Japanilaisella dieetillä ruuansulatus kuntoon!

Oletteko kokeillu Japanilaista dieettiä? Kuulemani mukaan se edistää ruuansulatusta ja auttaa syöpöttelystä kärsiviä ihmisiä pitämään makeannälän poissa! Olen itse nyt päättänyt aloittaa tämän dieetin ja ensimmäinen päivä alkaakin jo olla pulkassa :) Itse olen nyt n. 167 cm pitkä ja painoa on reilut 85 kiloa, mikä ei ole kiva luku :/ Syön miltein joka päivä suklaata ja leivoksia, syön paljon riisiä enkä katso yhtään paljon menee ruokaa päivän aikana mahalaukkuun.

Ajattelin kirjoittaa päiväkirjaa siitä, miten dieettini etenee ja mitkä on fiilikset, onko nälkä vai väsyttääkö? Kysymyksiä saa kysyä ja vastailenkin niihin mielelläni. Luin siis ohjeet tähän dieettiin venäläiseltä sivulta. ( http://mirsovetov.ru/a/medicine/nutrition/japanese-diet.html )

Jos vaikka kertoisin miten meni tämä päivä:

Aamupala: kuppi mustaa kahvia (ei maitoa, ei sokeria) Minulle tämä oli suuri koettelemus, sillä itse en koske kahviin pitkällä tikullakaan, mutta ohjeessa sanotaan, ettei tuotteita olisi hyvä korvata millään muilla tuotteilla niin join sitten kahvia! ( kahvi sisältää antioksidantteja )

Lounas: 2 keitettyä kananmunaa, salaatinlehtiä ja oliiviöljyä. ( Salaattiannoksen oli määrä olla iso, joten tein ison määrän. Japanilaisittain ruokapöydästä pitäisi nousta n. 80% täynnä, sillä ruoka ns. putoaa mahalaukkuun pian ja sitten tuntee jo olonsa kylläiseksi. Minä kuitenkin olin ihan 110% täynnä :D !

Liikunta: liikuntaa ei tänään pahemmin harrastettu poikaystäväni kanssa muuta kun käytiin kaupassa ostamassa nautaa huomista päivää varten.

Illallinen: 200- 250 g. kalaa. Kalan pitäisi siis olla tuoretta ihanmitävainkalaa mutta ostin köyhyyttäni alaskanseitiä pakastettuna. Kala oli hyvää ja on ollu todella kylläinen olo pitkin päivää :) Ja yllätys kyllä EN SYÖNY MILLIGRAMMAAKAAN MITÄÄN MAKEAA KOKO PÄIVÄNÄ vaikka mieli kyllä teki!

Näin tämä päivä, vielä 12 jäljellä, kirjoittelen huomenna miten meni !

4

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalainen.

      Mikä tekee dieetistäsi japanilaisen??????

    • Tuo on todella hyvä kysymys, mikä siitä oikein tekee japanilaisen? En tiedä itsekkään ja vaikka yritin etsiä, ei vastausta löytynyt edes tuolta venäläiseltä sivulta, yritin lukea saman sivun kommenttejakin, tuloksetta.

      2. päivä pulkassa ja vähän väsynyt, mutta muuten hyvä ja onnistunut fiilis :)!

      Tämän päivän ruuat:

      Aamupala: mustaa kahvia ja korppua, ah ihanaa korppua oli kun oli ihan älytön nälkä!

      Lounas: 200 g paistettua kalaa ja vihanneksia oliiviöljyssä. Paistoin kalan jo eilen, jotta saan otettua sen mukaan kouluun aamulla. Oli tosi hyvää ja täyttävää :)! ( Salaattiin laitoin kurkkua ja tomaattia )

      Liikunta: Pyöräilin aika paljon ja kävin uimahallissa, jossa tuli uitua n.50 min. Lihakset on kipeenä, eikä ole kovin täyteläinen olo illallisen jälkeen :/

      Illallinen: 100g nautaa- oli ihan OK, muttei läheskään niin täyttävää kun eilisen päivän kala.

      Vielä 11 pv :) Tulkaa kanssani mukaan, jaetaan toisillemme vinkkejä, sekä kannustetaan eteenpäin :D Nytkin tekee mieli edes jonkinlaista hedelmää, mutku listalla ei lue hedelmistä niin en sitten hedelmiä saa :c

    • Hei vain:)! 3. päivä takana ja olo on hyvä!

      Aamupala: mustaa kahvia ja korppu

      Lounas: iso kesäkurpitsa paistettuna, en kuitenkaan kurpitsaa paistanu vaan laitoin uuniin.

      Liikunta: 4 km kävelylenkki.

      Illallinen: 200g keitettyä nautaa, 2 keitettyä munaa, salaattia ja piimää.
      Vähän tuhti illallinen, joten en syönyt kuin 200g nautaa, munaa ja join piimää, hyvin täyttyi masu pitkän, nälkäisen päivän jälkeen :)

      Ihan hirveesti tekee mieli suklaata ja muuta makeeta kö muutenkin tämmönen herkkuperse olen =D onneksi poikaystäväni piilotti kaikki talon makeiset niin ei voi syödä :(

      Onko täällä yhtään ihmisiä, joilla olis ns. suklaa addiktio? Et tekisi mieli koko ajan suklaan makua tai muuta makeista?

      • tonia

        en ymmärrä tollasta suklaan himoa!ei sen arvosta että painaa lähelle 90kg! Toivotan onnea diettisi kanssa!:) ja toivon ettet enää ahmisi joka päivä suklaata,ei terveellistä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe