Keskisuomalainen.....ja MTV 3.
Maahanmuuttajatkin on otettava vähitellen huomioon vaaleissa. Äänioikeutettuja maahanmuuttajia v. 2010 lopussa oli lähes 52500.
Muukalaisia ääniä
8
<50
Vastaukset
- Tietää tämänkin
Alappa laskea miten heitä on työllistetty ja kuinka paljon aiheettomat pakolaiset aiheuttavat rikollisuutta? Tunteeko kirjoituksensa aloittava turvallisuudensa kohentuneen viime aikoina? Tiedämme, että laiton ja verorahoilla tuotettu
pakolaisvirta on aiheuttamassa melkoista rikollisuutta maassamme?- jakolasku
Ajatus oli todeta kuinka paljon heistä on äänestäjiä, ei kuinka paljon he rötöstelevät tai työllistyvät.
- Tietää tämän
jakolasku kirjoitti:
Ajatus oli todeta kuinka paljon heistä on äänestäjiä, ei kuinka paljon he rötöstelevät tai työllistyvät.
Ompa sinulla kumma ajatusmaailma jos kaikki 52500 olisivat vain äänestämässä
eivätkä sitten osallistuisi itse elättämään itseään?
Miten ihmeessä pieni Suomen kansa selviää heidän elättämisestään?
RKP on syyllistynyt laittoman maahanmuuton pisnekseen jota pyörittää
rikollisliikat ympäri Eurooppaa ja maastamme on tulossa oikea rikollisten pesäpaikka. - jakolasku
Tietää tämän kirjoitti:
Ompa sinulla kumma ajatusmaailma jos kaikki 52500 olisivat vain äänestämässä
eivätkä sitten osallistuisi itse elättämään itseään?
Miten ihmeessä pieni Suomen kansa selviää heidän elättämisestään?
RKP on syyllistynyt laittoman maahanmuuton pisnekseen jota pyörittää
rikollisliikat ympäri Eurooppaa ja maastamme on tulossa oikea rikollisten pesäpaikka.Ei ajatusmaailmassani mitään vikaa ole jos kirjoitan kuinka paljon potentiaalisia äänestäjiä mamuista löytyy.
En ole vastustamassa työllistyviä maahanmuuttajia vaan heitä jotka tulee nauttimaan sosiaalietujamme eivätkä edes opiskele suomenkieltä, puhumattakaan työllistymisestä. - jakolasku
jakolasku kirjoitti:
Ei ajatusmaailmassani mitään vikaa ole jos kirjoitan kuinka paljon potentiaalisia äänestäjiä mamuista löytyy.
En ole vastustamassa työllistyviä maahanmuuttajia vaan heitä jotka tulee nauttimaan sosiaalietujamme eivätkä edes opiskele suomenkieltä, puhumattakaan työllistymisestä.Tähän jatkan vielä, Suomessa pitää järjestää suomalaisille taloudellisesti turvattu elämä ja leipäjonot pois. Pahemmin ei voi ihmistä nöyryyttää seisottamalla sossunluukulla ja vielä sen jälkeen leipäjonossa!
- Pahasti peloissaan
Minä vanhus täällä en uskalla enää mennä ulos.
- Sama täällä
Enkä minä, kun minulla on maahanmuuttajaystäviä...
- fh439g8h43g
Pah, Suomessa on noin 500000 nuorta miestä parhaassa työiässä työttömänä, ja varmasti löytyy tukea..
Pitäisikö sitten tukea jotain maahanmuuttajia kun Suomen valtion varainhallinto on päin persettä, kiitos Jykke Katajainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477