Hei! Asiani koskee tunteitani. Olen monesti elämässäni tavannut ja seurustellut ihanien jätkien kanssa, jotka ovat joka tytön unelmia. Olen palavasti aina suhteen alussa tykästynyt heihin, tuntunut että ' tää poika on kyllä se oikea '. Mutta mitä. Vaikka poika ei ole tehnyt mitään mikä olisi saanut tunteeni sammumaan, sydämmeni sanoo yhtäkkiä että: " kuules haista paska ". Ja sitten tunteeni lentävät savuna ilmaan. Aina kun näin käy, tulen todella surulliseksi, koska en halua satuttaa sitä ihanaa poikaa, mutta mitä kauemmin pysyn suhteessa jossa minulla ei ole tunteilla enää eloa, niin se tulee mieltäraastavaksi ja omatuntoa kolkuttavaksi asiaksi. Nytten enää tiedä jaksanko alottaa uutta / uusia suhteita, koska pelkään että tunteet tekevät taas kepposet. Ja tuntuu etten kestä enää pettymyksiä... En tiedä mitä teen. Haluaisin yrittää vielä kerran, mutta pelkään etten jaksaisi sitä samaa pettymystä. Miksi?? Aina kun tuntuu että tärppää, niin ei... Kesken kaiken sen ilon sydän sitten sanoo että on aika jatkaa etsimistä. Mitä teen?
Tunteet sammuu?
3
615
Vastaukset
- kysyvä_maalta
Minkä ikäinen olet? Montako tapausta näitä poikia oli? Minkä ikäisiä?
Varmaan syytä pitää pikku breikki, antaa elpymislomaa itselleen vaikkapa vuosi. Itse taidat olla oman syvimmän itsesi kanssa eksyksissä jossakin pinnallisuuden lillukanvarsissa. Ehkä yhtäkkiä tunnet poikien kuolaavan vain seksikkään ulkokuoresi perään, ja ehkä se on ollutkin näin?
Jos itse elää näytelmää, suurta showta, niin tottahan siihen kyllästyy yhtäkkiä ja haluaa vain olla oma itsensä rauhassa? - Puistokemisti111
Ihastumisvaiheen tunteet lopahtaa jossain vaiheessa. Se on ihan aivojen kemiaa, ei siis sitä "meidän kemiat ei toimi" -kemiaa, vaan ihan oikeaa. Jossain vaiheessa pitää joko tyytyä elämään jonkun hyvän tyypin kanssa tai juosta tunteiden perässä mieheltä miehelle.
- Näikös vaan
Olisitkohan epävakaapersoonallisuus. Alut ihmissuhteissa ovat kiihkeitä, mutta sitten ne lopahtavat kun tulee se ns. normaali elämä eteen. Eli pohdinnoissasi olet oikeassa siltä osin, että sinun oma mielesi tekee tepposensa kerta toisensa perään. Tarvitset ammattiauttajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1423534Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162423IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl692410Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al922250Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/21730- 1601694
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1211504Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161250Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241086- 1201080