Miesystävälläni on todella huonossa kunnossa kasvojen iho.
Mitä ihmettelen suuresti, sillä hänen veljillään (vanhempia) on paljon paremassa kunnossa olevat ihot.
Ihmettelen myös siksi että mieheni on todella urheilullinen, harrastaa liikuntaa joka päivä, fyysisesti siis todella hyvässä kunnossa, ei ole mitään sairauksia, harvoin muutenkaan flunssassa.
Hänen elämäntapansa on terveellisemmät kuin monella muulla, jopa itselläni.
Hän ei syö roskaruokaa. Syö paljon kasviksia/hedelmiä, terveellistä kotitekoista ruokaa, ja juo paljon vettä.
Eikö liikuntaa, ruokavalion monipuolisuutta ja vedenjuontia aina hoeta kaikkialla kun ihmiset tavoittelevat parempaa ihoa?
Tottakai hänellä voi olla sellainen perimä, että vaikka näinkin terveellisesti elää, niin silti iho on huonossa kunnossa.
Mutta hänen veljillään ei kuitenkaan ole (silloin tällöin finni tai pari.)
Mieheni iho on hyvin punoittava, täynnä vanhoja finniarpia, ja punoittavia pieniä kohoumia. Sekä finnejä joissa on valkoinen pää.
Mustapäitä ei pahemmin ole kuin nenän pielissä ja ohimoilla muutama.
Sen lisäksi hänellä on silmien ympärillä valkoisia pisteitä, näyttää ihan miiliumeilta, mutta onko niitä silmänympärysihossa, vai mitä nämä ovat?
- Tiedän että näitä mustapäitä ei ainakaan saa muuten kuin kosmetologilla pois.
Mutta toinen asia on miten saisin mieheni kuskattua kosmetologille?
Sanoo että on homojen/neitien hommaa, eikä halua astua sisällekkään kauneushoitolaan.
(Hän siis itsekin tiedostaa ja tietää että hänen kasvojen iholle pitäisi tehdä jotain.)
Ainiin ja sanottakoon vielä että olemme hieman päälle parikymppisiä molemmat.
NO olen siis miettinyt että millaista ihonhoitosarjaa mies tarvitsisi kotioloissa päivittäiseen käyttöön?
Jotain yksinkertaista/helppoa/nopeaa, koska tiedän ettei hänen kärsivällisyytensä riitä siihen että hänen pitäisi kymmentä eri naamarasvaa ja tököttiä kasvoihinsa alkaa tunkemaan.
Olen kuullut Bossin ja Biotherm Hommen ja Cliniquen tuotteista.
Mutta toimiiko ne tälläisellä sekaiholle, vai pitäiskö olla vielä jytymmät tuotteet?
Iho ei niinkään ole kuiva, aika rasvainen pinnalta, mutta en usko että hänelle kannattaisi liian kuivattavia tuotteita käyttää.
No mutta kuitenkin, haluaisin siis ideioita hänen ihonsa hoitoon, mitä tuotteita hänelle kannattaisi hankkia että alkaisi ihon kunto paranemaan?
Minä mietin sillä aikaa miten saisin huijattua hänet kasvohoitoon... :)
MITÄ?
6gtjkkd
1
122
Vastaukset
- Lorenz0
http://www.huuto.net/kohteet/phytomer-homme-ihonhoitasarja-miehille-arvo-280/173571711 Tossa hyvä ja laadukas ihonhoito sarja edullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647