178pitkälle ja painoa 75kg
Vastaukset 4
- ankara69
Hei, jos etsit pikaluistelupukua niin minulta löytyy 50€/kpl. erivärisiä .
Ari Hiltunen
0400853223 - :X:
En etsi pikaluistelu pukua vaan ihan tyttöjen luistelupukua
- Skating 4ever
Ootko käyny netistä kattoo esim. Golden Skaten sivuilta voi helposti tilata postiin kilpailupukuja tai mitä sit tarviikaa hinnat on kilpapuvuissa yli 100€ mut eipä niitä halvemmalla oikee mistää saa. Sielt löytyy myös harkkapukuja vähä halvemmal. Mä tilaan tuolt kaikki mitä tarviin kovatsuojat, pehmeet suojat ja nauhat jouduin kerra tilaa ku vanhat alko jo menee rikki tosi helposti saa omaan lähipostiin ja sit postissa maksaa tilauksen:)
- Tyytyväinen äiti
Vie lapsesi pikaluisteluun! Tykkää varmasti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481