Hymyklinikan näkymättömät hammasraudat

suomi2.0.1.1

Moi!
Olen ajatellut hampaiden oikomista esteettisistä syistä. Googletin ja löysin tuon hymyklinikka nimisen hammaslääkärin. Minulle olisi melko tärkeää että hammasraudat olisivat mahdollisimman huomaamattomat ja innostuinkin kun huomasin että hymyklinikka käyttää läpinäkyviä ''iceclearbraces'' nimisiä oikomiskojeita. Kuvissa ne näyttävät todella hyviltä mutta miten todellisuudessa. Onko kenelläkään kokemuksia niistä tai hymyklinikasta yleensä? Lisäksi eri keskustelupalstoilla puhutaan keraamisista hammasraudoista, mitä pidetään lukeneeni mukaan melko isoina ja lähes yhtä näkyvinä kuin normaaleja metallisia, tarkoitaavatko nämä keraamiset samoja läpinäkyviä kojeita?

5

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hqiufuiewfbjsvj

Minulla on oiottu kys. paikassa ja aluksi oli ne "näkymättömät", mutta kyllähän nekin näkyy. Loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä, kun niihin tottuu.

Kun minulta poistettiin raudat toisesta leuasta, niin lopputulos oli kyllä uskomattoman hyvä. Kärsivällisyyttä homma kyllä vaatii.

Jos hampaat ovat oikein vinot, niinkuin minulla oli, siirtyvät ne alkusi tosi nopeasti oikeiaan suuntaan ja sitä luulee, että valmista on mutta onhan siinä vielä paljon säätöä jäjellä.

• suomi2.0.1.1

Menivätkö ne rikki tai irtosivatko ne sinuula koskaan?

• hqiufuiewfbjsvj

Aluksi kun hampaat oli vielä sikinsokin rauta irtosi kerran braketista, kun söin jotain kovaa.

Sen sanon, että vaikka homma on kallista on todella upeaa kun voi nyt hymyillä ajattelemata joka hetki, että näkyykö hampaat!

Onhan sitten vielä olemassa näitä hampaiden sisäpuolelle kiinnitettäviä rautoja, jotka eivät oikeasti näy, mutta niistä en tiedä sen enempää.

• suomi2.0.1.1

Kiitos!

• pepsodentsmile

Mulla on kans suoritettu oionta Hymyklinikalla, kesti yli 2 vuotta! Ja siis ei ne tosiaan mitkään näkymättömät ole mutta siihen tottuu...

Ja sama homma oli mulla että hampaat liikku tosi nopeesti, ja olin jo että eikö nää nyt oteta jo pois, mutta tuota edellä mainittua säätöä kesti tosiaan yli puoli vuotta! Mun piti saada raudat pois jo paljon aikasemmin, mutta sitten arvio koko ajan siirty ja siirty eli kärsivällisyyttä ja rahaa tavitaan! Kannattaa varautua siihen että joka kuukausi menee rahaa 100-200e vähän aina riippuen siitä mitä ne tekee.

Mutta siis lopputulos on uskomaton!!!! Että kyllä se lopputulos nyt kultaa rahanmenomuistot! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe