Pitkät ripset?

ReII(::

Heei osaisko joku auttaa miten sais pitkät ripset? Itselläni ja vieressä istuvalla ystävälläni on toosi lyhyet ripset joten oisko jollai jotai helppoja vinkkejä ongelmaan?(:

13

1116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapoja on monia

      ripsiväri? irtoripset? ripsienpidennys?

    • Räpsyttelijä

      Apteekista tai luontaistuotekaupasta pieni pullo risiiniöljyä (esim. Melvita), sitä harjataan ripsiin päivittäin varoen ettei mene silmiin, liiat pyyhitään pois paperilla.
      Ripsien pituus on myös geeniperitty juttu. Jos vanhemmillanne ei ole pitkiä ripsiä, olette tekin perineet sen ominaisuuden.
      Mutta kuten edellä jo todettiin, jos ei öljyillä halua alkaa pelleilemään, on monia muitakin nykykonsteja. Siitä vaan kokeilemaan!

    • ReII(::

      oi kiitos paljon ! on minulla ihan normaali pituiset mutta ois mukavaa pitkät. tapoja on monia sanon tämän sinulle : en tahdo pidennyksiä tai mitään tekoripsen tapaisia aidot omat, ja käytän pidentävää ripsiväriä. :)

      • careprost

    • räps__

      Osta Revitalashia, tomii niin että tuloksen oikeasti huomaa mutta on sikakallista!

    • chiqlet

      Minä olen saanut töpöripseni kasvatetua Revitalashilla upeiksi ja pitkiksi, on todellakin tehokas aine! Hinta suomessa on kova (120€) mutta mulla on yksi putkilo kestänyt puolisen vuotta eli on todella riittoisaa ja jos miettii ripsipidennysten hintoja niin tuohan menee kertalaitolla niihin. Mulla on nyt toinen putkilo menossa (ja kolmas tulossa postissa), olen ostanut nyt briteistä kun sieltä saa tilaamalla tuon saman 75€:lla.

    • kaaaaaalipato

      Mä tilasin eye lash boosteria. tiedättekö saako tätä muualta kun täältän http://www.kauneus.palvelee.fi/tuotteet.html?id=0/1 ? tuo kun tuli postiennakolla nii siitä tuli lisäkuluja. toisaalta tietty hyvä ettei tarvinnu maksaa ennakkoon.
      oon nyt kohta viikon käyttänyt ja ihan kun ripset olis vähän paksummat tyvestä, voi olla kyllä kuvitteluakin :)

      • 'ojÅ0JU0

        Mulla on Eye Lash Booster ollut jatkuvassa käytössä, olen tilannut sitä suoraan jenkeistä, saa halvemmalla jos ei jää tulliin kiinni.
        Oon jääny koukkuun tähän ja yritän aina kavereita saada tuomaan kun ne matkustaa jenkkeihin, näin sen saa halvalla.


    • KKKKKKKKKKk1

      Revitalashista ja eye lash boosterista on kokemusta, ihan hyvin toimii mulla molemmat :)

    • pitkäripsinen

      itselläni on pitkät ripset(peritty isältä) joten itse en tarvitse ripsiini pidennyksiä mutta kävisikö ripsari tai tekoripset?

    • wqwewq

      uh, mä sivelen ripsieni tyveen Careprostin silmätippoja. Jeps, väärään tarkoitukseen käytän noita tippoja (kuten monet muutkin), mutta ripseni ovat lähteneet nopeaan kasvuun. :) Nyt räpsyttimet on jo sen verran pitkät ja kaarevat, että ne menevät vähän rullalle osuessaan yläluomiin. :)

    • jep jep

      Mistä noita tippoja saat? Haluu kans :D

    • pitkätripser

      itselläni on jo valmiiksi pitkät hiukset jotka kaartuu automaattisesti.
      mut onhan niit joitaki aineita olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe