Muukalaisia ääniä

jakolasku

Keskisuomalainen.....ja MTV 3.

Maahanmuuttajatkin on otettava vähitellen huomioon vaaleissa. Äänioikeutettuja maahanmuuttajia v. 2010 lopussa oli lähes 52500.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää tämänkin

      Alappa laskea miten heitä on työllistetty ja kuinka paljon aiheettomat pakolaiset aiheuttavat rikollisuutta? Tunteeko kirjoituksensa aloittava turvallisuudensa kohentuneen viime aikoina? Tiedämme, että laiton ja verorahoilla tuotettu
      pakolaisvirta on aiheuttamassa melkoista rikollisuutta maassamme?

      • jakolasku

        Ajatus oli todeta kuinka paljon heistä on äänestäjiä, ei kuinka paljon he rötöstelevät tai työllistyvät.


      • Tietää tämän
        jakolasku kirjoitti:

        Ajatus oli todeta kuinka paljon heistä on äänestäjiä, ei kuinka paljon he rötöstelevät tai työllistyvät.

        Ompa sinulla kumma ajatusmaailma jos kaikki 52500 olisivat vain äänestämässä
        eivätkä sitten osallistuisi itse elättämään itseään?
        Miten ihmeessä pieni Suomen kansa selviää heidän elättämisestään?
        RKP on syyllistynyt laittoman maahanmuuton pisnekseen jota pyörittää
        rikollisliikat ympäri Eurooppaa ja maastamme on tulossa oikea rikollisten pesäpaikka.


      • jakolasku
        Tietää tämän kirjoitti:

        Ompa sinulla kumma ajatusmaailma jos kaikki 52500 olisivat vain äänestämässä
        eivätkä sitten osallistuisi itse elättämään itseään?
        Miten ihmeessä pieni Suomen kansa selviää heidän elättämisestään?
        RKP on syyllistynyt laittoman maahanmuuton pisnekseen jota pyörittää
        rikollisliikat ympäri Eurooppaa ja maastamme on tulossa oikea rikollisten pesäpaikka.

        Ei ajatusmaailmassani mitään vikaa ole jos kirjoitan kuinka paljon potentiaalisia äänestäjiä mamuista löytyy.

        En ole vastustamassa työllistyviä maahanmuuttajia vaan heitä jotka tulee nauttimaan sosiaalietujamme eivätkä edes opiskele suomenkieltä, puhumattakaan työllistymisestä.


      • jakolasku
        jakolasku kirjoitti:

        Ei ajatusmaailmassani mitään vikaa ole jos kirjoitan kuinka paljon potentiaalisia äänestäjiä mamuista löytyy.

        En ole vastustamassa työllistyviä maahanmuuttajia vaan heitä jotka tulee nauttimaan sosiaalietujamme eivätkä edes opiskele suomenkieltä, puhumattakaan työllistymisestä.

        Tähän jatkan vielä, Suomessa pitää järjestää suomalaisille taloudellisesti turvattu elämä ja leipäjonot pois. Pahemmin ei voi ihmistä nöyryyttää seisottamalla sossunluukulla ja vielä sen jälkeen leipäjonossa!


    • Pahasti peloissaan

      Minä vanhus täällä en uskalla enää mennä ulos.

      • Sama täällä

        Enkä minä, kun minulla on maahanmuuttajaystäviä...


      • fh439g8h43g

        Pah, Suomessa on noin 500000 nuorta miestä parhaassa työiässä työttömänä, ja varmasti löytyy tukea..

        Pitäisikö sitten tukea jotain maahanmuuttajia kun Suomen valtion varainhallinto on päin persettä, kiitos Jykke Katajainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe