Ylähuuli-IHO LÄHTI!

punAKKA28

Apua, apua! En ole mitenkään herkkäihoinen ja olen käyttänyt Veetin kasvoille tarkoitettuja vahaliuskkoja, joilla olen poistanut ylähuulesta karvoja. Nyt eilen lähti sitten vahaliuskojen mukana koko ylähuulen iho! Herranjestas että kirvelee vieläkin! Iho on tietenkin ihan punainen ja sen huomaa, että kaikkein päällimmäinen ihokerros on irronnut. Aloeveravoidetta olen lotrannut siihen, jotta se vähän helpottaisi, mutta aika huonolla tuloksella. Onko kellää kokemusta? Onko jollekin mulle käynyt näin ikävästi?

Tähän loppui vahaukset! Kuinkas kauan muuten kestää, että iho palautuu ennalleen? Meikkivoidetta ei uskalla ajatelakaan ennenkuin tuohon päälle on tullut joku "rupikerros" tai muu vastaava, ettei kirveltäis niin paljon.

4

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

yks neuvo: LÄÄKÄRIIN

• ...

Sä oot vetäny sen vahaliuskan väärässä kulmassa irti ja/tai et oo pitäny ihoa tarpeeksi kireänä :(

Ku käyttää vahaliuskoja, niin pitää olla tarkkana että iho on kireenä ja vetää liuskan mahdollisimman ihonmyötäisesti pois. Ku oot vetäny ihon irti, niin siinä kyllä kestää parantua. Aluksi se luultavasti märkii, sitte siihen tulee rupi ja sitte pikkuhiljaa alkaa parantumaan.

• punAKKA28

Jaa-a. No voi tietysti olla, tosin olen käyttänyt samoja liuskoja aikaisemminkin eikä mitään ongelmaa ole ollut. No huuli parani noin 5 päivässä. Ei märkinyt mutta iho hilseili pois huulesta todella ikävän näköisesti.

Ihan vain tiedoksi, jos jollain sattuu joskus käymään samanlainen kämmi, että kyllä se paranee ja viikossa on jo ihan entisellään, eli ei jää arpia eikä mitään kirjavia juovia.

• Anonyymi

Tapahtui sama, mutta intiimi aluelle. On tosi kipeä ja punainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1916
    2. 121
      1375
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1160
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      60
      1073
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1059
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1053
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      137
      1041
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      90
      882
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      829
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      826
    Aihe