Olen nyt ollut yhdessä thaivaimoni kanssa yli kolme kuukautta, joista Suomessa yhden. Antti oli 37 -vuotiaaksi asti poikamies. Avioelämä voittaa poikamieselon.
Asumme maatilalla, jossa ei ole eläimiä. Itse olen metsäammattilainen. Tuottaa paremmin kuin elukoiden kanssa rypeminen.
Vaimoni on tottunut kuukaudessa hyvin meidän arkeen. Tekee omatoimisesti monia talossa tarvittavia toimia. Käy ostoksilla äitini kanssa ym. ym.
Täällä palstalla olevat panettelut voi jättää omaan arvoonsa. Lopulta täällä on vähän niitä, jotka toimivat kuten puhuvat. Thaimaalainen vaimo on hyvä valinta. Ei sovi kaikille. Alkoholisti jää alkoholistiksi, vaikka olisi millainen vaimo.
Thaivaimo oli hyvä valinta.
52
2225
Vastaukset
- huahoom
Niillä aseilla on taisteltava, mitkä on. Asiantuntijat osaavat aina teorian. Teoriassa auttaa enemmän yhteinen äidinkieli. Käytännössä se on toisin.
- bangsaen
En moiti. Kivaa on ollut. Yhteista taivalta jo yli 7 -vuotta. Tana vuonna tarkoitus kayda Suomessa.
- huh huh
Onkohan toi aloittaja vitsi. Oikeesti voin kuvitella 37v vanhapoika, jonka entinen ja ainoa tyttöystävä oli nelivetovalmetti. Ehottomasti oranssi hankkijanlippis päässä.
Ei kukaan oikea mies ota vaimoksi huoraa,se on jotenkin säälittävää.
Käsittämätöntä, että yrittävät vielä keskustelupalstoilla perustella valintaansa, vaikkei sitä kukaan edes ole kysynyt.
Kertoo huonosta itsetunnosta, ja häpeästä.
Ei ihme että sellasista usein tulee näille palstoille typeryyksiä huutelevia neitejä.
Täsmennän toki ettei virtasen mielipiteissä mitään huomautettavaa, mut taitaakin asua suomessa. - Antti Virtanen
On sen verran monta Ponssea ja hehtaaria omistuksessa, että ei ole kehno itsetunto. Eikä ole velkaa. Mitenkä mahtaisi moto pysyä hallinnassa tällä neidillä. Kateus haisee hakkuupalstan toiselle puolelle.
Vaimoni on yhtä paljon huora kuin äitisi. Asiallinen juttuni ei pitäisi koskea sinua millään lailla. Mene jauhamaan paskaa muualle. Minä menen töihin. - Hienoa ajattelua
Älä välitä Antti noista hörhöistä!Itselläni on tuttu ,jolla on thaimaalainen vaimo ja voin sanoa,että fiksumpaa saa hakea.Eihän se kansalaisuus loppujen lopuksi ratkaise,vaan ihminen. Eikä hän tosiaan lähettele rahaa Thaimaahan ,eikä ole baareissa oleillut,niinkuin täällä aina annetaaan ymmärtää.Rahaa on kyllä,ja ihan itsenäinen työssä käyvä ihminen on.Miksi monet luulee ,etä kaikki thai naiset muuttaa tänne taloudenhoitajiksi?Naurettavaa,on kyllä vaikea kuvitella tämänkin naisen kohdalla.
- kyl vaaan
näin on
- Köyhä suomikoira
Thaimaalainen vaimo olisi hyvä. Toisi rahaa kotiin.
- bangsaen
Olen Bangsaenissa ja kavin kavelylla. Suoraan sanottuna kavin kaljalla ja vahan tuulettumassa taalta kotoa.
Tapasin tanskalaisen kaverin, joka on asunut taalla Bangsaenissa vakituisesti kymmenen vuotta. Muutti Bangkokista, jossa oli toissa ja jai elakkeelle. Olen tuntenut hanet muutamia vuosia. Istuu usein tanskalaisessa baarissa 7-elevenin vieressa. Rantakadulla. Siella muuten hyvat sillileivat.
Hanen kanssaan tuli juttua thainaisista. Kaverini kertoi, etta hanen tanskalainen tuttunsa haluasi thaivaimon, mutta vuoden parin etsinta ei ole tuottanut tulosta. Hyvaa on vaikea loytaa ja sitten he eivat halua muuttaa pois Thaimaasta. Thaimaalaisten naisten vaatimustaso on noussut muutamassa vuodessa. Ei kelpaa jannu kuin jannu.
Miehella pitaa olla hyva ammatti ja talous kunnossa. Itsellani oli hieman samanlainen kasitys, mutta nyt se sai vahvistusta. Thaimaassa elintaso on noussut todella merkittavasti viimeisen viiden vuoden aikana.
Pattayan perhosia ym. baarikarpasia on turha sotkea tahan asiaan. Ne ovat kauppatavaraa. Ne toimivat cash and carry periaatteella. Vesi ja oljy ei sekaannu keskenaan. Thaimaalainen sanonta. - bangsaen
"Mutta tokihan vauraampi suomalainen mies napataan jo Suomessa tai Tanskassa."
Esim. Mina en ottaisi lansimaista naista. Mieluummin sitten yksin. Kyse ei ole suomalaisten tai tanskalaisten naisten ottamisesta vaan siita, etta monet miehet eivat halua heita. Yliarvoit taysin lansimaisten naisten haluttavuuden ja arvon avioliittomarkkinoilla.
Esim. normaali aasialainen nainen ei juo eika polta. On harmoninen ja tasapainoinen. Et kuitenkaan ymmartanyt lukemaasi tekstia. Kertaus on opintojen aiti.
Lue uudelleen...............
Pattayan perhosia ym. baarikarpasia on turha sotkea tahan asiaan. Ne ovat kauppatavaraa.- mies32
Kyllä minun aasiattareni vetivät överit ihan siinä missä suomalaistyttiksetkin. Mikä ei siis usein ole ollut kenekään kohdalla, mutta kaikki ovat kuitenkin joskus juoneet liikaa, oksennukseen asti.
Itse pointti siis se, että kyllä niitä tupakoimattomia ja kohtuujuomisen osaavia suomalaisnaisiakin löytyy, jos miehellä riittää tasoa. Ja ovat tasapainoisia myös.
Eikä tämä taas mitenkään hyviä aasialaisnaisia vastaan, kyllä heitä sieltäkin löytyy. Ja voi tosiaan olla, että aasiattarissa tuollaista hyvää vaimomatskua jopa tiuhemmassa kuin Suomessa, mutta kyllä heitä Suomestakin löytyy mielinmäärin. - *.*.*
mies32 kirjoitti:
Kyllä minun aasiattareni vetivät överit ihan siinä missä suomalaistyttiksetkin. Mikä ei siis usein ole ollut kenekään kohdalla, mutta kaikki ovat kuitenkin joskus juoneet liikaa, oksennukseen asti.
Itse pointti siis se, että kyllä niitä tupakoimattomia ja kohtuujuomisen osaavia suomalaisnaisiakin löytyy, jos miehellä riittää tasoa. Ja ovat tasapainoisia myös.
Eikä tämä taas mitenkään hyviä aasialaisnaisia vastaan, kyllä heitä sieltäkin löytyy. Ja voi tosiaan olla, että aasiattarissa tuollaista hyvää vaimomatskua jopa tiuhemmassa kuin Suomessa, mutta kyllä heitä Suomestakin löytyy mielinmäärin.Ei kai kukaan oo väittänytkään etteikö Thaimaastakin löytyisi joku nainen joka ei kuppiin sylje mutta huomattavasti harvinaisempaa se on kuin suomalaisten keskuudessa:
WHO:n tilastosta poimittua:
Väestöstä ainakin satunnaisesti käyttää alkoholia :
Miehet% / Naiset%
EU-alue 90/81
Kaakkois-Eurooppa 72/52
Itä-Eurooppa 89/81
Kaakkois-Aasia 35/4
Alkoholia käyttävien keskuudessa humalajuomista esiintyy Euroopan alueella 70% miehistä ja 50% naisista.
Kaakkois-Aasian vastaavat luvut ovat 27% miehillä ja 0,7%naisilla
Muutamia maakohtaisia tietoja:
Maassa täysin raittiita :
Miehet% / Naiset%
Filippiinit 10,0/72,0
Indonesia 89,8/98,9
Kiina 24,5/83,5
Ranska 4,3/8,9
Ruotsi 8,0/14,7
Suomi 7,1/7,7
Thaimaa 44,1/90,2 - tepeca
Bangsaen ei saisi länsimaista naista. Lisäksi hän tuntee kaikki aasialaiset naiset kertoessaan normaalista aasialaisesta joka ei juo, polta ja on tasapainoinen ja harmoninen. Samallalailla kun kaikki suomalaiset miehet on juoppoja ja naiset läskejä. Haukotus.
- oppia ikä kaikki
tepeca kirjoitti:
Bangsaen ei saisi länsimaista naista. Lisäksi hän tuntee kaikki aasialaiset naiset kertoessaan normaalista aasialaisesta joka ei juo, polta ja on tasapainoinen ja harmoninen. Samallalailla kun kaikki suomalaiset miehet on juoppoja ja naiset läskejä. Haukotus.
Vastavuoroisesti täällä leimataan aasialaiset aina ostonaisiksi ym. Mut sehän ei sinua haittaa ainakaan siinä määrin, et avautuisit täällä. Semmoinen on kaksinaismoralismia, ehkäpä nyt osaat asettua haukuttavien ja koko kansanryhmän leimattavien asemaan?
- länkkärimuijalla on
Monella länkkärimuijalla on liian suuret luulot itsestään.
- Nokialta moro
Itsellä vaimo Thaimaasta ja Isanin perukoilta jo kohta kaksikymmenta vuotta. Kolme lastakin on ahkeroitu. Ottaisin uudelleen saman, jos valita pitäsi.
- sillitynnyrille. HYI
Mika kommentti tama oli. Saariston sisasiittoinen haisee silakalle ja vanhalle sillitynnyrille. HYI
- toinen/joka kolmas
Ei se thaimaalaisten naisten raahaminen Suomeen ole kaikille toivottu ja iloinen asia. Itse kuulun tuohon muutaman kerran vuodessa saaviin ja taitaa vaan harventua kerrat.
Kuinka usein nainen haluaisi harrastaa seksiä?
Joka päivä 11%
Muutaman kerran viikossa 38%
Vähintään kerran viikossa 24%
Muutaman kerran kuukaudessa 15%
Vähintään kerran kuukaudessa 4%
Kerran joka toinen/joka kolmas kuukausi 2%
Muutaman kerran vuodessa tai harvemmin 1% - 28 x....
Kyllähän makuasioista sopii aina kiistellä.
Tuskin tässä asiassa absoluuttista totuutta onkaan. Naiset ovat kaikkialla maailmassa aika tavalla samanlaisia. Tavalliselta elämältä hakevat perusturvaa. Mitä varakkaampi mies niin sen parempi. Samantekevää mistä maasta on akka kotoisin.
Jos itselleen vaimoa haluaa niin uskoisin että intiasta löytyvät nöyrimmät vaimot.
Puhutaan mitä hyvänsä niin mies haluaa nöyrän vaimon. Feministit tietysti tästä elämöivät mutta ne ovatkin lesboja eikä niiden huhuiluja kannata kuunnella.
Intiassa joutuu faijalle maksamaan kertasumman joka on neuvottelukysymys.
Säästölinjan mies valitsee 30- kymppisen ontuvan naisen. Hinta murto- osa nuoresta kaunottaresta joka on vielä koulutettu.
Olen varma että tälläinen valinta onnistuu. Ei kuukausimaksuja perheelle. Äijä on iloinen kun sai naitettua ämmän pois kuljeksimasta. Oli sitä varmasti jo koettanut kaupitella 20 vuotta. Hinta voi olla jotain 2000 euroa. Sekin voi olla hieman yläkanttiin riippuen jalkavamman vakavuudesta. Mutta tälläisesta naisesta saatte vuorenvarmasti vakaan ja uskollisen naisen jos häntä ihmismäisesti kohtelette. Intiassa löytyy avioliittoehdokkaita miljoonia.
Siitä vain nettiä paukutteleman.
Vaihtoehtona thai- tyttö. Ihan sama onko baarityttö vai ei. Riippuen tapauksesta heillä on jo valmiina lapsi- tai kaksi; haloo! Lisäksi tulevat säännölliset kk- maksut perheelle. Kaksi x vuodessa täytyy akan päästä perhettä tapaamaan. Sinne ei mennäkään tyhjin käsin.... Kyllä thai- ämmät ovat hinnoitelleet itsensä pihalle avioliittomarkkinoilta.
Yksi vaihtoehto on tietenkin suomi- akka. Plussat ja miinukset toki tiedättekin ettei niistä sn enempää.- pensselitäti
Intiassa morsiamen perhe maksaa myötäjäisiä miehen perheelle. Jos myötäjäiset ovat liian pienet, voi vaimo olla jopa hengenvaarassa.
Sinua on taidettu jymäyttää.
- Minun tarinani
Itse lähetin thaimaalaiselle anopilleni rahaa jonkun vuoden ajan.Vaimoni kanssa olimme naimisissa 13 vuotta ja sitten erosimme.Vika oli lähinnä itsessäni,minulle alkoi alkoholi maistumaan liikaa.
Nyt erostamme on aikaa 2vuotta mutta vaimoni soittaa lähes päivittäin minulle ,joskus laittaa minulle thai-ruokaa.Ensi talvena matkustan Thaimaahan vähintään 2kk. ajaksi ja voin yöpyä vaimoni asunnoissa Pohjois-Thaimaassa ja Pattayalla.
Anoppini ei koskaan pyytänyt minulta rahaa enkä maksanut sinsotteja.Lähetin sinne kohtuulisen paikallisen kuukausipalkan verran kuussa.Autoin niitä,jotka todella rahaa tarvitsivat:anoppia,vaimon nuorimmaista ja hänen siskontyttönsäkin sai anopilla ruokaa.
Ehkä minulla oli paljon onnea,löysin hyvän vaimon ja suvun,joka ei käyttänyt minua hyväkseen ja vaimoni kanssa ollaan hyviä ystäviä.Onnea muillekkin thai-puolison löytäneille.PS. on myös pariskuntia,jossa suomalaisnaisella on thaimaalainen mies! - Unskilan Pirre
Aivan uskottavan oloinen juttu. Asun samassa taloudessa vaimoni, lasteni ja anoppini kanssa. Anoppi ei ole koskaan minulta rahaa pyytanyt. Ei tosin muutkaan sukulaiset.
Vaimo taas on kotirouva ja saa kuukausittain talousrahan. Taitaa olla ihan normaalia myos Suomessa, jos vaimo on kotirouva. - Antti Virtanen
Rahaa on ja hevosella pääsee. Ei kaikki ole Suomessa köyhiä. Tosin niiden määrä lisääntyy päivittäin.
- pollepeppu
Venäläinen on todella hyvä vaihtoehto suominaiselle. Niillä on myös pulleat purjeet ja pollen perät. Monella suominaisella on vain patalaput, mutta pollepeppu.
- ja rahaa löytyy ?
Venakko tuntee kyllä laatunsa. Harvoin olen patalappuja suominaisella
nähnyt jos ei ole kyseessä vanhempi ihminen. Suomiäijillä olen sitten nähnytkin
sellaista pollepersettä ja micheliniä, ettei edes venäläiset ja virolaiset miehet
pysty samaan syömisellä. - idän mies ****
ja rahaa löytyy ? kirjoitti:
sellaista pollepersettä ja micheliniä, ettei edes venäläiset ja virolaiset miehet
pysty samaan syömisellä.Samaa mieltä, kuitataan. Jos viron poika hoidattaisi hampaansa, niin
siinä vasta naiselle on unelmaa ! - puhila
ja rahaa löytyy ? kirjoitti:
pysty samaan syömisellä.joo, ja niitä patalappujakin tuntuis kyl enemmän olevan suomiäijillä kuin suomiämmillä. Hyvin on alkanu tissit kasvaan miehillekin. Suominaista solvataan, vaiks oma rahtarin perse on niin leveä ettei oo ihme et suomi nainen pihtaa. Kuka haluaa litistyä valkoisen valaan alle? Ja päällä ollessaankin saa pelätä että valas saa infarktin kun on tukkinu verisuoniaan koko ikänsä röökaamalla ja juomalla ja teboilin lihiksillä.
- Antti Virtanen
Onpa tämä ketju saanut monenlaista kommenttia. Taisin lukea ja kirjoittaa yli kuukausi sitten tänne. Talonpojalla on näin keväisin kiirettä. Äitini sanoi, että ei ole koskaan olleet kukkaistutukset niin hienoja kuin nyt. Kunnostin kasvihuoneen ja siellä on vahva kasvusto.
Niin kaikki on thaivaimoni tekemiä. Toki rakentamisessa olin apuna. - "JALLU"
Terve Antti ja te muutkin jotka kykenette asialliseen keskusteluun..! Todella kiinnostava aihe meneillään.. niin jos vaan saisi faktoihin perustuvia ajatuksia,kokemuksia, ja tietoja kehiin! (siis.. enempi kokemuksia, kuin näkemyksiä!)
Olen itse työssäkäyvä, asiallinen, 30v. suomalainen mies.
Kovin kiitollinen olisin myös , jos joku osaisi antaa vinkkiä miten voisi tutustua thai/aasialaiseen naiseen.. ... siis ihan tavanomaisen tutustumisen/seurustelun merkeissä.? Onko mahdollista täällä suomen maaperällä?- uhrix
Jos Suomessa on vapaa Thai nainen,on se jo lypsänyt miehensä rahattomaksi ja etsii uutta. Eli siitä vaan jos fyrkkaa piisaa. Konemainen seksi ja muukin kiukuttelu odottaa.
- myös suomessa !
Suomessa asuviin thaimaalaisiin voi tutustua esimerkiksi temppelissä, jonka tiedot löydätte googlaamalla. Yhteystietoja en uskalla palstan häirikön edesottamuksia peläten täällä julkistaa.
Moni thainainen olisi oikeasti kiinnostunut hyvin käyttäytyvästä tavallisesta suomalaismiehestä.- yx käytäntö
Suomalainen ukkeli joka harjoittaa edes väliaikaisesti taikkuja ym.aasialaisvosuja, ei enää kelpaa suominaiselle.
- Anonyymi
yx käytäntö kirjoitti:
Suomalainen ukkeli joka harjoittaa edes väliaikaisesti taikkuja ym.aasialaisvosuja, ei enää kelpaa suominaiselle.
Katkeruus paistaa kilometrien päähän taitaako asialla olla suomalainen nainen ketä ei kelpaa kellekään?
- uhri x
Haluaako se koskaan seksiä itse ? Entä suutelu ? Täytyykö sinun tehdä aina aloite.Miten rahan kanssa. Jos et anna tarpeeksi rahaa,meneekö se toiseen huoneeseen mököttäämään. Mites omppupelit ja kortit ? Tatuoinnit? Entiset baariflikat saa kuulema kiksejä hedelmäpeleistä,joihin voi upota jopa parikymppiä päivässä ruokaostoksilla käydessä. Terv. Thai vaimon mies.
- pekka perusjätkä
en ole viestiketjun aloittaja mutta vastaampa kuitenkin. olen 45v mies ja vaimoni 35v thaimaalainen. Naimisissa 5 vuotta
-haluaa seksiä enemmän kuin minä, minulla riittäisi n 4 krt viikossa
-vaimoni tekee lähes aina aloitteen seksiin, suutelu ja molemminpuolinen suuseksi kuuluu aina tietenkin kuvioon
-ei mökötä rahasta , ei ole koskaan tottunut saamaan muutakuin itse töitä tekemällä
-ei heitä noppaa eikä pelaa korttia rahasta
-liian nuuka laittamaan rahojaan hedelmäpeliin, ostaa mielummin vaikka kananvarpaita tai possun nahkaa
-ei tatuointeja
-ei ole thai-hieroja
-On Isaanilainen entinen baarilikka ja nykyinen hyvä vaimo ja äiti.
- khop khung khap kai
Joo oli siinä entisellä poikamiehellä totuttelua arkeen kun sain oman tulevan vaimoni tänne koti-suomeen! :) Eipä ole esim. tarvinnut kotia siivota eikä seksiä vongata, kun KAIKKI asiat on niin luonnollisen helppoa. Hän hoitaa kodin ja minut ja minä tuon rahan ja hemmottelen hänet kai pilalle, no ei vieläkään yhtään suomivalas oireita vaikka kohta 4 vuotta täällä asunut! Nyt jo puhuu soomea ja tekee töitä silloin kun haluaa eli vähän liikaa mun mielestä, mutta koska lupasin hänelle hän saa tehdä miten haluaa ja on oikeasti onnellinen kuin minä myös! Rahaa lähinnä viedään kerran tai kaksi vuodessa tai ostetaan mitä he tarvitsevat mutta tosi pientä on perheen kulutus mun lompakosta! Ja joo löysin hänet baarin vierestä parturista :) siinäki säästän rahaa ku on oma parran ajaja hmm joo
- Kentauri1
Ehkäpä se Thainaisten viehätys perustuukinsiihen, että ne eivä ole emansipaation ja vallanhimonsa riivaamia kuin länsimaiset siskonsa. Jossa naiset tuntuvat käsittävän miehen ja naisen väliset suhteet loputtomaksi taisteluksi vallasta.
- khop khun khrap
Hyvä jos joku on löytänyt kunnollisen thai vaimon. Kun sieltä tulee tänne kylmään ja mieskin paljastuu täällä enintään keskituloiseksi tai lähes varattomaksi alkaa rakkaus karista. Myöskin kun työnsaantimahdollisuudet selviää, eli töitä olisi etupäässä siivojana,keittiöapulaisena tai kasvihuoneissa niin voi jopa ymmärtää niitä jotka jättää ukkonsa ja palaavat tai alkavat hierojaksi saadakseen RAHAA RAHAA...PALJON RAHAA.
- kop kop koop
"eli töitä olisi etupäässä siivojana,keittiöapulaisena tai kasvihuoneissa "
Koska lyttäsit noi ammatit, niin kerrotko rinta kaarella oma kolutuksesi ja työpaikkasi. Pitää seistä sanojensa takana.
ps. Olenn kyllä pongannut monessa muussakin ammatissa heitä.
- sawatdii
kop koop koopille.
Kirjoitinkin vain, miten maahantullut edes jonkinverran koulutettu Thai kokee tilanteensa.
Usein flikka on myös paljon nuorempi kuin ukko ja toivoo elintasonsa dramaattista nousua. Miksi muuten hän ottaisi vanhemman ehkä hieman mahakkaan Suomi miehen ? Ei todellakaan halua tänne siivoamaan roskia.Olin itse aikoinani tietoinen tilanteesta ja otin riskin....
Eihän minun asemallani ole väliä. khop khun khrap.(=kiitos)
Niin muuten ,minulla on ollut thai vaimo...ja olen lähettänyt tosi paljon rahaa western unioonin ja pankkien kautta.- kop koop koop
""eli töitä olisi etupäässä siivojana,keittiöapulaisena tai kasvihuoneissa """
Tööt väärin tilastojen valossa.
"hieman mahakkaan Suomi miehen ?"
Tööt tööt sinun oletus, ei tutkimus.
"olen lähettänyt tosi paljon rahaa western unioonin ja pankkien kautta."
Voi voi, no huonostippa asiasi hoidit. Ja nyt sit pillität et näin se täytyy muillakin mennä. Jos minä en osannut hoitaa asioita, ei muutkaan osaa, sillä minussa ei ole mitään vikaa, vaan muissa on vikaa.
Voi elämä - kop koop koop
kop koop koop kirjoitti:
""eli töitä olisi etupäässä siivojana,keittiöapulaisena tai kasvihuoneissa """
Tööt väärin tilastojen valossa.
"hieman mahakkaan Suomi miehen ?"
Tööt tööt sinun oletus, ei tutkimus.
"olen lähettänyt tosi paljon rahaa western unioonin ja pankkien kautta."
Voi voi, no huonostippa asiasi hoidit. Ja nyt sit pillität et näin se täytyy muillakin mennä. Jos minä en osannut hoitaa asioita, ei muutkaan osaa, sillä minussa ei ole mitään vikaa, vaan muissa on vikaa.
Voi elämä"Usein flikka on myös paljon nuorempi kuin ukko "
Unohtu laittaa tuohonkin kohtaa töööt, meinaan ei ole ainakaan tilastojen valossa tuokaan paikkansa pitävä. - mies32
Thaimaassahan on tosiaan tv saippuasarjoineen ja paikalliset juorulehdet puolillaan syöttämässä naisille sitä unelmaa pääsystä Eurooppaan kartanonrouvaksi, jolloin voi lopettaa työnteon. Jos joku thaikku on tuollaisen onnen löytänyt ja asuu nyt siis jonkun miljonäärin kanssa Ranskassa, niin hän nousee samalla kotimaassaan julkkikseksi, jota kuvataan ja haastatellaan lehtiin ja näin luodaan tahattomastikin mielikuvaa Euroopan Eldoradosta, jossa valkoisen miehen koukuttanutta naista odottaa rikas elämä ilman työnteon pakkoa.
Tämä kuultu ihan suoraan sikäläisiltä thainaisilta, joista vähän joka toisen haave tuntui olevan päästä rikkaisiin naimisiin, jotta pystyisivät lopettamaan työnteon ja voisivat elää ylellisesti.
Eihän tämä sitä tarkoita, etteikö sieltä voisi löytyää jalat-maassa-tyyppisen naisen, joka ihan oikeasti rakastuu suomalaiseen köyhään tai keskituloiseen mieheen. Varmasti voi, mutta suurella varauksella kannattaa suhtautua morsianehdokkaisiin. Varmaan mitä innokkaampia, sen todennäköisemmin gold-diggereitä. - ????????????
mies32 kirjoitti:
Thaimaassahan on tosiaan tv saippuasarjoineen ja paikalliset juorulehdet puolillaan syöttämässä naisille sitä unelmaa pääsystä Eurooppaan kartanonrouvaksi, jolloin voi lopettaa työnteon. Jos joku thaikku on tuollaisen onnen löytänyt ja asuu nyt siis jonkun miljonäärin kanssa Ranskassa, niin hän nousee samalla kotimaassaan julkkikseksi, jota kuvataan ja haastatellaan lehtiin ja näin luodaan tahattomastikin mielikuvaa Euroopan Eldoradosta, jossa valkoisen miehen koukuttanutta naista odottaa rikas elämä ilman työnteon pakkoa.
Tämä kuultu ihan suoraan sikäläisiltä thainaisilta, joista vähän joka toisen haave tuntui olevan päästä rikkaisiin naimisiin, jotta pystyisivät lopettamaan työnteon ja voisivat elää ylellisesti.
Eihän tämä sitä tarkoita, etteikö sieltä voisi löytyää jalat-maassa-tyyppisen naisen, joka ihan oikeasti rakastuu suomalaiseen köyhään tai keskituloiseen mieheen. Varmasti voi, mutta suurella varauksella kannattaa suhtautua morsianehdokkaisiin. Varmaan mitä innokkaampia, sen todennäköisemmin gold-diggereitä.Vieläkö ihailet perhesurmaajia?
- *.*.*
mies32 kirjoitti:
Eihän tämä sitä tarkoita, etteikö sieltä voisi löytyää jalat-maassa-tyyppisen naisen, joka ihan oikeasti rakastuu suomalaiseen köyhään tai keskituloiseen mieheen. Varmasti voi, mutta suurella varauksella kannattaa suhtautua morsianehdokkaisiin. Varmaan mitä innokkaampia, sen todennäköisemmin gold-diggereitä."Tämä kuultu ihan suoraan sikäläisiltä thainaisilta, joista vähän joka toisen haave tuntui olevan päästä rikkaisiin naimisiin"
Ja mites tää eroaa muun maalaisista naisista?
Ja ootkos selannut suomalaisia naistenlehtiä? Olemattomissa on jutut jostain ryysyläisperheestä mutta noita "kartanonrouva" juttuja piisaa sitten sitäkin enemmän. - mies32
*.*.* kirjoitti:
"Tämä kuultu ihan suoraan sikäläisiltä thainaisilta, joista vähän joka toisen haave tuntui olevan päästä rikkaisiin naimisiin"
Ja mites tää eroaa muun maalaisista naisista?
Ja ootkos selannut suomalaisia naistenlehtiä? Olemattomissa on jutut jostain ryysyläisperheestä mutta noita "kartanonrouva" juttuja piisaa sitten sitäkin enemmän.No eroaa se ainakin siinä mielessä, että jos keskituloinen suomalaismies löytää tavallisen suomalaisnaisen, niin mies voi aikalaisella varmuudella tietää, ettei nainen ole gold-digger, kun ei mies kerran takaa vaimolle mitään sen ihmeempää taloudellista etua. Sen sijaan kehitysmaissa työtönkin suomalaismies näyttää samalta kuin miljonääri suomalaisnaisen silmin.
Suomalaisella miljonäärimiehellä saattaa olla sama ongelma edessään kaikkialla maailmalla, myös Suomessa. - Luin samaa...
