Securitas Direct kesätyö

jocrde93

Sain siis puhelinsoiton Securitakselta ja olisivat kiinnostuneita palkkaamaan minut myyntityöhön kesäksi. (Itse olen vasta opiskelija ja 18 vuotta) Eli olisiko joillain omakaohtaista kokemusta, luultavasti myyntityötä olisi tarjolla. Ja tietääkö joku mikä on pohjapalkka ja mikä siihen lisäksi tulevan provison suuruus on??

8

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mansen Muratti

      Ei pohjapalkkaa ja provisioiden suuruus vaihtelee alueittain. Keskiansiot kesätyöntekijöillä 500 € / kuussa, riippuu ihan miten täysillä jaksaa panostaa.

    • Ei kiitti

      Jos joku sattuu tänne vielä päätymään.
      Ite kävin tossa äskettäin työhaastattelussa ja aluksi kaikki vaikuttaa hienolta ja yhtäkkiä pamahtaa tieto tiskiin että pohjapalkkaa ei ole (4 ekan viikon ajan 500e sen jälkeen ei mitään) ja sun ois myytävä 20 sellasta puolentonnin laitetta ni saisit 2800 e/kk. Tosiasiassa paiskit 4 viikkoa putkeen täysillä ja saat myytyä ehkä yhen laitteen eli saat kuussa 120 e! Wau. Eli siis 120e / puoltenonninpömpeli. Tosi hämärää, ite ainaki sanoin ei kiitos. Menkööt ken tahtoo, ite tahon ainaki sellase pohjapalkan että saa ruokaa vuokrien ja sähkölaskujen jälkee.

    • Infoa harkitseville

      Ei kiitti on aivan oikeassa.

      Firman johtajat myyvät ajatusta helposta työstä jossa tienaa hyvin näyttämällä parhaiden myyjien suorituksia. Talossa on oikeasti todella hyviä myyjiä jotka tienaavat 3000-4000€/kk tekemällä 80h/kk työtä, sitä en voi kiistää, olen itsekkin tälläisen henkilön kanssa työskennellyt.

      Mutta sitten on ne loput... Firmassa on monia myyjiä jotka myyvät 6-9 kauppaa / kk tehden sillä 540-1080€/kk ( riippuen asentavatko he kaupat itse) jolloin palkka jää naurettavan pieneksi. Kun valitat tienesteistä joko kannustetaan, treenataan, mollataan tai tarjotaan asennuskoulutusta vaihtoehdoksi.