Ripsien kestovärjäys

lara

Vaaleahkot ripset, eikä aina viitsisi laittaa ripsaria, mutta ilman näyttää kauhealta.
Voisitteko kertoa ripsien kestovärjäyksestä.
Mitä maksaa?
Voiko värjäyttää vain yläripset?
Kauanko väri kestää?
Kannattaako?
Ja jotain muuta, jos tulee mieleen.

Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata! =)

4

3719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestoväri

Ripsien kestovärjäyksiä tekee kosmetologit ja monet kampaajat. Hinnat vaihtelee suuresti, kannattaa katsella esim. kampaamoiden ikkunoissa olevista hinnastoista. Kestovärin jäljiltä ripset eivät ole samanlaiset kuin ripsarin kanssa, vaan pehmeät ja luonnolliset, mutta tummat, joten alaripsien värjääntymisestä ei tule huolestua, ne eivät juurikaan näy.
      Silmäripset vaihtuvat kokonaan noin kuukaudessa, eli nelisen viikkoa pysyvät tummina, sitten onkin jo kaikki ripset uusiutuneet. ( Väri ei siis lähde, vaan ripset vaihtuu)
      Kannattaako?...no, itse pidän jatkuvasti kestoväriä ripsissä, vaikka käytän myös ripsaria.
      Ilman meikkiä ei ole ihan niin pliisun näköinen ja toisaalta, ripsarin laitto on paljon nopeampaa, tarttuu paremmin, eikä tarvitse olla niin huolellinen, kun ripsissä on tumma väri. Itse väri on ripsillä 10 min ja esisuojaukset ja puhdistukset mukaan lukien värjäykseen menee aikaa vajaa puolisen tuntia. Värin ollessa silmillä kannattaa ajatella "kauniita", ettei silmät räpsy ja väri ala kirvellä. Kokeile ihmeessä, sittenhän tiedät mistä on kyse. Väri ei siis ole ikuinen. t.kampaaja

• kokeilla

Kannattaa ehdottomasti kokeilla ripsien (ja kulmienkin) kestovärjäystä. Itse kokeilin muutama viikko sitten ekaa kertaa ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tosiaan ei ilman meikkiä näytä niin kauhealta, kuten edellinen jo totesi. Itse maksoin ripsien kulmien värjäyksestä yhteensä vain 10 euroa, mutta kävin sellaisessa opetuspaikassa. Ei mitään ongelmaa, täysin tyytyväinen olen opiskelijankin työn jälkeen :)

• värjäri

ripset voi kestovärjätä itse, on helppoa ja edullista. kympillä saa värin ja hapeteaineen ihan marketista.

värjäykseen menee aikaa suojauksineen (vaseliinia ihoalueelle, suojalaput ovat hankalat laittaa itse) ja pesuineen noin vartti. itse värjään ripset silmät auki, levitän värin siveltimellä ripsen tyvistä asti ja annan vaikuttaa 5-10 minuuttia. jos oikein rupeaa kirvelemään (huolimaton levitys) niin pesen pois, rasvaan ympärykset uudelleen ja laitan toisen kierroksen. väriä tulee kuitenkin aina sekoitettua hieman runsaalla kädellä. aineet riittävät pitkään, itsellä yli vuoden vaikka värjään ripset kerran kuussa tai tarpeen mukaan useamminkin.

muista että kestoväri ei pidennä eikä paksunna ripsiä, ainoastaan värjää. väreistä tummin on sinumusta mutta mustallakin tulee näkyvä jälki jos olet kovin vaalea. ruskea on sen verran vaalea että sopii paremminkin kulmien värjäykseen.

käy kokeilemassa kosmetologilla tai kampaajalla ekan kerran ja seuraa silmä tarkkana miten homma hoituu (kyselläkin sopii...) ja jos silmäsi eivät ole liian herkät ja homma ei tunnu vaikealta niin osta väri itse, tulee huomattavasti halvemmaksi.

• Rii

Ripsivärjäys on noin 6-10 euron luokkaa ja maximi aika on 7 min. Paitsi jo silmät ei kestä. Tosi tehokas tapa tuoda ripset näkyville! Kyllä se kannattaa kokeile vaan! Ite kävin kans laittamassa ripset ja on ollu ihanaa ku ei ole tarttenu käyttää ripsaria ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe