Ei saa naista syystä että?

SO6

Mulla on kaks kaveria, joiden kanssa tunnen itseni komeaksi ja itsevarmaksi koska tiedän että olen heitä komeampi.
Toisella on päivittäiset lääkkeet, epäselvä puhe, välillä outo käyttäytyminen ja hänllä on naisystävä.
Toinen taas on muuten äänekäs, ei ole selväjärkinen, huomaa jo ulospäin ja hänelläkin on naisystävä.

Jotenkin tuntuu väärältä että itselläni ei ole naista vaikka ulkonäkö onkin OK ja sitten näillä "rumilukislla" on.
Luonteissa on se ero että ne vittuilee mulle, minä harvoin vittuilen kenellekkään, olen kiltimpi. Mua on paljon naiset kehuneet että olen yksi niistä harvoista miehistä jotka ei ole sikoja. Syykin on se että käyttäydyn naisten kanssa niin hyvin kuin mahdollista. En usko että ei ole naista luonteeni takia. Mutta en ole edes seurustellut kenenkään kanssa ja olen vuosien saatossa rohkaistunut ja uskaltanutkin mennä juttelemaan naisten kanssa yöreissuilla.

46

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä 25

      "Jotenkin tuntuu väärältä että itselläni ei ole naista vaikka ulkonäkö onkin OK ja sitten näillä "rumilukislla" on.
      Luonteissa on se ero että ne vittuilee mulle, minä harvoin vittuilen kenellekkään, olen kiltimpi. Mua on paljon naiset kehuneet että olen yksi niistä harvoista miehistä jotka ei ole sikoja. Syykin on se että käyttäydyn naisten kanssa niin hyvin kuin mahdollista. En usko että ei ole naista luonteeni takia. Mutta en ole edes seurustellut kenenkään kanssa ja olen vuosien saatossa rohkaistunut ja uskaltanutkin mennä juttelemaan naisten kanssa yöreissuilla."

      Aika samankaltainen olet kuin minäkin. Minulta tosin vaatii välillä ihan rohkeutta mennä juttelemaan naisille.

    • No yksi asia tulee mieleen että olet liian hyvä. Toinen ei uskalla tällöin kiinnostua, kun tuntisi itsensä huonommaksi. Mulla meinaa nimittäin olla samaa ongelmaa. Olen tässä ajatellut että pitääkö tässä tosissaan muuttua joksikin toiseksi tekemällä virheitä jne. Jotta ns. flaksi nousisi. No joo vaikka mulla ei ole duunia tällä hetkellä niin tällainen fiilis mulla on, että kohtelen liian hyvin.

      Eli näin se vain tuntuu olevan että kiltti ja rauhallinen mies jää aina viimeiseksi, kamuksi kyllä pääsee mutta ei edemmälle. Kun siitä puuttuu se jokin. Vähän vanhemmat kyllä arvostavat yleensä tällaista, mutta eipä sitten nuoremmat heitä kiinnostaa kaikki muu enemmän (biletys, pinnallisuus, jne.) yleensä. Saa käydä kyllä hyvä tuuri jos sattuu kohtaamaan nuoremman vapaana joka arvostaisi tällaista tyyliä.

    • Ei millään pahalla

      Naiset valitettavasti tunteiden tasolla tulkitsevat usein kiltteyden ja herrasmiesmäisyyden "munattomuudeksi".

      Enkä tarkoita tuota loukkauksena vaan varmaan olet ihan miehekäs ja jämpti, mutta se on vain naisten tulkintaa.

      Valitetttava tosiasia on että naiset tulkitsevat niin olemuksen sekä käytöksen puolesta siten että tietynlainen kiltteys, hellyys, pehmeys, ymmärtäväisyys jne. ovat tavallaan miehessä sillloin etusijalla kun mieheen tutustuu niin naiselle jää kuva miehestä juuri tuollaisena eikä sitten "miehekkäänä".

      Jos taas mies olisi rumempikin, mutta on pikkaisen kusipäisempi, vittumaisempi jne. niin nainen tulkitsee sitä itsevarmuudeksi, itsenäisyydeksi, rohkeudeksi ja tietynlaiseksi miehekkyydeksi.

      Itse osaan olla luonteeltani luun kova, mutta koska naisten kanssa ollessa menee herkästi se "Mukavuus" vaihde silmään ja kun olen vielä luontaiselta ulkonäöltäni vähän sellainen mukavan setämäinen niin naisten kiinnostus tunteiden ja seksuaalisuuden puolesta lähenee nolla.
      Paitsi niiden joidenkin joilla on joku fetissi miehiin jotka ovat kivoja hellyyttäviä nallekarhuja.

      Yleensä nämä naiset ovat sitten niitä, jotka minua puolestaan ei kiinnosta lainkaan monenkaan asian vuoksi, joten sitä on tavallaan umpikujassa.

      Vittumaisinta on ehkä se että silloin kun olen välinpitämätön ja vittumaisella tuulella sekä olen ylimielinen naisia kohtaan niin jostain helvetin syystä sitten osa naisista kiinnostuu minusta hetkellisesti. Mutta heti kun palaan siihen mukavaa lämpöiseen hassuuteen joka minulla menee herkästi päälle kun tutustun johonkin niin palaan taas siksi epäseksikkääksi antimieheksi.

      Sinulle siis yksi ainut ohje: Opettele syömään kaukalosta, pyörimään sikolätissä ja röhkimään.

      Siten saat sen kivan särmän siihen luontaiseen pehmeään luonteeseesi joka ei vaan nykyään monille naisille kelpaa ettei sinun tulkita olevan epämiehekäs kynnysmatto ja ihan lörtsy sängyssä.

      • Ei millään pahalla

        Tiedän että naiset ja osa miehistäkin tulee väittämään tähän asiaan vastaan antaen esimerkkejä joko itsestään tai kavereistaan.

        Se mitä he eivät ymmärrä on että usein nuo tapahtuu tietyissä ympäristöissä ne tutustumiset jolloin monenkinlainen mies voi kiinnostaa naista, mutta jos haluaa parantaa mahdollisuuksia keskimäärin sekä maksimoida todennäköisyydet omalle puolelleen mm. sellaisissa paikoissa kuin baarit niin kannattaa tosiaan kiinnittää tuohon ohjeeseen huomiota.

        Toinen vaihtoehto jos sikanaamarin päälle laittaminen tuottaa oksetunksen tunnettava vatsanpohjassa on pyrkiä olemaan se menevä, tavoitteellinen ja kunnianhimoinen mies joka ei vain pyri osallistumaan olympialaisiin vaan voittamaan kultamitalin. En tiedä onko sinulla koulutuksen, tulojen ja tavoitteiden puolesta (statuksen) mahdollisuus siihen lainkaan tai tukeeko sinun luonne tuota lähestymistapaa ollenkaan.

        Sekin viestii miehistä potentiaalia, joka saa joillakin naisilla ne tunteet heräämään ja hormonit hyrräämään.

        Nämä eivät takaa että löydät kumppania, mutta ainakin luot mahdollisuuksia jollekin muulle kuin nykytilanteen jatkolle.


      • sfgjsfjssjf

        Ihan "kiva" analyysi. Tässä täytyy muistaa vielä, että se mitä miehet pitävät välinpitämättömyytenä ja ylimielisyytenä naisia kohtaan on naisten mielestä jotain hyviä asioita. Kuten itsevarmuutta, riippumattomuutta, itsenäisyyttä niin kuin sanoitkin. Se mikä on naisten mielestä ylimielisyyttä miehellä on jo sitten jotain erittäin kolkkoa.


      • Cat String Theory
        sfgjsfjssjf kirjoitti:

        Ihan "kiva" analyysi. Tässä täytyy muistaa vielä, että se mitä miehet pitävät välinpitämättömyytenä ja ylimielisyytenä naisia kohtaan on naisten mielestä jotain hyviä asioita. Kuten itsevarmuutta, riippumattomuutta, itsenäisyyttä niin kuin sanoitkin. Se mikä on naisten mielestä ylimielisyyttä miehellä on jo sitten jotain erittäin kolkkoa.

        Naiset haluavat miehen joka on itsenäinen ja sillä tavalla "välinpitämätön" ettei tule liikaa naista vastaan, vaan enemmänkin houkuttelee naisen omaan jännään maailmaansa. Jos mies lyö heti kortit pöytään ja ilmaisee olevansa avoimen kiinnostunut ja valmis suhteeseen vaikka siltä seisomalta, niin nainen menettää mielenkiintonsa. Pitää tasapainotella kiinnostuksen, välinpitämättömyyden/riippumattomuuden välillä.

        Vanha kunnon kissanlankateoria pätee tässä: kissa leikittelee lankakerällä kun joku on sitä ottamassa pois häneltä, mutta jos kerä vierii kiltisti kissan syliin niin kissa kyllästyy ja kävelee muualle.


      • Ei millään pahalla
        sfgjsfjssjf kirjoitti:

        Ihan "kiva" analyysi. Tässä täytyy muistaa vielä, että se mitä miehet pitävät välinpitämättömyytenä ja ylimielisyytenä naisia kohtaan on naisten mielestä jotain hyviä asioita. Kuten itsevarmuutta, riippumattomuutta, itsenäisyyttä niin kuin sanoitkin. Se mikä on naisten mielestä ylimielisyyttä miehellä on jo sitten jotain erittäin kolkkoa.

        Nimenomaan ja otetaan nyt huomioon että kyse on siitä tilanteesta kun nainen tuntustuu mieheen ja siihen että nainen tulkitsee miestä nimenomaan tunteillaan sekä vaistoilla ja erilaisillta odotusarvoilla. Jos mies esimerkiksi poikkeaa huomattavasti miesten yleisestä sikamaisuudesta niin totta kai hän on "vähemmän miehisempi" kuin miehet yleensä.

        Eikä tuo edellinen mitä ohjeistin tarkoita että miehen tulee pitää sitä sikanaamaria koko ajan tai muuttua siaksi kokonaan, vaan löytää se sisäinen sikansa ja vetää se naamari päälle toisinaan että nainen saa vivahteita miehestä jossa on myös sikamaisuutta tai siis "miehisyyttä".

        Näitä kuten aivan oikein sanoit nainen näkee usein riippumattomuutena, sinä että mies omaa munaa ja ennen kaikkea itsevarmuutena.

        Jos tuon osaa vielä lisätä siihen että siihen liittyyy tietynlainen seksuaalisuus niin silloin on jo todella pitkällä.

        Osa miehistä yrittää opetella naisten iskemiseen jotain kikkoja yms. ja miettii sitten että missä vika, mutta itse olen tajunnut että kyse on enemmän ns. "suurista linjoista" miehen luonteessa sekä mitä mielikuvia mies luo naisen päähän itsestään ja sitten niistä "sattumista" siinä keitossa.

        Koska jos keitossa on vain vihanneksia eikä sianlihamakkaraa niin nainen ei mieti että onko mies vain tosi hienon luonteen omaava vege vaan tunteiden puolesta naiselle tulee kuva ettei mies ole oikeastaan mies lainkaan.


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Naiset haluavat miehen joka on itsenäinen ja sillä tavalla "välinpitämätön" ettei tule liikaa naista vastaan, vaan enemmänkin houkuttelee naisen omaan jännään maailmaansa. Jos mies lyö heti kortit pöytään ja ilmaisee olevansa avoimen kiinnostunut ja valmis suhteeseen vaikka siltä seisomalta, niin nainen menettää mielenkiintonsa. Pitää tasapainotella kiinnostuksen, välinpitämättömyyden/riippumattomuuden välillä.

        Vanha kunnon kissanlankateoria pätee tässä: kissa leikittelee lankakerällä kun joku on sitä ottamassa pois häneltä, mutta jos kerä vierii kiltisti kissan syliin niin kissa kyllästyy ja kävelee muualle.

        Olen osittain samaa mieltä, mutta tuo liittyy vietti käyttäytymiseen ja nainen odottaa että mies suorittaa tiettyjä riittejä sekä seuraa tuota viettien sanelemaa tahtia joka valitettavasti poikkeaa myös naisyksilöstä toiseen.

        Mutta paljon tärkeämpi tuota kissalankateoriaa on tuo mistä puhuin eli miehisyyden osoittaminen jopa omaksumalla tietynlaista ylikorostettua "sikamaisuutta" tai sitten tuota voimakasta tavoitteellisuutta.

        Molemmilla osoitetaan miestä potentiaalia joka viittaa viriilyeteen niin muussa elämässä kuin lakanoiden välissä.

        En usko että pelkkä kissa ja lankakerä leikki riittää koska nainen kokee pelkän edes takaisin liikkuvan lankakerän edelleen vain pehmeäksi lankakeräksi eikä mieheksi.


      • sfgjsfjssjf
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Olen osittain samaa mieltä, mutta tuo liittyy vietti käyttäytymiseen ja nainen odottaa että mies suorittaa tiettyjä riittejä sekä seuraa tuota viettien sanelemaa tahtia joka valitettavasti poikkeaa myös naisyksilöstä toiseen.

        Mutta paljon tärkeämpi tuota kissalankateoriaa on tuo mistä puhuin eli miehisyyden osoittaminen jopa omaksumalla tietynlaista ylikorostettua "sikamaisuutta" tai sitten tuota voimakasta tavoitteellisuutta.

        Molemmilla osoitetaan miestä potentiaalia joka viittaa viriilyeteen niin muussa elämässä kuin lakanoiden välissä.

        En usko että pelkkä kissa ja lankakerä leikki riittää koska nainen kokee pelkän edes takaisin liikkuvan lankakerän edelleen vain pehmeäksi lankakeräksi eikä mieheksi.

        Jos yhdistelee kissalankaa ja omaa postaustasi, niin mies voisi vaikka viedä tilannetta eteenpäin itsevarmasti, vähän särmikkäästi, mutta myös leikkimielellä. Eikä paljastaa naiselle liian aikaisessa vaiheessa millä lailla ja kuinka paljon on naisesta kiinnostunut. Tai sitten ottaa askeleen taaksepäin välillä.


      • Cat String Theory
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Olen osittain samaa mieltä, mutta tuo liittyy vietti käyttäytymiseen ja nainen odottaa että mies suorittaa tiettyjä riittejä sekä seuraa tuota viettien sanelemaa tahtia joka valitettavasti poikkeaa myös naisyksilöstä toiseen.

        Mutta paljon tärkeämpi tuota kissalankateoriaa on tuo mistä puhuin eli miehisyyden osoittaminen jopa omaksumalla tietynlaista ylikorostettua "sikamaisuutta" tai sitten tuota voimakasta tavoitteellisuutta.

        Molemmilla osoitetaan miestä potentiaalia joka viittaa viriilyeteen niin muussa elämässä kuin lakanoiden välissä.

        En usko että pelkkä kissa ja lankakerä leikki riittää koska nainen kokee pelkän edes takaisin liikkuvan lankakerän edelleen vain pehmeäksi lankakeräksi eikä mieheksi.

        Niin mutta se lankakerän poisvetäminen kissan/naisen näpeistä on juuri sitä röyhkeää miehekkyyttä, itsenäisyyttä ja riippumattomuutta. Pitää antaa vähän täkyä ja heti kun huomaa naisen kiinnostuneen edes vähän niin sitten vetää sitä "röyhkeää" linjaa. Tuo sikamaisuus on ehkä vähän liikaa sanottu, mutta kyllä jotkut naiset sitäkin haluaa, no ainakin jossain baariympäristössä varmaan pärjää parhaiten nämä sikamaiset pelimiehet joiden juttuja samalla kauhistellaan ja samalla kikatellaan.


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Niin mutta se lankakerän poisvetäminen kissan/naisen näpeistä on juuri sitä röyhkeää miehekkyyttä, itsenäisyyttä ja riippumattomuutta. Pitää antaa vähän täkyä ja heti kun huomaa naisen kiinnostuneen edes vähän niin sitten vetää sitä "röyhkeää" linjaa. Tuo sikamaisuus on ehkä vähän liikaa sanottu, mutta kyllä jotkut naiset sitäkin haluaa, no ainakin jossain baariympäristössä varmaan pärjää parhaiten nämä sikamaiset pelimiehet joiden juttuja samalla kauhistellaan ja samalla kikatellaan.

        On totta kai, sitä en kieltänyt.

        Yritin sanoa että ero kissalankateorian ja noiden minun asioiden välillä on että kissalankateoria on toimintamalli ja viettelykeino, kun taas nuo minun mainitsemat asiat ovat jotakin jota nainen huomaa miehestä ennen kuin varsinainen langan keräily on edes alkanut.

        Toisin sanoen kissalanka on vähän kuin jos vetäisi pelkkää koukkua perässä järvessä. Toki joku kala voi kiinnostua sen liikkeestä, mutta lisääpä siihen värikäs viehe ja mato niin sitten vasta se kala oikeasti nappaa siihen kiinni.

        Tarvitaan siis molempia.


      • Cat String Theory
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Nimenomaan ja otetaan nyt huomioon että kyse on siitä tilanteesta kun nainen tuntustuu mieheen ja siihen että nainen tulkitsee miestä nimenomaan tunteillaan sekä vaistoilla ja erilaisillta odotusarvoilla. Jos mies esimerkiksi poikkeaa huomattavasti miesten yleisestä sikamaisuudesta niin totta kai hän on "vähemmän miehisempi" kuin miehet yleensä.

        Eikä tuo edellinen mitä ohjeistin tarkoita että miehen tulee pitää sitä sikanaamaria koko ajan tai muuttua siaksi kokonaan, vaan löytää se sisäinen sikansa ja vetää se naamari päälle toisinaan että nainen saa vivahteita miehestä jossa on myös sikamaisuutta tai siis "miehisyyttä".

        Näitä kuten aivan oikein sanoit nainen näkee usein riippumattomuutena, sinä että mies omaa munaa ja ennen kaikkea itsevarmuutena.

        Jos tuon osaa vielä lisätä siihen että siihen liittyyy tietynlainen seksuaalisuus niin silloin on jo todella pitkällä.

        Osa miehistä yrittää opetella naisten iskemiseen jotain kikkoja yms. ja miettii sitten että missä vika, mutta itse olen tajunnut että kyse on enemmän ns. "suurista linjoista" miehen luonteessa sekä mitä mielikuvia mies luo naisen päähän itsestään ja sitten niistä "sattumista" siinä keitossa.

        Koska jos keitossa on vain vihanneksia eikä sianlihamakkaraa niin nainen ei mieti että onko mies vain tosi hienon luonteen omaava vege vaan tunteiden puolesta naiselle tulee kuva ettei mies ole oikeastaan mies lainkaan.

        Asian ydin on juurikin siinä että naiset haluaa miehen joka herättää heissä tunteita (aluksi ne tunteet voi olla melkein jopa ärsytystä tai ihmetystä tai mitä hyvänsä kunhan jotain herättää) ja naisen pitää nauttia miehen seurasta. Naiset on niin tunneihmisiä ettei ne ala järkeilemään miehen tavatessaan että "hmm, pitkällä tähtäimellä tästä saattaisi tulla jotain jos ensin vähän tutustutaan ja analysoidaan" - suurin osa naisista haluaa että mies herättää heti jotain tuntemuksia - melkein mitä tuntemuksia vain, kunhan ei ole se tylsä ja tavallinen.


      • Ei millään pahalla
        sfgjsfjssjf kirjoitti:

        Jos yhdistelee kissalankaa ja omaa postaustasi, niin mies voisi vaikka viedä tilannetta eteenpäin itsevarmasti, vähän särmikkäästi, mutta myös leikkimielellä. Eikä paljastaa naiselle liian aikaisessa vaiheessa millä lailla ja kuinka paljon on naisesta kiinnostunut. Tai sitten ottaa askeleen taaksepäin välillä.

        Totta kai näin voisi sanoa. Enemmän ajan takaa sitä että tuo sikamaisuus ja miehisyys näkyisi miehessä jo silloin kun nainen katselee miehestä vaikkapa videonauhaa ja ennen kuin mies on ottanut edes kontaktia varsinaisesti naiseen.


      • mettis..
        sfgjsfjssjf kirjoitti:

        Jos yhdistelee kissalankaa ja omaa postaustasi, niin mies voisi vaikka viedä tilannetta eteenpäin itsevarmasti, vähän särmikkäästi, mutta myös leikkimielellä. Eikä paljastaa naiselle liian aikaisessa vaiheessa millä lailla ja kuinka paljon on naisesta kiinnostunut. Tai sitten ottaa askeleen taaksepäin välillä.

        Jaa-a. Jos joku kovin naruja virittelee, niin siinä virittelee, lähden muualle.
        Joko toinen on kiinnostunut tai sitten ei. Kun suhteet ovat alkaakseen, ne alkavat nopeasti, tai sitten eivät ollenkaan.
        Jos jää liikaa aikaa miettiä, onko toinen tosissaan, silloin ei kokemukseni mukaan ole, ja on parempi siirtyä eteenpäin, kuin tuhlata aikaansa toisen pelailuihin.


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Niin mutta se lankakerän poisvetäminen kissan/naisen näpeistä on juuri sitä röyhkeää miehekkyyttä, itsenäisyyttä ja riippumattomuutta. Pitää antaa vähän täkyä ja heti kun huomaa naisen kiinnostuneen edes vähän niin sitten vetää sitä "röyhkeää" linjaa. Tuo sikamaisuus on ehkä vähän liikaa sanottu, mutta kyllä jotkut naiset sitäkin haluaa, no ainakin jossain baariympäristössä varmaan pärjää parhaiten nämä sikamaiset pelimiehet joiden juttuja samalla kauhistellaan ja samalla kikatellaan.

        Sikamaisuus on vain karikatyyrinen termi ja kun puhun sikanaamarin päälle vetämisestä niin kuvaan sitä kynnystä jota miehen tulee ottaa koska monet miehet on opetettu olemaan vain "omia itsejään" ja "olemaan ihmisiksi".

        Naiset tulkitsevat herkästi sitä vain vähemmän miehekkääksi kuin sitä että jos lisää sen sikamaisuuden sinne arsenaaliin.

        Lisäät vain sianlihaa hernekeiton sekaan, ei se tarkoita että teet siitä kokonaan lihakeittoa.


      • Cat String Theory
        mettis.. kirjoitti:

        Jaa-a. Jos joku kovin naruja virittelee, niin siinä virittelee, lähden muualle.
        Joko toinen on kiinnostunut tai sitten ei. Kun suhteet ovat alkaakseen, ne alkavat nopeasti, tai sitten eivät ollenkaan.
        Jos jää liikaa aikaa miettiä, onko toinen tosissaan, silloin ei kokemukseni mukaan ole, ja on parempi siirtyä eteenpäin, kuin tuhlata aikaansa toisen pelailuihin.

        Siinäpä se onkin taitavan "pelailun" ydin ettei virittele näkyviä lankoja. Eihän villisiatkaan juokse näkyvää ansaan ;)


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Asian ydin on juurikin siinä että naiset haluaa miehen joka herättää heissä tunteita (aluksi ne tunteet voi olla melkein jopa ärsytystä tai ihmetystä tai mitä hyvänsä kunhan jotain herättää) ja naisen pitää nauttia miehen seurasta. Naiset on niin tunneihmisiä ettei ne ala järkeilemään miehen tavatessaan että "hmm, pitkällä tähtäimellä tästä saattaisi tulla jotain jos ensin vähän tutustutaan ja analysoidaan" - suurin osa naisista haluaa että mies herättää heti jotain tuntemuksia - melkein mitä tuntemuksia vain, kunhan ei ole se tylsä ja tavallinen.

        Tuo on yksi hyvä pointti. Mutta sen verran täytyy hieman kritisoida että pelkkä neutraali mielenkiinto miehen persoonaan ei riitä.

        Se ei välttämättä auta jos laitat jotain värikästä päällesi ja tuot esille miten musikaalinen olet, jos siinä ei ole sitä alkuvoimaista miehisyyttä josta käytän tässä tapauksessa termiä sikamaisuus.

        On todella hyvä pointti se että nainen ei todellakaan analysoi etukäteen jotain suhdetta. Monet asiat naiselle tulee tunteiden kautta ja "vain tapahtuvat" jonka jälkeen alkaa se analysointi ja suorastaan loputon pohdinta. Ennen noita tuntemuksia ei ole mitään analysointeja siis tietoisesti olemassa että "tässäpä lupaava kandidaatti, mutten tunne mitään, odottelenpa syttyykö ne tunteet".

        Jos tunteet ei syty, nainen sanoo ettei kemiat kohdanneet vaikka hän olisi tavannut elämänsä miehen juuri. Mikä tietysti olisi mahdotonta naisen näkökulmasta koska naisellehan tunteet kertovat kuka on se hänen elämänsä mies ja mitä nopeammin niin yleensä sitä voimakkaammin.


      • sfgjsfjssjf
        mettis.. kirjoitti:

        Jaa-a. Jos joku kovin naruja virittelee, niin siinä virittelee, lähden muualle.
        Joko toinen on kiinnostunut tai sitten ei. Kun suhteet ovat alkaakseen, ne alkavat nopeasti, tai sitten eivät ollenkaan.
        Jos jää liikaa aikaa miettiä, onko toinen tosissaan, silloin ei kokemukseni mukaan ole, ja on parempi siirtyä eteenpäin, kuin tuhlata aikaansa toisen pelailuihin.

        Monen ihmisen kohdalla ei pidä oikein paikkaansa. Ymmärrän kyllä että sanot noin, haluat että mies mieluummin ilmaisee kiinnostuksensa täysin avoimesti, ja sitten voit kaikessa rauhassa pureskella asiaa. Tuo ei vain ole monenkaan miehen kannalta se tapa, jolla naisen kiinnostus pysyy yllä.


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Asian ydin on juurikin siinä että naiset haluaa miehen joka herättää heissä tunteita (aluksi ne tunteet voi olla melkein jopa ärsytystä tai ihmetystä tai mitä hyvänsä kunhan jotain herättää) ja naisen pitää nauttia miehen seurasta. Naiset on niin tunneihmisiä ettei ne ala järkeilemään miehen tavatessaan että "hmm, pitkällä tähtäimellä tästä saattaisi tulla jotain jos ensin vähän tutustutaan ja analysoidaan" - suurin osa naisista haluaa että mies herättää heti jotain tuntemuksia - melkein mitä tuntemuksia vain, kunhan ei ole se tylsä ja tavallinen.

        Piti sanoa että tietysti olet oikeassa tuossa ärsytyksessä ja ihmetyksessä sekä naisen tunne-elementtien aktivoinnissa.
        Se luo virikettä naisen tunteiden jatkolle, mutten sanoisi että se varmistaa naisen kiinnostusta miehestä.

        Mystisyys kiehtoo naista ja jos joku mies jää kutkuttamaan niin siitä pitää ottaa selvää. Yksi keino tietysit kutkuttaa noita tunteita on sellainen raaka siekailematon sikamaisuus. Itse ehdotan sellaisia vivahteita tuosta ilman että se on erityisen provosoiva.


      • Ei millään pahalla
        mettis.. kirjoitti:

        Jaa-a. Jos joku kovin naruja virittelee, niin siinä virittelee, lähden muualle.
        Joko toinen on kiinnostunut tai sitten ei. Kun suhteet ovat alkaakseen, ne alkavat nopeasti, tai sitten eivät ollenkaan.
        Jos jää liikaa aikaa miettiä, onko toinen tosissaan, silloin ei kokemukseni mukaan ole, ja on parempi siirtyä eteenpäin, kuin tuhlata aikaansa toisen pelailuihin.

        Yhden naisen mielipide ei paljon tässä anteeksi vain paina.
        Tiedän että on maailmassa naisia jotka ovat varta vasten virittäytyneitä siihen että kattelevat miestä usein järjellä alussa kuin tunteella johtuen siitä että ovat pettyneitä miesten pelailuun tai ovat kokeneet pahoja takaiskuja kun ovat luottaneet omiin tuntemuksiin.

        Siten he kattelevat jokaista polun mutkaa siten että sinne on ansalanka viritetty. Te olette kuitenkin vähemmistössä ja teidän huomiointi ei paranna yhtään miehen mahdollisuutta löytää se kumppani.

        Itse muuten tahtoisin löytää kaltaisesi fiksun naisen joka ei välittä kissalangoista tai sikanaamareista, mutta on aika harvassa ja yleensä kriteerit miehelle ovat saamarin kovat.


      • Ei millään pahalla
        sfgjsfjssjf kirjoitti:

        Monen ihmisen kohdalla ei pidä oikein paikkaansa. Ymmärrän kyllä että sanot noin, haluat että mies mieluummin ilmaisee kiinnostuksensa täysin avoimesti, ja sitten voit kaikessa rauhassa pureskella asiaa. Tuo ei vain ole monenkaan miehen kannalta se tapa, jolla naisen kiinnostus pysyy yllä.

        Ongelma tässä on myös se että tämän mettiksen kaltaiset naiset ovat joko harvinaisuuksia TAI sitten he todellisuudessa siinä tositilanteessa toimivat kuitenkin toisin.

        Eli nainen sanoo yhtä tai kirjoittaa täällä palstalla, mutta kun tunteet sanoo ettei mies sytytä niin mies ei sytytä ja nainen harmittelee tätä itselleenkin kun on niin onneton ettei voi kokea mitään seksuaalista miestä kohtaan joka häntä kohtaan on avoin.

        Sitten tulee se joka taitaa tunnepelaamisen ja sikailun, pyörittelee vähän pyrstöhöyheniään ja nainen on yhtäkkiä miehen kämpillä aamulla miettimässä että mitä oikein tapahtui?

        Pahimmassa tapauksessa nainen on ollut jo tuon ekan tapauksen kanssa suhteessakin, mutta kun mies ei toiminut naisen viettien mukaisesti niin naisen tunteet ei syttyneet ja tämä toinen mies oli se sika jota oih! oli niin ihana sekstailla.


      • mettis..
        Cat String Theory kirjoitti:

        Siinäpä se onkin taitavan "pelailun" ydin ettei virittele näkyviä lankoja. Eihän villisiatkaan juokse näkyvää ansaan ;)

        Mutta kun en ole kissakala tai villisika.
        Jos alkaa tulemaan "on nyt vähän kiireitä", niin se on sitten seuraava.
        Enhän edes voisi tutustua tai varsinkaan seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole minulle aikaa.
        Puhumattakaan siitä, että se kuinka aikansa haluaa priorisoida, kertoo paljon.
        Kokemukseni mukaan se menee näin. En ole ihan uusi näissä asioissa.
        Yksipuolisuus ei johda mihinkään, siksi etsin mieluummin sellaisen, joka uskaltaa kertoa kiinnostuksensa, sekä myös antaa aikaansa. Jos näin ei tapahdu, olen vain laastari, tai varalla.


      • Ei millään pahalla
        mettis.. kirjoitti:

        Mutta kun en ole kissakala tai villisika.
        Jos alkaa tulemaan "on nyt vähän kiireitä", niin se on sitten seuraava.
        Enhän edes voisi tutustua tai varsinkaan seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole minulle aikaa.
        Puhumattakaan siitä, että se kuinka aikansa haluaa priorisoida, kertoo paljon.
        Kokemukseni mukaan se menee näin. En ole ihan uusi näissä asioissa.
        Yksipuolisuus ei johda mihinkään, siksi etsin mieluummin sellaisen, joka uskaltaa kertoa kiinnostuksensa, sekä myös antaa aikaansa. Jos näin ei tapahdu, olen vain laastari, tai varalla.

        Alempi kirjoitukseni taitaa koskea sitten sinua noine huonoine kokemuksineen.
        Pahoittelen syvästi, mutta olet vähemmistössä.
        Esimerkiksi miehenä en itse jaksa enää odottaa naista joka ajattelee kuten sinä ja kiinnostuu minusta sekä on minulle sopiva (minullakin on omat odotusarvoni naiselle, kaikki eivät niitä vain täytä, mieskin saa olla nirso).

        Mieluummin pelataan heitetään sikaa kuin vain joku nallekarhu, joka saa seuraa vain tietyn tyyppisistä naisista.

        Maailma on julma ja elämä ei ole reilua. Suhde-elämä vaatii joskus rajujakin toimenpiteitä.


      • sfgjsfjssjf
        mettis.. kirjoitti:

        Mutta kun en ole kissakala tai villisika.
        Jos alkaa tulemaan "on nyt vähän kiireitä", niin se on sitten seuraava.
        Enhän edes voisi tutustua tai varsinkaan seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole minulle aikaa.
        Puhumattakaan siitä, että se kuinka aikansa haluaa priorisoida, kertoo paljon.
        Kokemukseni mukaan se menee näin. En ole ihan uusi näissä asioissa.
        Yksipuolisuus ei johda mihinkään, siksi etsin mieluummin sellaisen, joka uskaltaa kertoa kiinnostuksensa, sekä myös antaa aikaansa. Jos näin ei tapahdu, olen vain laastari, tai varalla.

        Ei tässä keskustelussa tuosta ollut kysymys. Saman tapaamisen aikana voi ilmaista kiinnostuksestaan jollain tavalla, sitten vetää sitä takaisin, sitten iskeä taas uudestaan. Kysymys ei ole yksipuolisuudesta, vaan siitä, että mies ei ole "liian helppo". Naisethan eivät paljasta yleensä kiinnostustaan mitenkään avoimesti nopeasti.


      • mettis..
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Alempi kirjoitukseni taitaa koskea sitten sinua noine huonoine kokemuksineen.
        Pahoittelen syvästi, mutta olet vähemmistössä.
        Esimerkiksi miehenä en itse jaksa enää odottaa naista joka ajattelee kuten sinä ja kiinnostuu minusta sekä on minulle sopiva (minullakin on omat odotusarvoni naiselle, kaikki eivät niitä vain täytä, mieskin saa olla nirso).

        Mieluummin pelataan heitetään sikaa kuin vain joku nallekarhu, joka saa seuraa vain tietyn tyyppisistä naisista.

        Maailma on julma ja elämä ei ole reilua. Suhde-elämä vaatii joskus rajujakin toimenpiteitä.

        Taidetaan nyt puhua eri asioista..
        Mutta kiteytettynä; jos suhteen alku on pelailua, niin on todennäköisesti suhdekin, ja sellaista en halua. Haluan, että kumpikin voi olla oma itsensä, alusta lähtien.

        (Poistun nyt keväthommiin, joten en ole vastailemassa)


      • Ei millään pahalla
        mettis.. kirjoitti:

        Taidetaan nyt puhua eri asioista..
        Mutta kiteytettynä; jos suhteen alku on pelailua, niin on todennäköisesti suhdekin, ja sellaista en halua. Haluan, että kumpikin voi olla oma itsensä, alusta lähtien.

        (Poistun nyt keväthommiin, joten en ole vastailemassa)

        Puhutaan ihan samoista asioista.

        Itseasiassa en itse painottanut tuota kissalankateoriaa juuri tuon takia koska naisiakin on vähän erilaisia.

        Mutta aloitukseni asia "sikamaisuudesta" päkee niihinkin naisiin jotka suhtautuvat kuten sinä.

        Hauskaa kevättä.


      • Cat String Theory
        mettis.. kirjoitti:

        Taidetaan nyt puhua eri asioista..
        Mutta kiteytettynä; jos suhteen alku on pelailua, niin on todennäköisesti suhdekin, ja sellaista en halua. Haluan, että kumpikin voi olla oma itsensä, alusta lähtien.

        (Poistun nyt keväthommiin, joten en ole vastailemassa)

        Olette tulkinneet kissanlankateoriani hieman liian pitkälle. Tai kyllähän sitä noinkin voi harjoittaa, mutta tehokkainta se on kun sitä toteuttaa ns. mikrotasolla. Eli keskusteltaessa osaa olla sopivan lunki eikä utele, käy päälle, ole liian kiinnostunut - sellaisia pieniä juttuja, nojaa taaksepäin ei eteenpäin jne. No, jokainen tyylillään. En minäkään tykkää mistään "on vähän kiireitä" jutuista jos ei oikeasti ole kiireitä. Hiiteen sellaiset tyypit. Pitää näyttää olevansa kiinnostunut mutta osata sopivissa välein ottaa takapakkia. Tietysti näitä pitää modifioida aina tapauskohtaisesti.


      • Ei millään pahalla
        Cat String Theory kirjoitti:

        Olette tulkinneet kissanlankateoriani hieman liian pitkälle. Tai kyllähän sitä noinkin voi harjoittaa, mutta tehokkainta se on kun sitä toteuttaa ns. mikrotasolla. Eli keskusteltaessa osaa olla sopivan lunki eikä utele, käy päälle, ole liian kiinnostunut - sellaisia pieniä juttuja, nojaa taaksepäin ei eteenpäin jne. No, jokainen tyylillään. En minäkään tykkää mistään "on vähän kiireitä" jutuista jos ei oikeasti ole kiireitä. Hiiteen sellaiset tyypit. Pitää näyttää olevansa kiinnostunut mutta osata sopivissa välein ottaa takapakkia. Tietysti näitä pitää modifioida aina tapauskohtaisesti.

        Mettis puhui tuossa jostain parisuhteen virittelyvaiheesta ja itse tajusin kyllä että sinä tarkoitit enemmän naisen kanssa yhdessä ollessa tapahtuvaa käytöstä.


      • nainen vastaa
        Cat String Theory kirjoitti:

        Naiset haluavat miehen joka on itsenäinen ja sillä tavalla "välinpitämätön" ettei tule liikaa naista vastaan, vaan enemmänkin houkuttelee naisen omaan jännään maailmaansa. Jos mies lyö heti kortit pöytään ja ilmaisee olevansa avoimen kiinnostunut ja valmis suhteeseen vaikka siltä seisomalta, niin nainen menettää mielenkiintonsa. Pitää tasapainotella kiinnostuksen, välinpitämättömyyden/riippumattomuuden välillä.

        Vanha kunnon kissanlankateoria pätee tässä: kissa leikittelee lankakerällä kun joku on sitä ottamassa pois häneltä, mutta jos kerä vierii kiltisti kissan syliin niin kissa kyllästyy ja kävelee muualle.

        Tämä on totta. Jos mies heittäytyy heti selälleen, nainen alkaa epäillä että mies käyttäytyy näin kaikkien naisten kanssa. Että mies on täysin kenen vaan naisen vietävissä. Kuka sellaisen miehen haluaa?


    • naisen vastailua

      Olen 26-vuotias nykyisin sinkku, nainen. Jos pitää laatia jonkinlainen yleistys, millaisista miehistä kiinnostun, niin itsevarmuus on ykkönen. Miehekäs, rento mutta siisti olemus ja terve itsetunto. En kuitenkaan lämpene ylisuorittajille, työnarkomaaneille tai maratoonareille. En liioin pidä pullistelusta ja saavutuksilla mahtailuista tai epäkunnioituksesta ja naisen esineellistämisestä. Myös tekotaiteelliset ja väärinymmärretyt hipit kierrän kaukaa. Nallekarhut ovat ihan mukavia, mutta en ole kaivannut uninallea sänkyyni ala-asteelta päästyäni. Miehen pitää näyttää mieheltä ja tuntua mieheltä. Jotkut käsittävät tämän niin, että pitäisi mahtailla saavutuksillaan tai vaihtoehtoisesti esittää paskiaista ja kovanaamaa, ja taas mennään metsään. Itsevarmuus ei tarkoita egoismia.

      • Ei millään pahalla

        Tämä nainen sanoi saman kuin minä, mutta omalla tulkinnoillaan, mitä etsii. :D

        Paras tapa kuitenkin jos miehellä tuntuu että on liian "pehmeä" naisille on lisätä vain kovuutta sekä sikamaisuutta vaikka naiset väittää etteivät halua egoistia.


      • ...........

        Naiset ovat aika kovia tuomitsemaan miehen ensivaikutelman perusteella. Ehkä se on sitten sitä "naisen vaistoa" tai yksinkertaisesti malttamattomuutta - jos tarjokkaita on useita (kuten naisilla usein on) niin ainoastaan ne jotka tekee välittömän vaikutuksen pääsevät jatkokierrokselle.


      • Ei millään pahalla
        ........... kirjoitti:

        Naiset ovat aika kovia tuomitsemaan miehen ensivaikutelman perusteella. Ehkä se on sitten sitä "naisen vaistoa" tai yksinkertaisesti malttamattomuutta - jos tarjokkaita on useita (kuten naisilla usein on) niin ainoastaan ne jotka tekee välittömän vaikutuksen pääsevät jatkokierrokselle.

        Ositttain totta tuo ja siihen on nykyaikana syynä se että naisilla on paljon kysyntää, kohtaamisia on paljon ja ne ovat suht nopeita.
        Tällöin luotetaan ensivaikutelmaan.

        Naisilla ensivaikutelmassa painavat hyvin yksinkertaiset havainnoit miehestä, jonka takia niihin ei oikeastaan kannata liikaa alkaa kiinnittää miehen huomiota koska se menee sellaiseksi playeri-temppuiluksi.

        Naiset tulkitsevat asioita ensihätään tunteilla ja saavat joka asiasta tunnevasteen. Vasta myöhemmin he kelaavat niitä enemmän muilla aivojen osilla tai tietoisesti käsittelee tunteita. Suuret linjat kuntoon ja ei kannata naisten tapauksessa jättää asioita arvailujen varaan.

        Toki sellaisia asioita kuten mm. ryhtiä tulee miettiä jne. mutta ne ovat sitten detaljia sen jälkeen kun peruspaketti on saatu kuntoon.

        Yleensä sanotaan ja naiset mainitsevat tuon rennon miehisen itsevarman asenteen ja paras tapa miehille se usein tehdä jos tuolla saralla on puutetta ei ole yrittää sisäisesti jotenkin "lisätä omaa itsevarmuuttaan" koska mies ei silloin tiedä mitä tehdä koska uskoo jo olevansa itsevarma vaan lisätä nimenomaan sitä tietynlaista sikamaisuutta jonka nainen tulkitsee särmäksi.


      • ............
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Ositttain totta tuo ja siihen on nykyaikana syynä se että naisilla on paljon kysyntää, kohtaamisia on paljon ja ne ovat suht nopeita.
        Tällöin luotetaan ensivaikutelmaan.

        Naisilla ensivaikutelmassa painavat hyvin yksinkertaiset havainnoit miehestä, jonka takia niihin ei oikeastaan kannata liikaa alkaa kiinnittää miehen huomiota koska se menee sellaiseksi playeri-temppuiluksi.

        Naiset tulkitsevat asioita ensihätään tunteilla ja saavat joka asiasta tunnevasteen. Vasta myöhemmin he kelaavat niitä enemmän muilla aivojen osilla tai tietoisesti käsittelee tunteita. Suuret linjat kuntoon ja ei kannata naisten tapauksessa jättää asioita arvailujen varaan.

        Toki sellaisia asioita kuten mm. ryhtiä tulee miettiä jne. mutta ne ovat sitten detaljia sen jälkeen kun peruspaketti on saatu kuntoon.

        Yleensä sanotaan ja naiset mainitsevat tuon rennon miehisen itsevarman asenteen ja paras tapa miehille se usein tehdä jos tuolla saralla on puutetta ei ole yrittää sisäisesti jotenkin "lisätä omaa itsevarmuuttaan" koska mies ei silloin tiedä mitä tehdä koska uskoo jo olevansa itsevarma vaan lisätä nimenomaan sitä tietynlaista sikamaisuutta jonka nainen tulkitsee särmäksi.

        Eli jos suoraan ja kaunistelematta sanotaan (ja saadaan naisten vihat päälle) niin naiset usein haluaan että miehet vähän esineellistää heitä ja ottaa ne miehiset ohjat. Varmin konsti saada naisen pöksyt märäksi on kohdella naista kuin seksikästä herkkupersettä johon haluaa kullinsa upottaa.

        Sitten kun on saatu kiima herätettyä niin voi alkaa miettimään että tulisko tästä mahdollisesti suhdetta (pitkittämällä kiimaa) vai pelkkä pano (heti nussimaan).

        Naiset tietysti haluaa sanoa että "minua ei ainakaan mitkään törkeät panomiehet viehätä", mutta se on taas sitä jälkikäteistä (tässä tapauksessa etukäteistä järkeilyä) mutta tosipaikan tullen ne on tunteet mitkä naisia vie eikä mitkään ennakkoon mietityt moraaliset päätökset.


      • Ei millään pahalla
        ............ kirjoitti:

        Eli jos suoraan ja kaunistelematta sanotaan (ja saadaan naisten vihat päälle) niin naiset usein haluaan että miehet vähän esineellistää heitä ja ottaa ne miehiset ohjat. Varmin konsti saada naisen pöksyt märäksi on kohdella naista kuin seksikästä herkkupersettä johon haluaa kullinsa upottaa.

        Sitten kun on saatu kiima herätettyä niin voi alkaa miettimään että tulisko tästä mahdollisesti suhdetta (pitkittämällä kiimaa) vai pelkkä pano (heti nussimaan).

        Naiset tietysti haluaa sanoa että "minua ei ainakaan mitkään törkeät panomiehet viehätä", mutta se on taas sitä jälkikäteistä (tässä tapauksessa etukäteistä järkeilyä) mutta tosipaikan tullen ne on tunteet mitkä naisia vie eikä mitkään ennakkoon mietityt moraaliset päätökset.

        Aikaa raakaa ja teknistä tekstiä.
        Teenpä vertauksen pianonsoittajasta (älkää ampuko häntä!)

        Lähestyt pianoa. Ihailet sen ulkokuorta. Sen ihania puisia syitä. Sen muotoa. Siitä miten se todennäköisesti soisi jos "soittaisit sitä" ;).

        Tahdotko kävellä pianon luokse kuin et koskaan olisi nähnyt pianoa? Miten piano suhtautuisi johonkin joka pälyillen tulisi sitä kohti, mittaillen sitä ja sitten yrittäisi tavata jotain ukkonooaa? Sen jälkeen varovasti lopettelisi ja miettisi että soihan se ihan kauniisti, huokaus.
        Tosi hellyttävää, mutta jotain puuttuu, eikö totta?

        Minkälaisen vaikutuksen tekisi mies joka ei edes erityisemmin välittäisi pianosta ja kävelisi sen luokse kuin minkä tahansa muun huonekalun ja kokeilisi vain paria kosketinta? "Hyvin soi". "On hieno peli". "Otanpa mukaan ja soitan kunnolla kotona". Ehkä kuitenkin enemmän herättäisi odotuksia kuin tuo eka?

        Minkälaisen vaikutuksen tekee se joka vaikuttaa että hän on ennenkin soittanut pianoa? Tämä piano on erityinen ja poikkeava muihin. Mies ei luimistelisi pianoa peläten syökö se miehen tai toisaalta astelisi vain siihen painamaan jotain random-kosketinta vaan lähestyisi tätä kunnioittaen mutta itsevarmana että kun hän istuutuu siihen soittamaan niin nainen...anteeksi piano soisi kauniisti ja pitkään melodialla joka saisi muut kuulijat haukkomaan henkeään.

        Tärkeintä naisissa on tuo tunnevaste ja siihen kannattaa keskittyä. Jos haluat että nainen kiinnostuu seksuaalisesti niin siihen liittyy sitten se että vaikutat hänen tunteissaan miehiseltä ja huomioit häntä naisena kuten hän tiedostamattomasti odottaa eli tuotat niitä tunteita joita miehen tuleekin aiheuttaa.

        Se käytetäänkö karkeaa termistöä panemisineen ja kiimoineen on sitten täysin toinen juttu. Et välttämättä tee naiseen vaikutusta noilla asioilla koska ne eivät vetoa naisten tunteisiin. Mutta jos käännät saman asian naisen tunteiden kielelle niin sitten voikin piano jo soittaa tuttua melodiaa.


      • ...........
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Aikaa raakaa ja teknistä tekstiä.
        Teenpä vertauksen pianonsoittajasta (älkää ampuko häntä!)

        Lähestyt pianoa. Ihailet sen ulkokuorta. Sen ihania puisia syitä. Sen muotoa. Siitä miten se todennäköisesti soisi jos "soittaisit sitä" ;).

        Tahdotko kävellä pianon luokse kuin et koskaan olisi nähnyt pianoa? Miten piano suhtautuisi johonkin joka pälyillen tulisi sitä kohti, mittaillen sitä ja sitten yrittäisi tavata jotain ukkonooaa? Sen jälkeen varovasti lopettelisi ja miettisi että soihan se ihan kauniisti, huokaus.
        Tosi hellyttävää, mutta jotain puuttuu, eikö totta?

        Minkälaisen vaikutuksen tekisi mies joka ei edes erityisemmin välittäisi pianosta ja kävelisi sen luokse kuin minkä tahansa muun huonekalun ja kokeilisi vain paria kosketinta? "Hyvin soi". "On hieno peli". "Otanpa mukaan ja soitan kunnolla kotona". Ehkä kuitenkin enemmän herättäisi odotuksia kuin tuo eka?

        Minkälaisen vaikutuksen tekee se joka vaikuttaa että hän on ennenkin soittanut pianoa? Tämä piano on erityinen ja poikkeava muihin. Mies ei luimistelisi pianoa peläten syökö se miehen tai toisaalta astelisi vain siihen painamaan jotain random-kosketinta vaan lähestyisi tätä kunnioittaen mutta itsevarmana että kun hän istuutuu siihen soittamaan niin nainen...anteeksi piano soisi kauniisti ja pitkään melodialla joka saisi muut kuulijat haukkomaan henkeään.

        Tärkeintä naisissa on tuo tunnevaste ja siihen kannattaa keskittyä. Jos haluat että nainen kiinnostuu seksuaalisesti niin siihen liittyy sitten se että vaikutat hänen tunteissaan miehiseltä ja huomioit häntä naisena kuten hän tiedostamattomasti odottaa eli tuotat niitä tunteita joita miehen tuleekin aiheuttaa.

        Se käytetäänkö karkeaa termistöä panemisineen ja kiimoineen on sitten täysin toinen juttu. Et välttämättä tee naiseen vaikutusta noilla asioilla koska ne eivät vetoa naisten tunteisiin. Mutta jos käännät saman asian naisen tunteiden kielelle niin sitten voikin piano jo soittaa tuttua melodiaa.

        En nyt sentään tyhmä ole. Tietenkään naiselle ei puhuta panemisesta vaan puhutaan juurikin sitä ihanaa "tunteiden kieltä". Ilmaisin asian vain niin että karskinkin skloddi ymmärtää mistä tässä puhutaan.


      • Ei millään pahalla
        ........... kirjoitti:

        En nyt sentään tyhmä ole. Tietenkään naiselle ei puhuta panemisesta vaan puhutaan juurikin sitä ihanaa "tunteiden kieltä". Ilmaisin asian vain niin että karskinkin skloddi ymmärtää mistä tässä puhutaan.

        Ei ollut tarkoitus viestittää että olisit tyhmä.
        Yritän lähinnä miehiä tässä virittää enemmän siihen sikamaisuuteen jossa myös ymmärretään sen naisen tunteen päälle koska jos mies alkaa liian teknikseksi puuhissaan niin seurauksena on se että hän menettää taas osan kakustaan olemalla vähän suoraan sanottuna juntti.

        Kiteytit asian tietysti ihan oikein vaikka lähestymistapa olikin vähän erilainen.


    • Naisilla..

      ihan samanlaiset ongelmat.
      Kiltit ja nätit jää seinälle ruusuilemaan, v-mäiset pissikset on kuumaa kamaa.

      • Ei millään pahalla

        Kun käyt läpi millaisille pojille/miehille olet antanut itse pakkeja ja toisaalta millaisia poikia/miehiä itse huomaat sekä ketkä ovat olleet niitä jotka ovat noita v-mäisiä pissiksiä tavoitelleet niin mitkä ovat päällimmäiset ajatuksesi noista?

        Tietysti jos olet kovin nuori niin sitten säännöt ovat vähän erilaiset, mutta paristakympistä ylöspäin niin homman nimi on aika selvä.


      • .........

        No pitää tuo varmaan jollain tapaa paikkansa, mutta pelisäännöt on naisilla ja miehillä vähän erilaiset. Naiset saa seksiä melkein aina halutessaan, aina kun viitsi mennä "tyrkylle" - miehet ei saa seksiäkään ilman aktiivista omaa panostusta. Enkä usko että ne vittupääpissikset on kuumaa kamaa muuta kuin juuri seksimielessä.


      • Naiset..
        ......... kirjoitti:

        No pitää tuo varmaan jollain tapaa paikkansa, mutta pelisäännöt on naisilla ja miehillä vähän erilaiset. Naiset saa seksiä melkein aina halutessaan, aina kun viitsi mennä "tyrkylle" - miehet ei saa seksiäkään ilman aktiivista omaa panostusta. Enkä usko että ne vittupääpissikset on kuumaa kamaa muuta kuin juuri seksimielessä.

        pääsääntöisesti hakevat parisuhdetta, eivät seksiä.
        Miehet päinvastoin. Siksi kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.


      • Ei millään pahalla
        Naiset.. kirjoitti:

        pääsääntöisesti hakevat parisuhdetta, eivät seksiä.
        Miehet päinvastoin. Siksi kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

        Aika paha harhakäsitys.

        Naiset hakevat tunteisiin ja seksuaalisuuteen perustuvaa suhdetta, miehille kelpaa myös usein se pelkkä seksi jos muuta ei ole tarjolla, mutta kyllä hekin etsivät aika usein sitä parisuhdetta.

        Se ei ole todellakaan syy että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

        Naiset tahtoisivat että se sika jonka baarissa kohtaavat ja joka tekee heihin seksuaalisen vaikutuksen aloittaisi heidän kanssaan suhteen joka ruokkisi heidän tunteitaan.
        Kun tämä ei tapahdu naisia alkaa ottamaan aivoon koska sitten vaihtoehtoina ovat miehet, jotka eivät heitä heti sytytä toisin sanottuna herätä seksuaalisia tunteita.

        Tietysti miehet, jotka etsivät parisuhteita tahtovat osa keskittyä epäolennaisiin seikkoihin eli vaikuttaa siltä naisille että olisivat hyvä valinta naisille parisuhteisiin tajuamatta että ennen kuin naisen tunteet on viritetty oikealle sävellajille yleensä sen seksuaalisuuden kautta niin on turha haikailla mistään suhteista.

        Mutta usein naiset eivät edes tajua etteivät etsi itsekään mitään pitkäaikaisia parisuhteita vaan enemmän tunteilleen tarpeellisia suhteita, jotka voivat olla kovin lyhyitäkin

        Miesten seksin etsinnän he toki tuomitsevat, koska pitävät näitä omia tunnesuhteitaan moraalisesti ylempinä. Miehelle paha virhe on olettaa että nainen etsii todellakin parisuhdetta eikä tuollaista tunnesuhdetta alun alkaen.

        Parisuhde syntyy sitten jos on syntyäkseen.


      • sir_eino
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        Aika paha harhakäsitys.

        Naiset hakevat tunteisiin ja seksuaalisuuteen perustuvaa suhdetta, miehille kelpaa myös usein se pelkkä seksi jos muuta ei ole tarjolla, mutta kyllä hekin etsivät aika usein sitä parisuhdetta.

        Se ei ole todellakaan syy että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

        Naiset tahtoisivat että se sika jonka baarissa kohtaavat ja joka tekee heihin seksuaalisen vaikutuksen aloittaisi heidän kanssaan suhteen joka ruokkisi heidän tunteitaan.
        Kun tämä ei tapahdu naisia alkaa ottamaan aivoon koska sitten vaihtoehtoina ovat miehet, jotka eivät heitä heti sytytä toisin sanottuna herätä seksuaalisia tunteita.

        Tietysti miehet, jotka etsivät parisuhteita tahtovat osa keskittyä epäolennaisiin seikkoihin eli vaikuttaa siltä naisille että olisivat hyvä valinta naisille parisuhteisiin tajuamatta että ennen kuin naisen tunteet on viritetty oikealle sävellajille yleensä sen seksuaalisuuden kautta niin on turha haikailla mistään suhteista.

        Mutta usein naiset eivät edes tajua etteivät etsi itsekään mitään pitkäaikaisia parisuhteita vaan enemmän tunteilleen tarpeellisia suhteita, jotka voivat olla kovin lyhyitäkin

        Miesten seksin etsinnän he toki tuomitsevat, koska pitävät näitä omia tunnesuhteitaan moraalisesti ylempinä. Miehelle paha virhe on olettaa että nainen etsii todellakin parisuhdetta eikä tuollaista tunnesuhdetta alun alkaen.

        Parisuhde syntyy sitten jos on syntyäkseen.

        Mitä nyt tuohon seksuaalisuuteen tulee niin se on aika olennainen osa parisuhdetta. En aivan heti näe itseäni parisuhteessa naisen kanssa joka ei pidä minua seksuaalisesti haluttavana.

        On hyvin luonnollista että sillä on isohko merkitys parinvalinnassa. Koko homma perustuu seksuaaliviettiin ja lisääntymiseen. Platoniseen kumppanuuteen perustuu ystävyys. Elämänsä voi jakaa myös ystävien kanssa. Parisuhteessa pitää aina olla myös seksuaalinen ulottuvuus.


      • Ei millään pahalla
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä nyt tuohon seksuaalisuuteen tulee niin se on aika olennainen osa parisuhdetta. En aivan heti näe itseäni parisuhteessa naisen kanssa joka ei pidä minua seksuaalisesti haluttavana.

        On hyvin luonnollista että sillä on isohko merkitys parinvalinnassa. Koko homma perustuu seksuaaliviettiin ja lisääntymiseen. Platoniseen kumppanuuteen perustuu ystävyys. Elämänsä voi jakaa myös ystävien kanssa. Parisuhteessa pitää aina olla myös seksuaalinen ulottuvuus.

        En tasan tarkkaan ymmärrä mistä sinä tässä asiassa kommentoit?

        "Koko homma perustuu seksuaaliviettiin ja lisääntymiseen. Platoniseen kumppanuuteen perustuu ystävyys. Elämänsä voi jakaa myös ystävien kanssa. Parisuhteessa pitää aina olla myös seksuaalinen ulottuvuus. "

        Onko sulla ollut pitempiä parisuhteita?

        Siihen tarvitaan myös platonista ystävyyttä, muuten homma kuivuu kasaan kuin entisen jorman puuro kattilaan kun se seksuaalinen ensihuuma loppuu.


      • sir_eino
        Ei millään pahalla kirjoitti:

        En tasan tarkkaan ymmärrä mistä sinä tässä asiassa kommentoit?

        "Koko homma perustuu seksuaaliviettiin ja lisääntymiseen. Platoniseen kumppanuuteen perustuu ystävyys. Elämänsä voi jakaa myös ystävien kanssa. Parisuhteessa pitää aina olla myös seksuaalinen ulottuvuus. "

        Onko sulla ollut pitempiä parisuhteita?

        Siihen tarvitaan myös platonista ystävyyttä, muuten homma kuivuu kasaan kuin entisen jorman puuro kattilaan kun se seksuaalinen ensihuuma loppuu.

        On ollut pidempiä parisuhteita. Niissä tarvitaan molempia. Sekä fyysistä että psyykkistä puolta. Pelkästään toinen ei riitä. Seksi on se tekijä mikä erottaa kaikkein selvimmin parisuhteen hyvästä ystävyyssuhteesta. Se eroottinen rakkaus. Ystävää voi rakastaa syvästi muttei samalla tavalla kun tyttöystävää.

        Suhde alkaa, virittyy, siitä eroottisesta latauksesta. Se on ihan biologista. Luolamies halusi päästä jatkamaan geenejä ja ns. kipinä teki sen että siihen tilanteeseen päästiin.

        En ole mikään sosiaalidarwinisti mutta ymmärrän hyvin sen miksi seksi on niin "ylikorostunutta" parinvalinnassa silloinkin kun etsitään vakavaa suhdetta. Sehän on oikeastaan ihan järkevää jos ajatellaan että parinmuodostukseen liittyvät biologiset tekijät ovat tuskin muuttuneet kovinkaan paljon siitä ajasta kun ihmiset elivät yli 25-vuotiaiksi vain harvoin.

        Se on sitten eri asia onko se nyky-ympäristössä järkevää. Mutta aika monella tapaa ihminen ei ole nyky-ympäristöön sopeutunut, joten...


    • b967bm8679

      Mies ei saa naista koska ei saa naista. Ei kukaan nainen halua miestä jota muutkaan naiset eivät halua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe