Mies lähestyi viittätuhatta naista...

Tabukiniberu

5

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM!!!!

      Ihme inisijä. Sai kuiteskin pari panoa.

    • 5235w5rt

      No itsekin se tuossa sanoo että robottimaisesti heitti jotain valmiita iskureploja oppaiden mukaan joten ihmekös ei toimi. Ne opit pitää soveltaa ja mukauttaa omaan suuhun sopiviksi. Dorka mikä dorka. Mutta silti sai pari panoa.

    • Huh, 5 tuhatta?? En mä sellaiseen pääse ikinä, edes pelkkien lähestymisten muodossa. No helppohan tuohon ois päästä jos kysyisi jokaiselta vastaantulevalta välittämättä mistään mitään, mutta se on hullun hommaa ja aika epätoivoistakin.

      Mä kyllä keskityn ennemmin yhteen jos hän ilmoittaa joskus olemassa olostaan.

    • Pano_on_aina_pano

      En löytänyt, missä kohtaa tuolla sanottiin, että kaveri sai ne pari panoa? No joka tapauksessa, jos sai, niin komppaan edellisiä, että saipahan _silti._ Huolimatta näistä tekijöistä:
      - heitti juttunsa robottimaisesti.
      - kaveri oli lyhyt ja aasialainen
      - edellisen syyn takia pahasti itsetunto-ongelmainen (paistaa läpi teksteistä)
      - hän yrittikin vain nuoria, kauniita ja hoikkia naisia eli piti riman ylhäällä

    • Pano_on_aina_pano

      Kun nyt luin uudestaan, niin tyypin tarkoituksena oli näköjään tyttöystävän löytäminenkin, mikä ei sitten onnistunut. Siihen kyllä syynä täytyy olla tuo hänen maailman vääryyttä valitteleva asenteensa, joka on tuttu myös tämän palstan atm-tyypeiltä: minä kun olen tällainen lyhyt ja nörtähtävä ja hiljainen enkä ole cooleista piireistä, niin enhän minä voi naisia saada, koska naiset tykkäävät vääränlaisista miehistä. Tällaisen asenteen tytöt kyllä huomaavat heti ja inhoavat miestä, joka kerjää sääliä ja hyväksyntää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe