Mies ja lemmikki tappelevat

Cat issue

Kuulostaa tosi oudolta ongelmalta, mutta tämä on vain pahentunut ajan myötä. Miesystäväni ei pidä eläimistä ja viime aikoina hän on alkanut tosissaan vihata kissaani. Alussa hän suhtautui lemmikkiini hyväksyvästi, mutta jo jonkun aikaa hän on tuntenut vastustamatonta halua kiusata kissaa. Takaa-ajoa, härnäämistä, veden roiskuttelua kissan päälle, imurilla pelottelua, tökkimistä ja jopa lyömistä.
Mies pelkää eläimiä eikä ole koskaan niistä tykännyt. Lisäksi hänellä on allergia. Olen sanonut, että mikäli muuttaisimme yhteen, kissa saisi lähteä. Lemmikki on minulle kuitenkin tärkeä. Pelkään, että kissasta muuttuu aggressiivinen, sillä se sähisee miehelle ja on jopa hyökkäillyt tämän kimppuun puolustukseksi. Muuten kissa on tosi arka ja kiltti, ei tee pahojaan ja on rauhallinen. Minua se ei pelkää, mutta aina kun mies tulee meille, kissa katoaa piilopaikkaansa.
Pahoitin viimeksi mieleni, kun mies sanoi, että kissa ole minkään arvoinen. Sanoissa on vihaa ja uhkailua, että hän voisi jopa tehdä kissalle jotain tosi pahaa.
Muuten suhde toimii kivasti, enkä halua, että tästä tulee mikään kynnyskysymys. Tuntuu vaan tosi oudolta käytökseltä! Kommentteja?

51

2828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Vie se piikille. Kissa nimittäin.

      • Anonyymi

        Itsellä on koira ja kissa allergiaa, silti en heitä kohtaan käyttäytyisi niin kuin apn miesystävä. Ei hänen puheitaan ja tekoja voi puolustella millään. Itse en luottaisi hänen laiseen ihmiseen millään tavalla. Minulle hänen käytös kertoo jo sen, että voi tulla muitakin ikäviä yllätyksiä ajan kuluessa? Itse sanoisin, vie se mies piikille tai opeta kissasi kommunikoimaan kanssasi ymmärrettävästi. Voi sitten kertoa miehestäsi syitä, miksi ei tule toimeen hänen kanssaan?


    • Rönkkö

      Hohhoijjaa minkä kusipään olet löytänyt. Jos "muuten hyvä ja kiva" mies kiusaa viattomia luontokappaleita ni ei oo kyllä kaikki kammarit lämpösenä.

      Ehdottomasti omassa tilanteessa sais äijjä lähteä kävelee eikä kissa. Ootpahan aika tossukka, "kissa saa kyllä lähteä jos muutetaan yhteen" O'rly? Antakaa kissalle parempi koti missä sitä rakastetaan eikä kiusata, ku oot tommonen tallukka itekkin.

    • Catpower65

      Heitä äijä menemään, niitä on maailma pullollaan. Kissaa ja yleensä eläimiä ei saa kiusata kukaan.

      3 § Eläimiä on kohdeltava hyvin eikä niille saa aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä. Tarpeettoman kivun ja tuskan tuottaminen eläimille on kielletty. Lisäksi eläintenpidossa on edistettävä eläinten terveyden ylläpitämistä sekä otettava huomioon eläinten fysiologiset tarpeet ja käyttäytymistarpeet. (Finlex)

      6 § Eläimen liiallinen rasittaminen ja kohtuuttoman ankara kurissa pitäminen ja kouluttaminen sekä liian kovakourainen käsittely on kielletty. (Finlex)

    • meohw

      En ikinä koskaan luottaisi mieheen, joka ei tulisi toimeen kissan kanssa. En päästäisi tuollaista inhottavaa eläinvihaajaa luolamiesmoukkaa tunteetonta moraalitonta idioottia lähelle kissaani tai taloani. Onneksi oma mies rakastaa kissoja ja on innoissaan keksimässä sille kaikenlaisia virikkeitä. Jos päädyt ratkaisuun että hävität kissan, niin älä ainakaan lopeta, anna se hyvään rakastavaan kotiin. Sellaisia ihmisiä on paljon jotka etsivät itselleen sopivaa kissaa..

      • Minä vaan mietin

        Minä en tule toimeen kissojen kanssa, koska aivan pienenä muksuna yksi sellainen halusi ilmeisesti leikkiä housujeni narun kanssa lopputuloksena se että roikkui kynsillään jalastani ja kun säikähdin tätä ja huusin se kissa säikähti lisää ja kynsi minua valtoimenaan. Jäi siitä sellaiset traumat etten vieläkään halua olla pitkiä aikoja kissojen kanssa samassa tilassa, mielelläni en ollenkaan. Pelkään niitä edelleen.

        Olen kuitenkin luotettava ja eläinrakas ihminen. Minulla on koira, ollut kaneja, rottia, hamstereita, chinchilla... Joten tuomitsetko meidät liian nopeasti jotka emme tule kissojen kanssa toimeen ?


      • Crazy cat lady
        Minä vaan mietin kirjoitti:

        Minä en tule toimeen kissojen kanssa, koska aivan pienenä muksuna yksi sellainen halusi ilmeisesti leikkiä housujeni narun kanssa lopputuloksena se että roikkui kynsillään jalastani ja kun säikähdin tätä ja huusin se kissa säikähti lisää ja kynsi minua valtoimenaan. Jäi siitä sellaiset traumat etten vieläkään halua olla pitkiä aikoja kissojen kanssa samassa tilassa, mielelläni en ollenkaan. Pelkään niitä edelleen.

        Olen kuitenkin luotettava ja eläinrakas ihminen. Minulla on koira, ollut kaneja, rottia, hamstereita, chinchilla... Joten tuomitsetko meidät liian nopeasti jotka emme tule kissojen kanssa toimeen ?

        Kissapelkosi on järjenvastaista. Tiedätkö yhtään tapausta, jossa kissa olisi tehnyt ihmiselle naarmua pahempaa jälkeä? Koirat sitävastoin pystyvät raatelemaan ihmisen todella pahasti, vaikka hengiltäkin.


      • Tarmo Tuottavuus
        Minä vaan mietin kirjoitti:

        Minä en tule toimeen kissojen kanssa, koska aivan pienenä muksuna yksi sellainen halusi ilmeisesti leikkiä housujeni narun kanssa lopputuloksena se että roikkui kynsillään jalastani ja kun säikähdin tätä ja huusin se kissa säikähti lisää ja kynsi minua valtoimenaan. Jäi siitä sellaiset traumat etten vieläkään halua olla pitkiä aikoja kissojen kanssa samassa tilassa, mielelläni en ollenkaan. Pelkään niitä edelleen.

        Olen kuitenkin luotettava ja eläinrakas ihminen. Minulla on koira, ollut kaneja, rottia, hamstereita, chinchilla... Joten tuomitsetko meidät liian nopeasti jotka emme tule kissojen kanssa toimeen ?

        Oletko ajatellut hakea jotain terapiaa? Uskotko, että kissa kykenee uhkaamaan sinua vielä aikuisenakin?


      • ?
        Minä vaan mietin kirjoitti:

        Minä en tule toimeen kissojen kanssa, koska aivan pienenä muksuna yksi sellainen halusi ilmeisesti leikkiä housujeni narun kanssa lopputuloksena se että roikkui kynsillään jalastani ja kun säikähdin tätä ja huusin se kissa säikähti lisää ja kynsi minua valtoimenaan. Jäi siitä sellaiset traumat etten vieläkään halua olla pitkiä aikoja kissojen kanssa samassa tilassa, mielelläni en ollenkaan. Pelkään niitä edelleen.

        Olen kuitenkin luotettava ja eläinrakas ihminen. Minulla on koira, ollut kaneja, rottia, hamstereita, chinchilla... Joten tuomitsetko meidät liian nopeasti jotka emme tule kissojen kanssa toimeen ?

        Sinulle joka vaan mietit:
        Onko sinullakin tapana kiusata kissoja, kuten aloituksen kissavihaajalla?
        On ihan eri asia olla pitämättä jostain eläimestä, tai pelätä sitä, kuin se että haluaa rääkätä sitä.

        Oletko todellakin sitä mieltä, että aloittaja "tuomitsee liian nopeasti" miesystävänsä käytöksen?


    • .....

      Kissan voi mainiosti lopettaa, niitä on maailma pullollaan.

      • Anonyymi

        Totta joka sana, vaikka kissani on hieno tapaus, joutuu hän vähän väliä pelkäämään kun riehun kotonani. En ole käsiksi käynyt vaikka siitä brutaalisti välillä fantasioinkin.


    • spdmf,fdmf

      Mies kuulostaa sadistilta. Heikko luonne. Pelkää eläimiä, joten rääkkää niitä. Mieti nyt vähän. Mitähän tekee kun teillä tulee ongelmia?

      Minä en erityisemmin pidä kissoista ja olen allerginen, mutta en ole sellainen paskahousu joka eläimiä rääkkää.

      • kissojen isä

        Joo. Saatikka mitä tekee jos saatte lapsia eivätkä ne teekkään miehen mielen mukaan?

        Jos rääkkää eläimiä, rääkkää ajan saatossa ihmisiäkin. Itse rakastan kissoja ja jos joku kiusaisi jotakuta meidän kolmesta naukujasta niin niskasta ottaisin kiinni ja kantaisin pihalle. Ja ehkä kaupan päälle vielä pienen löylytyksen kera.

        Ahhh että vihaan eläinrääkkääjiä tai muuten niitä kiusaavia hyypiöitä. Tuo jannu varmaan kuseksi siilien päälle nuorempana.


    • oppeliini

      Miehen suhtautuminen viattomaan luontokappaleeseen kuulostaa sairaalta. Tuo mies kristallin kirkkaasti näyttäv sinulle huonot puolensa. Haluatko sinä tuollaista sadistia elämääsi, on vain sinun itsesi päätettävissä.

      • Anonyymi

        Kuitenkin tällaisen typerän heiton sanovat ne, jotka luulevat itsestään puhdasta pulmulia joka ei ole ikinä sanonut tai tehnyt mitään ikävää ketään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tällaisen typerän heiton sanovat ne, jotka luulevat itsestään puhdasta pulmulia joka ei ole ikinä sanonut tai tehnyt mitään ikävää ketään kohtaan.

        Eipä tuossa mitään typerää ollut, päinvastoin kuin sinun kommenteissasi. Riidanhaastaja.


    • ...

      Ihminen joka ei tule toimeen eläinten kanssa tuskin tulee toimeen ihmistenkään kanssa. Se on hyväksynyt kissan aluksi koska on päässyt pukille. Eläinten kaltoin kohtelu kertoo jonkin sortin häiriöstä pääkopassa, silkasta sadismista.

      Pidä kissa, vaihda äijä.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ihmisillä synkkaa kaikkien ihmistenkään kanssa, joten se siitä.


    • huhhhhhhuuuuu

      Älä hyväksy tuollaista! Se mies tahallaan kiusaa vietonta uhria, taitaa olla koulukiusaaja luonteeltaan.

    • ...

      Ei eläimistä ole pakko pitää. Jos on allerginen tai ei muuten pidä eläimistä, niitä voi vältellä ja olla välinpitämätönkin niiden suhteen. Mutta ei niitä silti pahoinpidellä. Se on ihan ok, jos esimerkiksi allergian takia etsii lemmikille uuden kodin muuttaessaan toisen kanssa yhteen, jos näin tekee omasta halustaan. Mutta tuollaisen miehen takia en kyllä eläimestä luopuisi. Ihan vain sen takia, etten ylipäätään voisi olla ihmisen kanssa, joka uhkailee ja rääkkää eläintä. Ei se ihan tervettä ole. Mulle tuo olisi kynnyskysymys.

    • kissalafani

      Ei kuulosta ollenkaan oudolta ongelmalta, mutta sen sijaan mies ei taida kovasti välittää sinun tunteistasi, kun on otsaa tulla pahoinpitelemään lemmikkiäsi sen kotiin. eikö hän ymmärrä, että kissa on isnulle tärkeä vai etkö vain uskalla itse sanoa sitä?

      Minulla on kolme kissaa ja takana 2 pidempää suhdetta melko kissarakkaiden miesten kanssa. Mulla kyllä katkeaa välittömästi pinna jos mieheni edes laskee leikkiä kissojen kiusaamisesta ja suhde katkeasi saman tien jos jotain kiusaamista esiintyisi.
      Pari kaveriaan on saaneet porttikiellon kotiini, kun eivät näytä ymmärtävän, että minun kissojani ei tosiaan edes härnätä niiden kodissa.

      Ei kissoja tarvitse silitellä jos ei niistä pidä ja kissat voin laittaa vaika toiseen huoneeseen kissoje pelkäävän vierailun ajaksi mutta kissojen pahoipitely on niin täysin tarpeetonta ja julmaakin toimintaa etten ymmärrä miten voit olla edes tekemisissä tällaisen miehen kanssa? Pahoinpitelisiköhän hän lapsiannekin jos ne käyttäytyisivät huonosti?

    • oletoksettavaihminen

      Tässä tilanteessa omistaja on yhtä paha pahoinpitelijä kuin mieskin. Jos annat miehesi satuttaa lemmikkiäsi, sinulle kuuluisi tehdä eläinsuojelu ilmoitus. Jos miehesi ei kestä kissaasi, niin on aika päättää, luovu miehestäsi tai kissastasi.

      Ehkä mielummin kissastasi, koska se kissa ansaitsee paremman omistajan. Antaisitko miehesi lyödä omaa lastasikin?

      • Vort Ivan

        Suoraa tekstiä mutta tosi hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Suoraa puhetta arvostaa aina


    • 8+3

      Tuota eläinsuojeluilmoitusta olisin minäkin ehdottanut.

      Kissa ansaitsee paremman kodin.

    • Cat issue

      Kiitos kommenteista! Pahoinpitely on aika voimakas ilmaus, kyse on lähinnä härnäämisestä. Mies on kerran lyönyt kissaa tyynyllä, kun kissa puolustuksekseen raapaisi syvän haavan. Silti pahentunut kissan kiusaaminen on alkanut häiritä ja olen monta kertaa yrittänyt asiallisesti puhua miten se tuntuu minusta pahalta. Tuntuu oudolta, että mies on välinpitämätön tässä asiassa, kun hän kaikessa muussa ottaa minut ja mielipiteeni huomioon. Sadisti hän ei missään tapauksessa ole, vaan hyvin kiltti luonne. Ehkä kilttinä ihmisenä hänen on vaikea kohdistaa aggressioitaan oikein ja viha kohdistuu eläimeen, sillä hän ei muutenkaan niistä pidä.
      Allergian vuoksi kissan pitäminen on muutenkin mietinnässä. Itselläni on allergisuutta ja nyt myös lapsellani on todettu siitepölyallergia. En haluaisi, että kissa aiheuttaisi allergian pahentumista.
      Piikille en kissaani haluaisi viedä, kun eläin ei kärsi terveydellisistä ongelmista. Etsisin kissalle hyvän kodin, ehkä jonkun tuttavan, jonka luokse lapsi pääsisi kissaa katsomaan. Olisin jo kissasta luopunut ellei se olisi lapselle niin tärkeä.
      Aion vielä jutella miehen kanssa ja seurata tilannetta. Jos kissan härnääminen vielä jatkuu, arvioin tilannetta uudelleen. Lemmikki on hänelle selvästi liikaa. Ehkä löydämme kompromissi ratkaisun. Pikku hiljaa opin tuntemaan miestä paremmin ja voin sitten päättää, haluanko koskaan jakaa kotiani hänen kanssaan.

      • 19+15

        "Loistava" tulevaisuus suhteellenne: olet nyt jo alkanut selitellä itsellesi miehen käytöstä. Sitten kun hän lyö sinua ohimennen (tai ärsyyntyy lapseesi) niin sillekin löytyy selitys. Kun se mies nyt vaan on muuten niin IHANA.

        Anna se kissa pois ennen kuin siitä tulee pelokas ja vihainen. Valintasi olet selvästi jo tehnyt.


      • Pthyi!

        Luepa oma tekstisi:

        "jo jonkun aikaa hän on tuntenut vastustamatonta halua kiusa"ta kissaa. Takaa-ajoa, härnäämistä, veden roiskuttelua kissan päälle, imurilla pelottelua, tökkimistä ja jopa lyömistä"

        "aina kun mies tulee meille, kissa katoaa piilopaikkaansa."

        "mies sanoi, että kissa ole minkään arvoinen. Sanoissa on vihaa ja uhkailua, että hän voisi jopa tehdä kissalle jotain tosi pahaa"

        Lue nuo rivit niin monta kertaa, että menee omaankin tajuntaasi.


      • ujklö

        "Mies on kerran lyönyt kissaa tyynyllä, kun kissa puolustuksekseen raapaisi syvän haavan"

        Miksi kissan piti puolustautua jo alun perin?


      • Anonyymi

        "Pikku hiljaa opin tuntemaan miestä paremmin ja voin sitten päättää, haluanko koskaan jakaa kotiani hänen kanssaan." ja tämä. Muista myös, ettei kouluampujastakaan kukaan osannut kuvitellakkaan mitään sellaista, kun oli niin kiltti ja mukava. Miksi hän asuu luonasi vaik et tunne häntä? Okei ymmärrän, ihmistä kun näkee saman katon alla, hänen hyvät ja huonot puolensa alkaa näkyä.


    • Anna hyvään kotiin

      "Lyönyt tyynyllä"?

      Ette todellakaan ole soveliaita eläimen omistajaksi. Ehdottomasti etsi kissalle uusi parempi koti.

      Tottakai kissa puolustautuu. Hän varmaan nauttii myös pienten vauvojen "härnäämisestä", ilmeisesti viaton ja puolustuskyvytön luontokappale on hänelle leikkikalu, ja jos se yrittää puolustautua sitä voi vaikkapa lyödä.

      Olet kuitenkin päättänyt että tällainen eläinten pahoinpitelijä on ihana mies sinulle, luovu siis kissasta.

      Jos mies tekisi samoin mun kissoille, lentäisi ukko ensimmäisenä mäkeen. Kyse kun ei ole allergiasta tai eläimen pidosta, vaan luonteenpiirteestä, joka kylläkin ennustaa aikalailla sadismiin suuntaavaa itsekkyyttä.

    • ednh

      Eläin- ja erityisesti kissarakkaana miehenä nousi sappeni kurkkuun kun luin tekstisi. Meillä on perheessä kolme kissaa ja kenenkään ei todellakaan tarvitse tulla niitä kiusaamaan tai lyömään, sellaiset vieraat laitan ovesta vaikka kantamalla pihalle.

    • ..................

      Yritä nyt etsiä lemmikille se hyvä koti, ei ihmiset niin vain muutu odottelemalla ja katsomalla. "Kiltti", tosiaan, hohhoijaa. Kunhan ei mulle mitään tee, kai se nyt osaa laskelmoida että pysyy katto pään päällä. En huolis ikinä paskaa, se on heikkouden merkki.

    • 12v ja 13v kissat

      Kyllä sen miehen on tarttenut oikeasti kiusata kissaa, jos kissa jo sitä karttelee!
      Ihmeporukkaa! Meillä on kissoja ja jo teinejä lapsia, eikä-koskaan-ole kukaan härnännyt kissoja.
      On tehty heti selväksi, niin omille kuin vieraillekkin, että kissat saa kulkea rauhassa, eikä niitä tönitä!
      Niihin ei ole pakko uhrata aikaansa, jos ei halua, mutta minkäänlaista häirintääkään ei saa niille osoittaa.
      Oletko varma, kun kissasta hankkiudut eroon, ettei seuraava kiusattava ole sitten lapsesi?
      Kuka hänet ottaisi?

    • Phobos2

      KUUNNELKAA HYVÄT IHMISET ITSEÄNNE, onko kaikki kommentoijat täällä jonkinlaisia kissojen palvojia tai ylistäjiä? Samalla tavalla TE kissa-jeesustelijat kuulostatte minulle hulluilta, kuin tuo kissaa kiusaava mies...

      Keskieuroopassa kissat ovat katujen riesa, ja niitä lemmikkeinä pitävät saavat hölmön leiman.

      Itämaissa kissat ovat ihmisille ruokaa samalla tavalla kuin muutkin eläimet.

      Länsimaissa kissoja ylistetään, syötetään, paijataan, puolustetaan ja elätetään kuin "perheenjäsentä".

      Menkää vittu itseenne ja miettikää oletteko TE täysin oikeassa vai oletteko te kenties viattomien eläinten vapaudenriistäjiä ja palvelijoita.

      • pah ja pah

        Nyt ei ollakaan keski-euroopassa eikä idässä. Täällä ne ovat arvostettuja lemmikkejä joita tulee kohdella ystävällisesti kuten kaikkea elävää.

        Paitsi kaltaisiasi sikoja ja aloittajan miehen kaltaista tohvelisankaria.


      • ...

        Ei teuraaksikaan kasvatettavia eläimiä rääkätä saa!
        Puolustuskyvyttömien kiusaaminen on aina tuomittavaa toimintaa!


      • Haluaisin nähdä kun nimim. Phobos2 juoksee navetassa lehmien perässä tökkien näitä talikolla persauksille, tai potkii sikoja sikalassa. Niinhän ilmeisesti eläimiä "kuuluu" käsitellä silloin kun niihin ei suotta tarpeettomasti kiinni vaan kokee että niiden ainoa tehtävä on tulla syödyksi.

        Se miten kohtelee eläimiä heijastuu aina väkisinkin ihmisiin ja päinvastoin.


      • sudenmarjatar kirjoitti:

        Haluaisin nähdä kun nimim. Phobos2 juoksee navetassa lehmien perässä tökkien näitä talikolla persauksille, tai potkii sikoja sikalassa. Niinhän ilmeisesti eläimiä "kuuluu" käsitellä silloin kun niihin ei suotta tarpeettomasti kiinni vaan kokee että niiden ainoa tehtävä on tulla syödyksi.

        Se miten kohtelee eläimiä heijastuu aina väkisinkin ihmisiin ja päinvastoin.

        kiinni = kiinny, piti oleman...


    • Seli seli seli

      Pelokas eläin puolustautuu, ja mies saa siitä uutta pontta myllyynsä pahentamalla kiusaamistaan. Ja muija selittelee itselleen miten se mies ei muka ymmärrä aiheuttamaansa mielipahaa ja traumoja kissalle...

      Voi jeesus. Alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään miksi lehdissä kirjoitetaan kaikenlaisista julmuuksista mitä aviomies on perheelleen tehnyt. Sillä aina löytyy tarpeeksi typerä nainen joka mahdollistaa kaikki pahat teot.

    • dfhdfh65568

      Miehesi vaikuttaa suoraan sanottuna hullulta. On normaalia, jos ei pidä eläimistä. Sen sijaan ei ole normaalia, jos lyö eläimiä ja kiusaa niitä jatkuvasti ja tarkoituksellisesti. Voi olla, että ylidramatisoin, mutta tuli vaan mieleen Vaarallinen suhde -elokuva, jossa sekopää mies keitti naisen kanin elävältä. Mielestänin sinun tulee tehdä päätös: joko luovut kissasta (teksin perusteella vaikuttaa, että se on ainut järkevä vaihtoehto, jos haluat kyseisen sekopään jostain kumman syystä säilyttää) tai annat miehelle kenkää (suosittelen). Kohta se nyrkki heiluu sinuakin kohti, jos hän eläintäkin jo lyö.

      • :(

        Kun kissasta on luovuttu, alkaa ap:n lapsen kiusaaminen. Kukas tuon lapsen pelastaa ja huostaan ottaa? Koska ap. on noin naivi, hankkii hän varmasti ennen pitkää jälkikasvua kyseisen sadistin kanssa, ja ne yhteiset lapsetkin saavat tuta isänsä kiusaamisvietin.

        Ja totta: kyllä ap itsekin tuon kiusaamisvietin kohteeksi joutuu, kunhan mies oikein kunnolla huomaa kuinka alistuva nainen hänellä oikein onkaan. Itsepähän kuitenkin on ukkonsa ja elämänosansa valinnut. Alistukoon kiusaamiseen jos kerran haluaa, mutta lapset tuolta olisi pelastettava (ja myös se kissa).


    • catcatcat

      Vaikka hullulta kuulostaa, mies voi olla lemmikille mustasukkainen.
      Eli mustasukkainen siitä, eläin saa huomiota sinulta.
      Saattaa tuntea jotenkin, että mitä annat eläimelle, on poissa häneltä.
      Luin vuosia sitten jutun, että ulkomailla joku ukko oli tappanut naisystävänsä lemmikin (koiran) tällaisen kieroontuneen mustasukkaisuuden vuoksi.
      Ja siinä oli jotain samanlaista, kiltti mies joka 'pelkäsi' eläimiä.

    • cat girl

      Sulle vastaus CAT ISSUE; vaihda miestä. Jos tykkäät oikein paljon lemmikistäsi ja se on ollut sinulla kauemmin kuin tuo mies, niin yksikään mies ei ainakaan minulla mene kissojeni eteen. Jos mies ei seurustelun alkuvaiheessa hyväksy tai tule toimeen kissasi kanssa, ei hän tee sitä sen vertaa siinä vaiheessa kun hän asuu kanssasi. Minun miesystävä pisti minun työssä ollessani kissani 20-asteen pakkaseen, sisäkissan joka ei koskaan ollut ulkona? ja vain ainoastaan, koska kissa oli mieltä osoittanut huomattuaan jääneensä vihatun ihmisen kanssa kotiimme ja paskantanut valkoiselle karvamatollemme. Oikea kissaihminen olisi tuon tiedostanut ilman kissaa rankaisematta, mutta tällainen kissavihaaja teki juuri pahimman mahdollisimman ratkaisun. Se mies on nyt entinen ja katunut en ole. Mieluummin kissa kuin mustasukkainen mies.

    • Ensin kiusaa eläintä, sitten kiusaa sinua jos eläin poistuu kuvioista. Jos teette lapsia, ovat nämä seuraava kohde.

      Jos eläimestä ei pidä eikä välitä, siitä pysyy mahdollisimman loitolla eikä suinkaan juokse perässä kuin lapsen tasolle jäänyt idiootti yrittäen saada eläimen puolihulluksi pelosta. Varmaan se yrittää sekoittaa sen elukkaparan mielen vain päästäkseen todistelemaan sinulle että hulluhan se eläin on joten pois se on tapettava.

      Kaikista lajeista ei tarvitse pitää, itsekään en oikein perusta nuoleskelevista, kuolaavista ja haisevista koirista (ainakin lyhytkarvaisissa on jokin outo väkevä haju minkä on hississäkin huomannut), mutta minkä ihmeen takia pitäisi alkaa kiduttamaan eläintä? Useimmiten jos eläin käyttäytyy huonosti vika on omistajan (ja se juuri on saanut minua kammoamaan koiria että niiden isännät/emännät antavat niiden juosta irrallaan ja murista vastaantulijoille). Mutta mitä ihmettä normaali, tavallinen kissa muka tekee isolle aikuiselle ihmiselle, muuta kuin karvastaa vaatteet?

      Taitaa olla ukkosi vähän hei-hei, tulee väkisinkin mieleen minullekin.

    • kissaperhe

      Itselläni kävi niin että ihastuin mieheen joka oli metsämies ja pari koiraakin, ensin esitti pitävänsä kissoistani ja kun suhde alkoi syventyä niin jo alkoi vaatimaan että jos me aloitetaan vakavasti seurustella niin kissat pitää lopettaa, Loppu suhde ja meni tovi toipua siitä, aikaa on siitä jo monta vuotta ja minulla edelleen kissat joista yksi täyttää pian 20 vuotta ja minulla eläinrakas ihana mies, arvaa oonko katunut valintaani, en todellakaan.... siispä mietippä nainen!

    • Anonyymi

      Voi jumalatar mikä ukko. En kattois yhtään. Yksi kerta kiusaamista ja lentäisi pellolle mun elämästä. Jos et laita häntä menemään hän viimein lyö sinuakin.

    • Anonyymi

      Njaa, ei mitään eläimiä saa kohella kaltoin. Ihmisessä on jotain todella pahasti pielessä jos tällaiseen ryhtyy.
      Itse en koskaan ole kiintynyt eläimiin, voinee johtua että olen niin hemmetin allerginen kaikille eläimille ettei voi mennä lähellekkään. Toisaalta niiden touhuja on kyllä kiva katsella vähän kauempaakin.

    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta vanha juttu.
      Joko miehestä on kasvanut mies? Vai jäikö lähtöruutuun?

    • Anonyymi

      Mies saa lähteä

    • Anonyymi

      Ja sinä katot tollasta käytöstä koska? Lyönyt kissaa? Mitä helvattaa oikeesti! Päästä kissa turvalliseen elinympäristöön missä sen ei tarvitse pelätä ketään henkisesti köyhää vajakkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe