hyvän auton saanti. Olen rak hommissa pitäny niitä monia. 2 viimestä 4x4. Ei valittamista.


      • Korolla-kuski

        Hiacessa ja kaikissa muissa löpöllä pelaavissa kulkupeleissä on haittana naftavero. Eli naftaa saa kulua enempi.


      • Korolla-kuski
        hiacella kirjoitti:

        Hiacen maahantuonti loppuu tämän vuoden myötä. Harmi, kun loppuu hyvän auton saanti. Olen rak hommissa pitäny niitä monia. 2 viimestä 4x4. Ei valittamista.

        Kestävä, juu. Lapin poro-äijät vetelee puoli miljoonaa mittariin ja rupee sit katteleen uutta = vähän ajettu.


    • tehnik

      Nyt tulee trp;stä faktaa: minulla on vm2006 joulukuussa käyttöönotettu 174hv 4motion trp manuaalivaihteistolla ja lisävarusteena takaakselin lukko. Maksoi uutena 60000 euroa. 3;n ensimmäisen vuoden korjaus- ja huoltokulut 4900 euroa,onneksi oli careport-sopimus. Ongelmista mm. jarrujen jatkuva jumiutuminen,pakosarjan ja venttiilikopan vuoto.Nyt reilu vuoden sisään 5 kertaa korjaamolla,abs johto poikki pyöränkotelon sisältä,jarrut taas,sivuovi toimii talvella silloin kun haluaa,viimeisenä kardaanin laakeri ruostunut jumiin-hhuti kuin hyeena.Laakkosella sanottiin että tämä on niin vanha auto että se kuuluu jo asiaan. Autolla ajettu 78000km.Katselen hintoja että vaihtaisin paskan vaikka ducatoon niin ei kuvittelisi omistavansa laatuauton-korjaus-ja ylläpitokulut samat.

    • bc6

      Heinäkuussa 2007 käyttöön otettu 4-motion ransportteri ajettu 220 000 km. normaalit huollot, kuluvia osia: jarrupaloja, jarrulevyt, raidetangon päät kummallekin puolelle. Ei paha.

    • Anonyymi

      Samaa olen juuri miettinyt?
      Miten vw. DSG vaihteisto pelaa?

      • Anonyymi

        Kiva kun kaivoit esille kymmene vuotta vanhan ketjun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko varattu minulle?

      Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11362
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

      Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

      Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

      Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5141
    5. Noloa että kaipasin sinua

      Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

      Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4009
    7. On niin paha olla

      Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

      En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

      Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe