Sinkku tohkeissaan

ES

Tuli vaan tuosta Mies1985:n aloituksesta mieleen että joo ja että minäkinpä laitan aloituksen. Pankaa poistoon vaan vaikka koko palsta.

Nimittäin tapahtui niin, että matkustin eilen junassa. Koko päivä meni lemmikkiosastossa. Siellä on usein kummallista väkeä: kissoja, koiria ja ihmisiä ja satunnaisesti muitakin eläimiä.

Matkaseuraksemme sattui kaksi pientä mustaa koiraa. Arvatkaas mitkä niiden nimet olivat - Peto ja Raato. Kuulin keskustelua, mistäpä muusta aiheesta kuin koirannimistä. Rontti taitaakin olla aika yleinen koirannimi, ja jossain päin Suomea kirppujaan rapsuttelee koira nimeltä Kafka.

Oletko sinä ollut tänään tai viime päivinä pöyristynyt jostain? Onko ylipäätään jotain josta olet ihan tohkeissasi?

64

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo Taalasmaa

      Mitkä sun kissojen nimet on? Prinsessa ja Kiilusilmä? Oliko söpöjä poikia junassa?

      • ap

        Ei ollut poikia eikä miehiä lemmikkiosastossa, paitsi yks VR:n henkilökuntavaatteinen mies matkusti jonkin matkaa siellä nuokkuen ja torkkuen. Niin, kissani ovat Prinsessa ja Kiilusilmä.


    • dfheryb

      Jätin poliisille nettivinkin epäilyttävästä aineistosta.

      • ap

        Teit päivän hyvän työn.


    • sir_eino

      Olin tosi tohkeissaan kun ostin pääsiäisolutta kaupasta. Kohta olen tohkeissaan kun emäntä saapuu. Sitten olen tohkeissani porkkanapihveistä.

      • ap

        Emäntä... porkkanapihvejä... Taidat olla pääsiäispupu.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Emäntä... porkkanapihvejä... Taidat olla pääsiäispupu.

        Porkkanapihvit on hyviä ja kykyni keksiä hellittelynimiä ei kuulu palstalle. Heh. En mä sitä oikeasti emännäksi sano.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Porkkanapihvit on hyviä ja kykyni keksiä hellittelynimiä ei kuulu palstalle. Heh. En mä sitä oikeasti emännäksi sano.

        Mä napauttaisin nokkaan jos joku sanois mua emännäksi.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Mä napauttaisin nokkaan jos joku sanois mua emännäksi.

        Ella älä uhkaa väkivallalla. Olet niin lutunen muuten.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Ella älä uhkaa väkivallalla. Olet niin lutunen muuten.

        Tarkemmin ajateltuna sulle sopisi joku emäntä. Sellainen iso ja tosi topakka. Se söis salaa komerossa raakoja pihvejä muristen, vaikka sun edessä vain porkkanapihvejä yms.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna sulle sopisi joku emäntä. Sellainen iso ja tosi topakka. Se söis salaa komerossa raakoja pihvejä muristen, vaikka sun edessä vain porkkanapihvejä yms.

        Eikä sopisi. Pelkäisin sitä.


      • ap
        sir_eino kirjoitti:

        Eikä sopisi. Pelkäisin sitä.

        Pupupöksy.


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Pupupöksy.

        Niin olenkin, lyhyt pääsiäispupu.


      • olisiko parempi jos
        ap kirjoitti:

        Mä napauttaisin nokkaan jos joku sanois mua emännäksi.

        Entä jos emakoksi?


    • 5+18

      Toivottavasti et ainakaan isännäksi....

      • sir_eino

        En. Taitaisi tulla turpiin.

        Tulisi nyt vaan äkkiä, mulla on sille hommia.

        Siis ei mitään sellaista, tarvitsen apua ruoanlaitossa.


    • jackaroo

      Kyllähän tuota aina välillä tulee oltua hieman tohkeissaan jostakin. Viime aikoina pari asiaa on saanut minun maailmani järkkymään.

      Ensimmäinen asia on roskaaminen ja varsinkin jätteet pihoilla/kaduilla/jätehuoneen lattialla. Pistää kyllä miettimään että miten ihmeessä ne jotkin ihmiset voivat olla noin välinpitämättömiä. Kuka oikein nakkaa täyden roskapussin lasten hiekkalaatikkoon tai jättää rikkinäisen sohvan keskelle katua? Puhumattakaan siitä että mitä järkeä on kaataa täysi jäteastia keskelle jätehuoneen lattiaa niin ettei siellä pääse edes kunnolla kulkemaan astumatta roskien päälle?

      Toinen asia joka on saanut minun pikku maailmani järkkymään on nuo kaiken maailman hullut joita Helsinki tuntuu olevan pullollaan. Miksi ihmeessä joku alkaa haastamaan riitaa keskellä päivää täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Minulle on tässä viikon aikana käynyt kaksi kertaa noin, toisella kertaa tilanne kävi ihan pelottavaksikin, vaikka en edes provosoinut tilannetta mitenkään.

      • ap

        Itä-Helsingissä monet lähiöt eivät ole niitä stadin mukavimpia ja rauhallisimpia. On muunkinlaisia asuinalueita. Seuraavaksi sitten Kruununhakaan, Eiraan tms... Muista lotota.

        Ikäviä ne sinun kohtaamasi riidanhaastajatilanteet. Ei kannata katsoa ihan kaikkiin ihmisiin päin. Tylyä mutta totta.


    • Muunneltu totuus

      ES siis huijasi eilen kun sanoi "menevänsä pääsiäisenä" vaikka olikin jo mennyt. Ai ai ai...

      • Escobar Cagliostro

        Se oli toissa päivänä. ........................>


    • also_sprach_jungfrau

      Viimeksi olen ollut tohkeissani uudesta (?) Aino-jäätelöstä. Tai en tiedä, onko se uutta, mutta minulle se on - siinä on vaniljajäätelöä, vadelmakastiketta ja macadamia-pähkinöitä. Olin suorastaan haltioissani. Kannattaa kokeilla!

    • Jaa a eipä taida olla sellaista asiaa mistä niin kuin erikseen voisi mainita, kaikki on tuttua samaa eikä muutosta ole näkyvissä toistaiseksi.

    • Tyttönen_82

      "Toinen asia joka on saanut minun pikku maailmani järkkymään on nuo kaiken maailman hullut joita Helsinki tuntuu olevan pullollaan. Miksi ihmeessä joku alkaa haastamaan riitaa keskellä päivää täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Minulle on tässä viikon aikana käynyt kaksi kertaa noin, toisella kertaa tilanne kävi ihan pelottavaksikin, vaikka en edes provosoinut tilannetta mitenkään."

      Saatat olla vielä niin kiltin näköinen kun olet vasta muuttanut tänne, tai susta huomaa muuten (ilmeistä, eleistä, katseista) että et ole "paikallisia". :o) Silloin kun muutin Helsinkiin sain kaikki oudot alkuun kimppuuni: mustalaiset, juopot, ulkomaalaiset, kiihkouskovaiset...aina oli joku jotakin vailla. Kun muutin hymyilin alkuun kaikille ja olin ystävällisen näköinen. Nopeasti huomasin ettei se kannata. Opettelin stadilaisille tutun tylyn ilmeen julkista liikennettä ja katua varten. Tyly ja tympeä ilme vaan naamalle ja katse eteenpäin/eri suuntaan kuin missä ne oudot on niin saa olla rauhassa. Kokeile! :o) Jos joku saa kohtauksen metrossa, niin olet vaan sen näköinen kun et olisi mitään kuullut tai nähnyt.

      • jackaroo

        Niin, ehkä minä olen helppo "uhri" noille kaikille hulluille sun muille kun katson yleensä ihmisiä suoraan silmiin ja jos joku minulle jotain sanoo niin yleensä siihen myös vastaankin. Ainakin omasta mielestäni minä olen liian "kiltin" näköinen, mutta en oikein tiedä mitä tuolla asialle oikein voisi tehdä.

        Hankalaksi tämän tekee myös se etten oikein osaa tuota "stadin slangia" ja joka kerralla kun joku on alkanut riitaa haastamaan niin he ovat myös puhuneet hyvin paksua slangia, enkä minä ole sitä aina ihan täysin ymmärtänyt.

        Ehkä minun pitäisi kehittää joku renttu/pahis -lookki, olen myös harkinnut parran kasvattamista jotta minusta tulisi särmikkäämmän/miehisemmän näköinen, mutta ei tuo parta oikein minulle sovi, kuten ei myöskään mikään puukolla lävistetty piikkejä täynnä oleva nahkatakki.


      • Reipas Poikamies
        jackaroo kirjoitti:

        Niin, ehkä minä olen helppo "uhri" noille kaikille hulluille sun muille kun katson yleensä ihmisiä suoraan silmiin ja jos joku minulle jotain sanoo niin yleensä siihen myös vastaankin. Ainakin omasta mielestäni minä olen liian "kiltin" näköinen, mutta en oikein tiedä mitä tuolla asialle oikein voisi tehdä.

        Hankalaksi tämän tekee myös se etten oikein osaa tuota "stadin slangia" ja joka kerralla kun joku on alkanut riitaa haastamaan niin he ovat myös puhuneet hyvin paksua slangia, enkä minä ole sitä aina ihan täysin ymmärtänyt.

        Ehkä minun pitäisi kehittää joku renttu/pahis -lookki, olen myös harkinnut parran kasvattamista jotta minusta tulisi särmikkäämmän/miehisemmän näköinen, mutta ei tuo parta oikein minulle sovi, kuten ei myöskään mikään puukolla lävistetty piikkejä täynnä oleva nahkatakki.

        Musta nahka a la Mad MAx toimii paremmin kuin hyvin.


      • Tyttönen_82
        jackaroo kirjoitti:

        Niin, ehkä minä olen helppo "uhri" noille kaikille hulluille sun muille kun katson yleensä ihmisiä suoraan silmiin ja jos joku minulle jotain sanoo niin yleensä siihen myös vastaankin. Ainakin omasta mielestäni minä olen liian "kiltin" näköinen, mutta en oikein tiedä mitä tuolla asialle oikein voisi tehdä.

        Hankalaksi tämän tekee myös se etten oikein osaa tuota "stadin slangia" ja joka kerralla kun joku on alkanut riitaa haastamaan niin he ovat myös puhuneet hyvin paksua slangia, enkä minä ole sitä aina ihan täysin ymmärtänyt.

        Ehkä minun pitäisi kehittää joku renttu/pahis -lookki, olen myös harkinnut parran kasvattamista jotta minusta tulisi särmikkäämmän/miehisemmän näköinen, mutta ei tuo parta oikein minulle sovi, kuten ei myöskään mikään puukolla lävistetty piikkejä täynnä oleva nahkatakki.

        No, silmiin ei kyllä kannata katsoa. Se on hulluille lähes kehotus ottaa kontaktia kun saattavat tulkita sen ties miksi kyttäämiseksi. Ja kannattaa vaihtaa vaan paikkaa jos joku outo alkaa mesoa vieressä. Esittää vaikka että on jäämässä pois ja kävelee vaan pokkana vaunun toiseen päähän.

        Helsingissä on muuten ollut aika yllättävää, että ihan tavallisten, jopa siistien ja asiallisten ihmisten voi nähdä tai tekevän mitä vaan. Joku asiallisen näköinen nainen ottaakin jo aamulla laukusta kossu-pullon ja siitä naukkua tai joku saa hepulin metrossa kun siellä olevat ulkomaalaiset ärsyttävät.

        Tuo kiltti ulkomuoto on kyllä valtava rasite joskus, nimimerkillä kokemusta on. Olen kuulemma helposti lähestyttävän näköinen ja oloinen, ja usein joku lähestyykin kun tarvitsee rahaa, puhelinta lainaksi tai haluaa selittää omia juttujaan jollekin, poliittisia mielipiteitään tms. Toisaalta se on mukavaa, että ihmiset uskaltavat lähestyä ja jutella vaikkapa bussipysäkillä, mutta kaikki huomio ei ole aina niin ihqua!


      • jackaroo
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        No, silmiin ei kyllä kannata katsoa. Se on hulluille lähes kehotus ottaa kontaktia kun saattavat tulkita sen ties miksi kyttäämiseksi. Ja kannattaa vaihtaa vaan paikkaa jos joku outo alkaa mesoa vieressä. Esittää vaikka että on jäämässä pois ja kävelee vaan pokkana vaunun toiseen päähän.

        Helsingissä on muuten ollut aika yllättävää, että ihan tavallisten, jopa siistien ja asiallisten ihmisten voi nähdä tai tekevän mitä vaan. Joku asiallisen näköinen nainen ottaakin jo aamulla laukusta kossu-pullon ja siitä naukkua tai joku saa hepulin metrossa kun siellä olevat ulkomaalaiset ärsyttävät.

        Tuo kiltti ulkomuoto on kyllä valtava rasite joskus, nimimerkillä kokemusta on. Olen kuulemma helposti lähestyttävän näköinen ja oloinen, ja usein joku lähestyykin kun tarvitsee rahaa, puhelinta lainaksi tai haluaa selittää omia juttujaan jollekin, poliittisia mielipiteitään tms. Toisaalta se on mukavaa, että ihmiset uskaltavat lähestyä ja jutella vaikkapa bussipysäkillä, mutta kaikki huomio ei ole aina niin ihqua!

        Joo, kyllä minuakin melko usein metrossa ja varsinkin asemilla sekä kadulla lähestytään ja ihan kivahan sitä on aina välillä jutellakin noiden narkkareiden ja pultsareiden kanssa, mutta nuo vihamieliset lähestymiset minua tässä enemmänkin harmittavat.

        Viimeksikin metroaseman hississä minuun käytiin ihan käsiksi ja alettiin huutamaan vaikken mitään sanonut tai tehnyt. Vähän vaikeaa tuollaisia tilanteita on välttää vaikka haluaisikin.


      • Lola Lollotin
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        No, silmiin ei kyllä kannata katsoa. Se on hulluille lähes kehotus ottaa kontaktia kun saattavat tulkita sen ties miksi kyttäämiseksi. Ja kannattaa vaihtaa vaan paikkaa jos joku outo alkaa mesoa vieressä. Esittää vaikka että on jäämässä pois ja kävelee vaan pokkana vaunun toiseen päähän.

        Helsingissä on muuten ollut aika yllättävää, että ihan tavallisten, jopa siistien ja asiallisten ihmisten voi nähdä tai tekevän mitä vaan. Joku asiallisen näköinen nainen ottaakin jo aamulla laukusta kossu-pullon ja siitä naukkua tai joku saa hepulin metrossa kun siellä olevat ulkomaalaiset ärsyttävät.

        Tuo kiltti ulkomuoto on kyllä valtava rasite joskus, nimimerkillä kokemusta on. Olen kuulemma helposti lähestyttävän näköinen ja oloinen, ja usein joku lähestyykin kun tarvitsee rahaa, puhelinta lainaksi tai haluaa selittää omia juttujaan jollekin, poliittisia mielipiteitään tms. Toisaalta se on mukavaa, että ihmiset uskaltavat lähestyä ja jutella vaikkapa bussipysäkillä, mutta kaikki huomio ei ole aina niin ihqua!

        "No, silmiin ei kyllä kannata katsoa. Se on hulluille lähes kehotus ottaa kontaktia kun saattavat tulkita sen ties miksi kyttäämiseksi."

        Hyvä neuvo myös miesten kanssa yleensä. Katsekontakti tulkitaan aloitteeksi. Parempi vaan olla kuin ei olisi miehiä olemassakaan.


      • Tyttönen_82
        jackaroo kirjoitti:

        Joo, kyllä minuakin melko usein metrossa ja varsinkin asemilla sekä kadulla lähestytään ja ihan kivahan sitä on aina välillä jutellakin noiden narkkareiden ja pultsareiden kanssa, mutta nuo vihamieliset lähestymiset minua tässä enemmänkin harmittavat.

        Viimeksikin metroaseman hississä minuun käytiin ihan käsiksi ja alettiin huutamaan vaikken mitään sanonut tai tehnyt. Vähän vaikeaa tuollaisia tilanteita on välttää vaikka haluaisikin.

        Kuulostaa karsealta! Jos yhtään lohduttaa, niin Itä-Helsingissä on muutkin miehet kokeneet väkivaltaa vaikka eivät olisi mitenkään poikkeavan näköisiä. Erästä tuttua potkaistiin Kontulan metroasemalla selkään, vaikka oli ihan rauhassa kävelemässä metrolle. ja on muuten paljasjalkainen stadilainen.

        Suosittelen kyllä että alat opettelemaan sitä tympeää ja välinpitämätöntä ilmettä (niin ikävää kuin se onkin) ja voithan sä stailata itsesi katu-uskottavammaksi jos se vaikka auttaisi, ja sitähän suunnittelit muutenkin. Ihmisiä kannattaa myös katsella "salassa" eikä suoraan...


      • Pertti Perusinsinöör
        Tyttönen_82 kirjoitti:

        Kuulostaa karsealta! Jos yhtään lohduttaa, niin Itä-Helsingissä on muutkin miehet kokeneet väkivaltaa vaikka eivät olisi mitenkään poikkeavan näköisiä. Erästä tuttua potkaistiin Kontulan metroasemalla selkään, vaikka oli ihan rauhassa kävelemässä metrolle. ja on muuten paljasjalkainen stadilainen.

        Suosittelen kyllä että alat opettelemaan sitä tympeää ja välinpitämätöntä ilmettä (niin ikävää kuin se onkin) ja voithan sä stailata itsesi katu-uskottavammaksi jos se vaikka auttaisi, ja sitähän suunnittelit muutenkin. Ihmisiä kannattaa myös katsella "salassa" eikä suoraan...

        Huh huh mitä neuvoja. Tähänkö ollaan menossa kohta koko Suomessa. Pitää "opetella tympeä ilme ja katsella ihmisiä vain salassa". Jeesus, auta meitä.


      • Tyttönen_82
        Pertti Perusinsinöör kirjoitti:

        Huh huh mitä neuvoja. Tähänkö ollaan menossa kohta koko Suomessa. Pitää "opetella tympeä ilme ja katsella ihmisiä vain salassa". Jeesus, auta meitä.

        Sellaista se on täällä Helsingissä, valitettavasti. :o( Ja eihän tuo "normaalien" ihmisten keskuudessa päde vaan niiden outojen. Se outous kun ei näy aina edes päällepäin. Ikävän usein ratikassa/metrossa näkee jonkun puhisemassa itsekseen ja etsien kohdetta, johon voi vihansa purkaa. Jos tällaista alkaa tuijottaa niin...tai jos erehdyt tuijottamaan jotain normaalin näköistä mutta outoa voit saada kamalan viharyöpyn niskaasi. Naismatkustaja voi ehkä luottaa muiden matkustajien solidaarisuuteen ja apuun, mutta miesmatkustajaa ei välttämättä kukaan auta ja puolusta.

        Onneksi pienemmällä paikkakunnalla "kotipuolessa" voi olla edelleen normaalisti. :o)


    • Tyttönen_82

      Ella: toivon salassa että juna olisi niin täynnä että tilaa olisi vain eläinvaunussa. :o) Muutaman kerran näin on ollut mm. jouluna, ja on ollut hauskaa seurata lemmikkien (ja omistajien) puuhia matkan aikana, kerrankin matka menee nopeasti ja tapahtuu jotain.

      Kerran vieressäni (4 hengen ryhmäpaikka) istui nuori pariskunta jolla oli todella pieni mutta sitäkin tomerampi koiranpentu. Koiralla oli vuoroin kylmä ja vuoroin kuuma, ja sitä mukaa omistajat pukivat ja riisuivat koiralta vaaleanpunaista prinsessapotkupukua. Tästä pukemisesta ja riisumisesta koira ei tykännyt yhtään ja murisi aina todella kimeällä äänellä kuulostaen lähinnä joltain muulta kuin koiralta. Meinasin revetä nauruun joka kerta.

      • ap

        Oli mulla eilen matkaseurana jonkin matkaa myös koiranpentu, 6 kk-ikäinen jackrusselinterrieri. Näytti lelukoiralta.

        Kyllähän lemmikkivaunussa on varsin erilainen tunnelma kuin muissa vaunuissa. Siellä ihmiset saattavat jopa sanoa toisilleen jotain ja useita keskusteluja olen salakuunnellut. Ja eläimet ovat usein huvittavia.


      • jackaroo
        ap kirjoitti:

        Oli mulla eilen matkaseurana jonkin matkaa myös koiranpentu, 6 kk-ikäinen jackrusselinterrieri. Näytti lelukoiralta.

        Kyllähän lemmikkivaunussa on varsin erilainen tunnelma kuin muissa vaunuissa. Siellä ihmiset saattavat jopa sanoa toisilleen jotain ja useita keskusteluja olen salakuunnellut. Ja eläimet ovat usein huvittavia.

        Ei kannata tyytyä vain salakuuntelemaan muita vaan ottaa rohkeasti osaa niihin keskusteluihin. Helppo kai sitä on lemmikeistä puhua lemmikkivaunussa.


      • Rietas Poikamies
        jackaroo kirjoitti:

        Ei kannata tyytyä vain salakuuntelemaan muita vaan ottaa rohkeasti osaa niihin keskusteluihin. Helppo kai sitä on lemmikeistä puhua lemmikkivaunussa.

        Siinä olis ES:lle hyvä iskuniksi. Menee jonkun kivantuntuisen kundin viereen ja ujosti kysyy että "haluatko silittää mun mirriä?". Toimintatakuu 100%, naps vaan!


      • Rotukisssa
        Rietas Poikamies kirjoitti:

        Siinä olis ES:lle hyvä iskuniksi. Menee jonkun kivantuntuisen kundin viereen ja ujosti kysyy että "haluatko silittää mun mirriä?". Toimintatakuu 100%, naps vaan!

        Onkohan ES:n mirri lyhyt- vai pitkäkarvainen?


      • ap
        jackaroo kirjoitti:

        Ei kannata tyytyä vain salakuuntelemaan muita vaan ottaa rohkeasti osaa niihin keskusteluihin. Helppo kai sitä on lemmikeistä puhua lemmikkivaunussa.

        Vastaan mä jos joku kysyy jotain. En itse oikein halua puhua, epävarma olo siitä kuulisiko kukaan mitään ja saisiko mitään selvää puheestani. Mutta kyllä mä joskus jotain sanon: mikä sen nimi on, minkä rotuinen...


      • ap
        Rietas Poikamies kirjoitti:

        Siinä olis ES:lle hyvä iskuniksi. Menee jonkun kivantuntuisen kundin viereen ja ujosti kysyy että "haluatko silittää mun mirriä?". Toimintatakuu 100%, naps vaan!

        Niksiäsi täytyy tietenkin kokeilla paluumatkalla.


      • Rotukisssa
        ap kirjoitti:

        Vastaan mä jos joku kysyy jotain. En itse oikein halua puhua, epävarma olo siitä kuulisiko kukaan mitään ja saisiko mitään selvää puheestani. Mutta kyllä mä joskus jotain sanon: mikä sen nimi on, minkä rotuinen...

        Puhutko nyt kissoistasi vai mirristäsi? ;)


      • Pillutohtori tietää
        Rotukisssa kirjoitti:

        Puhutko nyt kissoistasi vai mirristäsi? ;)

        Puhuu se just siitä. Pillustaan nimittäin. Siitä se puhuu. Arvasit oikein.


      • Niin arvelinkin
        Pillutohtori tietää kirjoitti:

        Puhuu se just siitä. Pillustaan nimittäin. Siitä se puhuu. Arvasit oikein.

        ES.llä on aina vaan alapään asiat mielessä.


    • Vuff-vuff

      Kuinka, eivätkö koirat riehaannu, jos samassa vaunussa matkustaa myös kissoja?

      • ap

        Eivät koirat junassa kissoista piittaa, varsinkin kun kissat ovat omissa kantokopissaan. Eivätkä minun kissani piittaa koirista. Hyvin rauhallisesti matkustavat, kertaakaan matkan aikana kopasta ei kuulunut mitään.

        Jos jotkut lemmikkivaunussa meinaavat riehaantua, niin vain uroskoirat toisillensa.


    • Tyttönen_82

      Kyllä nuo "karvapallot" tietysti haistavat toisensa. Jos jostain kuuluu "mau" niin koirat lähellä terästävät heti kuuloaan ja alkavat katsella ympärilleen. Onneksi kissat ovat aina kantokopassa ja koirat hihnassa niin kaaosta ei pääse syntymään.

      • ap

        Uteliaita tai tutustumishaluisia koiria on ollut paljon, itse asiassa koskaan en ole törmännyt koiraan joka olisi junassa ollut aggressiivinen kissaa kohtaan vaikka olen matkustanut paljon. Mutta eihän siellä kukaan ole omalla reviirillään ja kissat tosiaan omissa kopissaan.

        Enemmän ongelmia joillain koirilla keskenään.


      • Lutkologian maist.
        ap kirjoitti:

        Uteliaita tai tutustumishaluisia koiria on ollut paljon, itse asiassa koskaan en ole törmännyt koiraan joka olisi junassa ollut aggressiivinen kissaa kohtaan vaikka olen matkustanut paljon. Mutta eihän siellä kukaan ole omalla reviirillään ja kissat tosiaan omissa kopissaan.

        Enemmän ongelmia joillain koirilla keskenään.

        No sehän selittää. Tällä palstallakin aggressiot johtuu siitä että mm. eATMe ja työtön ATM ovat kusseet tämän palstan omaksi reviirikseen ja kaikki lähestyvät kissat (naiset) tai vieraat urokset (nussijamestarit) pitää räksyttää pois.


      • ap
        Lutkologian maist. kirjoitti:

        No sehän selittää. Tällä palstallakin aggressiot johtuu siitä että mm. eATMe ja työtön ATM ovat kusseet tämän palstan omaksi reviirikseen ja kaikki lähestyvät kissat (naiset) tai vieraat urokset (nussijamestarit) pitää räksyttää pois.

        Juuri niin se menee!


    • ESologian kandi

      Mitä sä siellä pohjoisessa teet, oi ES?

      • Seksilomallle

        Se meni jonkun nussijamiehen panorinkiin pyhien ajaksi.


      • ESologian kandi
        Seksilomallle kirjoitti:

        Se meni jonkun nussijamiehen panorinkiin pyhien ajaksi.

        Arvatenkin.


      • ap

        Roikun netissä.


      • ESologian kandi
        ap kirjoitti:

        Roikun netissä.

        Roikuit netissä etelässä ja menit roikkumaan nettiin pohjoisessa. Ihanaa. Muista käydä huomenna oikein raikkaalla ja pitkällä kävelylenkillä.


    • ..........

      Ja jos vastaan tulee joku himokas panokone, sano mielessäsi taikasanat: naps naps.

      • ap

        Nyyh teidän kanssanne.


      • Salainen setä
        ap kirjoitti:

        Nyyh teidän kanssanne.

        Älä sure, ES-kulti, täällä on tuhmia setiä liikenteessä.


    • Niin ja

      Sedät tykkää Ella-pupusta!

      • Tuhma Sedät Inc.

        paitsi tuhmat sedät.


    • .......

      Varo ES namusetiä.

    • Yöunet menneet

      Essi on taas keimaillut palstan sedät ihan villeiksi!

      • ap

        En ole keimallut mitään!


      • Palstasetä
        ap kirjoitti:

        En ole keimallut mitään!

        Etpä!! Joka toinen viesti vihjailee jostain mirreistä. Kyllä on setät nyt taas ylikierroksilla kun ES on päässyt vauhtiin!


      • Essi,
        ap kirjoitti:

        En ole keimallut mitään!

        älgöön kiemailko, saattaapi se miesten puolissa kohottaa koreuden, heräddä hekuman, ja jolla on wähän wiisautta, ei se tunne hekuman waarallisuutta, ei se taida walita hywiä esimerkkiä seurataansa...nuorukaiset owat wielä puhtaat esimerkiksi wiekkauden saastaisuudesta, ennen kuin he maailman taholta turmelluiksi tulewat. Älgöön siis Essi jouduttako pohjaltaan kelpo nuorukaisissamme tätä wiheliäisyyden tietä...


    • 6+2=8

      Olen ollut viimeksi tohkeissani kun pääsin käymään koulun kahvilassa ihan kahden kesken erään jo kauan ihailemani naisen kanssa, harmi vain että puhuimme lähinnä vain kouluasioista, mutta tapaamme vielä varmaan uudelleenkin pääsiäisen jälkeen. Onpahan jotain mitä odottaa keväältä.

    • Gordon Gekko

      Keskustelin eilen Belgialaisista munkeista, jotka olivat samalla panijamestareita. Join myös heidän tekemäänsä pääsiäisolutta, jossa taisi olla pääsiäispupu etiketissä! Voltteja oli yli 7. Koska Suomessa tämäntasoista panemista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1260
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1105
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      62
      996
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      703
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe