jos seksikäs nainen lähestyy?

miehet! :)

Mitä mies tekisit jos tosi seksikäs kaunotar tulisi sinulle juttelemaan jossain ihan arkisessa tilanteessa, ei baarissa?
Häkeltyisitkö?
Etsisit katseella sen poikaystävää?
Menisit vaikeaksi?
Olisit oma supliikki itsesi?

Vai jotain muuta.. :)

Tuli mieleen, kun monesti puhutaan "liian kauniista" naisesta..

28

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä mies

      Häkeltyisin, etsisin katseella poikaystävää, menisin vaikeaksi, hymyilisin, naurahtaisin sanoisin jotain - riippuu mitä se nainen sanoisi mulle, vastaisin, huutaisiin salaa mielessäni että "jipiiii!" jne.

    • Ihan normaalisti olisin vain oma itteni, en mä siitä erityisemmin muutu. Miks näin? No kun tuota kokemusta on vastaavantyyppisistä tilanteista niin rennosti vaan.

    • Ruma tyyppi

      Olisin oma supliikki itseni etsin samalla kuumeisesti piilokameraa.

    • Näin on

      Voikun tuliski

      Liian kaunis nainen saa miehet ujostelemaan, kokeile?

    • 1815
      • *pyörryttää*

        aah ihana, kiitos nauruista :D


    • Ex Pimp

      Olisin supliikki. Mitäs vaikeaksimenemistä siinä on. Ehkä vielä pikkaisen itsevarmemman otteen ottaisin ja vaihtaisin moodia sellaiseksi, ettei nainen huomaa minun pitävän häntä mitenkään ihmellisenä tai muista erottuvana.

      Aluksi en olisi mitenkään ihmeellisen ilahtunut kohtaamisesta mutta toki kohteliaasti hymyilisin. Antaisin tytön antaa itsestään jotain muutakin kuin ulkonäkö josta kiinnostuttuani voisin jo antaa ymmärtää, että oli tosi kiva kun hän tuli juttelemaan.

      • Ex Pimp

        Sen jälkeen heräsin ja päästin kissan ulos.


    • Jos baarissa tulisi, voisin olla hieman hämilläni, ehkä hieman vaivaatunut, mutta vaan muutaman hetken.

      Arkisessa tilaanteessa olen ihan normaalisti, todennäköisesti vastaisin/sanoisin jotain aiheeseen sopivaa hauskaa hymyn kera.

    • Mies27xx

      menisin varmaankin hiukan hämilleni mutta yrittäisin sopertaa vastauksia:)

    • kovin yksinäinen

      Mä olisin oma itseni ja vaivihkaa kehuisin kauniiksi.

    • anitta*

      Tuo on muuten totta että monet miehet häkeltyy tai menee ihan hämilleen jos kaunis nainen menee juttelemaan ihan tikusta asiaa, olen huomannut omasta kokemuksesta.. On ollut hankala saada sitten juttua aikaiseksi, tai sitten olen jututtanut ujompia tapauksia :) Kun vastapuoli on punehtunut ja katsellut vähän kaikkialle muualle kuin minuun, vähän niinku etsien kavereita avuksi.. :D

      Ja olen kuitenkin 23-vuotias tyttö, en ihan lapsi enää, enkä myöskään niin ruma että sillä häkellyttäisin vaan ennemminkin missin mitoissa :D

    • Tätä odotellessa

      Tietäen, että tämä mahdollisuus olisi suunnilleen samoissa kuin voittaa lotossa 10 kertaa peräkkäin niin hämilleen kyllä mentäis ihan totaallisesti ja ihan varma etsittäisiin katseella sitä poikaystävää/piilokameraa muuten kyllä varmaan oltaisiin oma itseni vain.

    • Ruma realisti

      Katsoisin ympärille missä se parittaja-Sergei vaanii minua. Omasta aloitteestaan lähestyvä on huijari.

      Sitten poistuisin tilanteesta takavasemmalle, vaikka vessaan ja samaa tietä ulos.

    • nir-

      Näin kävi tänään. Häkellyin. Tiesin ettei hänellä ole poikaystävää. Menin vaikeaksi. Sitten sanoin jotain tyhmää.

    • lost&found

      Varmaan imisin peukaloa vähän aikaa, ja sitten sanoisin että mun tarttee varmaan lähtee kun kotona on potut pahimmoillaan.

    • PerusmiesX

      Normi tallaajana on helppoa olla oma itsensä kun se tosi seksikäs kaunotar ei kuitenkaan ole omassa perässä joten ei paineita ei näyttelyä. Tietyllä tavalla se on helppoa olla tälläinen pyöreä mies. Ei tarvitse koittaa hurmata jokaista naista vaan voi olla ihan oma itsensä ja jutella rauhassa.

      Onhan siinä huonotkin puolet itsestäänselvästi mutta niin on kaikessa.

    • kaunistyttö-

      miehet ei uskalla lähestyä seksikästä kaunotarta, vaan mieluummin valitsevat helpomman vaihtoehdon, eli huutelevat ja vislaavat vähän matkan päästä tälle. Toisin kuin seksikäs mies naisten keskuudessa, jolloin naiset piirittäisivät tämän alta aikayksikön. Tuo liika seksikkyys on todellakin uhka miehille.

    • xbvmxvcmnxm

      En häkeltyisi, mutta epäilisin, että nainen haluaa vain keskustella, eikä ole minusta kiinnostunut.

    • huomentatänne

      Heräisin todellisuuteen

    • maria-88

      Hassua miten monen miehen mielestä kauniin naisen lähestymisyritys herättää ajattelemaan että itsessä on jotain vikaa, nainen ei ole oikeasti kiinnostunut tai että tämä ei ole edes mahdollista... Voi teitä! :)

      Minä olen itse varsin seksikäs nuori nainen, ja huomiota saan jatkuvasti miehiltä (juurikin tuon huutelun ja tuijottelun muodossa etenkin), mutta olen aina kiinnostunut eniten juuri tavallisista, suomalaisista miehistä. :) Nämä "normaalit" miehet vaan eivät minua juurikaan lähesty, ja menevät tosi vaikeiksi jos hymyilen ja katson suoraan silmiin. Se on vähän harmittavaa tietysti jos ei oteta tosissaan... Ei edes jutusteluyrityksiäni tunnuta ottavan tosissaan, ja ensimmäisen poikaystäväni kaverit eivät uskoneet puoleen vuoteen että oikeasti hän seurustelee kanssani. :D Uskomatonta, kun olen kumminki ihan tavallinen tyttö..
      Että iskeminen on vaikeaa, jos vakavan suhteen haluaa, myös kauniilla naisella..

    • Varattu gubbe

      Olisin oma itseni ja toimittaisin asian mikä se sitten onkaan siinä tilanteessa ja poistuisin paikalta.

      Ehkä mielessä ajattelisin että kaunis ilmestys.

    • Ihan-ja-aah

      Hassu kysymys.
      Viime torstaina juuri tapahtui näin ja siitä tuli ihana yö.
      En tiedä kuka nappas kenet, mutta loppujen lopuksi mitä sillä on väliä! Meillä oli hauskaa ja niin kivaa :) Upein kohtaamani nuori nainen.

    • the man

      Normi mies menee hämilleen ja hetken kulttua kysyy hintaa.

    • minä lyön turpaan

      niin ei lähesty enää minua

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      todennäköisesti vastailisin vaan asiallisesti mistä ikinä nyt sattuisit puhumaankaan koska mulla on semmonen käsitys että jos joku oikein hyvännäkönen tulis jutulle ni ei ainakaan oikeassa elämässä se mitään kiinnostusta voi olla koska ne on aina varattuja ja asia ois todennäkösesti et se tarttis jelppiä jossain asiassa tai tarvis neuvoa jotain!

    • Omana Itsenä vaan

      Joskus aikaa sitten ajattelin, kuinka ei kauniit naiset musta voi olla kiinnostuneita.
      Nykyään ei tuollaisia ongelmia enää ole. Kyse on hyvin paljon itsetunnosta.
      Uskaltakaa tehdä asioita ajattelematta muiden ajatuksia, olkaa vain luonnollisia.

      Ei aikaakaan kun kauniin naisen kanssa jutustelu on ihan normi hommaa :-) . Siirtyminen jutustelusta eteenpäin meneekin melko luontevasti ja luonto hoitaa homman loppuu.

      Vaikka ikää alkaa jo olemaan yli 40v. niin silti saan mukavia ehdotuksia ravintolassa 20 ikäisiltä kauniilta nuorilta naisilta.

    • asdfqwerty_m85

      Omana itsenä ja kutsuisin kahville. :)

      Viisi vuotta sitten olisin varmaan häkeltynyt ja ihmetellyt, missä se poikaystävä on.. Itsetunto kondikseen, niin homma toimii! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe