Tässä kun kesäkin on tulossa niin jostain syystä sain semmosen päättömän ajatuksen testata, miltä mahtaisikaan tämmösen 17-vuotiaan nulikan naama näyttää jonkunnäkösen parran kera. Kun ei kouluunkaan tarvitse sitä mennä joka aamu näyttämään niin kesähän sopii tämmöselle projektille täydellisesti ;D
Ei siis mitään metripartaa, vaan lähinnä semmonen siisti ja mallikelpoinen "sänkiparta" yksilö, jollainen löytyy aika ajoin myös mm. Jake Gyllenhaalin ja muiden julkkisten naaman alanurkista.
Ongelma on se, että mulla kasvaa vaan viikset. Alahuulen alta löytyy vähän tummunutta karvaa mutta eipä se tosta ole levinnyt laajemmalle.
Ja pelkät viikset näyttävät.. suorastaan kamalilta :(
Ja kun mun on IHAN PAKKO saada testattua tätä hommaa, nii MILLÄHÄN ULKOPUOLISELLA KEINOLLA SEN PARRAN SITTEN VOIS SAADA VÄHÄN KASVAMAAN?
Ja niin, ei tarvitse selostaa kuinka epämukavaa on aamuisin ajella parta siistiksi ja että kuinka pitäisikään olla onnellinen kun ei karva kasva, olen kyllä niistä ihan tietoinen.
Parta kasvamaan !
sn0w
0
297
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586