mies32 kirjoitti:
Eihän tämä sitä tarkoita, etteikö sieltä voisi löytyää jalat-maassa-tyyppisen naisen, joka ihan oikeasti rakastuu suomalaiseen köyhään tai keskituloiseen mieheen. Varmasti voi, mutta suurella varauksella kannattaa suhtautua morsianehdokkaisiin. Varmaan mitä innokkaampia, sen todennäköisemmin gold-diggereitä.Tuossa teoriassa on osittain perää, vaimon kautta lukenut noita juorulehtiä. Prahassakin oli joku linnanrouva, suuri julkkis Thaimaassa vaikka jäi epäselväksi, oliko hänen uusi perheensä edes 'rikas'. Nuo lehdet vastaavat tasoltaa Suomen Seiskaa, johon täällä taas monet naimattomat naiset uskovat aivan vastaavasti :D Eli eroa en näe sinänsä noiden prinsessa-tarinoiden välillä, kaikissa maissa on kouluttamatonta keskinkertaista naisväkeä uskomassa satuja ;)
Mutta ero on siinä, onko seurustelukumppani baarityttö, koulutettu/kouluttamaton, tunteeko Eurooppalaisen/Amerikkalaisen elämäntavan jo ennakolta, lähtökohta köyhyys/keskituloinen perhe, jne. Suomessakin köyhistä lähtökohdista lähtevä seurustelukumppani katsoo yleensä tulotaso ja materialismia ennen sitä todellista rakkautta, joten en ymmärrä tuota haukkumista synnyinmaan suhteen. Jos kumppanisi olisi Westendistä, veikkaisin että kertoisi ylpeänä täällä asiasta, nyt vaikenet, eli seurustelet jonkun normaalin ihmisen kanssa ;)
- chook dii
Hannu Sirkkilä tutki väitöskirjassaan Elättäjyyttä vai erotiikkaa? suomalaisten miesten ja thaimaalaisten naisten välisiä avioliittoja.
Aivan ensimmäisiä pettymyksiä vaimolle saattaa olla miehen elintaso. Suomeen saavuttua todellisuus paljastuu.
– Lomalla käytetään yleensä rahaa reippaammin, mikä luo naiselle väärän mielikuvan miehen varallisuudesta
Erityiseksi ongelmaksi rahan lähettämisen miehet kokevat silloin, jos raha on heidän tienaamaansa..
Lainaukset suoraan Helsingin Uutisista... niin väitöskirjan voi tilata Jyväskylän yliopistosta. !8 henkilöä tutkittu. Siellä jotain faktaa,joskin otos aika pieni.- vanhaa juttua
Tuota nää jutut on tällä palstalla jo aikoja sitten höpisty, et lämmitteletkö vanhaa risukasaa saadaksesi aihetta, vai mitä haluat?
Kirjoituksesi lopussa olikin se tärkein informaatio:
8 henkilöä tutkittu. Siellä jotain faktaa,joskin otos aika pieni.
Aivan otos ei ole edes tilastollisessa mielessä vertailukelpoinen. Ja muuten se kyseinen opus löytyy myös ihan verkosta luettavaksi.
- huolestuttavaa...
äsken sanoit tulevan yhdestä lähteestä, nyt minulla on kaksoisveli? Koita nyt päättää? Pitäisikö tilata aika omalääkärille?
Voisit samalla puhua tuosta väkivaltaisuudestasi siellä, jookos. Lasten hakkaaminen ja perhesurmaajien ihaileminen kertoo vakavasta mielenterveyden häiriöstä. - China Dragon
Aloittajalle,
Kolme kuukautta on lyhyt aika tutustua aviopuolisoonsa.
Kolmenvuoden kuluttua voisit kirjoittaa uudelleen arvion siitä miten elämä kukoistaa.
Totean uudelleen sen mitä olen sanonut aikaisemminkin. Suhteen alussa puolison pieru tuoksuu deodorantilta mutta vuosien kuluessa se alkaa haisemaan paskalta.
Tuo ei tarkoita sitä että suhde huononenisi, se tarkoittaa sitä että se syvenee.
Itse olen enemmän kuin tyytyväinen kiinalaiseen vaimooni. Mutta silti hänen pierunsa on alkanut haisemaan, ei tuoksu enää:)
Kaikkea hyvää toivottaa...China Dragon! - mies32
Tämähän on hauska aloitus, kun ihan kuukauden jälkeen voi syvällä rintaäänellä sanoa, että kaikki on mennyt ja tulee menemään hyvin.
Ei siinä, voi hyvinkin mennä ja toivottavasti menee, mutta ei nyt ehkä kuukauden jälkeen paljon kannattaisi huudella "todisteita".- buahhhaah
Liekö kesä, joka aiheuttaa yksinäiselle kaipuun läheisyyteen ja sen tosiasian tajuaminen ettei näköpiirissä ole naista edelleenkään, kun olet noin ahkeraksi ruvennut. Tämän raastavan tosiasian edessä pieni ressukka alkaa syyttämään muita siitä, mitä todellisuudessa isin huonot siemenet ovat aiheuttaneet.
Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446