Miksi sinkkumies on epämiehekäs kulkiessaan punaiset housut jalassa, mutta miehekäs ajaessaan punaisella ferrarilla?
Punainen väri
15
570
Vastaukset
- alfa male
Mies on epämiehekäs, jos miettii, mikä on toisten mielestä epämiehekästä.
- mikähän ihme...
Et vastannut kysymykseen :)
- alfa male
mikähän ihme... kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen :)
No yritetään vastata. Punainen on sosiaalisesti hyväksytty ferrarin värinä, muttei housujen värinä. Urheiluauton (ainakin ferrarin) värinä se on vakiintunut liittymään miehekkyyteen.
- päivän naurut
Voi elämä mikä kysymys :-D
No punaisissa farkuissa ja punaisessa ferrarissa on pieni ero, harmi ettet sitä itse näe.. Punainen väri on väreistä aktiivisin. Se on huomiota herättävä, kiihottava ja ärsyttävä.
Punainen väri koetaan lämpimäksi; se lähestyy katsojaa.
Japanissa punainen väri kuvastaa vihaa, juutalaisuudessa verta ja syntiä. Suomessa punainen kuvastaa iloa ja voimakkuutta, mutta myös syntiä, verta ja rakkautta.
Jospa lämpimän ihon lähellä tai ainakin alavartalon peitteenä punainen väri viestittää syntisyyttä, mutta kylmän metallin värinä luo mielikuvan nopeudesta ja voimasta ?- hgjh565gf55rr8
Punainen on niin lämpimien tunteiden ja rakkauden väri kuin myös aggressiivisuuteen liitetty väri - aivan kuten veri merkitsee elämää, mutta myös kuolemaa.
Ei olla totuttu näkemään punaisia housuja miehellä. Ei kai siinä sen kummepaa. - purrrr?
Miksi mietit housujesi väriä etkä jo ota niitä pois ja hoitele minua, mies!
- Bella Bellissima II
Onpas paskaa väriteoriaa täällä värien ja tunteiden rinnakkaisuudesta.
Punainen on kirkas huomioväri ja kirkkaisiin huomioväreihin tavallisesti pukeutuu vain naiset ja homot ja liikenteenohjaajat.
Mun sieluni sen mulle sanoi, naisen vaistolla tietenkin, että liikenteenohjaajista mä himoavia unia nään.- gsre
Mutta on myös tutkittu että punaiseen paitaan pueutuvalla miehellä käy flaksi.
- iojvioejorijigoerjoi
Vaatteissa mielestäni punainen on rohkea ja naisellinen väri, auton väreistä en ajattele niiden olevan miehekkäitä tai naisellisia, Ferrarilla on perinteenä punainen väri autoissaan, kuvastaa niiden tulisieluista urheilullisuutta ja moottorin voimaa.
Autoissa pidän eniten metallihohtoväreistä, auringonpaiste saa ne kiiltämään ja hohtamaan kauniisti. Vaatteissa lähinnä vastaavaa on mielestäni kiiltävät satiinivaatteet, nekin hohtavat kuin metallivärit mutta ovat mielestäni naisellisia, ainut mitä miehenä kehtaisin pitää on vanhat kunnon kiiltävät Adidas urheilushortsit. Jahas olen siis epämiehekäs kun talvella pidän osittain punaista takkia. Punaiset housut kun vielä olisi niin olisin melko punainen...
- kommentti mieheltä
Minun mielestäni et ole epämiehekäs mutta naisten mielestä olet. Syytä naisia. Naiset määrittelevät mieheyttä vaikka miehet eivät saa määritellä naiseutta.
- Soinin pojat
Punainen kommarien väri.
- n 19
Siis mitä,punaiset siistit farkuthan ovat tosi kivat! Kirkkaan siniset myös. Niitä pitäessään täytyy kuitenkin osata pukeutua ja yhdistellä niihin sopiva paita ja kengät joten kaikille ne eivät sovi.
Ja naiset eivät niin hirveästi edes katso niitä autoja,ellei ole sitten joku motoristi-nainen. Minua ei ainakaa mikään miehen auto/autottomuus kiinnosta. Pukeutuminen merkkaa enemmän! - Maikl Nait
Oliko David Hasselhoff epämiehekäs pitäessään punaisia uimashortseja Baywatch -sarjassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32215641Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16210778Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369211Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307213Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2396811Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463