Mulla tällainen koodi:
Sub Macro1()
On Error GoTo ErrMsg
....koodia
....koodia
....koodia
Exit Sub
ErrMsg: MsgBox ("Tarkasta arvot"), , "Virhe"
End sub
Eli jos tulee virhe, pitäisi tulla msgbox ilmoitus ja makron loppua siihen. Nyt kuitenkin tulee vaan vba:n virheilmoitus ja debuggaus mahis. Miten siis saan määriteltyä, että jos makro kusee, tulee vain oma msgbox ilmoitus ja makro päättyy siihen?
Vba:ta
3
89
Vastaukset
ihan oikein toi toimii...
eli posituu jos kaikki OK ja jos virhe niin msgbox tulee näkyviin ja koodi loppuu
sulla taitaa olla kirjoitusvirhe muussa koodinpätkässä mitä et liittänyt....- No kun tietäis
Vien tällä koodilla tietoja toiseen ohjelmaan ja välillä tämä ohjelma on varattu, joten koodin kuuluukin kaatua. Onko tällaisessa tapauksessa mitään mahdollisuutta ohittaa excelin omaa virheilmoitus(debug) ilmoitus, niin että tulisi tuo oma tekemä virheilmoitus?
Eikä näyttänyt "application.displayalerts = false" toimivan
mitkä ovat EXCELin omia virheilmoituksia jos ei koodisi niitä kerran tunnista?
kyllä ton pitäisi auttaa
"application.displayalerts = false"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272770Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2632637Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2857