Sitä kun osaisi katsoa hyvät ja huonot puolet

yksi+kaksi-sata

ja niiden pohjalta olla luja elämäänsä ja lapsensa elämää kohtaan.

Taitaisin kaivata ihmisiltä tukea ja vahvoja mielipiteitä,etten häilyisi tässä tasapainottomassa elämässäni.Olen niin epävarma tunteistani ja siitä miten olisin ja käyttäytyisin.Mieheni, joka siis on tekemässä minusta nyt eroa on minulle rakas ja tärkeä, mutta samalla niin ärsyttävä ja paskamainen.Olemme pitäneet yhtä vuodesta 2004 huonolla ja hyvällä menestykselle.Olemme olleet välillä erossa pitkään ja sitten palattu yhteen uuden elämän toivossa.Tässä kohtaa minä tulen hulluksi tai sitten en.
Minun mies syyttää minua pettämisestä, koska avioeromme toista vaihetta loppuun odotellessa ja jo erillään ollessa, tapasin miehen, joka kanssa harrastimme ei seksiä, mut mitä se nyt nykykielellä on jos silti ollaan sängys lähekkäin?Mieheni syyttää minua huoraamisesta, koska erossa olomme aikana jo avioeron loppuun käytynä kokeilin, jos voisin rakastua johonkin toiseen.Taipailimme, mutten tehnyt muuta.Lopulta ajan kanssa päädyimme suurimman rakkauteni kanssa yhteen, siinä uskossa ja toivossa, että elämä olisi koulinut, nöyryyttänyt ja tehnyt meistä parempia toisillemme.Siltähän se tilanne näyttikin, mut nyt ajan kuluessa ja miehen ottaessa kupposta silloin tällöin ja ilmankin kaljaa, olen kuullut useimmin huora sanan kuin rakas.Ja olen sairaan kyllästynyt asiaan.Minä en tahdo selitellä, enkä puhua toisista (tietysti kerroin ennen kuin palasimme yhteen, et toinen voisi valita tahtooko minut vielä vai ei) miehistä koska olen tässä suhteessa nyt, en muualla.
Mieheni on tähän mennesä aina karjunut minulle sitä kuinka halpa olen ja hän ei tahdo minua, kuinka olen likainen ja huora, mut sit päiven päästä perunut huutonsa, jopa joskus pyytänyt etten jättäisi häntä ja olen ollut hänelle se kaikista tärkein.Asiaan ei ole kuitenkaan tapahtunut muutosta, enemmän tilanteet ovat vain voimistuneet ja nyt niihin ei mene kuukausia vaan, muutos voi tapahtua jopa päivässä.Olen KYLLÄSTYNYT tähän ei pysyvään tilanteeseen.Jatkuva eroamine ja paluu yhteen oksettaa ja saa tuntemaan itsensä halvalle.Ehkä mies onkin oikeassa, myön sieluani hänelle pilkka hintaan ja häpeän sitä asiaa.
Ihmettelen myös tätä, että mieheni aina sanoo minulle ettemme koskaan ole olleet yhdessä.Hän pilkkaa keskenmenossa pois mennyttä lastamme toisen lapseksi, vaikka papereissa selkeästi osoitetaan hänet isäksi.Papereita hän ei vaan koska suostu lukemaan tai kuuntelemaan mitä niissä lukee.Parisuhdeterapiaan on ollut valmis, ja ehdottanut sitä itsekin, mut silti ei toimi asian eteen mitenkään.Ja lopulta kieltää senkin idean itseltään ja minulta.Olen kaikkeen syypää ja hän se joka osaa olla.Viime kerralla mieheni ajoi minut pois ravintolasta yhteisestä illasta ja soitteli toiselle naiselle vedoten oikeuteensa tehdä samoin kun minä hänelle.Kun sanoin, et samat oikeudet minulle kuin hänellekin, hän vetää herneen nenään ja eroaa taas.Etsii ihan oman asunnon ja pyörii tuossa jaloissa räksyttäen miten en kelpaa ja seuraavalle pitäisi osata jo olla!OSATA OLLA?!?!?!
En tiedä enää mitä ajatella, enkä tiedä enää miksi näin?Miksi kaikki aina muuttuu niin helpost ja nopeasti?Upotkoon koko laiva ja kellukoon pinnalla pelastusvene!Sama tuo ja ei sama.Mä tahoisin selvittää itselleni et ero on hyväksi ja sen kannattaa, mut miten osaan sen tehdä.Yksinäisyyskö se pelottaa vai mikä?Mä taidan enemmän vihata itseäni kuin miestäni.Hänelle toivon kaikkea hyvää jatkossakin vai miten se oli...mulkku.Tunteiden vuoristo rataa ja sillä viisiin.

3

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahistus

      Hei,
      asiat aina järjestyy! Luota itseesi ja tee itse hyvä päätös lähteä moisesta suhteesta. Kenenkään ei pitäisi nimitellä toista tuollaisilla nimityksillä!

      Mene ihmeessä itse juttelemaan asiasta perheneuvolaan tai jonnekin tai vaikka ystäville. Kunhan saat purettua pahan olosi ko.suhteesta.

      Itse ainakin lähtisin moisesta suhteesta. Mielestäni on parempi olla oma herransa ja yksin kun huonossa suhteessa jossa kärsii. Ja uskon että kärsit, ei voi olla normaalia joutua kuulemaan moisia nimityksiä. Tarkoitti niitä tai ei. Alkoholiongelmakin on ikävä juttu!

    • oppeliini

      Viittaat alkulauseessa jo tehtyy lapseen. Mikäli teillä on pienokainen kuvioissa mukana, teet valtavan vääryyden sallia hänen kokea kuvaamanlaistasi kotielämää.

      Mikäli taas lasta ei ole kuvioissa, sinun on niin helppo poistua tuon sairaan ja ilkeän miehen näkopiiristä. Ette ilmeisesti edes ole laillisesti avioliitossa joten sinun ei tarvitse muuta kuin kerätä tavarasi ja muuttaa omillesi. (jos suureksi epäonneksi asutte jo yhdessä)

      Oli miten oli, sinun on annettava tuon pahaakin pahemman, herjaavan juopon mennä ja jatkaa elämitäsi ilman häntä tai ketään samantyylistä retkua. Miksi tuhlaisisit elämäsi saastaan?????

      Kohota hyvä ihminen rimasi paljon korkeammalle ystäviä valitessasi. Tietenkin on niin helppoa alkaa haalimaan ensimmäisiä vastaantulijoita kavereikseen, ystävikseen ja "suhdekavevereiksi", mutta sitten ei saa valittaa
      kun saa päälleen lokaa. Jonka olisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helposti voinut välttää vain näkemällä aivan vähän vaivaa.

    • ggay

      loool

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe