Eilisiltainen uusi tuttavuus oli poistunut herättyäni. Jäljellä oli tunkkainen haju ja yksitoista tumppia Arabian Jaana kermakossa. Tämä eläköitynyt balettitanssija liihotti enkelin tavoin ja puhui kuin itse pääperkele, muistaakseni haukkui etupäässä äitiään.
Olenko rakastunut viimeinkin?
Nainen jättää jälkensä
45
192
Vastaukset
No näin ihan kirjallisena arvosteluna: kyllä sä ylität kevyesti handen tason. Toinen juttu sitten on saako tuosta keskustelua aikaiseksi.
- verditti
Taisin torkahtaa tuossa välillä.
Ilahduttavaa tuossa on se, että todistettavasti olet lukenut kaksi aloitustani.
Pitkäksi käy perjantai.Noooo, olin yön töissä ja heräilin tuossa puhelimen soittoon ja sitten juutuin tänne lorvailemaan. Tarttis kai tarttua oikeisiin toimiin kun niitäkin on.
- jymyjässäkkä
Mistä minä tiedän, oletko vai etkö ole - rakastunut.
Ainakin olet pahanhajuinen, hyi. Mitä tähän pitäisi vastata?
Saitko? Kirveleekö - niin tietysti sieluasi tarkoitan, kun... epäilet rakastuneesi.
Saithan sinä ainakin muistoksi tunkkaisen tuoksun. Äläkä vaan tuuleta tuon jälkeen pariin viikkoon, niin voit muistella yhteisiä hetkiänne hajun kera :)- Anjaniina.
Taiteilijaelämää ;)))
Ehkäpä olet, ehkä et.
Mutta taisi tulla pyytämättä ja yllättäen? - Rattus sp.
Siis naisessa oli tarpeeksi näköä ja temperementtia, jotta teki vaikutuksen :). Ymmärrän..
- Anjaniina.
Psst Rattus, mä luulen et ei välttämättä....
Toi on kai hiukka parodiaa... - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Psst Rattus, mä luulen et ei välttämättä....
Toi on kai hiukka parodiaa...Sopii vain omaa tunnelmaani. Yli viikko sitten muutaman lasillisen jälkeen puhuimme syvällisiä pienellä porukalla ja tokaisin, että suurin osa miehistä on helkk.. tylsiä. Minulle on tullut pahaksi tavaksi viljellä valkoisia valheita päästäkseni eroon muutamista sellaisista. Milloin lähden nukkumaan kotiin ja milloin kerron kuvitteellisesta miesystävästä ;). Ja tässäkö iässä muka kelpaisi kuka tahansa?
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Sopii vain omaa tunnelmaani. Yli viikko sitten muutaman lasillisen jälkeen puhuimme syvällisiä pienellä porukalla ja tokaisin, että suurin osa miehistä on helkk.. tylsiä. Minulle on tullut pahaksi tavaksi viljellä valkoisia valheita päästäkseni eroon muutamista sellaisista. Milloin lähden nukkumaan kotiin ja milloin kerron kuvitteellisesta miesystävästä ;). Ja tässäkö iässä muka kelpaisi kuka tahansa?
Sitä käy aina vain rantummaksi.
Tylsiä...taidat olla oikeassa...90% on...
Sit se 10% nousee kuin feenix tuhkasta.. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Sitä käy aina vain rantummaksi.
Tylsiä...taidat olla oikeassa...90% on...
Sit se 10% nousee kuin feenix tuhkasta..Hmm.. yritin miettiä tuota viimeistä kielikuvaa.. Tuli mieleeni useita variaatioita :D. Sanotaanko, että 98% on tylsiä?
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. yritin miettiä tuota viimeistä kielikuvaa.. Tuli mieleeni useita variaatioita :D. Sanotaanko, että 98% on tylsiä?
No ei se kauas liippaa...
Useimmilla ihmisillä tuntuu olevan tarpeeksi kun elämä vaan soljuu ohi.
Ne suorastaan odottaa...niin, mitä?
Että joku tulis ja laittas elämän jollkein mallille?
En minä tiedä, joskus ihmetellen katselen toisten tapaa lipua uppotukkina? - verditti
Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. yritin miettiä tuota viimeistä kielikuvaa.. Tuli mieleeni useita variaatioita :D. Sanotaanko, että 98% on tylsiä?
Otanpa huomioon teidät mölemmat. Vaikutatte sivistyneiltä naisilta ja kuitenkin pytstyisin huijaamaan teitä helposti.
Tule myötä ! Onni suosii rohkeaa! - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
No ei se kauas liippaa...
Useimmilla ihmisillä tuntuu olevan tarpeeksi kun elämä vaan soljuu ohi.
Ne suorastaan odottaa...niin, mitä?
Että joku tulis ja laittas elämän jollkein mallille?
En minä tiedä, joskus ihmetellen katselen toisten tapaa lipua uppotukkina?Hmm.. havainnut saman. Yksi ystävistäni on sellainen ja ei erota sitten hyviä tyyppejä, kun tulevat vastaan.
Käyn vastaamassa aloittajalle kummankin puolesta tuonne alas. Toivottavasti pidät vastauksestani ;). - Rattus sp.
verditti kirjoitti:
Otanpa huomioon teidät mölemmat. Vaikutatte sivistyneiltä naisilta ja kuitenkin pytstyisin huijaamaan teitä helposti.
Tule myötä ! Onni suosii rohkeaa!Rakas verditti. Vierastan tuota sanaa sivistynyt. Usein se käsitetään laumasieluisuutena ja se ei sovi niin minuun kuin anjaniinaan. Tuosta huijauksesta en olisi niinkään varma. Pääsääntöisesti olen tapaillut vain voimakastahtoisia miehiä, joita voitaisiin kutsua "kultakarjukerhon jäseniksi". Minulle on ollut tapana oppia aina se, mitä ei pitäisi oppia ;). Huomaisit vain aikaisempien ominaisuuksieni uhriksi joutumisen lisäksi olevasi se huijattu osapuoli. Sen lisäksi kirskuttelisit hampaitasi, potisit migreenikohtausta jne.. Luulen, että anjaniinalla on samankaltaisia ominaisuuksia. Miksipä muuten tulisin hänen kanssaan niin hyvin toimeen ;)?
- verditti
Rattus sp. kirjoitti:
Rakas verditti. Vierastan tuota sanaa sivistynyt. Usein se käsitetään laumasieluisuutena ja se ei sovi niin minuun kuin anjaniinaan. Tuosta huijauksesta en olisi niinkään varma. Pääsääntöisesti olen tapaillut vain voimakastahtoisia miehiä, joita voitaisiin kutsua "kultakarjukerhon jäseniksi". Minulle on ollut tapana oppia aina se, mitä ei pitäisi oppia ;). Huomaisit vain aikaisempien ominaisuuksieni uhriksi joutumisen lisäksi olevasi se huijattu osapuoli. Sen lisäksi kirskuttelisit hampaitasi, potisit migreenikohtausta jne.. Luulen, että anjaniinalla on samankaltaisia ominaisuuksia. Miksipä muuten tulisin hänen kanssaan niin hyvin toimeen ;)?
Olenkohan oikeasti rakas?! Pääsääntöisesti laitat meidät jonoon johon vain kultakarjuehdokkaat pääsevät. Kiitos ei! Olen tottunut ohittamaan jonot. Enpä kerro miten se onnistuu., Selityksenä karisma on helppo ja kenties halpa.
Jos olet näitä tuppukylälisiä voin tavata ja leikkiä suurta ja kaunista. - Anjaniina.
verditti kirjoitti:
Tule myötä ! Onni suosii rohkeaa!Huijjaamaan?
Miten?
Ensitapaamisella teeskentelisit jotain?
Kuinka kauas se riittää?
Ja ei se mies hyvä niin mene, miehessä on sitä jotain elämänmakua tai sitten ei ole, ei sellaista pysty esittämään.
Vierivä kivi ei sammaloidu ja ihmisen jolla on elämässään se kipinä, spottaa kyllä vaivattomasti.
Persoonaksikin sitä sanotaan ja sellaista ei teeskennellä...
Onni suosii rohkeaa joka on ensin katsonut mihin soppaan lusikkansa pistää...tyhmänrohkea, polttaa aina näppinsä... - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. havainnut saman. Yksi ystävistäni on sellainen ja ei erota sitten hyviä tyyppejä, kun tulevat vastaan.
Käyn vastaamassa aloittajalle kummankin puolesta tuonne alas. Toivottavasti pidät vastauksestani ;).Tottahan se oli.
Ja sellaiset miehet joilla on sitä jotain, ne suorastaan imeytyy seuraan ;))
Sanoisin et se on jonkinlaista uteliasuutta elämän suhteen ja suunnitelmia joita aiotaan toteuttaa.Ei vain maata ja odoteta että elämä lipuu loppuunsa.
Tunnistan saman potkun itsessäni....mä en jää...tähän ;))) - Rattus sp.
verditti kirjoitti:
Olenkohan oikeasti rakas?! Pääsääntöisesti laitat meidät jonoon johon vain kultakarjuehdokkaat pääsevät. Kiitos ei! Olen tottunut ohittamaan jonot. Enpä kerro miten se onnistuu., Selityksenä karisma on helppo ja kenties halpa.
Jos olet näitä tuppukylälisiä voin tavata ja leikkiä suurta ja kaunista.Miksi moinen kysymys? Käytämmehän sanaa dear yleisesti viestin alussa? Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään merkityksellistä. Voihan se olla myös toisen alistamista ;). Unohdat, ettei tuo karisma ole ainoastaan miehinen ominaisuus. Hmm.. en harrasta jonoja. Olen liian laiska siihen, mutta ärsytettynä saatan ottaa mittaa. Olen tällä hetkellä tuppukylässä, joten esitä vain suurta ja kaunista :D.
- Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Miksi moinen kysymys? Käytämmehän sanaa dear yleisesti viestin alussa? Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään merkityksellistä. Voihan se olla myös toisen alistamista ;). Unohdat, ettei tuo karisma ole ainoastaan miehinen ominaisuus. Hmm.. en harrasta jonoja. Olen liian laiska siihen, mutta ärsytettynä saatan ottaa mittaa. Olen tällä hetkellä tuppukylässä, joten esitä vain suurta ja kaunista :D.
Oh, dear me....
- verditti
Anjaniina. kirjoitti:
Huijjaamaan?
Miten?
Ensitapaamisella teeskentelisit jotain?
Kuinka kauas se riittää?
Ja ei se mies hyvä niin mene, miehessä on sitä jotain elämänmakua tai sitten ei ole, ei sellaista pysty esittämään.
Vierivä kivi ei sammaloidu ja ihmisen jolla on elämässään se kipinä, spottaa kyllä vaivattomasti.
Persoonaksikin sitä sanotaan ja sellaista ei teeskennellä...
Onni suosii rohkeaa joka on ensin katsonut mihin soppaan lusikkansa pistää...tyhmänrohkea, polttaa aina näppinsä...Kerron rehellisesti olevani kaivosyrittäjä.
Hyvin löydät minua kuvaavan sanan. Elämänmakua minussa todellakin on. Stonehengen kivet sammaloituu, mutta ne muistetaan ihmisiän mittakaavassa ikuisesti.
Että se siitä Anjaniina - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Oh, dear me....
Hmm.. Jäätiin taas kahdestaan :). Ei ottanut haastetta vastaan. Skål! Otin pienen määrän palinkaa.
- Anjaniina.
verditti kirjoitti:
Kerron rehellisesti olevani kaivosyrittäjä.
Hyvin löydät minua kuvaavan sanan. Elämänmakua minussa todellakin on. Stonehengen kivet sammaloituu, mutta ne muistetaan ihmisiän mittakaavassa ikuisesti.
Että se siitä AnjaniinaEi sillä ole mitään tekoa sen kanssa, mitä kukin on ammatillisesti.
Kiitos kuitenkin rehellisyydestä ;)))
Stonehengen kivet seisovat paikoillaan vaikka maailma kaatuu ympäriltä.
Ei ne mene minnekään, eikä niissä ole elämää.
Ne ovat vain monoliitteja jotka ihminen pystytti jonkun muistoksi ja opiksi jolloinkin...
Kun lentokone nousee ilmaan viisi minuuttia, ei kiviä enää erota...
Niin suuri on ihmisen suurinkin saavutus...
Ihmisellä joko on persoona tai sit ei ole, sillä on niinsanotusti oma näkemys elämästä ja asioista ja se puskee sitä eteenpäin
Toinen samanlainen spottaa kyllä silmistäsen tuikkeen ja kipinän jos sitä on...
Millanen kaivos muutes?
Metalleja vai jalokiviä? - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. Jäätiin taas kahdestaan :). Ei ottanut haastetta vastaan. Skål! Otin pienen määrän palinkaa.
Skoul! Sano Islantilainen...miulla tilkka valkkarii...ei oikeinuskalla juoda mitään kun on väsy jo muutenkin...
kai pitää hiukka sysivesikuitua tankata huomenna jos meinaa 20 km kävellä ;))) - verditti
Anjaniina. kirjoitti:
Ilman kuvaa menettelis. Marilynin leikkiminen ei onnistu toisen luokan tähdeltä.
Harjoittele sinäkin Marilynin matalaa, käheää kuiskausta. Toiseksi parastahan hänessä oli ääni. Matkimalla täydellisesti häntä saat minut ja satatuhatta muuta miestä polvilleen.
. - Rattus sp.
Anjaniina. kirjoitti:
Skoul! Sano Islantilainen...miulla tilkka valkkarii...ei oikeinuskalla juoda mitään kun on väsy jo muutenkin...
kai pitää hiukka sysivesikuitua tankata huomenna jos meinaa 20 km kävellä ;)))Lopettelen kanssa :). Yritän saada vielä jotakin aikaiseksi tänään. Hmm.. mukavaa olisi ottaa yhteen kuten vanhaan hyvään aikaan 40 -palstalla.. Hyviä kuntoiluhetkiä!
- Anjaniina.
verditti kirjoitti:
Ilman kuvaa menettelis. Marilynin leikkiminen ei onnistu toisen luokan tähdeltä.
Harjoittele sinäkin Marilynin matalaa, käheää kuiskausta. Toiseksi parastahan hänessä oli ääni. Matkimalla täydellisesti häntä saat minut ja satatuhatta muuta miestä polvilleen.
.Voi poika, muuan tälläkin palstalla kirjoitellut mies sanoi, et se mikä teki häneen ensi vaikutuksen, oli ääneni ;)))
Mut kenenkään mieliksi en ala esittämään mitään, varmaan ymmärrät.
Perustuuko sinun olemisesi jonkin matkimiseen/esittämiseen?
Alan saada sellaisen kuvan?
Minusta toi nainen lauloi hyvin, vaikka en olekaan tuon tyylisen musiikin fani..
Minä uulen että olen "varteenotettava" ilman kenenkään matkimistakin ;))) - Anjaniina.
Rattus sp. kirjoitti:
Lopettelen kanssa :). Yritän saada vielä jotakin aikaiseksi tänään. Hmm.. mukavaa olisi ottaa yhteen kuten vanhaan hyvään aikaan 40 -palstalla.. Hyviä kuntoiluhetkiä!
Me tavataan Ylläksel ja on kaikki maailmanaika suuniitella sit jutskia eteenpäin ;)) Mulla on muutama idea ;))
Mun ei enää tartte mitään, jaan muillekin päiville hommia, nyt levähdän ;) - verditti
Anjaniina. kirjoitti:
Voi poika, muuan tälläkin palstalla kirjoitellut mies sanoi, et se mikä teki häneen ensi vaikutuksen, oli ääneni ;)))
Mut kenenkään mieliksi en ala esittämään mitään, varmaan ymmärrät.
Perustuuko sinun olemisesi jonkin matkimiseen/esittämiseen?
Alan saada sellaisen kuvan?
Minusta toi nainen lauloi hyvin, vaikka en olekaan tuon tyylisen musiikin fani..
Minä uulen että olen "varteenotettava" ilman kenenkään matkimistakin ;)))Voi anja voi niina!
Olemiseni perusteista en ole niinkään varma. Vertaan asioita useinkin yleisesti tunnettuihin ihmisiin, tapahtumiin jne. Kun kerron viimeisestä tangosta oletan kaikkiien tietävän, sinunkin , Anthoni Quinnin panneen Rita Hayworthia. Ja tietysti ihmisten kuuluu tietää huimasta pyöräilystä eteläisessä Italiassa jonka maisemat ovat toiset kuin nähtynä bussin ikkunasta. Arvoituksia??
Kenelle on , kenelle ei - Anjaniina.
verditti kirjoitti:
Voi anja voi niina!
Olemiseni perusteista en ole niinkään varma. Vertaan asioita useinkin yleisesti tunnettuihin ihmisiin, tapahtumiin jne. Kun kerron viimeisestä tangosta oletan kaikkiien tietävän, sinunkin , Anthoni Quinnin panneen Rita Hayworthia. Ja tietysti ihmisten kuuluu tietää huimasta pyöräilystä eteläisessä Italiassa jonka maisemat ovat toiset kuin nähtynä bussin ikkunasta. Arvoituksia??
Kenelle on , kenelle eiTottakai ne ovat arvoituksia.
Kuka meistä tääll voi tietää toisen elämästä mitään, siispä jokaisen olemus ja eläminen kuuluu kategoriaan, arvoitus.
Vertaaminen tunnettuihin? Hmmpff... onhan ne Tuksu ja Artokin ja Matti Mervinsä kanssa...joku BBNikokin jne...tosielämän pohjat on jossain muualla kuin turhissa julkimoissa?
Anthonyn panemiset ei minua kiinnosta... siis oikeesti,mitä merkitystä sellaisella tapahtumalla on?
Minu elämääni ei hetkauta Vanhasenkaan anemiset Ruusesen kanssa vaikka siitäkin saatiin hyvä nauru,kenen kanssa, no sekin on arvoitus ,)))
Älähän asetu niin korkealle Verdiitti, sun on vielä tosistettava oikeutes kruunuun? - Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
Tottakai ne ovat arvoituksia.
Kuka meistä tääll voi tietää toisen elämästä mitään, siispä jokaisen olemus ja eläminen kuuluu kategoriaan, arvoitus.
Vertaaminen tunnettuihin? Hmmpff... onhan ne Tuksu ja Artokin ja Matti Mervinsä kanssa...joku BBNikokin jne...tosielämän pohjat on jossain muualla kuin turhissa julkimoissa?
Anthonyn panemiset ei minua kiinnosta... siis oikeesti,mitä merkitystä sellaisella tapahtumalla on?
Minu elämääni ei hetkauta Vanhasenkaan anemiset Ruusesen kanssa vaikka siitäkin saatiin hyvä nauru,kenen kanssa, no sekin on arvoitus ,)))
Älähän asetu niin korkealle Verdiitti, sun on vielä tosistettava oikeutes kruunuun?Hitto noit typoja, kai saan ne anteeksi ;)))
- Anjaniina.
Anjaniina. kirjoitti:
Hitto noit typoja, kai saan ne anteeksi ;)))
Tjah...ikävä et Verdiitti ei kestänyt linjilla,olis ollut mukava väitellä pitempäänkin, ilman sarvia ja hampaita...
- vaimitähäh
Mahdatte olla luotuja toisillenne. Lykkyä pyttyyn!
- Heikunkeikku
Minkähän takia tämä balettitanssija oli liihotellut veks, ennen teikäläisen silmäfläskien avautumista?
Semmonen juolahtelevi mieleeni.
"Olenko rakastunut viimeinkin?"
Onkos aurinko astahtanut sisuksiis?
Entäs tykkäkkö sää musta? Ja tosta ja tosta ja noista? Häh?
Entäs tykkääkkö kaikista immeisistä, jokka vastaan kävelevät?
Tuossa muutamia kysymyksiä, joita voi mietiskellä.
Joo ja avasiko eilisilta suonesi? Runosuonta siis tarkoitan.
Sinä kun vetelet runoja tosta noin vaan heleposti, niin pukkaako nyt tulemahan? Vai onko esteellistynyt tyhjyys menos?
Eino Leino kaiketi oli niiii-iiiin rakastunut, kun kirjoitti seuraavanlaisen runon:
On kuin itse aurinko olisi astunut sydämeeni. Minä rakastan! Minä rakastan häntä, yhtä ainoaa, ja samalla minusta on kuin rakastaisin kaikkia ihmisiä.
Näin hän on kirjoittanut.
Itse muistan, kun rakkaus astui mun sisään, niin joka kerta, kun vain vähänkin toista osapuolta ajattelin, niin sisuksissa mylläs lämmin, kylmäväremäinen, mutta tosiaankin lämmin aalto. Kamalan ihana tunne.
Onkos teikäläisellä yhtään tuommoista olotilaa, onko?- verditti
Älä anna mun hukkua sinuun,
sinä pianon pimputtaja
Katson napaani, rakastut minuun
paha ilkeä simputtaja - Heikunkeikku
verditti kirjoitti:
Älä anna mun hukkua sinuun,
sinä pianon pimputtaja
Katson napaani, rakastut minuun
paha ilkeä simputtajaNo Höh, etten sanois. No sanon kummiskin: Höh.
Enhän minä nyt toki sitä tarkoittanut, että alkaisit vääntelemään runoa jostakin pianon pimputtajasta.
Itseni lykkäsin edelliseen kommenttiini vain sen takia, että kuulun ryhmään "Kaikki". Tarkoitin, jos olet balleriinaasi rakastunut, rakastat Kaikkia jne jne...
Jotenkin näin kenties voisit kukkaiskielellä Hänelle viserrellä:
Oih, sinä jo eläkeikään päässyt balleriina.
Kinttus on niin sirot, niit on ilo kahtella.
Kun vetäset varpaas suppuun ja tökkäät ne kovakärkisiin,
vaaleanpunaisiin, varvastossuihin ja nostat kantapääs ylähä,
sulohuulias kurkottelen yläilmoihin, heevetin pitkäks venyt,
noi tossus lie syynä:)
Katso aurinkoni mun napaani,
son sun, jos niin halajat.
Plätkähti rakkaus minuun, oi balleriina.
Olen heikko mies vainen,
tee minusta vahava mies.
Minusta tein hyvin onnistuneen jutun. Ihan itte, usko vaan:))
- balettitanssijatar,,
Siis Jaana Puupponen, vai?
Katos vaan.. Tulitko yllätetyksi? Elementtäjä tuntuu ainakin olevan kiinnostuksen herätykseen:))))
- verditti
Sasus, sinä jota unelmissani tapailen...nooh silloin tällöin.
Vaika puhut ja puhuisit tuntematonta kieltä minä ymmärtäisin.
- ...
Joopa.
Selkeästi vakava rakastuminen.
Ole huoleti, Heti pääsiäisen jälkeen kun selviät, podet sitten morkkiksen.
Olisit sinäkin mennyt naimisiin, sama joiko, vai oliko juomatta, sama vitutus päällä kokoajan :DD
=DW= Tuosta tuli nuoruus ja poikamiesvuodet mieleeni.
Rakastuminen ei koskaan.
Nyt vakiotuttavuus jättää hajunsa. Nukkuu minua pitempään.
Hänen mentyään aamuteelleen käyn minä avaamassa tuuletusikkunan ja oion ja levitän tuplatäkin itsekkäästi toivoen sen oikomiselle tarkoitustakin.
Käyttöä useammin se tulee levitetyksi turhaan.
Päiväpeittoa emme käytä.Nainen joka ei jättäisi jälkiä olisi vain unelma, tuulahdus kasvoillasi, ja tuoksu, hetkellä jolloin olet juuri uneen painumassa.
Sitä voisit aamulla miettiä, oliko unta vai kävikö joku höytyväisen verran ihollani.
Mutta nyt puhut ilmeisesti ihan aidosta naisesta et siitä unelmien rinssessasta.
Haluatko olla rakastunut ja juuri häneen?
Sitä voi näin noitien aikaan mietiskellä.
Hyvää Pääsiäistä sinulle ja muillekin palstalla.Vakka kohtasi kantensa ja ihmettelee ;) Enkelit ja Demonit; ikuinen taistelupari, ehkäpä viha-rakkaus suhde. Siinäpä sinulle pohdittavaa ja ilmeinen päänsärky kun se tänne piti laittaa kommentteja varten ;(
Otapa Whisky hörppy niin johan helpottaa!- musta_hurma ejk
Saatat olla. Jokin hänessä sytytti sinut, ei äidin haukkuminen, ei hänen ulkomuotonsa, ei tupakointi. Jokin asia kulki sielusta sieluun... tai sitten tämä aloitus oli vitsi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1574371- 1691591
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661397- 52814
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124777Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191721En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6687- 75680
- 40644