Niin mä tarviin keihäspiikkarit mutta ei suomesta meinaa semmosia kauppoja netistä löytyvän.Oon kattonu Fortesportin Supersportin e.l Sport Urheilukiilunen Anas-Sport ja jne...
Oon myös kattonu jotain Amerikkalaisia ja Brittiläisiä kauppoja mut hirvittää vähän tilata kun ei oikein tiiä että pääsekö ne perille.
Haussa ois Nike Zoom Javelinit tai Mizuno Javelinit,että jos joku tietää jonkun kaupan mistä näitä sais taai edes jonkinlaisia keihäspiikkareita niin kertokaa ihmeessä.
Kesällä ois Suomenmestaruus kisat niin kunnon piikkarit tulis tarpeeseen.
Keihäspiikkarit
11
1419
Vastaukset
- liikkeen asikakas
Leppävaaran Urheilu Oy Espoo löytyy keihäspiikkareita hyllytavarana ja vieläpä tarjoushintaan pun 09 5413 335
- tahtoopiikkarit
OK katotaan
- Kiekkomies___
Urheilukiiluselta oon ite ostanut, sinne on tullut uus mallisto.
- TahtooPiikkarit
Juu nyt taas uus pulma mistä saan kuula kengät? ja jälleen netissä supersportissa olis mutta kalliit eikö mitään halvempii missään?
- From united states
tilaa ihan rohkeesti netista. Kylla ne tulee. Nimimerkilla tilannut about 10 paria kenkia netista. Footlocker, www.finishtothefirst.com saat piikkareit edullisesti. 30e riittaa huippu kuula/keihas tossuihin.
- from united states
Tuo osoie on siis www.firsttothefinish.com
- TahtooPiikkarit
Okkei uskamattomalta kuulostaa,mutta siltä se myös n'yttää.
ootko tilannu paljonki tuolta koska kyllä kiinnostais siellä noi yhet että jos luotettava on niin sitten :D - from the united stat
TahtooPiikkarit kirjoitti:
Okkei uskamattomalta kuulostaa,mutta siltä se myös n'yttää.
ootko tilannu paljonki tuolta koska kyllä kiinnostais siellä noi yhet että jos luotettava on niin sitten :DItse tilasin juuri kolme paria Nikeja. Kiekko/kuula tossut (zoom rival sd), pikajuoksu piikkarit ja sit lenkkarit. Voi menna about 2 viikkoo et tulee suomee, mutta kylla ne tulee ;)
- from the united stat
from the united stat kirjoitti:
Itse tilasin juuri kolme paria Nikeja. Kiekko/kuula tossut (zoom rival sd), pikajuoksu piikkarit ja sit lenkkarit. Voi menna about 2 viikkoo et tulee suomee, mutta kylla ne tulee ;)
Ja siis sain jo kengat. Eli siis on ihan luotettava. :D Monet ystavat tilanneet tuolta. EI mitaan ongelmia. Kannattaa tsekkaa viimevuoden mallit aina koska ne on halvempia. Keihas piikkarit on muistaakseni melkein loppuunmyyty tuolla, kannattaa kuitenkin tsekkaa koska ne paivittelee aika usein noita sivuja.
- tahtoopiikkarit
suomesta on jo tilauksessa,koska en nytte kuitenkaan viitii usan herroja ruveta kiusaamaan :D
- sräty
kädellä sitä heitetään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627