Keihäspiikkarit

TahtooPiikkarit

Niin mä tarviin keihäspiikkarit mutta ei suomesta meinaa semmosia kauppoja netistä löytyvän.Oon kattonu Fortesportin Supersportin e.l Sport Urheilukiilunen Anas-Sport ja jne...
Oon myös kattonu jotain Amerikkalaisia ja Brittiläisiä kauppoja mut hirvittää vähän tilata kun ei oikein tiiä että pääsekö ne perille.
Haussa ois Nike Zoom Javelinit tai Mizuno Javelinit,että jos joku tietää jonkun kaupan mistä näitä sais taai edes jonkinlaisia keihäspiikkareita niin kertokaa ihmeessä.
Kesällä ois Suomenmestaruus kisat niin kunnon piikkarit tulis tarpeeseen.

11

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkeen asikakas

Leppävaaran Urheilu Oy Espoo löytyy keihäspiikkareita hyllytavarana ja vieläpä tarjoushintaan pun 09 5413 335

• tahtoopiikkarit

OK katotaan

• Kiekkomies___

Urheilukiiluselta oon ite ostanut, sinne on tullut uus mallisto.

• TahtooPiikkarit

Juu nyt taas uus pulma mistä saan kuula kengät? ja jälleen netissä supersportissa olis mutta kalliit eikö mitään halvempii missään?

• From united states

tilaa ihan rohkeesti netista. Kylla ne tulee. Nimimerkilla tilannut about 10 paria kenkia netista. Footlocker, www.finishtothefirst.com saat piikkareit edullisesti. 30e riittaa huippu kuula/keihas tossuihin.

• from united states

Tuo osoie on siis www.firsttothefinish.com

• TahtooPiikkarit

Okkei uskamattomalta kuulostaa,mutta siltä se myös n'yttää.
        ootko tilannu paljonki tuolta koska kyllä kiinnostais siellä noi yhet että jos luotettava on niin sitten :D

• from the united stat
        TahtooPiikkarit kirjoitti:

Okkei uskamattomalta kuulostaa,mutta siltä se myös n'yttää.
        ootko tilannu paljonki tuolta koska kyllä kiinnostais siellä noi yhet että jos luotettava on niin sitten :D

Itse tilasin juuri kolme paria Nikeja. Kiekko/kuula tossut (zoom rival sd), pikajuoksu piikkarit ja sit lenkkarit. Voi menna about 2 viikkoo et tulee suomee, mutta kylla ne tulee ;)

• from the united stat
        from the united stat kirjoitti:

Itse tilasin juuri kolme paria Nikeja. Kiekko/kuula tossut (zoom rival sd), pikajuoksu piikkarit ja sit lenkkarit. Voi menna about 2 viikkoo et tulee suomee, mutta kylla ne tulee ;)

Ja siis sain jo kengat. Eli siis on ihan luotettava. :D Monet ystavat tilanneet tuolta. EI mitaan ongelmia. Kannattaa tsekkaa viimevuoden mallit aina koska ne on halvempia. Keihas piikkarit on muistaakseni melkein loppuunmyyty tuolla, kannattaa kuitenkin tsekkaa koska ne paivittelee aika usein noita sivuja.

• tahtoopiikkarit

suomesta on jo tilauksessa,koska en nytte kuitenkaan viitii usan herroja ruveta kiusaamaan :D

• sräty

kädellä sitä heitetään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4918
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3169
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2056
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1813
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1633
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19