Securitas Direct kesätyö

jocrde93

Sain siis puhelinsoiton Securitakselta ja olisivat kiinnostuneita palkkaamaan minut myyntityöhön kesäksi. (Itse olen vasta opiskelija ja 18 vuotta) Eli olisiko joillain omakaohtaista kokemusta, luultavasti myyntityötä olisi tarjolla. Ja tietääkö joku mikä on pohjapalkka ja mikä siihen lisäksi tulevan provison suuruus on??

8

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mansen Muratti

      Ei pohjapalkkaa ja provisioiden suuruus vaihtelee alueittain. Keskiansiot kesätyöntekijöillä 500 € / kuussa, riippuu ihan miten täysillä jaksaa panostaa.

    • Ei kiitti

      Jos joku sattuu tänne vielä päätymään.
      Ite kävin tossa äskettäin työhaastattelussa ja aluksi kaikki vaikuttaa hienolta ja yhtäkkiä pamahtaa tieto tiskiin että pohjapalkkaa ei ole (4 ekan viikon ajan 500e sen jälkeen ei mitään) ja sun ois myytävä 20 sellasta puolentonnin laitetta ni saisit 2800 e/kk. Tosiasiassa paiskit 4 viikkoa putkeen täysillä ja saat myytyä ehkä yhen laitteen eli saat kuussa 120 e! Wau. Eli siis 120e / puoltenonninpömpeli. Tosi hämärää, ite ainaki sanoin ei kiitos. Menkööt ken tahtoo, ite tahon ainaki sellase pohjapalkan että saa ruokaa vuokrien ja sähkölaskujen jälkee.

    • Infoa harkitseville

      Ei kiitti on aivan oikeassa.

      Firman johtajat myyvät ajatusta helposta työstä jossa tienaa hyvin näyttämällä parhaiden myyjien suorituksia. Talossa on oikeasti todella hyviä myyjiä jotka tienaavat 3000-4000€/kk tekemällä 80h/kk työtä, sitä en voi kiistää, olen itsekkin tälläisen henkilön kanssa työskennellyt.

      Mutta sitten on ne loput... Firmassa on monia myyjiä jotka myyvät 6-9 kauppaa / kk tehden sillä 540-1080€/kk ( riippuen asentavatko he kaupat itse) jolloin palkka jää naurettavan pieneksi. Kun valitat tienesteistä joko kannustetaan, treenataan, mollataan tai tarjotaan asennuskoulutusta vaihtoehdoksi.

      Asennuksista saa 50e /kpl ja aikaa menee 3-5h. Asennukset tehdään aamuisin jonka jälkeen lähdetään kentälle myymään eli päivät venyvät klo. 10.00-20-21.00 mittaisiksi, ja näitä päiviä on 5 viikossa.

      Itse olin myyjänä vähän aikaa. Annettin kuva helpoista kaupoista ja tuloista. Todellisuudessa sain ensimmäisen 1.5kk aikana 4 kauppaa, 4! Rahassa se tekee sen takuupalkan verran eli 500e, jaettuna 82h/kk se tekee tuntipalkaksi noin 6€... Ainiin, aloitin viellä maaliskuun alussa enkä voinut lopettaa töitä ennen huhtikuun loppua! Jos olisin lopettanut ennen 1. palkkapäivää en olisi saanut käteen penniäkään.

      Pakettien myyminen ei todellakaan ole niin helppoa mitä väitetään, ainankaan aluksi.

      Firman myyntityyli on muutenkin hieman hämärää. Esitetään että mennään tekemään turvakartoitusta ja kertomaan kodin, perheen ja lasten turvallisuuteen liittyviä asioita. Ok, kyllähän siellä tulee hieman tilasta paloturvallisuudesta, palon aiheuttajista sekä murroista, mutta tätä asiaa on oikeasti 3 sivun verran ja sitten alkaa se myyminen. Jotkut viellä esittävät viranomaisen myöntämän turvasuojaaja kortin ja sanovat että ollaan ihan virallisella asialla. Kysyin asiaa pomoltani ja vastaukseksi tuli että osoitetaan olevan oikealla asialla mutta mielestäni kyseessä on enemmän ihmisten uskotteleminen siihen että oltaisiin puolivirallinen taho ja järjestelmän ostaminen on oikea päätös.

      Eli ei todellakaan mennä koteihin kertomaan mitään vaan turvakartoitus on vaan excuse päästä sisälle ja sitten alkaa se myyminen.

      Myyjiä kannustetaan agressiiviseen myyntityyliin, tunteisiin vetoamiseen ja päätökseen painostamiseen. Suomalaisia saa nyt painostaa kaikkeen koska muuten kukaan ei tee mitään mutta mielestäni tyyli on liian agressiivinen eikä sovi itselleni ollenkaan.

      Laitteistossa ei periaatteessa ole mitään vikaa vaan firman tyylissä myydä sekä myyjille tehdyissä lupauksissa helposta tienesteistä.


      Elikkä koontina, jos luulet olevasi hyvä myyjä, osaat painostaa ihmisiä tekemään päätöksiä häpeilemättä, siedät pitkiä päiviä (mikäli asennat kaupat itse) ja epävarmaa tienestiä ( jossa tosin on oikeasti mahdollisuus tehdä isoa rahaa ) mene koittamaan. Jos joku näistä ylläolevista ei täyty, en suosittele, alkaa vain vituttamaan viikon jälkeen niin kuin itsellenikin kävi

      - Ex Verisure

      • Karrrrrikka

        Joo o. Tottakai ensimmäiset 4 kk eli koeaika on haastavaa. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että homma alkaa kunnolla tuntumaan omalta vasta sen jälkeen. 4 kk jälkeen maksetaan pohjapalkka 500€. Vaikka esimerkiksi teen vain 5 kauppaa ja asennan ne itse, saan 1350€ alle 30 tunnin työviikoilla. Asentamiseen minulla menee 2-3 h. Ja tämä oli siis omalla tasollani minimitulos kuukaudessa. Ei tosiaan vaadi paljoa. Tässäkin kuussa kuitenkin tilanne on aika paljon parempi, kun on 15 kauppaa plakkarissa. Näin ollen pelkkiä bonusta tulee 1000€. Siihen päälle pohjapalkka, kauppojen provikat ja asennukset niin päästään mukavasti 4000€ pintaan. Tosiaan, tämä työ ei todellakaan ole kaikille, mutta jos koet olevasi pitkäjänteinen ja jaksat kitkutella muutaman kuukauden heikommalla palkalla, voi tämä homma olla sulle sopiva.


    • TammerTimo

      Suurin osa porukasta myy sen 3-5 pakettia KUUKAUDESSA. Jos 360€-600€ on sinulle tarpeeksi arki-iltojesi menettämisestä, niin sinne vain hommiin. Yrityksen rekryilmoituksista pitäisi "alati kasvava joukko" muotoon "alati vaihtuva joukko". Keskimäärin pari kuukautta uusi innokas jaksaa, kunnes paskan laatu paljastuu.

      Erittäin suuren vaihtuvuuden syytä tuskin tarvitsee erikseen kertoa?

    • 1.5

      Hei Olen Raumalainen 46vlievälla sairaselääkkeeä syövön hoidon takie .J olisi kiinnostunut pienisstä lisä töistä jotka sopisi minulle ,ESIM.LAITTEIDEN ASENNUSSTEHTÄVÄT. JATRSTAUKSET JA MUUTENKIN OLE KINNOSTUTNU NOIN PIKAAA LEVINNEESTÖ TURVALLISUURESTA,MINULLA ON WERISUE.

      YSTÄVÄLIIISINTERVEISIN
      MIKA HÄMÄLÄINEN04079090093
      Mika.hamalainen2103@gmail,
      ?com

    • työhakemu

      Hei Olen Raumalainen 46vlievälla sairaselääkkeeä syövön hoidon takie .J olisi kiinnostunut pienisstä lisä töistä jotka sopisi minulle ,ESIM.LAITTEIDEN ASENNUSSTEHTÄVÄT. JATRSTAUKSET JA MUUTENKIN OLE KINNOSTUTNU NOIN PIKAAA LEVINNEESTÖ TURVALLISUURESTA,MINULLA ON WERISUE.

      YSTÄVÄLIIISINTERVEISIN

      MIKA HÄMÄLÄINEN04079090093

      Mika.hamalainen2103@gmail,

      ?com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe