Mikä naista kiehtoo ....

Akaton mies

Mikä naista kiehtoo esim. moottoripyöräjengiläisissä ja bändien jäsenissä?

Nämä miehet jotka kuuluvat ko. kokoonpanoihin saavat takuu varmasti naisia
ovatpa he sitten kuinka karunrumia tai lihavia tahansa.

20

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Free Fanny

      Karisma. Itsevarmuus.

      En itse huolisi moottoripyöräjengiläistä enkä teini-iän jälkeen ole haaveillut muusikoistakaan.

      • vfgfdfdfdd

        Siis onko bändityypit ja mp tyypit itsevarmoja?? miehenä sanon että ovat todella epävarmaa porukkaa.

        Naiset vaankuvittelee että ne on itsevarmaa porukkaa, vaikka ovat mitä ovat...


      • Uskomaton paskaa

        KARISMA?!!!!!!!!!!!

        XD XD


    • Reipas Poikamies

      Se on sitä samaa itsetuntoa kohottavaa ja me-henkeä luovaa porukassa toimintaa kuten vaikkapa jääkiekko, bodaus, tai klubi tanssit. Tottakai äärilaidan kokoonpanot kuten, Bandidos tai Enkelit on sitä sakkia johon ei ne muoti-beibet ekana sotkeennu?

      Mötörheadin Lemmy, tuskin monikaan Beckham-fanaatikko häntä super-ytm:nä pitäis mutta jätkä toimii kun hermokaasu.

      Mikäs siinä, hyvä ja tosi antoisa harrastushan moottoripyöräily on. Tapaa varmasti uusia kollegoja ja on aina ainakin yksi yhteinen puheen aloitus kun tapaa toisen harrastajan jossain. Ja naisiakin olen jopa jututtanut asian tiimoilta usein. Onhan se nyt pyörä miehekkäämpi kuin lasikuidulla ja aluvanteilla tuunattu wnb dtm auto.

      Tosin näillä dtm-teroilla on aina muoti-misu kyydissä. Mikä siinä on (yyber supliikkia?), heikko itsetunto nuorilla naisilla, vielä rumia miehiäkin niin monella?

      • "Onhan se nyt pyörä miehekkäämpi kuin lasikuidulla ja aluvanteilla tuunattu wnb dtm auto.
        Tosin näillä dtm-teroilla on aina muoti-misu kyydissä."
        Mulla on lievästi sen tyylinen auto ja voinko paljastaa viimeksi eilen oli nainen kyydissä. Useastikin käy niin että joku haluaa kyytiin. Aika paljon saa auto katseita myös :) Niissä katseissa on hymyä mukana lähes kaikissa, sillai pilkettä silmäkulmassakin. Osa tykkää ja osa ei, näin se menee.


    • tavallinen ...

      En tiedä mikä naisia mp-jengiläisissä kiehtoo, mutta tuskimpa ne naiset
      jotka haluavat esim. rikolliseen jengiin kuuluvan miehen ovat aivan täyspäisiä.

      Täytyy muistaa että esim. puliukko voi olla hyvinkin suosittu naisten keskuudessa
      SIIS NIISSÄ OMISSA PIIREISSÄÄN.
      Samoin kun suuren firman toimitusjohtaja voi olla haluttu nuoren sihteeri neidon
      taholta.

      Näissä kaikissa tapauksissa nainen haluaa miehen jolla on korkea status
      OMISSA PIIREISSÄÄN - mutta piirit ovat vaan erilaiset.

    • Ko tyypeissä

      kiehtoo niiden PASKUUS. Naiset haluavat paskan päällensä ähkimään. Kunnollinen mies ei kelpaa. Pitää olla renttupaska, jotta nainen syttyisi.

    • Eivät kiehdo

      En tiedä. Tykkään kyllä musiikista ja moottoripyöristä, mutta valtion virkamiehetkin ovat miehinä kiinnostavampia.

    • En osaa sanoa. - Luulen, että itseäni ei kovin helposti kiehtoisi moottoripyöräjengiläinen ja tuskin mikään basistikaan. Rumpali saattaisi menetellä ja vokalisti ;)

    • ES

      Vastaus on sama kuin kysymykseen, mikä miestä kiehtoo kikattavissa pissiksissä ja vetyperoksidivosuissa.

      Oma vastaukseni kysymykseeni on: ei mikään.

      • Mies1985

        Se koska kikattaminen ja ulkonäöstä välittäminen on naisellista, hellyyttävää ja kivaa. Se antaa miehen rentoutua.


    • Ihmettelen samaa

      Hyvä kommentti. Mikä tosiaan tyhmissä blondeissa niin kiehtoo? Mitä typerämpi, sen kiihottavampi.

      • vetyperoksidikundi

        Typeriä miehiä kiihottaa typerä kaunis nainen.


      • 42tqrtqw

        Nimenomaan. Tyhmiä ja turhamaisia mutta hyvännäköisiä naisia on kiva käyttää panopatjoina ja esineellistää oikein kunnolla. Fiksulle ja itseään kunnioittavalle naiselle ei kehtaisi tehdä samalla tavalla.


      • 453qrq26q2
        vetyperoksidikundi kirjoitti:

        Typeriä miehiä kiihottaa typerä kaunis nainen.

        Ollaanpas sitä nyt moraalisesti korkealla tasolla.

        Veikkaan että seksuaalisessa mielessä suurinta osaa itseään fiksuna pitävistä naisistakin kiihottuu jostain apinain Tarzaneista ja rokkivokalisteista ja kitaristeista.

        Suurin osa miehistäkin haluaisi ainakin kerran elämässään päästä tuuppaaman jotain ultimate bikinibeibeä.

        Siihen ei tohtorin tutkinnot vaikuta.


      • vetyperoksidikundi
        453qrq26q2 kirjoitti:

        Ollaanpas sitä nyt moraalisesti korkealla tasolla.

        Veikkaan että seksuaalisessa mielessä suurinta osaa itseään fiksuna pitävistä naisistakin kiihottuu jostain apinain Tarzaneista ja rokkivokalisteista ja kitaristeista.

        Suurin osa miehistäkin haluaisi ainakin kerran elämässään päästä tuuppaaman jotain ultimate bikinibeibeä.

        Siihen ei tohtorin tutkinnot vaikuta.

        No tuossa pitää tehdä jyrkkä erottelu. Melkein kaikki miehet haluaisi tuupata ultimate bikinibeibeä. Haluaisiko sen pitkään suhteeseen? Riippuu miehestä paljon enemmän.


    • Mua ei ainakaan kiinnosta moottoripyöräjengiläiset tai bändien jäsenet. Joten en osaa sanoo mikä niissä kiehtoo.

    • 19

      oisko se se että ovat kelvanneet edes johonkin ja näyttävät "taitojaan" tässä porukassa tai sen tuella? muusikoiden suosio on aika helppo mitata kun katsoo että onko kuuntelijoita vai ei. sama poliitikoilla, urheilijoilla. miksei myös bikereilla - pelkääkö muut vai ei.

      yksin olevasta ei voi koskaan olla varma - ehkä se on suosittu neropatti, ehkä ei...

    • tavallinen nainen

      Voin vastata vain omasta puolestani: ei yhtään mikään.

    • n 19

      No ei ainakaan minua kiehdo ollenkaan,hyi. Mutta urheilijat! erityisesti kehonrakentajat nam :D (tosin liika lihas ei näytä hyvältä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe