kannattaako edes yrittää?

klonkku28

Olen vuoden alusta asti kirjoitellut erään naisen kanssa sähköposteja, tekstiviestejä. Olemme jopa soitelleet monesti tänä aikana. Kuvatkin on jo vaihdettu ja kaikkea. Nyt nainen on kovasti halukas tapaamaan. En vaan ymmärrä sitä, mitä hän minussa näkee? En ole komea. Hän puolestaan on ulkonäöltään sellainen että uskoisin lähestulkoon jokaisen terveen miehen voivan kiinnostua hänestä. Kuvat vaihdoimme vasta kuukausi sitten. Hienoa tuossa naisessa on se, että ulkoinen kauneus ei vedä lähellekään vertoja sille, millainen hän on sisältä. Ja hän on kyllä hienoin ihminen johon olen tutustunut. Tuon voin kertoa hyvällä omallatunnolla, olimmehan jo pitkään kirjoitelleet ja soitelleet ennen kuvien vaihtoa.
Nyt vaan siis mietin. Säikähdin vähän kun näin hänen kuvansa, niin mielettömän kaunis. Sen verran pessimisti olen että en voi mitenkään uskoa että meillä olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia. Eikai kukaan kaunis nainen haluaisi kävellä kaupungilla klonkun näköisen miehen kanssa? No, en nyt ihan klonkun näköinen ole. Mutta noin kärjistettynä.

36

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjk787gggggg9

      Antiklonkkuunnu siinä määrin kuin se on mahdollista. Leikkauta hiukset, osta uudet silmälasit, osta uusia vaatteita. Ja muista pitää marinat mahassasi, kukaan nainen ei halua marisijaa.

      • klonkku28

        Siis pukeudun kyllä siististi. Nahkatakki, siistit farkut, kauluspaitoja,koruja. Silmälasit on Carreran lasit joten ovat kyllä siistit. Ja näille ketkä sanovat että juttu ei voisi toimia marisemiseni takia. En marise, sen sillon kun laitoin kuvan, sanoin hänelle etten ole erityisen komea. Siinä on kaikki se mitä olen sanonut uokonäöstäni. Ymmärrän tietysti senkin, että jos itsellä on mielessä se, ettei ehkä olisi tuon naisen arvoinen. Niin ehkä se näkyisi minusta ulospäin? Mutta sinällään ollaan kai jo voiton puolella kun haluaa tavata vielä kuvan näkemisen jälkeenkin? Eihän siinä mitään menetä, ja aion kyllä mennä tapaamaan häntä. Voisin kuvitella että kyllä tuo nainen minusta ainakin vähän tykkää, matka hänen luoksren on pitkä ja hän pyysi minut kotiinsa muutamaksi päiväksi. Siis näin, hyvin pienellä tuntemisella. Kieltäydyin kyllä tuosta, koska mielestäni fiksumpaa asua hotellissa tässä kohtaa.


      • Gordon Gekko
        klonkku28 kirjoitti:

        Siis pukeudun kyllä siististi. Nahkatakki, siistit farkut, kauluspaitoja,koruja. Silmälasit on Carreran lasit joten ovat kyllä siistit. Ja näille ketkä sanovat että juttu ei voisi toimia marisemiseni takia. En marise, sen sillon kun laitoin kuvan, sanoin hänelle etten ole erityisen komea. Siinä on kaikki se mitä olen sanonut uokonäöstäni. Ymmärrän tietysti senkin, että jos itsellä on mielessä se, ettei ehkä olisi tuon naisen arvoinen. Niin ehkä se näkyisi minusta ulospäin? Mutta sinällään ollaan kai jo voiton puolella kun haluaa tavata vielä kuvan näkemisen jälkeenkin? Eihän siinä mitään menetä, ja aion kyllä mennä tapaamaan häntä. Voisin kuvitella että kyllä tuo nainen minusta ainakin vähän tykkää, matka hänen luoksren on pitkä ja hän pyysi minut kotiinsa muutamaksi päiväksi. Siis näin, hyvin pienellä tuntemisella. Kieltäydyin kyllä tuosta, koska mielestäni fiksumpaa asua hotellissa tässä kohtaa.

        Kyllähän se hyvä merkki on, jos haluaa tavata kuvan näkemisen jälkeen. Silloin ei pitäisi ainakaan ulkonäöstä jäädä kiinni. Toisaalta live-tapaamisessahan monet muutkin asiat merkkaavat kuin ulkonäkö. Käytös, yleinen olemus, paljonko kummaltakin tulee puhetta ja minkälaista jne. Se on kai jo jollain tavalla tiedossa sopiiko kiinnostuksen kohteet yhteen.

        "Kieltäydyin kyllä tuosta, koska mielestäni fiksumpaa asua hotellissa tässä kohtaa."
        Miksi???


      • klonkku28
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Kyllähän se hyvä merkki on, jos haluaa tavata kuvan näkemisen jälkeen. Silloin ei pitäisi ainakaan ulkonäöstä jäädä kiinni. Toisaalta live-tapaamisessahan monet muutkin asiat merkkaavat kuin ulkonäkö. Käytös, yleinen olemus, paljonko kummaltakin tulee puhetta ja minkälaista jne. Se on kai jo jollain tavalla tiedossa sopiiko kiinnostuksen kohteet yhteen.

        "Kieltäydyin kyllä tuosta, koska mielestäni fiksumpaa asua hotellissa tässä kohtaa."
        Miksi???

        Juurikin tuosta syystä että vaikka tulisimme miten hyvin juttuun kasvotusten, ei voi tietää tulemmeko kasvotusten. Enkä halua että hänelle tulee millään tavalla epämukava olo. Ja viimeiseksi mielestäni tuo viestittää aika näppärästi senkin etten ole seksin perässä sinne juoksemassa. Ei sillä, että yökylään pyytäminen tarkottaisi automaattiisesti seksiä. En usko että hän niin ajattelisi, enkä ajattele itsekään. Mutta sanotaanko nyt näin että hänellä on kyllä aika hankala suhde takana ja mielestäni on fiksua minun osaltani estää sellaiset asiat jotka voisivat tehdä epämukavan tunteen.


      • GG
        klonkku28 kirjoitti:

        Juurikin tuosta syystä että vaikka tulisimme miten hyvin juttuun kasvotusten, ei voi tietää tulemmeko kasvotusten. Enkä halua että hänelle tulee millään tavalla epämukava olo. Ja viimeiseksi mielestäni tuo viestittää aika näppärästi senkin etten ole seksin perässä sinne juoksemassa. Ei sillä, että yökylään pyytäminen tarkottaisi automaattiisesti seksiä. En usko että hän niin ajattelisi, enkä ajattele itsekään. Mutta sanotaanko nyt näin että hänellä on kyllä aika hankala suhde takana ja mielestäni on fiksua minun osaltani estää sellaiset asiat jotka voisivat tehdä epämukavan tunteen.

        Jos huomioit häntä riittävästi käytökselläsi, niin ei se mun mielestä ole sun huoli tunteeko hän olonsa epämukavaksi vai ei. Siis siitä syystä että teillä ei synkkaa, tai jostain random-syystä. Toisaalta matkaa sinne oli jonkin verran, niin voit säästää ainakin majoituskulut. Voihan sieltä lähteä aiemmin poiskin jos tuntuu että juttelukin on yhtä tervanjuontia.


    • Reipas Poikamies

      No tästä kyllä tulee vuosi tuhannen kuumin romanssi

    • Ruma jätkä

      Ennustan että siitä ei tule mitään ja siihen on yksi ainut syy: Asenteesi.

      Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta tuollainen itsensä surkuttelu kun joku namupala on halukas tapaamaan on surkuhupaisaa.

      Pitääpä ihan miettiä mistä kaikesta olisin valmis luopumaan että joku tuollainen mitä kuvailet olisi halukas lähtemään edes treffeille sen jälkeen kun on minun kuvan nähnyt (En tosin muistuta klonkkua, hobittia, örkkiä tai mitään muutakaan Tolkienin hahmo, aika kaukana niistä). Koska siihen se minulla pysähtyy. En surkuttele itseäni millään muotoa, mutta mun naamasta ei tykätä. Sulle on löytnyt nyt joku joka tykkää sun naamasta, joten älä hyvä mies pilaa sitä etukäteen millään arvuutuksilla puoleen eikä toiseen.

      Tuossa oli jo hyvä ohje että laita parhaimpasi sinne tapaamiseen ja sitten avoimen mielin liikkeelle.

      Anna hänen päättää onko teillä mahdollisuuksia äläkä päättele niitä jo etukäteen.

      Täytyy myöntää että jos olisin tilanteessasi niin miettisin kylläkin tuota kysymystä että mitä hän minussa oikein näkee kaikkien torjuntojen jälkeen, mutta silti en välittäisi tuosta kysymyksestä pätkääkään.

      Ny vähän terästä selkärankaan mies!

      • klonkku28

        Huvittavaahan on se, että minua ei koskaan ole edes torjuttu. Mutta se valitettavasti johtuu siitä että en ole edes yrittänyt lähestyä naisia. Yksi seurustelusuhde löytyy taustalta. Yhden yön juttuja ei ainoatakaan. En ole sellaisista niin kiinnostunut. Olen vasta nyt alkanut kokeilemaan netin kautta naisen löytämistä. Mutta periaatteessa minua ei siis ole kukaan koskaan torjunutkaan. Itsetunto on vaan aika kehno.


      • blahblahnounblah
        klonkku28 kirjoitti:

        Huvittavaahan on se, että minua ei koskaan ole edes torjuttu. Mutta se valitettavasti johtuu siitä että en ole edes yrittänyt lähestyä naisia. Yksi seurustelusuhde löytyy taustalta. Yhden yön juttuja ei ainoatakaan. En ole sellaisista niin kiinnostunut. Olen vasta nyt alkanut kokeilemaan netin kautta naisen löytämistä. Mutta periaatteessa minua ei siis ole kukaan koskaan torjunutkaan. Itsetunto on vaan aika kehno.

        Seurustellut olet, vaikka et ole lähestynyt? Eli nainen on lähestynyt. Ei sullakaan sitten ihan huonosti mene.


      • klonkku28
        blahblahnounblah kirjoitti:

        Seurustellut olet, vaikka et ole lähestynyt? Eli nainen on lähestynyt. Ei sullakaan sitten ihan huonosti mene.

        Kyllä se sokea kanakin sen jyvän aina joskus löytää. Tuosta suhteesta on jo aikaa, ja olen useita vuosia elänyt yksin. Ei se minusta komeaa, tai sanavalmista miestä tee jos olen kerran elämässäni seurustellut. Näkisitpä vain minun kuvani, ja tuon naisen kuvan vierekkäin niin ymmärtäisit mitä tuossa aloituksessa ajan takaa.


    • Komppailija

      Meinasin ennustaa vähän samaa, ja samasta syystä.

      • Komppailija

        Hups, tuon piti mennä nimimerkin Ruma jätkä kirjoituksen vastaukseksi


    • bella.

      hei sinulle haluaisin sanoa samaa mitä tässä jo yksi kirjoittaja sanoikin, että älä pilaa tätä juttua omalla kielteisellä asenteellasi. Nainen on varmasti kiinnostunut sinusta ainakin jossain määrin jos kerran tavata haluaa. Muistakaa miehet ja naisetkin, että huono itsetunto näkyy helposti ulospäin ja se saattaa kyllä olla totaalinen turn-off. Älä ala heti maalailemaan piruja seinille vaan yritä olla oma itsevarma itsesi sitten kun/jos tapaatte.

      • mettis..

        Ei huono itsetunto sinällään ole turn-off. Mutta jos se aiheuttaa umpimielistä ja/tai töykeää käytöstä, se on.
        Aloittajalle; koita keskittyä toiseen, silloin unohdat helpommin myös oman epävarmuutesi.

        Ei kaikki naiset ole ulkokuoren perään, varsinkaan silloin, kun itsellä on ollut huonoja kokemuksia. Sellaisista oppii, mikä on tärkeää.


      • Ruma jätkä
        mettis.. kirjoitti:

        Ei huono itsetunto sinällään ole turn-off. Mutta jos se aiheuttaa umpimielistä ja/tai töykeää käytöstä, se on.
        Aloittajalle; koita keskittyä toiseen, silloin unohdat helpommin myös oman epävarmuutesi.

        Ei kaikki naiset ole ulkokuoren perään, varsinkaan silloin, kun itsellä on ollut huonoja kokemuksia. Sellaisista oppii, mikä on tärkeää.

