Järjestäkää minut naimisiin

rumanainen_

10

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun kohdalla olis sitte kova homma löytää semmonen joka tämmösen huolis :) En kyllä kannata järjestettyjä avioliittoja. Jotenkin tosi ahdistavia.

      • Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.

        Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.


      • itmies kirjoitti:

        Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.

        Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.

        Se on hyvä kuulla. Vaikka minussa kyllä on muitakin "vikoja" kuin ulkonäkö ;)


      • rumanainen_
        itmies kirjoitti:

        Tiedätkö mitä monesti muut jotka sanovat toista rumaksi niin itse en näe sellaista, vaan päinvastoin vaikuttaa siltä että ihastun herkemmin muiden mielestä rumaan. Olen varmaan erikoinen (ruma olen itsekin kai?) muutenkin että tiedoksi vain.

        Mutta joo itse aloitukseen niin mulle on tarjottu järjestettyä juttua mutta ei kiitos, haluaisin itse tavata ensin ennen mitään avioliittoa.

        Rumuudesta:

        Väitän, että miehet jotka sanovat etteivät välitä 'rumuudesta' kuvittelevat ruman naisen joksikin Hollywood-hahmoksi ("Ruma Betty") joka muuttuu kauniiksi kun vain riisuu vahvat silmälasit ja päästää hiukset irti nutturalta.

        Oikeasti me rumat naiset emme muutu ihan noin helposti. kun on 'siunattu' suomalaiskansallisella maantienvärisellä, ohuella tukalla ja tihrusilmillä niin niiden kanssa on vain elettävä. En todellakaan ala hakea hiustenpidennyksiä a la Tuksu saati mennä plastiikkakirurgille.

        Kun on yksin niin ei tarvitse lukea pettymystä toisen ilmeestä.


      • rumanainen_ kirjoitti:

        Rumuudesta:

        Väitän, että miehet jotka sanovat etteivät välitä 'rumuudesta' kuvittelevat ruman naisen joksikin Hollywood-hahmoksi ("Ruma Betty") joka muuttuu kauniiksi kun vain riisuu vahvat silmälasit ja päästää hiukset irti nutturalta.

        Oikeasti me rumat naiset emme muutu ihan noin helposti. kun on 'siunattu' suomalaiskansallisella maantienvärisellä, ohuella tukalla ja tihrusilmillä niin niiden kanssa on vain elettävä. En todellakaan ala hakea hiustenpidennyksiä a la Tuksu saati mennä plastiikkakirurgille.

        Kun on yksin niin ei tarvitse lukea pettymystä toisen ilmeestä.

        Et siis usko jos sanon että tuollainen minkä kirjoitit vaikuttaa aika mukavalta, vaan sisin eli luonne on se joka vaikuttaa eniten. Ja ns. kaunista en tavoittele koska mielestäni rumuus on kaunista jos on kiva luonne. Tietty jos luonne on huono niin eihän siitä silloin tule mitään, ei se ulkonäkö niin merkkaa ainakaan mulle koska luonne ja olemus on se mihin mä ihastun.


      • shamans_blues kirjoitti:

        Se on hyvä kuulla. Vaikka minussa kyllä on muitakin "vikoja" kuin ulkonäkö ;)

        Hmm, mitähän ne muut "viat" on? Ei tartte kertoa, mutta jos haluut niin pistä priva-viestiä. Okei en utele enempää mutta et sä kuitenkaan mikään toivoton ole.


    • Free Fanny

      Mieluummin yksin.

    • 6+10

      Ihastuin heti Williin (alkaa kohdasta 25:17).Ihana!

      • 6+10

        Ennen kuin joku ATM alkaa huutaa niin täsmennän: tuo tumma tukka ja siniset silmät ja OLEMUS sytyttivät.

        Nyt vasta katsoin eteenpäin ja siellä puhuttiin autosta, EVVK


      • Olet siis
        6+10 kirjoitti:

        Ennen kuin joku ATM alkaa huutaa niin täsmennän: tuo tumma tukka ja siniset silmät ja OLEMUS sytyttivät.

        Nyt vasta katsoin eteenpäin ja siellä puhuttiin autosta, EVVK

        pinnallinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      4013
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      104
      3367
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3131
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1824
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1816
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe