Tekstiä YT-miehen

Naisasialooseri.

näppikseltä lähtöisin:

"Väittäisin, että asia on päinvastoin:
-nykyään on helpompi löytää kumppani kuin aiemmin.

Nykyään on päinvastoin runsaudenpula. On niin pirun paljon ehdokkaita joista voi valita. Senkun hakee netistä tai baarista seuraa, aina löytyy. Tämä aiheuttaa helposti sen, että ei haluta sitoutua vaan halutaan hyppiä kukasta kukkaan ja pitää optiot auki. Jos sittenkin löytyis vieläkin parempi kumppaniehdokas.

Ja koska perinteisellä perhemallilla ei enää nykyään ole samaa arvoa kuin aiemmin. Naisen on melko helppo saada lapsia ilman aviomiestä ja miehen on helppo saada seksiä ilman vaimoakin.

Nyky-yhteiskunta on suorituskeskeinen ja kiireinen. Tämä ei tue perinteisiä perhearvoja. Mielestäni tällä voi osittain selittää nykyisen tilanteen."

Ja Eino tietysti heti komppaamassa perässä.


No miten on? Allekirjoittavatko muut tämän?

17

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24y62wy5w2y5q2w3y3qy

      Näin se on nuorten ihmisten keskuudessa etenkin (miksei vanhempienkin), että seksiseuraa löytyy helposti jos harrastaa näitä baarikuvioita ja monet nuoret naiset haluaa ensin vähän "kokeilla" nuorena ja nussia monien "jännien" tyyppien kanssa ja sitten vasta joskus kolmikymppisenä miettiä sitä perheen perustamista.

    • Vauhti

      Eiköhän kyse ole ihan siitä, että ei ole lapsilla (nykyisillä "aikuisilla") alunperinkään mitään havaintoa normaalista perheestä jne jne korkeintaan kuin sen mitä näkee televisiosta.

      Kaikki on homojen ja huorien äpäriä.

      • 2642wqa6wqa6tq

        Just. Sinäkö se "ex-atm" jungfraun nettipoikaystävä olit?


      • Vauhti
        2642wqa6wqa6tq kirjoitti:

        Just. Sinäkö se "ex-atm" jungfraun nettipoikaystävä olit?

        Minähän se! Biologinen äiti kuorsaa tällä hetkellä alakerrassa ja biologinen isä yläkerrassa! Eivät voi nukkua toistensa kanssa, kun molemmat kuorsaa ja herättelevät toisia. Eräs viikonloppu tosin yllätin ne nussimasta keskenään tuolta makuuhuoneesta mikä hieman oksetti tällaista "vanhaa poikaa".


      • 62364326142312612436
        Vauhti kirjoitti:

        Minähän se! Biologinen äiti kuorsaa tällä hetkellä alakerrassa ja biologinen isä yläkerrassa! Eivät voi nukkua toistensa kanssa, kun molemmat kuorsaa ja herättelevät toisia. Eräs viikonloppu tosin yllätin ne nussimasta keskenään tuolta makuuhuoneesta mikä hieman oksetti tällaista "vanhaa poikaa".

        Veditkö ees käteen kun katselit salaa biologisia äitejäsi ja isiäsi nussimassa?


      • Vauhti
        62364326142312612436 kirjoitti:

        Veditkö ees käteen kun katselit salaa biologisia äitejäsi ja isiäsi nussimassa?

        En jaksanut. Olen koittanut lähinnä pyyhkiä tapahtumaa mielestäni.


      • 5321qt2q15t
        Vauhti kirjoitti:

        En jaksanut. Olen koittanut lähinnä pyyhkiä tapahtumaa mielestäni.

        "En jaksanut." Vai jaksamisestako se olikin vain kiinni?


      • Vauhti
        5321qt2q15t kirjoitti:

        "En jaksanut." Vai jaksamisestako se olikin vain kiinni?

        No jaksamisestahan se! Niin paljon muutakin tekemistä. Jungfrau meni muuten äsken nukkumaan. Toivotin Minun Kullalleni oikein hyvää yötä! Hän on oikein lumoava Nainen!


      • 462awr6t2
        Vauhti kirjoitti:

        No jaksamisestahan se! Niin paljon muutakin tekemistä. Jungfrau meni muuten äsken nukkumaan. Toivotin Minun Kullalleni oikein hyvää yötä! Hän on oikein lumoava Nainen!

        Hyh hyh, mikä rölli.


      • Mistä sää tiiät
        Vauhti kirjoitti:

        No jaksamisestahan se! Niin paljon muutakin tekemistä. Jungfrau meni muuten äsken nukkumaan. Toivotin Minun Kullalleni oikein hyvää yötä! Hän on oikein lumoava Nainen!

        Onko Jungfrau oikeesti käyttämätön?


    • ph

      Allekirjoitan......... kiire kiire kiire vie v............?

    • No tottahan tuo on. Kun totuutta jos puhutaan niin paljon on muita sinkkuja, vapaita parikymppisiä naisiakin tiedän vajaa parikymmentä livessä. Mutta tässä tulee se jekku kukaan heistä ei ole oikein kiinnostava suhde mielessä, niin parempi antaa asian vain olla ja etsiä parempaa. No tosin täytyy myöntää olen kyllä kiinnostunut eräästä mutta hän ei sitten minusta niin se siitä sitten. Aina ei voi voittaa :(

      Eli vaikka onkin helpompi löytää mutta sitten kenestä kiinnostua niin se onkin sitten toinen juttu.

    • origäåogrfÄLv

      Kyllä on helpompi löytää nykyään kummpani kuin aiemmin, koska ihminen kehittyy. Ehdokkaita tuskin koskaan liikaa siksi kyllä sen aistii varhaisessa vaiheessa kuka hakee mitäkin seuraa.

    • Ikävää mut totta

      Tottahan se on.

      Mutta huomioidaan että perinteinen perhemalli sekä pitempiaikainen kumppanuus on korvattu sosiaalisesti hyväksytyllä ja varsinkan trendikkäällä "parisuhteella".

      Parisuhdehan voi tarkoittaa lähes mitä tahansa mutta yleisesti ottaen se on kuukaisia tai muutaman vuoden kestävä kokeilusuhde joka täyttää ne tietyt normit ja jossa kumppani täyttää hänelle asetetut kriteerit.

      Ainakin naisten kohdalla olen huomannut sen että mitä enemmän tarjontaa heillä on niin sitä nirsommaksi he käyvät.

      Miehillä taas tuntuu että he herkemmin hyppivät kukasta kukkaan jos on tarjontaa, mutta todennäköisesti menevät parisuhteeseen mihin menisivät joka tapauksessa jos tarjonta olisi vähäisempikin.

      Miehet valisevat parisuhteeseen naiset enemmän sopivuuden perusteella ja naiset miehen kilpailutuksen tuottaman ja tarjolla olevan "laadun" perusteella.

      • Ikävää mut totta

        Parisuhteesta on myös tullut tietynlainen "sosiaalinen markkinoitu tuote" johon kuuluu tietyt asiat tietllä tavalla.

        Se on aika kaukana inhimillisimmistä arvoista joita aiemmat sukupolvet kävivät läpi.

        Tämä ahdistaa suhteita sekä vaiktutaa myös sinkkuihin monellakin tapaa.


    • prighwrogsfkp

      Eli miehet tyytyvät vähempään kuin taas naiset hakevat parempaa.

    • lääh lääh

      kerro lisää sulla tuntuu olevan paljon asiaa sanottavana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe