"Arkeologit ovat löytäneet jäänteitä miehestä, jonka he uskovat olevan varhaisin löydetty homo, kertoo The Sun.
Mies eli lähes 5 000 vuotta sitten. Hänet löydettiin Prahasta Tsekistä haudattuna tavalla, jolla kivikaudella yleensä haudattiin naiset. Haudatun pää oli itään päin ja hänen ympärillään oli taloustavaroita.
Tavallisesti miehet haudattiin siten, että he makasivat oikealla kyljellään pää länteen päin. Heidän ympärilleen hautaan laitettiin työkaluja, aseita, ruokaa ja juomaa. Naiset haudattiin vasemmalle kyljelle korujen ja astioiden viereen.
– Tuon aikakauden ihmiset suhtautuivat hautaustapoihin erittäin vakavasti, joten on erittäin epätodennäköistä, että asettelu oli virhe, johtava arkeologi Kamila Remisova Vesinova sanoo The Sunissa.
– On paljon todennäköisempää, että hän oli homo tai trasseksuaali."
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194673759568/artikkeli/arkeologit loysivat kivikaudella elaneen homon.html
hieno homma
Arkeologit löysivät kivikaudella eläneen homon
13
126
Vastaukset
- Esihistoriallinen
.
leimattiinko jo esihistoriassa kaikki homoiksi
. No, on siinä kans ammatti. Kaivella nyt vanhoja homoja haudoistaan.
- Homokaivaja:.!1%#?+
.
kuulostaa joltakin omituiselta friikiltä
. perhana alkoi pelottaa jos joku ilkee kuolinsyy tutkija tunkee dildon kuoleen ruumiini tyhjennysaukkoon niin tuhansien vuosien jälken tutkijat voivat luulla ja uutisoida miut homoksi :( pittää laittaa testamenttiin ehto että juuri ennen hautaustani luottomies saa tutkia suoleni jotta jäynä ei jää huomaamatta.
- ------¤¤-------
Homot ja perseet taas aiheena, vaihda levyä.
------¤¤------- kirjoitti:
Homot ja perseet taas aiheena, vaihda levyä.
aattele itse jos sut tultais leimamaan joksikin joksi et haluais tulla leimatuks edes tuhansien vuosien päästä.
- ------¤¤-------
monte24 kirjoitti:
aattele itse jos sut tultais leimamaan joksikin joksi et haluais tulla leimatuks edes tuhansien vuosien päästä.
Internet on pysyvää, persejuttusi jää tänne.
- bluikkis..
Ton takia mä edelleenki kannatan polttohautausta. Ei pääse vittuilemaan jälkeenpäin mistään asennoista yms.
- eiku,
sehän oli maanilman ensimmäinen MasterChef!
- Noh pojat:.!1%#+?!
monte24 kirjoitti:
kävi muuten miullakin tuo mielessä ku luin tuon :)
.
kyllä sitä nyt ollaan niin ilkikurisia että :)
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464954Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622787Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2351132Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391094Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711074Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271026
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72994- 137905
- 49884