        "Ei kaikki naiset ole ulkokuoren perään, varsinkaan silloin, kun itsellä on ollut huonoja kokemuksia. Sellaisista oppii, mikä on tärkeää. "

        Lähes kaikki eli yli 90% naisista on ulkoisen kuoren perään (itsekin olen tämän kokenut hyvin selvää) ellei naisella itsellään ole joku puute olemuksessa kuten ylipaino joka vaikuttaa naisen itsetuntoon ja sitä kautta myös uskoon että kenelle miehelle kelpaa. Tällöin naisen kriteerit miehen ulkonäölle myös laskevat, mutta jos nainen uskoo olevansa edes keskivertotasoa niin miehen ulkokuorella on suuri merkitys nykyisin parinvalinnassa.

        Mutta aloittajan tapauksessa nainenhan on jo nähnyt miehen kuvan joten se on jo positiivinen asia.

        Epävarmuus tai muu luimistelu ettei usko kelpaavansa ulkonäkönsä perusteella on tietysti vielä suurempi turn-off.

        Se tietysti pitää mainita ettei hyvä itsetunto ja se ettei välitä mitä mieltä muut on omasta ulkonäöstä auta välttämättä miestä kuten minun tapauksessa jos se ulkokuori ei vain miellytä naisia.


      • mettis..
        Ruma jätkä kirjoitti:

        "Ei kaikki naiset ole ulkokuoren perään, varsinkaan silloin, kun itsellä on ollut huonoja kokemuksia. Sellaisista oppii, mikä on tärkeää. "

        Lähes kaikki eli yli 90% naisista on ulkoisen kuoren perään (itsekin olen tämän kokenut hyvin selvää) ellei naisella itsellään ole joku puute olemuksessa kuten ylipaino joka vaikuttaa naisen itsetuntoon ja sitä kautta myös uskoon että kenelle miehelle kelpaa. Tällöin naisen kriteerit miehen ulkonäölle myös laskevat, mutta jos nainen uskoo olevansa edes keskivertotasoa niin miehen ulkokuorella on suuri merkitys nykyisin parinvalinnassa.

        Mutta aloittajan tapauksessa nainenhan on jo nähnyt miehen kuvan joten se on jo positiivinen asia.

        Epävarmuus tai muu luimistelu ettei usko kelpaavansa ulkonäkönsä perusteella on tietysti vielä suurempi turn-off.

        Se tietysti pitää mainita ettei hyvä itsetunto ja se ettei välitä mitä mieltä muut on omasta ulkonäöstä auta välttämättä miestä kuten minun tapauksessa jos se ulkokuori ei vain miellytä naisia.

        Montako naista tarvitset? ;) Veikkaan, että yhden. 90% ei ole sata. Kaikki naiset eivät ole saman asian perään. Monet voivat hyvinkin tykästyä siihen, miten toinen häntä kohtelee, miten puhuu jne, noin ensituntumalta.
        Ei kaikilla miehilläkään ole samanlainen maku?


      • Ruma jätkä
        mettis.. kirjoitti:

        Montako naista tarvitset? ;) Veikkaan, että yhden. 90% ei ole sata. Kaikki naiset eivät ole saman asian perään. Monet voivat hyvinkin tykästyä siihen, miten toinen häntä kohtelee, miten puhuu jne, noin ensituntumalta.
        Ei kaikilla miehilläkään ole samanlainen maku?

        Sori, mutta on todella typerää kysyä että "Montako naista tarvitset?"
        Riittävän monta tapausta jotta edes yksi kiinnostuisi ja joka minusta olisi kiinnostava tietenkin.

        Naisille on todella hankala selittää näitä todennäköisyys-juttuja. Sama kuin jos naiselle yrittää selittää että yksilön joka menee nettideittiin ei auta yhtään jos suurin osa vaikkapa naisista ei ole miehestä kiinnostunut ja siihen todeta että "sähän tarviit vain yhen!"
        tai sitten se älykääpiö joka sanoo että "joka kerta kun nainen löytää miehen nettideitistä niin yks mies löytää myös naisen, joten sehän menee tasan eli kaikilla on samat mahdollisuudet!"

        Johon voi todeta että ehkä kannattaa käydä kertaamassa vähän asioita.

        Niitä makuja kuitenkaan ei ole niin monta kuin te naiset uskottelette. Suurin osa naisista pitää tietyn tyyppisistä miehistä esimerkiksi ulkokuoren perusteella ja suurin osa ei pidä tietyn tyyppisistä.

        Tämä tarkoittaa että on hyvin vaikeaa kohdata sitä naista joka olisi ulkonäöllisesti kiinnostunut jos kuuluu siihen tyyppiin vaikkapa naamaltaan joka ei herätä naisessa seksuaalisia fiiliksiä.

        Siinä tilanteessa on aivan sama miten naista kohtelet, puhut, jne. ja nimenomaan kaiken ratkaisee se "ensituntuma". Teetkö vaikutuksen vai et ja arvaa mikä ratkaisee eniten: naamataulu ja seksikemiat.

        Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan. Ehkä he kiinnostuvat minusta sen vuoksi kun eivät löydä ketään muuta ja ihailevat varsin uljasta kroppaani?

        Olen huomannut että kun naisella on usko ettei oma ulkonäkö riitä miehissä niihin komeimpiin tai edes normaalikomeaan niin sen jälkeen alkaa miehissä muiden asioiden arvostus kuten vaikka se onko mies fiksu ja huumorintajuinen.

        Mutta anteeksi, rumana jätkänä minähän en saa odottaa naiselta että hän hoitaisi kehoaan tai olisi minulle mieleen lainkaan edes luonteen puolesta.


      • Ruma jätkä
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Sori, mutta on todella typerää kysyä että "Montako naista tarvitset?"
        Riittävän monta tapausta jotta edes yksi kiinnostuisi ja joka minusta olisi kiinnostava tietenkin.

        Naisille on todella hankala selittää näitä todennäköisyys-juttuja. Sama kuin jos naiselle yrittää selittää että yksilön joka menee nettideittiin ei auta yhtään jos suurin osa vaikkapa naisista ei ole miehestä kiinnostunut ja siihen todeta että "sähän tarviit vain yhen!"
        tai sitten se älykääpiö joka sanoo että "joka kerta kun nainen löytää miehen nettideitistä niin yks mies löytää myös naisen, joten sehän menee tasan eli kaikilla on samat mahdollisuudet!"

        Johon voi todeta että ehkä kannattaa käydä kertaamassa vähän asioita.

        Niitä makuja kuitenkaan ei ole niin monta kuin te naiset uskottelette. Suurin osa naisista pitää tietyn tyyppisistä miehistä esimerkiksi ulkokuoren perusteella ja suurin osa ei pidä tietyn tyyppisistä.

        Tämä tarkoittaa että on hyvin vaikeaa kohdata sitä naista joka olisi ulkonäöllisesti kiinnostunut jos kuuluu siihen tyyppiin vaikkapa naamaltaan joka ei herätä naisessa seksuaalisia fiiliksiä.

        Siinä tilanteessa on aivan sama miten naista kohtelet, puhut, jne. ja nimenomaan kaiken ratkaisee se "ensituntuma". Teetkö vaikutuksen vai et ja arvaa mikä ratkaisee eniten: naamataulu ja seksikemiat.

        Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan. Ehkä he kiinnostuvat minusta sen vuoksi kun eivät löydä ketään muuta ja ihailevat varsin uljasta kroppaani?

        Olen huomannut että kun naisella on usko ettei oma ulkonäkö riitä miehissä niihin komeimpiin tai edes normaalikomeaan niin sen jälkeen alkaa miehissä muiden asioiden arvostus kuten vaikka se onko mies fiksu ja huumorintajuinen.

        Mutta anteeksi, rumana jätkänä minähän en saa odottaa naiselta että hän hoitaisi kehoaan tai olisi minulle mieleen lainkaan edes luonteen puolesta.

        Tästä huolimatta, aloittajalle tsemppiä.
        Peli ei ole pelattu ennen kuin se on pelattu ja se ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa.


      • mettis..
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Sori, mutta on todella typerää kysyä että "Montako naista tarvitset?"
        Riittävän monta tapausta jotta edes yksi kiinnostuisi ja joka minusta olisi kiinnostava tietenkin.

        Naisille on todella hankala selittää näitä todennäköisyys-juttuja. Sama kuin jos naiselle yrittää selittää että yksilön joka menee nettideittiin ei auta yhtään jos suurin osa vaikkapa naisista ei ole miehestä kiinnostunut ja siihen todeta että "sähän tarviit vain yhen!"
        tai sitten se älykääpiö joka sanoo että "joka kerta kun nainen löytää miehen nettideitistä niin yks mies löytää myös naisen, joten sehän menee tasan eli kaikilla on samat mahdollisuudet!"

        Johon voi todeta että ehkä kannattaa käydä kertaamassa vähän asioita.

        Niitä makuja kuitenkaan ei ole niin monta kuin te naiset uskottelette. Suurin osa naisista pitää tietyn tyyppisistä miehistä esimerkiksi ulkokuoren perusteella ja suurin osa ei pidä tietyn tyyppisistä.

        Tämä tarkoittaa että on hyvin vaikeaa kohdata sitä naista joka olisi ulkonäöllisesti kiinnostunut jos kuuluu siihen tyyppiin vaikkapa naamaltaan joka ei herätä naisessa seksuaalisia fiiliksiä.

        Siinä tilanteessa on aivan sama miten naista kohtelet, puhut, jne. ja nimenomaan kaiken ratkaisee se "ensituntuma". Teetkö vaikutuksen vai et ja arvaa mikä ratkaisee eniten: naamataulu ja seksikemiat.

        Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan. Ehkä he kiinnostuvat minusta sen vuoksi kun eivät löydä ketään muuta ja ihailevat varsin uljasta kroppaani?

        Olen huomannut että kun naisella on usko ettei oma ulkonäkö riitä miehissä niihin komeimpiin tai edes normaalikomeaan niin sen jälkeen alkaa miehissä muiden asioiden arvostus kuten vaikka se onko mies fiksu ja huumorintajuinen.

        Mutta anteeksi, rumana jätkänä minähän en saa odottaa naiselta että hän hoitaisi kehoaan tai olisi minulle mieleen lainkaan edes luonteen puolesta.

        No aloitpas nyt nimittelemään..

        On näköjään mullakin vaikeuksia saada itseni ymmärretyksi.. Et varmasti tarvitse satoja tuhansia naisia?Joten et tarvitse montaa "osumaa". Todennäköisyyslaskelmasi jätti sen 10%. Luulisi niistä löytyvän. Muutama ehdokas riittää?
        Kaikki naiset eivät pidä samantyyppisistä miehistä.
        Minäkään en tykkää Beckham-Iglesias tyyppisistä. On ihan humpuukia, että vain yhdenlainen mies tai nainen kelpaisi. Ystäväpiirissänikin todella monenlaista äijänkörilästä. Parisuhteessa. Ainoa ehdoton este on paha luonnevika ja huono kohtelu.
        Asenne ratkaisee. Joten jos et omasta mielestäsi ole yleisesti hyväksytyn normin mukainen komistus, kannattaa ehkä panostaa asennepuoleen. Kukaan ei ilostu kuullessaan olevansa idiootti tai älykääpiö. Minä tiedän etten ole. Mutta se kertoo sinusta paljon.

        Yritin auttaa. Nainen kun naisen ajatusmaailman oikeasti ymmärtää.
        Eikä muuten ole mulla koskaan pöksyt kostunu kenenkään naamannäöstä. Muutoin kyllä.


      • Ruma jätkä
        mettis.. kirjoitti:

        No aloitpas nyt nimittelemään..

        On näköjään mullakin vaikeuksia saada itseni ymmärretyksi.. Et varmasti tarvitse satoja tuhansia naisia?Joten et tarvitse montaa "osumaa". Todennäköisyyslaskelmasi jätti sen 10%. Luulisi niistä löytyvän. Muutama ehdokas riittää?
        Kaikki naiset eivät pidä samantyyppisistä miehistä.
        Minäkään en tykkää Beckham-Iglesias tyyppisistä. On ihan humpuukia, että vain yhdenlainen mies tai nainen kelpaisi. Ystäväpiirissänikin todella monenlaista äijänkörilästä. Parisuhteessa. Ainoa ehdoton este on paha luonnevika ja huono kohtelu.
        Asenne ratkaisee. Joten jos et omasta mielestäsi ole yleisesti hyväksytyn normin mukainen komistus, kannattaa ehkä panostaa asennepuoleen. Kukaan ei ilostu kuullessaan olevansa idiootti tai älykääpiö. Minä tiedän etten ole. Mutta se kertoo sinusta paljon.

        Yritin auttaa. Nainen kun naisen ajatusmaailman oikeasti ymmärtää.
        Eikä muuten ole mulla koskaan pöksyt kostunu kenenkään naamannäöstä. Muutoin kyllä.

        Korjataanpa nyt väärin käsitys viimeisenä tekona tänä iltana.
        Missään en nimitellyt sinua idiootiksi tai älykääpiöksi. Tuo on sinun oman vääristelysi aikaansaannosta.
        Sanoin että "tai sitten se älykääpiö joka sanoo". Kyllä sellainen joka tuota väittää nettideiteistä on ihan aiheellisesti älykääpiö, muttet sinä kai noin tyhmä ole että väittäisit tuollaista?

        Sanoin myös että 10% naisista ei välitä ulkokuoresta että se ratkaisisi, mutta tuosta 10% voi hyvinkin olla suurin osa niitä pyöreitä pompuloita. Tämän lisäksi täytyy laskea ne joiden kanssa luonteet, elämänarvot jne. ei vain käy yhteen.

        "Eikä muuten ole mulla koskaan pöksyt kostunu kenenkään naamannäöstä. Muutoin kyllä. "

        Ehkä ei, mutta este sille ettei pöksyt kastu esimerkiksi naamannäöstä voivat hyvinkin tulla.

        ""Yritin auttaa. Nainen kun naisen ajatusmaailman oikeasti ymmärtää.""

        Montaako naista olet deittaillut?
        Et varmaan kovin montaa heteronaista kuitenkaan.

        Asiantuntijuutesi naisten suhteen riittää sinuun itseesi ja kavereihisi. Minulla ne riittävät myös naiskavereihin, tuttuihin sekä naisiin joilta olen saanut mm. ulkonäkö asioista ns. ensikäden palautetta.

        Asenteeni on kunnossa. Viat ovat muualla mm. naamakemioissa ja todennäköisyydet pienet että naisten joukosta löytyy sopiva yksilö on todellisuudessa aika pieni.


      • mettis..
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Korjataanpa nyt väärin käsitys viimeisenä tekona tänä iltana.
        Missään en nimitellyt sinua idiootiksi tai älykääpiöksi. Tuo on sinun oman vääristelysi aikaansaannosta.
        Sanoin että "tai sitten se älykääpiö joka sanoo". Kyllä sellainen joka tuota väittää nettideiteistä on ihan aiheellisesti älykääpiö, muttet sinä kai noin tyhmä ole että väittäisit tuollaista?

        Sanoin myös että 10% naisista ei välitä ulkokuoresta että se ratkaisisi, mutta tuosta 10% voi hyvinkin olla suurin osa niitä pyöreitä pompuloita. Tämän lisäksi täytyy laskea ne joiden kanssa luonteet, elämänarvot jne. ei vain käy yhteen.

        "Eikä muuten ole mulla koskaan pöksyt kostunu kenenkään naamannäöstä. Muutoin kyllä. "

        Ehkä ei, mutta este sille ettei pöksyt kastu esimerkiksi naamannäöstä voivat hyvinkin tulla.

        ""Yritin auttaa. Nainen kun naisen ajatusmaailman oikeasti ymmärtää.""

        Montaako naista olet deittaillut?
        Et varmaan kovin montaa heteronaista kuitenkaan.

        Asiantuntijuutesi naisten suhteen riittää sinuun itseesi ja kavereihisi. Minulla ne riittävät myös naiskavereihin, tuttuihin sekä naisiin joilta olen saanut mm. ulkonäkö asioista ns. ensikäden palautetta.

        Asenteeni on kunnossa. Viat ovat muualla mm. naamakemioissa ja todennäköisyydet pienet että naisten joukosta löytyy sopiva yksilö on todellisuudessa aika pieni.

        Et nimitellyt minua, mutta en pidä, että muitakaan nimitellään, se ei ikinä kaunista sanojaansa millään tavoin.

        Ja edelleen; naiset varmastikin juttelevat asioista suoremmin toisilleen, toisille naisille. Eli vaikka en ole naisia deittaillut, siskot tuntevat toisensa ja toistensa mielenliikkeet. Ethän vaikkapa leipomisohjeita kysy Putki-Penalta, vaan vaimoltaan, joka leipoo?

        Ja viimeiseksi; jos itse asetat toiselle mahdottomasti kriteereitä, et varmastikaan löydä ketään edes etäisesti sopivaa.
        Haluatko kuitenkin oikeasti pysyä sinkkuna?

        Hyvää yötä kaikille.
        Toivottavasti unenne kuljettavat teidät salattuihin, ja mukaviin maisemiin.


      • Ruma jätkä
        mettis.. kirjoitti:

        Et nimitellyt minua, mutta en pidä, että muitakaan nimitellään, se ei ikinä kaunista sanojaansa millään tavoin.

        Ja edelleen; naiset varmastikin juttelevat asioista suoremmin toisilleen, toisille naisille. Eli vaikka en ole naisia deittaillut, siskot tuntevat toisensa ja toistensa mielenliikkeet. Ethän vaikkapa leipomisohjeita kysy Putki-Penalta, vaan vaimoltaan, joka leipoo?

        Ja viimeiseksi; jos itse asetat toiselle mahdottomasti kriteereitä, et varmastikaan löydä ketään edes etäisesti sopivaa.
        Haluatko kuitenkin oikeasti pysyä sinkkuna?

        Hyvää yötä kaikille.
        Toivottavasti unenne kuljettavat teidät salattuihin, ja mukaviin maisemiin.

        Sovitaan vaikka ihan miten haluat että sulle tulee parempi mieli.
        Mieluummin sinkkuna kuin epäsopivan tai pyöreän naisen kanssa.


      • Ruma jätkä kirjoitti:

        Sori, mutta on todella typerää kysyä että "Montako naista tarvitset?"
        Riittävän monta tapausta jotta edes yksi kiinnostuisi ja joka minusta olisi kiinnostava tietenkin.

        Naisille on todella hankala selittää näitä todennäköisyys-juttuja. Sama kuin jos naiselle yrittää selittää että yksilön joka menee nettideittiin ei auta yhtään jos suurin osa vaikkapa naisista ei ole miehestä kiinnostunut ja siihen todeta että "sähän tarviit vain yhen!"
        tai sitten se älykääpiö joka sanoo että "joka kerta kun nainen löytää miehen nettideitistä niin yks mies löytää myös naisen, joten sehän menee tasan eli kaikilla on samat mahdollisuudet!"

        Johon voi todeta että ehkä kannattaa käydä kertaamassa vähän asioita.

        Niitä makuja kuitenkaan ei ole niin monta kuin te naiset uskottelette. Suurin osa naisista pitää tietyn tyyppisistä miehistä esimerkiksi ulkokuoren perusteella ja suurin osa ei pidä tietyn tyyppisistä.

        Tämä tarkoittaa että on hyvin vaikeaa kohdata sitä naista joka olisi ulkonäöllisesti kiinnostunut jos kuuluu siihen tyyppiin vaikkapa naamaltaan joka ei herätä naisessa seksuaalisia fiiliksiä.

