Opinnäytetyö kysely

Lakkia odotellessa

Tervehdys Suomi24:sen väki,

opiskelemme Martinlaakson Kauppiaitten Kauppaoppilaitoksessa kolmatta, eli viimeistä vuotta. Koulusta valmistuaksemme meidän on vielä tänä keväänä tehtävä opinnäytetyö. Opinnäytetyömme on luoda kysely, sekä laatia tutkimusraportti kyselyn vastauksista. Tutkimuksen tavoitteena on tutkia on salibandy -tuotemerkkien imagoa, imagon muodostumista, sekä salibandyn harrastajien ostokäyttäytymistä.


Kahdestaan emme kuitenkaan voi kyselyitä täyttää ja tarvitsemmekin apuanne vastauksien muodossa. Kyselyyn vastaaminen vie aikaa n. 10 minuuttia ja olisimme todella kiitollisia, mikäli vastaisitte kysymyksiin huolella ja rehellisesti. Kyselyn loppuun voit vielä lisätä yhteystietosi mikäli haluat osallistua tuotepakettien arvontaan. Kyselyn vastaukset tutkitaan täysin anonyymisti.

Kyselyyn voit vastata SSL-suojatulla sivustolla:

https://www.webropol.com/P.aspx?id=541657&cid=62414973

Kyselyyn voi vastata 11.4-30.4.2011 välisenä aikana.

2

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautetta

      Markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisena pari kommenttia. Kysymykset pääasiassa tosi hyviä ja ymmärsin täysin mitä haitte niillä takaa. Kysely, ehkä tuollaisenaan hiukan pitkä, mutta ainakin joiden silmissä tuotepalkinto mahdollisuus voi vaikuttaa vastausmotivaatioon. Liikaa vapaa teksti kenttiä, mutta onneksi niihin ei ollut pakko vastata. Muuten oikein hienoa duunia.

      Ja ainiin tämä on luultavasti ohjelman (eli webropol) kämmi, eli kun kyselyn loputtua painaa lähetä kysely, niin kysely ei vielä siitä lähety vaan avaa uuden sivun, joka pitää selata loppuun, jotta kyselyn saa eteenpäin. Toivottavasti ymmärsitte pointin :).

      Tsemppia opinnäytetyöhön, toivottavasti se onnistuu hyvin!

    • Lakki odotellessa

      Vielä muutama päivä aikaa vastata kyselyyn. Vastauksia tarvitaan vielä runsaasti, kiitämme etukäteen. Muista ilmoittaa yhteystietosi, mikäli haluat ilmoittautua tuotepakettien arvontaan.

      Kiitos palautteen, muistakaa lähettää kysely virallisesti eteenpäin avautuvan sivun alalaidasta.

      Vielä muistutuksena linkki kyselyyn:

      https://www.webropol.com/P.aspx?id=541657&cid=62414973

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe