Kokemuksia Rasvanpolttajista?

Toiveena TimmiKroppa

Eli haluaisin tietää kokemuksia noista rasvanpolttajista.
Itse kun olen niitä miettinyt tehostamaan kuntoiluani.
Olen nuori nainen, treenaan 30-60min 5kertaa viikossa. Tosin olen vasta 2 kuukautta treenannut ja miettinyt miten saisin vielä tehostettua kiinteytymistäni, en ole ylipainoinen, 2 kuukaudessa hoikistuin M-koosta S-kokoaan, tosin paino ei ole juurikaan tippunut mutta senttejä kyllä lähtenyt.
Itse en noihin laihdutus pillereihin usko, mutta olen kuullut monien puhuvan noista rasvanpolttajista tehosteeksi treeniin jos haluaa kiinteyttää.
Kertokaa ihmeessä kokemuksia, että toimiiko ne edes? :)

35

22632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4

      Rasvapolttopillerit laihduttaa lompsaa ! Mitään tutkittua/tieteellistä tehoa ei ole em. pillereillä olemassa.

    • weeera33

      ThermoCut on ainakin tutkitusti tehokas rasvapolttaja. Otan siihen sit lisäksi välipalaksi runsaasti proteiinia sisältävät Protein Pudding vanukas

      • rahat kaivoon

        Noi Protein Pudding vanukkaat ovat hinta/laadultaan tosi huonoja. Ota mielummin laatuproteiinia...


    • -

      Itte vetelen sillon tällön Vihree tee kapseleita kuurina. Ne tehostaa aineenvaihduntaa ainakin sikana. Mutta en usko että mikään valmiste lisää rasvanpolttoa varsinaisesti niin että niitä kannattaisi ostaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Samalla voi kyllä juoda vihreää teetä.. halvempi vaihtoehto ja ihan sama vaikutus. Inkivääriä mukaan niin toimii. Hyvää ja edullinen shotti: inkivääri,mustapippuri, kurkuma, sitruuna ja hunaja aamulla. Ainesosat tulee keittää yhdessä ja säilyttää jäähdytettynä jääkaapissa. Kaysoin että osassa rasvanpolttajia on samoja ainesosia mitä kaapista voi jo löytyä muutenkin.


    • Tämä vahvisti juuri sen mitä epäilinkin, eli treenillä, kuntoilulla ja ruokavaliolla pääsee siihen mihin haluaakin ilman mitään noita "auttajia"! :) Mietinkin pitkään ettei voi olla mahdollista, että jollain tommosella pääsee nopeasti tuloksiin, vaan pitkällä treenillä! :)
      Kiitokset vastaajille!

    • VuoP

      CLA-Kapselit ovat auttaneet minua kyllä suuresti! Suosittelen!

    • rasvanpolttajat!

      http://www.rasvanpoltto.net/rasvanpolttajat/
      Tuolla on esitelty rasvanpolttajia, jotka toimivat. Tosin ei kannata odottaa kovin radikaaleja vaikutuksia. Lähinnä nuo toimivat hienosäätönä ruokavalion ja liikunnan lisäksi.

    • Hyötyä vai ei

      Kokeilin noita "rasvasoeppaajia" ja tuloksena oli jatkuva ruikkuilu joka pillerin jälkeen eikä mitään näkyvää vaikutusta. CLA:ta jos käyttää pitää treenata rodella paljon, muuten siitä on päinvastainen vaikutus. Itse kokeilin jonkin aikaa ja jonkin verran tehoa niissä oli,mjonka huomasi lähinnä lihasmassan hienoisesta kasvusta. Mutta treenasin todella paljon, 5 krt vko, aerobista ja bodypumppia yht n. 2,5 h salilla kerralla.

    • roitto

      Rasva palaa clempuilla tai salbuventeilä .. eikä millään cla hömpällä.

      • 1500

        Älkää hyvät ihmiset tilatko fenix pillereitä .ette pääse eroon paketeista. Lähettävät monta kerralla ja eivät vastaa puhelimeen


      • Anonyymi
        1500 kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset tilatko fenix pillereitä .ette pääse eroon paketeista. Lähettävät monta kerralla ja eivät vastaa puhelimeen

        Olen huomannut saman. Vaikka peruin tuotteen kerta jäi väliin taas tulee. Voi vittu eikö pääse eroon. Puhelin numerosta ei mitään tietoa.


      • Anonyymi
        1500 kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset tilatko fenix pillereitä .ette pääse eroon paketeista. Lähettävät monta kerralla ja eivät vastaa puhelimeen

        Just niin. Yritin itsekkin lopettaa kun hairahduin tilaamaan. Asiakaspalvelusta minulle vastattiin " ole hyvä ja maksa lasku. "


    • 98632

      Jos haluaa CLA kokeila ym niin suosittelen ostamaan iherbiltä eikä suomen kaupoista. Itse olen jossain vaiheen ajatellut kokeilla tuota universalin animal CUTS tuotetta.

      http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

      • hemhem

        todellakaan älkää hyvät ihmiset ostako fenix pillereitä.humpuukia.paketit laskut tulee. ei vastata puhelimeen. tuntuu ettei sähköpostit mene perille.


    • Tämä on jo muutamaan kertaan tullut todettua, mutta kertaus on opintojen äiti:

      Suomen markkinoilla EI OLE AINUTTAKAAN TOIMIVAA RASVANPOLTTAJAA!

      Joka muuta väittää, ei tiedä aiheesta hittojakaan...tai itse myy kyseisiä plasebo tuotteita.

      Esim CLA (konjugoitu linolihappo) jota markkinoidaan rasvanpolttajana, EI POLTA rasvaa. Sen sijaan se kyllä auttaa ehkäisemään lihasperäisiä tulehduksia kovassa harjoittelussa.

    • 876

      oikea ruokavalio polttaa rasvaa, ei mikään pilleri

      ei saa hasata rahojansa humpuukiin

    • kokeiltu

      Rasvanpolttajathan on lähes pelkkää kofeiinia joka kiihdyttää aineenvaihduntaa. Kuppi mustaa kahvia ennen treeniä ajaa saman asian ja on halvempaakin.

    • mmkjhf

      tilaa ripped hardcore, toimii mulla ;)

    • Anonyymi

      Tääl ei kukaa ookkaa kokeillu Fenixii hetkee, no ite kokeilin ja tykkäsin kyl. Plaseboo tai ei nii helpompi olla mässäilemät

    • Anonyymi

      Humpuukkia koko Fenix-rasvanpolttaja. On sen verran kokemusta. Tuli syötyä 3 purkillista: EI mitään vaikutusta!

    • Anonyymi

      Näin lyhyesti ja ytimekkäästi suljettakoon keskustelu faktalla:
      EI OLE OLEMASSA LISÄRAVINNETTA JOKA POLTTAA RASVAA!
      myöskään aineenvaihduntaa ei voi kiihdyttää sillä tällöin tarvitsisi maksan ja munuaisten toimintaa kiihdyttää, joka olisi hengenvaarallista.
      On olemassa vain Diureetteja ja laksatiiveja jotka saavat henkilön luulemaan että "nyt toimii vatsa kun saa kokoajan ravata vessassa".

      • Anonyymi

        Väärin.
        Aineenvaihduntaa pystyy kiihdyttämään syömällä.
        Kun syö selvästi yli kulutuksen aineenvaihdunta kiihtyy.
        Ja toisin päin.


      • Anonyymi

        Keskustelussa puhutaan lisäravinteista, ei ruoasta.


    • Anonyymi

      Herra on hyvä ja koittaa amfetiinia ja jatkaa sitten faktojen jakamista lisäten tähän että (amfetamiini ei ole huume vaan lääke aine jota on esim adhd lääkkeissä )
      Elimistön nopeampitoiminta tottakai polttaa rasvaa !

    • Anonyymi

      Elimistön nopeampi toiminta EI polta rasvaa. Jos ollaan vajaa kaloreilla ja vedetään esim pelkkää hiilaria niin keho ottaa tarvitsemansa proteiinit lihaksista. Ihan sama onko silloin kokkelia koneessa vai herskaa vai mitä.

    • Anonyymi

      Kyllä, sama siinä. Olen joulukuussa palauttanut paketin.
      Silti, maksumuistutus tulee! Asiakaspalveluun ei saa yhdenottoa, sähköpostilla ei mene eteenpäin,! Kysessä 100e.lasku-mitä teen? Paitsi, en ollut tilannut edes, vain se tuli heti ensimmäisen starttipaketin jälkeen ja vielä kolmea rasia sisältävä paketti!!!

      • Anonyymi

        itsekin lihoin kuurin aikana5kg . unohdin peruuttaa ajoissa seuraavat lähetykset. palautin seur paketin ja peruin . sain lähetyksen takaisin . ja perästä tuli 100e lasku. ja ilmoitus. että paketti on pakko lunastaa?


    • Anonyymi

      2 kuukautta olen syöny eikä paino ole tippunut joten huuhaata koko soppa.

    • Anonyymi

      Ei niistä hyödy kuin myyjän kukkaro.

    • Anonyymi

      Hei, kokeilin Feenix rasvanpolttaja. Se ei minulla toiminut lainkaan. Myöskin firma ei ole suomalainen.
      En suosittele tuotetta. On todella vaikea saada tilausta loppumaan

    • Anonyymi

      Paras keino hoitaa mielenterveyttä. Pakko ja itse kritiikki pahinta ja some roskiin. Perus monipuolinen ruoka ja oikea lepo rytmitys . Kuten aina hyvä ja nautinnollinen sekä monipuolinen rakastelu parasta. Mieli lepää ja kroppa rentoutuu . Teennäinen pakko ohjelma pahin .

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10360
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4624
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      93
      3129
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2885
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2724
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2708
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      159
      1933
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1453
    Aihe