        Siinä tilanteessa on aivan sama miten naista kohtelet, puhut, jne. ja nimenomaan kaiken ratkaisee se "ensituntuma". Teetkö vaikutuksen vai et ja arvaa mikä ratkaisee eniten: naamataulu ja seksikemiat.

        Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan. Ehkä he kiinnostuvat minusta sen vuoksi kun eivät löydä ketään muuta ja ihailevat varsin uljasta kroppaani?

        Olen huomannut että kun naisella on usko ettei oma ulkonäkö riitä miehissä niihin komeimpiin tai edes normaalikomeaan niin sen jälkeen alkaa miehissä muiden asioiden arvostus kuten vaikka se onko mies fiksu ja huumorintajuinen.

        Mutta anteeksi, rumana jätkänä minähän en saa odottaa naiselta että hän hoitaisi kehoaan tai olisi minulle mieleen lainkaan edes luonteen puolesta.

        "Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan."
        Olispa mustakin tuollaisia kiinnostuneita, mutta ei. Tupakoimattomuus ja lapsettomuus ovat ainoita sellaisia asioita jotka ovat ehdottomia. Toki luonteen pitää natsata myös.

        Mutta kuules jätkä mä olisin tuossa asemassa hyvilläni, jos olisi kiinnostuneita kun tällä hetkellä on absoluuttinen nolla kpl.


      • 15*64
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Sovitaan vaikka ihan miten haluat että sulle tulee parempi mieli.
        Mieluummin sinkkuna kuin epäsopivan tai pyöreän naisen kanssa.

        Ruma ja tyhmä. Jes.


      • Heimo Huima
        15*64 kirjoitti:

        Ruma ja tyhmä. Jes.

        Noinhan suuri osa naisistakin ajattelee: "Mieluummin sinkkuna kuin x ja y". Onko tyhmyyttä vain se, että sanoo sen nettipalstalla suoraan?


      • 15*64
        Heimo Huima kirjoitti:

        Noinhan suuri osa naisistakin ajattelee: "Mieluummin sinkkuna kuin x ja y". Onko tyhmyyttä vain se, että sanoo sen nettipalstalla suoraan?

        Ei vain. Tuo on kokonaisvaltainen mielipide kaikista noista ylläolevista kommenteista.


      • sivusta seurannut
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Sovitaan vaikka ihan miten haluat että sulle tulee parempi mieli.
        Mieluummin sinkkuna kuin epäsopivan tai pyöreän naisen kanssa.

        Miksi sä syytät naisia siitä ettet kelpaa kun sulle itsellesikään ei kelpaa?
        Naisilla on ihan samat oikeudet etsiä itselleen mieluista kumppania kuin miehelläkin, vai mitä?
        Suurin syy siihen miksi sulla ei ole kumppania on kuitenkin ulkoisen olemuksesi sijaan ilkeä luonteesi.


      • sir_eino
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Sori, mutta on todella typerää kysyä että "Montako naista tarvitset?"
        Riittävän monta tapausta jotta edes yksi kiinnostuisi ja joka minusta olisi kiinnostava tietenkin.

        Naisille on todella hankala selittää näitä todennäköisyys-juttuja. Sama kuin jos naiselle yrittää selittää että yksilön joka menee nettideittiin ei auta yhtään jos suurin osa vaikkapa naisista ei ole miehestä kiinnostunut ja siihen todeta että "sähän tarviit vain yhen!"
        tai sitten se älykääpiö joka sanoo että "joka kerta kun nainen löytää miehen nettideitistä niin yks mies löytää myös naisen, joten sehän menee tasan eli kaikilla on samat mahdollisuudet!"

        Johon voi todeta että ehkä kannattaa käydä kertaamassa vähän asioita.

        Niitä makuja kuitenkaan ei ole niin monta kuin te naiset uskottelette. Suurin osa naisista pitää tietyn tyyppisistä miehistä esimerkiksi ulkokuoren perusteella ja suurin osa ei pidä tietyn tyyppisistä.

        Tämä tarkoittaa että on hyvin vaikeaa kohdata sitä naista joka olisi ulkonäöllisesti kiinnostunut jos kuuluu siihen tyyppiin vaikkapa naamaltaan joka ei herätä naisessa seksuaalisia fiiliksiä.

        Siinä tilanteessa on aivan sama miten naista kohtelet, puhut, jne. ja nimenomaan kaiken ratkaisee se "ensituntuma". Teetkö vaikutuksen vai et ja arvaa mikä ratkaisee eniten: naamataulu ja seksikemiat.

        Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan. Ehkä he kiinnostuvat minusta sen vuoksi kun eivät löydä ketään muuta ja ihailevat varsin uljasta kroppaani?

        Olen huomannut että kun naisella on usko ettei oma ulkonäkö riitä miehissä niihin komeimpiin tai edes normaalikomeaan niin sen jälkeen alkaa miehissä muiden asioiden arvostus kuten vaikka se onko mies fiksu ja huumorintajuinen.

        Mutta anteeksi, rumana jätkänä minähän en saa odottaa naiselta että hän hoitaisi kehoaan tai olisi minulle mieleen lainkaan edes luonteen puolesta.

        "Toki osa naisista on minustakin kiinnostuneita. Jostakin syystä he ovat aina näitä pyöreitä tapauksia jotka minua ei kiinnosta tippaakaan."

        Suurin osa naisista jotka ovat kiiinnostuneita minusta ovat pienikokoisia. Paitsi hoikkia, myös lyhyitä. Lyhyys vähän hämää. Tietyllä tavalla tykkäisin että tyttöystävän pituusgeenit olisivat hyvät kun omat on huonot.


    • .........

      Tuon nimim. "Ruma jätkä"n eka viesti oli ihan hyvä, mutta sitten se alko ihan dorkailemaan. Olisit lopettanut kun olit vielä voitolla.

      Aloittajalle neuvoksi:
      a) älä mieti sitä että "voi voi miten minä muka kelpaan"
      b) älä ole liian innokas myöskään
      Nämä kaksi mainittua seikkaa liittyyn yhteen superseikkaan joka on nimeltään HYVÄ ITSETUNTO, joka on avain kaikkien naisten sydämeen.

      Hyvää itsetuntoa ei voi tietysti taikoa tosta noin vaan, mutta sitä kohti voi pyrkiä tarkkailemalla itseään sen verran että aina jos huomaa epäröivänsä niin ajattelee että "ei mulla ole mitään menetettävää, sitä paitsi sadan vuoden päästä me ollaan kaikki kuolleita, joten mitä väliä sillä on tykkääkö joku mun naamasta vai ei".

      • Ruma jätkä

        "Tuon nimim. "Ruma jätkä"n eka viesti oli ihan hyvä, mutta sitten se alko ihan dorkailemaan. Olisit lopettanut kun olit vielä voitolla. "

        Dorkailemaan?
        Mitähän voittamista näissä jutuissa on?

        Jos kertoo totuuden omasta koetusta ja nähdystä elämästä niin mikä siinä on niin vaikea teidän pikkuaivoisten prinssojen ymmärtää?

        Eikö sitä voi ottaa ihan jonkun koettuna elämänä ja mielipiteenä eikä alkaa vittuilemaan siihen päälle?

        Hyvä itsetunto sitä paitsi on käsitteenä täyttä paskaa.
        Mutta tuo viimeinen lause pitää paikkansa. Sillä vain ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä vaan todellisuuden ja miten sen kohtaa.

        Itse kohtaan todellisuuden aina, mutta se ei tarkoita että ihmiset pitävät näkemästään tai kuulemastaan kun kerron totuuden heille kuten sen näen.


      • ............
        Ruma jätkä kirjoitti:

        "Tuon nimim. "Ruma jätkä"n eka viesti oli ihan hyvä, mutta sitten se alko ihan dorkailemaan. Olisit lopettanut kun olit vielä voitolla. "

        Dorkailemaan?
        Mitähän voittamista näissä jutuissa on?

        Jos kertoo totuuden omasta koetusta ja nähdystä elämästä niin mikä siinä on niin vaikea teidän pikkuaivoisten prinssojen ymmärtää?

        Eikö sitä voi ottaa ihan jonkun koettuna elämänä ja mielipiteenä eikä alkaa vittuilemaan siihen päälle?

        Hyvä itsetunto sitä paitsi on käsitteenä täyttä paskaa.
        Mutta tuo viimeinen lause pitää paikkansa. Sillä vain ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä vaan todellisuuden ja miten sen kohtaa.

        Itse kohtaan todellisuuden aina, mutta se ei tarkoita että ihmiset pitävät näkemästään tai kuulemastaan kun kerron totuuden heille kuten sen näen.

        Kuules nyt pikkuaivoinen prinsessa, mulla on kivekset täällä roikkumassa haarojen välissä. Tuo lässytys että 90prossaa naisista haluaa komean miehen on ihan hevonskeidaa jos komealla tarkoitat jotan filmitähteä, kyllä normaalin näköinen mies käy useimmille naisille (ei kaikille) jos sillä on muuten ns. asiat kunnossa ja osaa jutuillaan viihdyttää tai muuta näppärää. Sullakin saattaa olla vain asenteesta kiinni jos pidät jo valmiiksi itseäs helvetin rumana niin kyllä se asenne näkyy ulospäin. Toisaalta taas, saatathan sä olla ihan hirviö, mistäs vitusta sen tiedän.

        "Sillä vain ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä vaan todellisuuden ja miten sen kohtaa."

        Nuo tuo nyt on vain saivartelua siitä että mitä kukakin milläkin sanalla tarkoittaa, mutta kyllä se että ei välitä muitten mielipiteistä on myös jotain sellaista jota voi halutessaan kutsua hyväksi itsetunnoksi tai jos ei halua niin kutsu sitten "todellisuuden kohtaamiseksi".

        "Itse kohtaan todellisuuden aina, mutta se ei tarkoita että ihmiset pitävät näkemästään tai kuulemastaan kun kerron totuuden heille kuten sen näen."

        No just. Taidan tietää mitä tarkoitat, olen tavannut tuon kaltaisia töksäyttelijöitä. Se sun katkeroitunut ja pessimistinen realismis ei johda mihinkään. Totuus on muutenkin suhteellista. Monet nämä ns. ATM:t kiertää sellaista itseään ruokkivaa kehää että "kun minä en kelpaa niin sitten sanon kaikille että vittu minä en kelpaa" mutta kenellekään ei todellkaan kelpaa tällainen "totuuksien" töksäyttelijä. Pitää nimittäin myös tajuta huomioida muita eikä vaan päästellä suustaan mitä sattuu oman fiiliksen ja oman "totuuden" mukaan. Se että sulla on ollut kurjaa ei oikeuta sua olemaan mikään kusipää ihmisten seurassa. Ei ketään kiinnosta mikään pessimistinen nurisija. Ei sun tarvitse tietenkään valehdellakaan, mutta perustaito mikä pitää opetella jos haluaa ihmisten kanssa tulla toimeen on se että huomioi muita ihmisiä eikä ala niille töksäyttelemään aivopierujaan pelkästään sen takia että susta siltä tuntuu.


      • Ruma jätkä
        ............ kirjoitti:

        Kuules nyt pikkuaivoinen prinsessa, mulla on kivekset täällä roikkumassa haarojen välissä. Tuo lässytys että 90prossaa naisista haluaa komean miehen on ihan hevonskeidaa jos komealla tarkoitat jotan filmitähteä, kyllä normaalin näköinen mies käy useimmille naisille (ei kaikille) jos sillä on muuten ns. asiat kunnossa ja osaa jutuillaan viihdyttää tai muuta näppärää. Sullakin saattaa olla vain asenteesta kiinni jos pidät jo valmiiksi itseäs helvetin rumana niin kyllä se asenne näkyy ulospäin. Toisaalta taas, saatathan sä olla ihan hirviö, mistäs vitusta sen tiedän.

        "Sillä vain ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä vaan todellisuuden ja miten sen kohtaa."

        Nuo tuo nyt on vain saivartelua siitä että mitä kukakin milläkin sanalla tarkoittaa, mutta kyllä se että ei välitä muitten mielipiteistä on myös jotain sellaista jota voi halutessaan kutsua hyväksi itsetunnoksi tai jos ei halua niin kutsu sitten "todellisuuden kohtaamiseksi".

        "Itse kohtaan todellisuuden aina, mutta se ei tarkoita että ihmiset pitävät näkemästään tai kuulemastaan kun kerron totuuden heille kuten sen näen."

        No just. Taidan tietää mitä tarkoitat, olen tavannut tuon kaltaisia töksäyttelijöitä. Se sun katkeroitunut ja pessimistinen realismis ei johda mihinkään. Totuus on muutenkin suhteellista. Monet nämä ns. ATM:t kiertää sellaista itseään ruokkivaa kehää että "kun minä en kelpaa niin sitten sanon kaikille että vittu minä en kelpaa" mutta kenellekään ei todellkaan kelpaa tällainen "totuuksien" töksäyttelijä. Pitää nimittäin myös tajuta huomioida muita eikä vaan päästellä suustaan mitä sattuu oman fiiliksen ja oman "totuuden" mukaan. Se että sulla on ollut kurjaa ei oikeuta sua olemaan mikään kusipää ihmisten seurassa. Ei ketään kiinnosta mikään pessimistinen nurisija. Ei sun tarvitse tietenkään valehdellakaan, mutta perustaito mikä pitää opetella jos haluaa ihmisten kanssa tulla toimeen on se että huomioi muita ihmisiä eikä ala niille töksäyttelemään aivopierujaan pelkästään sen takia että susta siltä tuntuu.

        "Lähes kaikki eli yli 90% naisista on ulkoisen kuoren perään "
        Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt? Olenko tuossa asiassa väärässä?
        Onko tuossa mainittu joku "komistus" jossain?

        "Se sun katkeroitunut ja pessimistinen realismis ei johda mihinkään. "
        Hohhoijakkaa.
        En lähde tuohon sinun "sä oot katkera" lässyn lässyn leikkisi mukaan. on niin väsynyttä matskua.

        Realismi on realismia. Se ei ole pessimismiä joka liittyy tulevaisuuden toiveisiin eikä katkeruutta koska sehän aika on jo mennyttä eikä ole nyt, eikös juu?

        Kerroin mielipiteeni avoimella palstalla. Jos se ei kelpaa niin yritä korjata sitä kertomalla oma mielipiteesi.
        Missä minä kerroin esim. töksäytteleväni yhtään mitään?
        Vai tarkoitatko ettei täällä foorumilla saa edes saatana sanoa mitä ajattelee?

        Toisaalta, jos et oikeasti tajua mitä eroa on töksäyttelijällä ja sillä joka kertoo ihan rehellisesti että mitä itse on huomannut vaikkapa ns. vähemmän komean mahdollisuuksista niin sulla sitten on oikeasti sekä pienet aivot että munat samassa paketissa roikkumassa jossain.

        Mutta oikeesti, kello on paljon ja totta puhuen sun mielipide minusta tai mistään muustakaan ei kiinnosta oikeastaan pätkän vertaa. Varsinkin kun vaikutat puutarhatontulta.


      • Puutarhatonttu---
        Ruma jätkä kirjoitti:

        "Lähes kaikki eli yli 90% naisista on ulkoisen kuoren perään "
        Mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt? Olenko tuossa asiassa väärässä?
        Onko tuossa mainittu joku "komistus" jossain?

        "Se sun katkeroitunut ja pessimistinen realismis ei johda mihinkään. "
        Hohhoijakkaa.
        En lähde tuohon sinun "sä oot katkera" lässyn lässyn leikkisi mukaan. on niin väsynyttä matskua.

        Realismi on realismia. Se ei ole pessimismiä joka liittyy tulevaisuuden toiveisiin eikä katkeruutta koska sehän aika on jo mennyttä eikä ole nyt, eikös juu?

        Kerroin mielipiteeni avoimella palstalla. Jos se ei kelpaa niin yritä korjata sitä kertomalla oma mielipiteesi.
        Missä minä kerroin esim. töksäytteleväni yhtään mitään?
        Vai tarkoitatko ettei täällä foorumilla saa edes saatana sanoa mitä ajattelee?

        Toisaalta, jos et oikeasti tajua mitä eroa on töksäyttelijällä ja sillä joka kertoo ihan rehellisesti että mitä itse on huomannut vaikkapa ns. vähemmän komean mahdollisuuksista niin sulla sitten on oikeasti sekä pienet aivot että munat samassa paketissa roikkumassa jossain.

        Mutta oikeesti, kello on paljon ja totta puhuen sun mielipide minusta tai mistään muustakaan ei kiinnosta oikeastaan pätkän vertaa. Varsinkin kun vaikutat puutarhatontulta.

        Ja sä vaikutat röllipeikolta.


    • Ruma jätkä

      Pointtina oli se että kannattaa lopettaa nuo miettimiset hyvistä itsetunnoista ja itsensä tarkkailut.
      Ainoat mihin voi keskittyä on eläminen ja todellisuuden kohtaaminen.

      Se ei välttämättä riitä siihen että sinusta pidetään, sinusta välitetään tai sinua rakastetaan, mutta entä sitten?

      Mieluummin karu totuus kuin tyhjän toivominen tai pelon/haaveiden välimaastossa keikkuminen.

    • Mies 28v

      Itsetunnosta... Puheet hyvästä itsetunnosta eivät ole paskanjauhamista ja sanahelinää. Hyväitsetuntoinen ihminen ei tarvitse muiden mielipiteitä itsensä arvottamiseen, vaan esimerkiksi uskoo olevansa hyvä jollekulle ja löytävänsä kumppanin, vaikka pakkeja satelisikin. Hyväitsetuntoinen kestää myös rankkaakin kritiikkiä provosoitumatta, koska hän tietää tietävänsä itse, millainen on. Ja jos kritiikki osuukin oikeaan, hänelle ei myöskään ole ongelma tunnustaa ainakaan itselleen, että jotain kehitettävääkin olisi.

      Realismista ja asenteista... Tuo, mikä edellisissä viesteissä tuomittiin töksäyttelyksi, on mielestäni lähinnä kyynisyyttä. Sitä voi halutessaan kutsua inhorealismiksi, mutta jos tuollaisia päästelee ääneen tai edes antaa moisten asioiden kuulua jutuissaan rivien välissä tai äänen sävyssä, niin se tulkitaan helposti kyyniseksi asenteeksi, ja se karkottaa toiset ihmiset tehokkaasti. Kyynisyyshän on sellaista "miksi turhaan, kun ei se kuitenkaan johda mihinkään" -tyyppistä ajattelua. On lopulta aivan sama, onko töksäyttelijä vain "realisti", sillä kummankin viesti on sama.

      Ei minullakaan liikaa seurustelukokemusta ole (kuitenkin jotain on), mutta asenne, itsetunto ja omanarvontunto mahdollistavat pettymyksistä oppimisen ja sitä kautta kokonaisvaltaisen kehittymisen ihmisenä.

    • sir_eino

      Mitä vittua? Kuvat on vaihdettu, se ei anna pakkeja... Siis mikä on ongelma? Tottakai tapaat sen.

      Mistä näitä tapauksia oikein tulee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      4013
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      104
      3367
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3131
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1824
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1816
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe