Auttaisikohan joku : olen nyt sairaslomalla, joka päättyy toukokuussa. 2 kk menee osapalkalla, 2/3 sairauspäivärahalla, koska sairasloma meni pitkäksi.
Toivon saavani vuosiloman vaikka kokonaisena heti sairaslomani perään. Ja loppukesästä haluaisin aloittaa joko vuoden vuorotteluvapaan tai vastaavan ajan opintovapaan (gradu kesken). Työssäoloehdot täyttyvät.
Onko vuorottelukorvauksen/aikuisopintotuen määrittelyn kannalta merkitystä olenko välillä ollenkaan työssä ?
Miten pitäisi tehdä, jotta saisi mahdollisimman suuren korvauksen? Epäilen vähän työnantajan myönteistä suhtautumista vuoden vuorotteluvapaaseen, joten opintovapaa olisi pakko myöntää, vaikka lykättynäkin.
Vuorotteluvapaa vai aikuiskoulutustuli?
vapaavuosi ja gradu
1
308
Vastaukset 1
- lue ite
Omaehtoista opiskelua voi harjoittaa lukemalla vuorotteluvapaaesitteen http://www.tem.fi/index.phtml?s=2314 ja koulutusrahaston sivuilta aikuiskoulutustuesta, joka on suurempi kuin vuorottelukorvaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53712
- 46705
- 77597
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582