Plussat ja miinukset luonteessa

Gordon Gekko

Listatkaa muutama asia luonteessa (tai käytöksessä), jotka saavat teidät kiinnostumaan ja ihastumaan naiseen/mieheen. Ja muutama, jotka saavat teidät skippaamaan ihmisen nopeasti.

Itsellä tuli mieleen:
leikkimielisyys / huumorintaju
kiinnostus pohdiskella asioita pintaa syvemmältä
empaattisuus
Tähän olisi voinut laittaa monia muitakin, esim. yhteiset kiinnostuksen kohteet on aika ilmeinen.

Miinuksia:
- ylimielisyys ja etäisyys
- halu syöttää omat mielipiteensä ja aikataulunsa toiselle väkisin. Liian kontrolloiva tai itsekeskeinen?
- vastakohtana plussapuoleen; vakavuus

Näitä on varmaan pohdittu jo monesti, mutta en löytänyt äkkiä haulla.

47

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....,.,

      nokkeluus, oivaltavuus, sanavalmius
      itseironia, kyky nauraa itselleen
      rauhallisuus, hillitty käytös

      - tyhmyys
      - arroganttius, hyökkäävyys
      - pyrkimys jyrätä toiset alleen

    • Plussat:
      Rauhallisuus eli käytös on hillittyä sekä pohtii asioita syvemmin.
      Hiljaisuus siis ei ole koko aikaa äänessä vaan puhuu vain asialla ei turhanpäiväisyyksiä eikä kertaa samoja asioita. Siis ei ole koko aikaa äänessä, tykkään hennosta hiljaisuudesta.
      Tosikkomaisuus juu siis uskokaa tai älkää mutta en paljoa tykkää huumorista.
      Tykkää hellyydestä ja läheisyydestä yleensäkin, yhteisiä asioita jne.
      Oma-aloitteisuus.

      Miinukset:
      - Pinnallisuus.
      - Äänekkyys porukassa eli kauhea höpöttäjä.
      - Kykenemättömyys toisesta välittämiseen.

      Eli tästä voi päätellä millaista haen siis kilttiä ja rauhallista naista.

    • Milla Magia

      Plussat
      - Olen aika rauhallinen ja tasainen luonne, mutta en silti mikään hiljainen hissukka. Osaan tarvittaessa olla myös puhelias.
      - Huumorintajua löytyy ja osaan myös nauraa itselleni.
      - Yritän vilpittömästi kohdella muita kuin haluaisin heidän kohtelevan itseäni
      - Olen perinteisten arvojen kannattaja. Jonkun mielestä se voi olla haitta.
      - Tulen yleensä hyvin toimeen ihmisten kanssa.
      - En ole mikään utelias kyylä enkä kyttää muiden ihmisten elämää.

      Miinukset
      - Olen erittäin pitkävihainen ja kärsin siitä eniten itse. Saatan kuitenkin moittia muita pitkävihaisuudesta, vaikka syyllistyn siihen itsekin.
      - Minulla on taipumus ns. valkoisiin valheisiin enkä itsekään pidä siitä.
      - Minulla on ikävä tapa purnata asioista takanapäin enemmän kuin uskaltaa sanoa suoraan.
      - Olen jossain määrin ennakkoluuloinen. En silti miellä olevani rasisti.

      • Milla Magia

        Sorry, luin tuon aloituksen jotenkin huolimattomasti. Taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa. Muistin että siinä kysyttiin oman luonteen plussia ja miinuksia, mutta siinähän kysyttiinkin muiden ihmisten plussia ja miinuksia. Taitaa olla Millalla miinuksena lukihäiriö?

        Siis mitkä ärsyttävät toisessa ihmisessä.
        - Tahallinen ilkeys
        - Epäempaattisuus
        - Epäreiluus
        - Aggressiivisuus
        - Epäluotettavuus

        Arvostan muissa ihmisissä
        - Luotettavuutta
        - Reiluutta ja tasapuolisuutta
        - Hyvää käytöstä
        - Vekkulia huumorintajua
        - Empatiaa


    • Täällä myös häiriö

      "Taitaa olla Millalla miinuksena lukihäiriö?"

      Et ole ainoa, sillä niin luin minäkin ennen korjaustasi. Mutta mitäpä pienestä, en ehtinyt ajatelle kuin itmimehellä olevan jonkinlaista taipumusta pinallisuuteen sekä äänekkyytteen ja .....,.,:llä olevan taipumusta tyhmyyteen ja jyrävyyteen. :D Viellä kun luki sun ekan kirjoituksen, joka kuulosti melko rehdiltä, niin ajattelin vain, että kylläpäs porukka uskaltaa päästellä ja olla avoimia...

      • Täällä myös häiriö

        Vastaus häiriötäkin löytyy, eli pitä mennä Milla Magialle.


    • Gordon Gekko

      No kyllähän tuosta itse asiassa voi äkkiä lukemalla saada väärän käsityksen, god damn! Olis varmaan pitänyt kirjoittaa "naisen/miehen luonteessa, jotka saavat..."

      Mutta nyt ainakin tiedämme kaiken Milla Magiasta ja voimme vapaasti ihastua tai vihastua.

      • Milla Magia

        Ettehän toki tiedä kaikkea minusta, koska en tiedä itsekään. Tuossa oli vain ne hyvät ja huonot ominaisuudet, jotka itse tiedostan. Mutta niin minussa kuin kaikissa muissakin löytyy niitäkin hyviä tai huonoja piirteitä, joita ei itse tiedosta, mutta jotka joku muu voi havaita.


    • sir_eino

      Plussat:
      sosiaalisuus
      huumorintaju
      empaattisuus
      impulsiivisuus

      Miinukset:
      - itsekeskeisyys
      - taipumusta draamailuun
      - impulsiivisuus

      • Ohohho

        "- itsekeskeisyys
        - taipumusta draamailuun
        - impulsiivisuus "

        Tuon perusteella et voi siis sietää itseäsi?


      • sir_eino
        Ohohho kirjoitti:

        "- itsekeskeisyys
        - taipumusta draamailuun
        - impulsiivisuus "

        Tuon perusteella et voi siis sietää itseäsi?

        Häh?

        Ajattelin lähinnä sellaisia sosiaalisissa asioissa ja ihmissuhteissa huonoja/hyviä puolia. En minä mikään Euroopan pahin drama queen ole mutta otan joskus pienet asiat turhan vakavasti jne.


      • Ohohho
        sir_eino kirjoitti:

        Häh?

        Ajattelin lähinnä sellaisia sosiaalisissa asioissa ja ihmissuhteissa huonoja/hyviä puolia. En minä mikään Euroopan pahin drama queen ole mutta otan joskus pienet asiat turhan vakavasti jne.

        Voi tulla järkytyksenä sinulle, mutta olet palstan suurin draama queer, anteeksi queen.


      • Mies 36

        Toi impulsiivisuus - impulsiivisuus oli hyvä veto.


      • sir_eino
        Mies 36 kirjoitti:

        Toi impulsiivisuus - impulsiivisuus oli hyvä veto.

        Se on sekä plus että miinus. Tietyllä tapaa kiehtovaa, toisaalta taas ajaa minua seikkailuihin joilta olisi hyvä välttyä.


      • sir_eino
        Ohohho kirjoitti:

        Voi tulla järkytyksenä sinulle, mutta olet palstan suurin draama queer, anteeksi queen.

        Joo, mut ei tänne koko Eurooppa kirjoita.

        Olen oikeassa elämässä ainakin vähän vähemmän drama queen ja myös vähemmän itsekeskeinen. Usko tai älä.


      • Mies 36
        sir_eino kirjoitti:

        Se on sekä plus että miinus. Tietyllä tapaa kiehtovaa, toisaalta taas ajaa minua seikkailuihin joilta olisi hyvä välttyä.

        Juu, pointti välittyi kyllä. Olen itse samaa mieltä, että se voi olla molempia. Riippuu tilanteesta ja impulsiivisuuden esiintymismuodosta.


    • ES

      Kiinnostusta herättää:
      - sama lista kuin GG:lla: leikkimielisyys/huumorintaju; syvällistäkin, ei pinnallinen; empaattinen; lisäksi: ystävällisyys, ei yli - eikö aliole eli on "oma itsensä"...

      Skippaukseen johtaa: ilkeys, aggressiivisuus, kielteisyys, jonkin sortin ääriajattelija (uskonnossa, politiikassa, elintavoissa jne)

      • öhömmm

        Palstan ATM:illä ei sit taida olla mahkuja. Nyyh.


      • hc-ATM

        Essillähän se on varaa asettaa ehtoja.


      • ES
        öhömmm kirjoitti:

        Palstan ATM:illä ei sit taida olla mahkuja. Nyyh.

        "ATM" voi olla kiltti tai paha . Hc-ATM:t tulee poltaa roviolla.


      • aaawwww
        ES kirjoitti:

        "ATM" voi olla kiltti tai paha . Hc-ATM:t tulee poltaa roviolla.

        Täytyy varmaan taas kerran kysyä.
        Miksi et ole kelpuuttanut niitä jotka ovat sinua täällä kysyneet treffeille?
        Onko sinulla varaa kieltäytyä ja sitten winetä heti seuraavaaksi kun kukaan ei kiinnostu sinusta?


      • ES
        aaawwww kirjoitti:

        Täytyy varmaan taas kerran kysyä.
        Miksi et ole kelpuuttanut niitä jotka ovat sinua täällä kysyneet treffeille?
        Onko sinulla varaa kieltäytyä ja sitten winetä heti seuraavaaksi kun kukaan ei kiinnostu sinusta?

        Ketkä ovat kysyneet? eATMe, joka vihaa naisia ja kirjoittelee tänne "Rumalla naisella ei tee mitään" -kommentteja. m30. joka suhtautuu naisiin hyvin kielteisesti ja ennakkoluuloisesti. Ja joku anonyymi joka on anonyymi.


      • aaaawwwww
        ES kirjoitti:

        Ketkä ovat kysyneet? eATMe, joka vihaa naisia ja kirjoittelee tänne "Rumalla naisella ei tee mitään" -kommentteja. m30. joka suhtautuu naisiin hyvin kielteisesti ja ennakkoluuloisesti. Ja joku anonyymi joka on anonyymi.

        Noiden lisäksi useampi anonyymi on pyytänyt sinua treffeille ja sir eino ehdottanut panosessioita.


      • ES
        aaaawwwww kirjoitti:

        Noiden lisäksi useampi anonyymi on pyytänyt sinua treffeille ja sir eino ehdottanut panosessioita.

        Anonyymeille vaikea vastata mitään. Eino ei ole ehdottanut panosessioita.


      • aaaawwwww
        ES kirjoitti:

        Anonyymeille vaikea vastata mitään. Eino ei ole ehdottanut panosessioita.

        Sir eino on ehdottanut panosessioita pariinkin kertaan sinulle. On vain sen verran taitava mies että on saanut sinut luulemaan että ei ole ehdottanut.
        Anonyymeille voi vastata että jutellaan lisää niin ehkä lähdenkin.
        Lisäksi yllä mainitsemasi nimimerkit eivät ole naisvihaajia muuta kuin siinä tapauksessa että sinä olet miesvihaaja.


      • ...
        aaaawwwww kirjoitti:

        Sir eino on ehdottanut panosessioita pariinkin kertaan sinulle. On vain sen verran taitava mies että on saanut sinut luulemaan että ei ole ehdottanut.
        Anonyymeille voi vastata että jutellaan lisää niin ehkä lähdenkin.
        Lisäksi yllä mainitsemasi nimimerkit eivät ole naisvihaajia muuta kuin siinä tapauksessa että sinä olet miesvihaaja.

        Naiset kun aina yrittävät parantaa rentut renttuudesta, niin mikseivät he yritä vastaavaa luonteen muokkausta naisvihamielisiin miehiin?


      • sir_eino
        aaaawwwww kirjoitti:

        Sir eino on ehdottanut panosessioita pariinkin kertaan sinulle. On vain sen verran taitava mies että on saanut sinut luulemaan että ei ole ehdottanut.
        Anonyymeille voi vastata että jutellaan lisää niin ehkä lähdenkin.
        Lisäksi yllä mainitsemasi nimimerkit eivät ole naisvihaajia muuta kuin siinä tapauksessa että sinä olet miesvihaaja.

        Häh?

        Enhän ole. Miksi ehdottaisin panemista tavalla jota nainen ei tajua ehdotukseksi? Tottakai ehdotuksen pitäisi johtaa tapaamiseen ja mielellään seksiin eli olla sillä tavalla selkeä.


      • aaaawwww
        sir_eino kirjoitti:

        Häh?

        Enhän ole. Miksi ehdottaisin panemista tavalla jota nainen ei tajua ehdotukseksi? Tottakai ehdotuksen pitäisi johtaa tapaamiseen ja mielellään seksiin eli olla sillä tavalla selkeä.

        joo joo, kuin suoraan ohjekirjasta, ei saa ikinä myöntää!


      • sir_eino
        aaaawwww kirjoitti:

        joo joo, kuin suoraan ohjekirjasta, ei saa ikinä myöntää!

        Argumentoinnin huipentuma. Minun pitäisi myöntää asia X. Jos kiellän sen, olen silti myöntänyt sen koska näin se vaan menee.

        Hienoa. Eli ihan sama myönnänkö vai kiellänkö vonganneeni kun teidän vatipäiden päässä olen vongannut. No en ole. En vonkaisi tosissani naista jota en ole tavannut. Seksuaaliset halut heräävät vasta kun tapaa toisen.

        Ella ei vaikuta vastenmieliseltä, varmaan fiksu ja älykäs mimmi. Mutta kun... Mutta kun... Ei me olla tavattu. En lupaisi upottaa vehjettäni naiseen ilman sitä tapaamista.


      • aaaaawwwww
        sir_eino kirjoitti:

        Argumentoinnin huipentuma. Minun pitäisi myöntää asia X. Jos kiellän sen, olen silti myöntänyt sen koska näin se vaan menee.

        Hienoa. Eli ihan sama myönnänkö vai kiellänkö vonganneeni kun teidän vatipäiden päässä olen vongannut. No en ole. En vonkaisi tosissani naista jota en ole tavannut. Seksuaaliset halut heräävät vasta kun tapaa toisen.

        Ella ei vaikuta vastenmieliseltä, varmaan fiksu ja älykäs mimmi. Mutta kun... Mutta kun... Ei me olla tavattu. En lupaisi upottaa vehjettäni naiseen ilman sitä tapaamista.

        Ei se minun ongelmani ole jos sinä olet ESlle ehdotellut. En minä jaksa selityksiäsi lukea. Kyllä palstaa vähänkään enemmän seuranneet tietävät totuuden vaikka kuinka selittäisit.


      • Ella-fan
        hc-ATM kirjoitti:

        Essillähän se on varaa asettaa ehtoja.

        On sillä, Essi on laatunainen.


      • Gordon Gekko
        aaaaawwwww kirjoitti:

        Ei se minun ongelmani ole jos sinä olet ESlle ehdotellut. En minä jaksa selityksiäsi lukea. Kyllä palstaa vähänkään enemmän seuranneet tietävät totuuden vaikka kuinka selittäisit.

        Missäs kohtaa se on ehdotellut? Itse tulkitsen Eikan satunnaiset "haluan sut" ja "tulenko korkkaamaan" -heitot naisille flirttinä, ehkä aika hc:nä sellaisena joskus.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Missäs kohtaa se on ehdotellut? Itse tulkitsen Eikan satunnaiset "haluan sut" ja "tulenko korkkaamaan" -heitot naisille flirttinä, ehkä aika hc:nä sellaisena joskus.

        Eikka on kysynyt pari kertaa, menenkö hänen kanssaan naimisiin. Vastasin molemmilla kerroilla kyllä. Se siitä. Liittomme kestää kyllä vainolaisten vänkäämiset ja varjokuiskaajien viettelykset!


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Eikka on kysynyt pari kertaa, menenkö hänen kanssaan naimisiin. Vastasin molemmilla kerroilla kyllä. Se siitä. Liittomme kestää kyllä vainolaisten vänkäämiset ja varjokuiskaajien viettelykset!

        Aah.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Missäs kohtaa se on ehdotellut? Itse tulkitsen Eikan satunnaiset "haluan sut" ja "tulenko korkkaamaan" -heitot naisille flirttinä, ehkä aika hc:nä sellaisena joskus.

        Niin minäkin tulkitsen ne. En ole elänyt uskossa että kukaan ottaa niitä turhan vakavasti. Sellaista läppää.


    • ystävällisyys
      hassuttelu
      omanarvontunto
      spontaanisuus

      - ylimielisyys/"näsäviisaus"
      - huvikseen tyhmyys
      - wikipediaviisaus
      - aloitekyvyttömyys, laiskuus

      Tässäpä muutama äkkiseltään

    • deft

      Empatiakyky
      Nokkeluus (hetkessä)
      Hyväntahtoisuus

      - Kylmäkiskoisuus (lue: tunnevammaisuus)
      - Umpimielisyys
      - Liiallinen "rempseys"

      Eli siis aika pitkälti samat kuin omassa Treffit-profiilissakin olen maininnut. Yllätys :D

    • Mies1985

      Kopsaan tähän keskustelun jonka kävin viime yönä läheisen kaverityttöni kanssa, joka on 15.

      85 sanoo
      Jos ny jätetään Enriquet ja muut julkkikset pois niin osaatko sanoo mistä asioista tykkäät miehissä tai jotka on parempia kuin naisissa? En nyt tarkoita mitään ruumiinosia vaan luonteenpiirteitä ja semmosta, muuta kuin kroppaa.
      Tyttö sanoo
      no hmmmm.... en tiiä tarkotatko tätä mut esim kyllähän niillä on usein hyvä huumorintaju ja sit ku ne on semmosia isoja ja vahvoja nii tuntee itsensä turvalliseksi =D ja hmmmm
      mut rakastan sitä jos on kohtelias ja ystävällinen....enkä tarkota nyt nmitään hissukkaa joka ei koskaan tekisi kärpäsellekkään pahaa. tykkään myös jos seki päättää asioista ja on semmonen sponttaani ja innostuu jos vaikka sanoo et lähetään nyt luolaan tutkimaan vitunreikää nii se on heti mukana jutussa
      85 sanoo
      Heh. Okei. Joo. Aika normaaleja asioita kait.
      Kyllä nuo on kaikki ihan mainittavia asioita vaikka tietysti osa noista varmaan pätee myös kaikkiin kaverisuhteisiinkin että ei oo mikään perässävedättävä.
      Tyttö sanoo
      niiiiin, totta
      mut kohta åpakko mennä nukkuu hirvee väsy
      85 sanoo
      Entäs tuottaako sulle enemmän mielihyvää tosi komean miehen naama vai kauniin naisen?
      Tyttö - sanoo
      miehen
      85 sanoo
      Joo.
      Tyttö sanoo
      mutku oon vaa tajunnu sen. ei mua yhtään tunnu missään mikää XD jos katon jotai hirveetä limasta lihaskimppua joka on komee
      luonne on tärkein..ennen en ollu tota mieltä mut oon huomannu sen nyt
      85 sanoo
      Joo.
      Tyttö sanoo
      entässinulla
      vaikka tästähän me ollaan jo puhuttu
      85 sanoo
      Siis entäs minulla mikä tarkalleen? Sori.
      Tyttö sanoo
      ai mitä? XD
      85 sanoo
      "entässinulla"
      Mitä tarkoitit sillä?
      Tyttö sanoo
      et miten sdulla on onko luonne tärkeempi
      vaikka tiiän tavallaa että on
      85 sanoo
      Voisin sanoo silleen että jos joku nainen joka olis mun mielestä ruma niin...jos se olis aloitteellinen, voisin ehkä maata sen kanssa ja oleskella mutta mua vähän hävettäis kulkea sen kanssa. Muuten en voi silleen sanoa...jos joku ei näytä kiinnostavalta niin en minä siihen omasta aloitteesta tutustuis. Mutta kyllä joku vähän vaatimattomamman näköinen voi mennä edelle jos se olis jotenkin erityise
      n kiva verrattuna johonkin kauniimpaan...enkä tarkoita nyt kivalla sitä että siltä sais helpommin seksiä vaan oltais muutenkin jotenkin samankaltaisia.
      Tyttö - sanoo
      niiiiiiiin, totta ja kyllähän ulkonäköön ihastuu eka ja sitä aina ekana kattoo..
      85 sanoo
      Mutta aika teoreettista mulle koska mulla ei oo naisten luonteen suhteen paljo mitään odotuksia.
      Tyttö - sanoo
      ja joo ei muakaa kyllä kiinnostais yhtää jos ois vitun ruma
      85 sanoo
      Ne on melkein kaikki mulle samaa massaa.
      Eikä siihen mitään ihmeitä tarvita että on miellyttävä.
      Yrittää vaan olla ystävällinen ja huomioida toista vaikka olis miten toiselta planeetalta.
      Sen enempää ei pysty vaatii.
      Tyttö - sanoo
      niiiiiiiii mut nyt PAKKO mennö

      • !

        Oot niiiiiiiiiiin pipipää.

        Talletat jotain mesekeskusteluja tai pengot log-tiedostoja ja postaat yksityisiä keskusteluja kaikkien luettavaksi.

        Tollasten keskustelujen "julkaisu", vaatisis tämän kaverisi luvan, vaikka et hänen nikkiään/nimeään edes paljasta.


    • -------------

      reiluus, suoruus, miehekkyys
      (osaa) hoitaa asiansa ja halutessaan myös muiden
      kohtelias
      huumorintaju

      Miinukset:
      - pihi, kitsas, itara
      - kateellinen luonne, arvostelee muiden aikaansaannoksia
      - väkivaltainen ja yli-impulsiivinen
      - vastuuton, syyttelee muita

    • Äly hoi älä jätä!

      Voi herttilei. Ja tuollaisen lapsellisen koulutytön jutut siis Mies1985:ttä kiinnostaa? Tyttöhän on vielä ihan lapsenkengissä ja sen huomaa jutuistakin. Ei Mies 1985:lla taida olla ihan kaikki ruuvit paikoillaan. Toisaalta on hänellä itselläänkin aika lapsellisia juttuja ja taitaa vielä taantua lisää kun kaveeraa 15-vuotiaiden yläasteikäisten kanssa. Huh huh!

    • empaattinen
      leikkimielinen / kiusoitteleva
      kohtuullinen yleissivistys
      kokemusta myös vastoinkäymisistä elämässä

      - perusnegatiivinen
      - epäkohtelias / määräilevä / kyykyttäjä ketä tahansa kohtaan
      - lupauksiinsa ei voi luottaa / tekee ohareita
      - pröystäilee / liioittelee omaa tärkeyttään ja/ tai saavutuksiaan

    • Me

      1 empaattinen
      2 empaattinen
      3 empaattinen


      1- itsekäs
      2- narsisti
      3- itserakas

      .... jotain sinnepäin...

    • yhteisiä juttuja

      Naisnäkökulmasta arvioin miehiä tällä tavalla:

      helposti lähestyttävä
      ei tarvitse pingottaa hänen läheisyydessään
      tykkää puhua ja kuunnella
      sen verran yleissivistystä, että voi jutella aiheesta kuin aiheesta
      on kiinnostunut minustakin, mutta ei pihtaa omia tietojaan
      osaa viljellä huumoriakin olematta kuitenkaan jatkuvasti pelle tai tyhjännauraja
      osoittaa sydämensivistystä

      - puhuu vain itsestään, eikä kysele mitään minusta
      - ei tarjoa kahvia, vaan esim. menee jo etukäteen kahvilaan istumaan pöytään, vaikka on itse pyytänyt treffeille
      - vastailee hitaasti sähköposteihin/tekstareihin ja osoittaa muutenkin, ettei hänelllä ole aikaa leperrellä tai pitää yhteyttä
      - mumisee, ei katso silmiin, on omissa maailmoissaan
      - haisee hikiselle ja/tai hengitys haisee
      - osoittaa jo ensitreffeillä rasistisia ja hyvin mustavalkoisia mielipiteitä
      - ei osaa puhua mistään ja on "perässävedettävän" tuntuinen kaikessa
      - vastaukset on luokkaa ihan sama/en tiedä/en osaa sanoa
      - arvioi ja tutkailee koko ajan erittiän kriittisesti ikäänkuin että valehteleeko toi tai läpäiseeköhän toi nyt tarkan seulan
      - hermostuttavat maneerit esim. rapsuttelee jalkoväliään
      - ei tee, mitä lupaa (esim. oharit)
      - vapaa-aika tuntuu kuluvan vain baareissa, kavereiden kanssa, autoa rassaillessa tai jossakin sellaisessa, johon nainen ei kuulu ollenkaan (mihin se mies sitä naista tarvitsee? Kodin siivoojaksiksiko?)

    • violet.

      huumorintajuinen
      verbaalisesti lahjakas
      spontaani
      näyttää tunteensa
      itsevarma, ei mieti liikaa mitä muut ajattelee
      pitää lupauksensa

      - ilkeys, hyökkäävä käytös, muiden alentaminen
      - vihaa jotain ihmisryhmää tai eläimiä
      - äärimmäinen tyhmyys
      - ei huumorintajua
      - pinnallinen, arvosteleva, ei kehtaa tehdä asioita xyz

    • jackaroo

      No kyllähän se aina on se kokonaisuus josta sitä kiinnostuu, mutta voi kai tuota joitain yksittäisiäkin piirteitä tähän listata.

      Plussia
      Empaattisuus ja muiden huomioiminen
      Osaa pohtia asioita ja varsinkin perustella omia mielipiteitään niistä
      Iloisuus ja varsinkin hymyily
      Hyvä huumorintaju, myös musta sellainen
      Rauhallinen ja hillitty luonne, ainakin noin alussa
      Luotettavuus

      Miinuksia
      - Äärimmäiset mielipiteet
      - Liiallinen itsekeskeisyys
      - Myöhästely ja varsinkin täydellinen ajantajun puute
      - Kauhea pinnallisuus ja liiallinen muotien seuraaminen
      - Pitkävihaisuus ja vanhojen asioiden kaivelu
      - Yleinen epäluotettavuus
      - Muiden liiallinen arvosteleminen ja tuomitseminen

    • Tässä vaiheessa listaa en voi oikeastaan sanoa muuta, kuin että komppaan lähes kaikkia.. :)
      Joitain ehkä hiukan eri järjestyksessä.

      Lisään vielä omani; joustava mieli, - pyrkyrimäisyys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe