Olen laittanut ehkä seitsemälle tai kahdeksalle naiselle viestiä deittipuolella tässä lähiviikkoina ja yhden kanssa etenin vähän pitemmälle jutuissa. Tämä nainen olikin minua vähän vanhempi ja suhtautui sinänsä ymmärtäväisesti vaikka hänkin oli vähän semmoinen "hihhii, huii, sinäkö ihan treffejä ehdottelet?"
Useimmat naiset eivät vastanneet, tosin kaikille en edes laittanut kuvaa.
Olen melko "rohkeasti" jo eka viestissä ehdottanut tapaamista kaupungilla jota en itse pidä minään ihmeellisenä asiana mutta onko se naisten mielestä ihan mieletön tempaus joka vähän pelottaa? Turhalta tuntuu kirjoittelu kun voi paljon mielenkiintoisemmin istua vaikka jossain kahvilassa ja jutella enkä asu Helsingissä tai muussa erityisen suuressa kaupungissa joten välimatkat ovat aika olemattomia.
Nettitreffien etiketti?
13
533
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Naisille pelkkä kahvilla käynti voi olla ylivoimainen pelottava tempaus.
- NaiNeN69
Itse suosin ehdottomasti näkemistä enemmän kuin kirjoittelua. Enkä ole pyytänyt etukäteen kuvaan, enkä suostu itsestäni sitä kenellekään laittamaan. Eikä syy ole siinä, että en olisi katseenkestävä vaan siinä, että en koe sen olevan tärkeä asia. Kuva ei kerro totuutta ja mitä jos toinen henkilö käyttää kuvaasi väärin?
- Mies1985
Muuten jos nainen sanoo etsivänsä "kevyttä hauskanpitoa" niin tarkoittaako se seksiseuraa? Naisethan eivät voi tietenkään myöntää sitä etteivät olisi lutkia mutta miten on asian laita?
Satuin puolivakavissani kirjoittamaan tällaisellekkin naiselle.- Kokemusta? On!
Kevyt hauskanpito on lähinnä yhdessä hengailua ja seksiä ilman huolesta huomisesta.
Naiset siis odottavat seksiä mukavaa viihtyisää seuraa ja sitten väittävät etteivät etsi "vain" seksiseuraa. :D
Aika moni netin naisista etsii "romanssia" eli miestä joka sytyttää tietyt tuntemukset ja josta ehkä muodostuu tuon jälkeen sitten parisuhde tai sitten ei.
Ihan vakavalla parisuhdemielellä siellä on etsimässä vain murto-osa naisista ja suurin osa vanhempia naisia tai yksinhuoltajia.
Kannattaa tämä huomioida jos kuvittelee että siellä joku nainen tekee "järkiperustein" "fiksuja" valintoja.
Ei tule tapahtumaan. - NaiNeN69
No itse en käyttäisi kyseistä sanavalintaa, koska siitä saa juurikin sen kuvan, että nainen etsii seksiseuraa. Luonnollisesti kaikki naiset eivät ajattele samalla tavalla, kuten ei miehetkään. Meitä on niin jokaiseen junaan ;)
- Kokemusta? On!
Nettideittailua kokeneena niin en suosittele ekassa viestissä tapaamista.
Käytännössä tuo tilanne tulee naiselle silloin tavallaan "syliiin" ja kun muutkin miehet ottaa yhteyttä niin sitten nainen miettii että mikäköhän hätähousu se tällainen on.
Samoin mitä nopeammin pyydät treffeille sitä voimakkaammin sinun tulee tehdä vaikutus sillä ekalla viestillä, profiililla ja kuvalla että nainen suostuu.
Sehän ei missään nimessä tarkoita sitä että täytyy ikuisuus odottaa treffeille menoa, mutta muutama viesti naisen kanssa kannattaa vaihtaa.
Koska se mikä sinulle näyttää turhuudelta voi naiselle näyttää esikarsinnalle ja sinut näyttämään epätoivoiselta jos heti ehdotat treffejä. Aivan kuin sinulla ei olisi mitään väliä itsellesi kenen kanssa menet treffeille ja se paistaa läpi varsinkin jos ehdotat ekassa viestissä tapaamista.
Ja joo-joo, voit pähkäillä asiaa miten haluat että mikä sinusta on järkevää ja mikä ei, mutta näin se vain menee.
Sanalla sanoen sinun täytyy olla aikamoinen sanaseppo/komistus/superpakkaus jos tuosta vain saat naisen treffeille ekan viestin perusteella.
Parempi kun luot muutamien viestien "sapluunan" jota käytät sitten kuhunkin naiseen ja näiden viestien jälkeen sitten jos nainen vaikuttaa kypsältä ehdotat sitä tapaamista.
Kuvat kannattaa vaihtaa koska se antaa luottamusta ja toisaalta naiset usein haluavat nähdä kuvan. Itsellä tökkäsi siihen useimmiten joten treffejä ei sen vuoksi kertnyt kuin parit sokkotreffejä parit (jotka ei kannata) ja lopetin touhun kesken.
Muuten ihan hyvin sain kontaktia naisiin, mutta kun ei ole fotogeeninen ja ne "looksit" kunnossa niin ei ole.
Nainen näkee netissä lukemattomia miesten kuvia ja odottaa että kuvasta herää heti "ne fiilikset" tai ainakin ettei tule "epäfiiliksiä".
Muutama poikkeus toki löytyy, samoin kuin jotkut vanhemmat naiset jotka eivät välitä kuvista. Nuoremmille se merkitsee 90% miehen valinnasta.- Mies1985
Olet varmaan oikeassa ja olen nyttemmin laittanut kuvan jokaiseen aloitusviestiin. Minusta vain tuntuu että tuollainen 'tyhjänpäiväinen' näppiksellä louskutus ei oikein auta mitään, varsinkin jos naista ei saa reaaliaikaiseen keskusteluun eli minun tapauksessani meseen. Viestittely on niin jäykkää. Eikä kukaan nainen ole sinne meseen tullut kun olen osoitteen antanut.
Livessä voi olla se lottovoiton mahdollisuus että nainen tuntee kemiaa ulkonäön perusteella. Tietysti ensin pitäisi tuntea jotain kemiaa kuvan perusteella. - Kokemusta? On!
Mies1985 kirjoitti:
Olet varmaan oikeassa ja olen nyttemmin laittanut kuvan jokaiseen aloitusviestiin. Minusta vain tuntuu että tuollainen 'tyhjänpäiväinen' näppiksellä louskutus ei oikein auta mitään, varsinkin jos naista ei saa reaaliaikaiseen keskusteluun eli minun tapauksessani meseen. Viestittely on niin jäykkää. Eikä kukaan nainen ole sinne meseen tullut kun olen osoitteen antanut.
Livessä voi olla se lottovoiton mahdollisuus että nainen tuntee kemiaa ulkonäön perusteella. Tietysti ensin pitäisi tuntea jotain kemiaa kuvan perusteella.Katsos kun naiselle se ei ole tyhjänpäiväistä näppäimistön louskutus jo sen vuoksi ettet ole ainut mies joka laittaa heille viestiä.
Naista pitää aina pehmitellä, hyvitellä ja vietellä muutamilla viesteillä ennen kuin he suostuvat edes meseen puhumattakaan tapaamisesta.
Jos olet hyvä mesejuttelussa niin muokkaa vain niitä keskusteluja sopiviksi sinne viesteihin.
Älä kirjoita mitään sähköpostiviestejä siellä viesteissä äläkä toisaalta mitään chattia vaan sellaista kevyttä juttua, kyselyä ja huumoria noiden väliltä.
"Livessä voi olla se lottovoiton mahdollisuus että nainen tuntee kemiaa ulkonäön perusteella. Tietysti ensin pitäisi tuntea jotain kemiaa kuvan perusteella. "
aika lottovoitto pitää olla. Naiset saavat paljon komeiden miesten kuvia ja niinkuin ehkä tiedät he arvioivat keskivertomiehen ulkonäön jo alakanttiin.
Omalla kohdalla tosiaan en yksinkertaisesti ole kuvissa mitenkään komea enkä toisaalta mahdottoman ruma vaan varsin aneemisen sellaisen tiskiveden näköinen.
Reaalielämässä olen paljon ilmeikkäämpi ja esimerkiksi katse, hymy jne. voi tehdä vaikutusta, mutta kamera ei anna mitään anteeksi eikä myöskään netin naiset. Heillä kun on vertailukohtia riittämiin.
Ei kannata masentua näistä minun jutuista vaan ottaa koko homma ihan huumorimielellä.
Eniten itteä harmitti nimenomaan se että vaikka naiset vaikuttivat kiinnostuneilta niin treffeille ei ollut oikeastaan koskaan asiaa kuvan perusteeella. Ja kuten sinäkin niin en nähnyt paljon mieltä siinä kirjoittelussa ja en jaksanut enää odottaa sitä lottovoittoa että nainen joka olisi ollut minun kanssa yhteensopiva olisi ollut kiinnostunut minusta kuvien vaihtojen jälkeen.
Tietysti vanhempia naisia, yksinhuoltajia ja ylipainoisia treffeille olisi ollut lähdössä vaikka mainitsin profiilissa jo etten heitä hae. - Kokemusta? On!
Mies1985 kirjoitti:
Livessä voi olla se lottovoiton mahdollisuus että nainen tuntee kemiaa ulkonäön perusteella. Tietysti ensin pitäisi tuntea jotain kemiaa kuvan perusteella.Tärkein juttu mitä yritän sanoa on että joudut todennäköisesti toimimaan ns. naisten säännöillä tässäkin asiassa koska naisia netissä on hurja kysyntä.
Joudut tekemään aloitteet ja kuten sanoin odottamaan hetki sitä tapaamista.
Jos annat miehekkään ja hyvän mielikuvan itsestäsi siinä tekstissäsi ja valokuva vahvistaa naisen näkemyksen sinusta niin pääset ehkä treffeille.
Älä ota missään nimessä liian vakavasti äläkä itseesi mitä netissä tapahtuu. Se on ihan oma härö sirkuksensa ja vian etsintä itsestä on useimmiten ajan hukkaa jos vain sinun perusasiat on kunnossa.
- VPMR
Mies1985, etkö voisi ruveta kirjoittelemaan treffiprofiilinimimerkilläsi? Monet meistä naisista tahtoisivat kovasti välttää kaltaiseesi olkinukkeen tutustumista viimeiseen asti, mutta pakon sanelemana olet varmasti oppinut pitämään todellisen luontosi tehokkaasti salassa uuden tuttavuuden alussa. Vaikutat jostain syystä varmalta hupsuista mielipiteistäsi, joten eikö olisi aika seistä niiden takana edes näennäisesti ja edes täällä keskustelupalstalla, jota valtaosa Treffipalvelun käyttäjistä tuskin katsoo?
- Bimbo Lola Lollotin
Miehen pitää olla Mies eikä Mikki Hiiri.
- Mies1985
Mitähän hupsuja mielipiteitä mahdat tarkoittaa?
Vaikka olisinkin väärässä, tosiasia on se että verbaalisella tasolla vain hyvin harva nainen pystyy vastaamaan väitteisiini. Toisaalta taas osa jutuistani on esitetty hypoteesinä tiedemiesmäisellä tavalla; eli en välttämättä pidä mitään esittämääni asiaa idiootinvarmana mutta esitän sen tutkittavaksi 'tiedeyhteisölle' eli tälle palstalle.
Vai haluaisitko sittenkin tutustua minuun ja toivot siksi että laittaisin treffinimeni niin pääsisit lähemmäs minua?
Eikä minun persoonallisuuttani voi rajata siihen mitä täällä kirjoittelen. Täällä kirjoitellessani puolustan aina naisten oikeuksia enkä esim.näe feminismiä minään suurena uhkana. Minulla on silti omat epäilykseni naisten ja miesten yhteensopivuudesta ja ajatuksia joita moni muu ihminen ei muuten osaisi tulla ajatelleeksi. Ajatukseni eivät myöskään aina ole pelkästään negatiivisia vaan ainoastaan epätavallisia; esitän monenlaisia pohdintoja ja kysymyksiä joilla ei välttämättä ole aina suurta merkitystä reaalielämässä mutta joita voi kuitenkin olla hauska funtsia jos tykkää sellaisesta.
Toki haavoittuvaisena ihmisenä oman elämäni ylä- ja alamäet jossakin määrin pääsevät vaikuttamaan siihen mitä milloinkin kirjoitan mutta yritän kuitenkin aina pitää tietyn tason enkä esim.sano naisista mitään pahaa vaikka kukaan ei minusta kiinnostuisikaan.
Jos sinusta esim.tuntuu siltä että naiset pitävät miehistä paljon niin silloin voisit esim.yrittää heittää minulle jotain viettelevää settiä todistaaksesi sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351