Eli laitetaanko eye-primer tms tuote vasta siihen pohjustuksen (meikkivoide ja puuteri) päälle, ennenkuin alkaa luomivärejä ja rajauksia tekemään?
Haluaisin myös hehkuttaa täällä yhtä tuotetta joka sopii luomelle, ja laitetaan ennen luomiväriä. Elikkäs NYX Jumbo Pencil, sävyä Milk (valkoinen).
Pitää silmämeikin paremmin luomella ja saa värit näyttämään paremmilta.
Muilla samoja kokemuksia? :)
Silmämeikin pohjustus
4
1482
Vastaukset
- meikkivoide pois
Silmämeikin teko:
ensin pohjustustuote, sen päälle puuteri, sitten luomivärit. Meikkivoidetta ei luomille laiteta.
Silloin kun noita primer-tuotteita oli vähemmän tarjolla laitoin itse jotakin nestemäistä peitevoidetta, joka auttoi ongelmaan. Kuulemma nestemäinen luomivärikin auttaa kiinnittämään silmämeikin, kun sen päälle laittaa puuterimaista luomiväriä.- Dimpsu
Meikkivoidetta laitan aina luomille, sillä minulla on erittäin tummat luomet joissa näkyy verisuonet. Eli siis luomivärit eivät peitä tarpeeksi. Ja kaiken lisäksi en aina käytä luomiväriä, eli luomi näyttäisi vain rumalta, verrattuna muuhun naamaan jos siihen laittaisi vain primer-tuotetta ja puuteria.
- jaa.
Dimpsu kirjoitti:
Meikkivoidetta laitan aina luomille, sillä minulla on erittäin tummat luomet joissa näkyy verisuonet. Eli siis luomivärit eivät peitä tarpeeksi. Ja kaiken lisäksi en aina käytä luomiväriä, eli luomi näyttäisi vain rumalta, verrattuna muuhun naamaan jos siihen laittaisi vain primer-tuotetta ja puuteria.
Minullakin on rumat luomet - läpikuultavat joista suonet näkyvät läpi - mutta saan ne helposti peittoon pigmenttisellä luomivärillä. Meikkivoide aiheuttaisi kasautumisen luomivakoon. Mutta jos sinulla toimii niin hyvä vain :)
- meikkivoide pois
Silmäluomeni ovat niin rasvaiset (kaiken puhdistamisen jälkeenkin) että meikkivoide siellä välissä aiheuttaisi vain lisää luomivärin kasaantumista. Niinä päivinä kun en halua näyttää meikatulta laitan kuitenkin pohjustuksen, puuterin (ihon väriin sopivaa tietysti, ei mitään michaeljacksonvalkaisua) ja nudeluomaria, tasoittaa omienkin silmäluomien kirjavuuden ja peittää verisuonia.
Silmänaluseni ovat aina olleet kovin tummat ja niiden peittäminen kuuluu päivittäisiin rutiineihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223