vinkkejä ulkopeliin..

pesäpalloilija90

meillä on huomenna pesäpallo-ottelu, ja nyt haluaisin neuvoja teiltä huippupelaajilta, että mihin kohtaa kenttää kannattaa minun asettua, kun osaan heittää palloa aika hyvin (n. 50 metriä lähtee) ja saan aika hyvin kiinni kaikenlaiset heitot, tosin välillä menee ohi.. ja palloon osumisessa on vielä opettelemista.. mistäköhän johtuu, että kentällä en osu, mutta jos kotona esimerkiksi harjoittelen, niin pallo lähtee näpsäkästi mailasta?? muutenkin kaipaisin neuvpja ulkopelin laadun parantamiseen ja NÄPYLYÖNTEIHIN vinkkejä :) Kiitos jo etukäteen!!

5

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaaja

Sinulle antaisin vinkin, että kannattaa opetella rentoutumista. Jos sinä kotopihalla onnistut, kyllä se siirtyy sinne pelikentällekin. Muista, että pesis on hauskaa, nauti siitä täysin siemauksin. Hutejakin tulee ja kauhoakin voi ohi, ja jos ei niin käy ei kavereillakaan oo hauskaa.
      Lycka till

• *pelaajah*

voin itse sanoa 9 vuoden peli kokemuksella että ei siihen palloon voi aina osua...:D
        rauhoitu ja keskity nauttimaan pelaamisesta eihän sitä kukaan jaksa hermoilla sen osumisen kanssa....
        itse olen pelannut kopparina ja nyt pelaan linjalla niin paras ohje on että ensin pallo rauhassa kiinni ja sitten vasta heitto.

kyllä se siitä! onnea jatkossa...

• Lukkari
        *pelaajah* kirjoitti:

voin itse sanoa 9 vuoden peli kokemuksella että ei siihen palloon voi aina osua...:D
        rauhoitu ja keskity nauttimaan pelaamisesta eihän sitä kukaan jaksa hermoilla sen osumisen kanssa....
        itse olen pelannut kopparina ja nyt pelaan linjalla niin paras ohje on että ensin pallo rauhassa kiinni ja sitten vasta heitto.

kyllä se siitä! onnea jatkossa...

...minkä ikäinen olet.Jos pelaat miesten rajoilla ei koppariksi kannata mennä jos 50 m enempää ei heitä. Kolmosvahti saattaisi olla ihan hyvä paikka... itse pelaan D-tytöissä ja heitin VIIME kesänä n. 60 m ... ja palloon ei todellakaan aina osu :D Näpyistä sen verran että ykköskierrenäpy on kaikken paras! Sillä pääsee itse kentälle ja vaihtamaankin sillä pystyy erinomaisesti ( etunkentän kiinniotto ja heittokäsi kannattaa kuitenkin tsekata ) :P

• Lerpuntina

Mäki tarvin apuaa sillä huomenna on peli kutoset vastaan opettajat (oon tyttö) kertokaa kaikkee mahdollista :)

• pesispoika69

kyseiset viestit kirjoitettiin kymmenen vuottasitten pelaan pesistä itse D pojissa vinkkejä ovat samat vanhat Pallo,asento,heitto non 3 sekunnissa lyönnissä Asento.lyönti ,kärkky juoksu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe