Apua, apua! En ole mitenkään herkkäihoinen ja olen käyttänyt Veetin kasvoille tarkoitettuja vahaliuskkoja, joilla olen poistanut ylähuulesta karvoja. Nyt eilen lähti sitten vahaliuskojen mukana koko ylähuulen iho! Herranjestas että kirvelee vieläkin! Iho on tietenkin ihan punainen ja sen huomaa, että kaikkein päällimmäinen ihokerros on irronnut. Aloeveravoidetta olen lotrannut siihen, jotta se vähän helpottaisi, mutta aika huonolla tuloksella. Onko kellää kokemusta? Onko jollekin mulle käynyt näin ikävästi?
Tähän loppui vahaukset! Kuinkas kauan muuten kestää, että iho palautuu ennalleen? Meikkivoidetta ei uskalla ajatelakaan ennenkuin tuohon päälle on tullut joku "rupikerros" tai muu vastaava, ettei kirveltäis niin paljon.
Ylähuuli-IHO LÄHTI!
4
508
Vastaukset
- .......
yks neuvo: LÄÄKÄRIIN
- ...
Sä oot vetäny sen vahaliuskan väärässä kulmassa irti ja/tai et oo pitäny ihoa tarpeeksi kireänä :(
Ku käyttää vahaliuskoja, niin pitää olla tarkkana että iho on kireenä ja vetää liuskan mahdollisimman ihonmyötäisesti pois. Ku oot vetäny ihon irti, niin siinä kyllä kestää parantua. Aluksi se luultavasti märkii, sitte siihen tulee rupi ja sitte pikkuhiljaa alkaa parantumaan. - punAKKA28
Jaa-a. No voi tietysti olla, tosin olen käyttänyt samoja liuskoja aikaisemminkin eikä mitään ongelmaa ole ollut. No huuli parani noin 5 päivässä. Ei märkinyt mutta iho hilseili pois huulesta todella ikävän näköisesti.
Ihan vain tiedoksi, jos jollain sattuu joskus käymään samanlainen kämmi, että kyllä se paranee ja viikossa on jo ihan entisellään, eli ei jää arpia eikä mitään kirjavia juovia. - Anonyymi
Tapahtui sama, mutta intiimi aluelle. On tosi kipeä ja punainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312