fyysistä

12345678910

Mikä on pahinta, mitä narsisti on keksinyt tehdä sinulle fyysisesti?

157

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PTSD

• d.i.c.e

"Pahimmat" jutut mulle on tehnyt ei-narskut. Kuristamista ja muuta pientä...
      Eksänikään ei käynyt käsiksi kertaakaan.
      Tosiasiassahan minua ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka joku kävisi päälle, mutta tuli vain mieleen...
      Vuosia sitten, hurjassa nuoruudessani meinasi kirves kalahtaa kalloon...Se oli senteistä kiinni. Joskus, kun en vain osaa pitää suutani kiinni, kun pitäisi. Kyllähän sitä on sattunut, vaikka ja mitä. Olenko oppinut tästä jotain...No en.
      But don't worry, be happy! :D

Ei jaksa valittaa pikkujutuista...

• =)

• d.i.c.e
        yxex kirjoitti:

=)

Pitää alkaa kulkemaan vati päässä vastaavan varalta. :'D

( Tiedän, paska huumorintaju... )

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

Pitää alkaa kulkemaan vati päässä vastaavan varalta. :'D

( Tiedän, paska huumorintaju... )

Paska on parasta mitä elämässä saa. Joten ehkä siitä kannattaa opetella olemaan kiitollinen sopivissa määrin. Ei liioitellusti, että ei menisi vittuilun puolelle. Toisaalta, oma hupinsa joskus siinäkin hommassa. Mutta mikä ihme siinä on, kun ei tee mieli vittuilla mukaville ihmisille?? Siis kerta kaikkiaan ei tee mieli. Ei niin kuin ollenkaan... Mussa on jotakin vikaa, keksis vaan että mitä.. ;D

• d.i.c.e
        M.B. kirjoitti:

Paska on parasta mitä elämässä saa. Joten ehkä siitä kannattaa opetella olemaan kiitollinen sopivissa määrin. Ei liioitellusti, että ei menisi vittuilun puolelle. Toisaalta, oma hupinsa joskus siinäkin hommassa. Mutta mikä ihme siinä on, kun ei tee mieli vittuilla mukaville ihmisille?? Siis kerta kaikkiaan ei tee mieli. Ei niin kuin ollenkaan... Mussa on jotakin vikaa, keksis vaan että mitä.. ;D

Mulla(kin) on paha tapa aukoa päätä juuri niille tyypeille, jotka eniten uhoaa...Mikähän siinäkin on. :)
        "Viattomat" tyypit jätän rauhaan ja heitä jopa puolustan, jos joku alkaa tällaiselle vittuilemaan...Vaikka asia ei mulle edes kuuluisi.

Kerrankin oli jossain sellainen tilanne päällä, missä joku äijä oli käynyt jonkun toisen ( mulle tuntemattoman ) miehen kimppuun. Kuulin asiasta, ja olin jo menossa sanomaan kyseiselle henkilölle pari valittua sanaa, mutta kaveri tarttui kädestä kiinni, ja sanoi, että ei kannata mennä. Saat vaan turpaas...
        Vastasin, vaan että no mitä sitten...
        ( Pitäiskö vaan seisoskella, niinkuin muutkin ja olla tekemättä mitään. Ihme hommaa... )

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

Mulla(kin) on paha tapa aukoa päätä juuri niille tyypeille, jotka eniten uhoaa...Mikähän siinäkin on. :)
        "Viattomat" tyypit jätän rauhaan ja heitä jopa puolustan, jos joku alkaa tällaiselle vittuilemaan...Vaikka asia ei mulle edes kuuluisi.

Kerrankin oli jossain sellainen tilanne päällä, missä joku äijä oli käynyt jonkun toisen ( mulle tuntemattoman ) miehen kimppuun. Kuulin asiasta, ja olin jo menossa sanomaan kyseiselle henkilölle pari valittua sanaa, mutta kaveri tarttui kädestä kiinni, ja sanoi, että ei kannata mennä. Saat vaan turpaas...
        ( Pitäiskö vaan seisoskella, niinkuin muutkin ja olla tekemättä mitään. Ihme hommaa... )

:D Maailma ihmisineen on ihan ihme paikka välillä, myönnetään ja sellaisena täynnänsä toinen toistansa ihmeellisempiä hommeleita..

• d.i.c.e kirjoitti:

Edustat aika hyvin erästä animaania ;)

http://www.youtube.com/watch?v=33bM0PbOgGc (Miho)

Sisäinen naiseni on aika mutkikas juttu... kova ja hellä...en usko löytäväni..

• d.i.c.e
        M.B. kirjoitti:

:D Maailma ihmisineen on ihan ihme paikka välillä, myönnetään ja sellaisena täynnänsä toinen toistansa ihmeellisempiä hommeleita..

Olen huomannut...
        Saisinhan minäkin varmasti "rauhallisen ja tasapainoisen" elämän, jos vain haluaisin...
        Mutta ei! Sitä on vain PAKKO hypätä riemuiten pää edellä jokaiseen paskaläjään, joka polun varrella lojuu...

Ainoa tapa tuntea elävänsä. :)
        Muuten olisi sama hypätä järveen...Tekemisenpuute nimittäin tuntuu siltä, kuin tekisi hidasta kuolemaa...Ei ollenkaan mukavaa...

• d.i.c.e
        yxex kirjoitti:

Edustat aika hyvin erästä animaania ;)

http://www.youtube.com/watch?v=33bM0PbOgGc (Miho)

Sisäinen naiseni on aika mutkikas juttu... kova ja hellä...en usko löytäväni..

Tuo oli "lempihahmoni" kyseisessä leffassa. :)

• d.i.c.e kirjoitti:

Tuo oli "lempihahmoni" kyseisessä leffassa. :)

:)Frank Millerin sarjakuva-taidetta!

Vielä tuosta animasta; nainen joka puolustaisi naarasleijonan raivolla (tarvittaessa) minua, mutta olisi minua kohtaan hellä ja pehmeä. Voisin tehdä sellaisen naisen eteen mitä hyvänsä...

Toinen kysymys on että samalla minun pitäisi täyttää naisen odotteet hänen mielikuvalleen animuksestaan.

Tällaisia 'match made in heaven' juttuja ei tapahtune kovin usein...

• yxex kirjoitti:

Vielä tuosta animasta; nainen joka puolustaisi naarasleijonan raivolla (tarvittaessa) minua, mutta olisi minua kohtaan hellä ja pehmeä. Voisin tehdä sellaisen naisen eteen mitä hyvänsä...

Toinen kysymys on että samalla minun pitäisi täyttää naisen odotteet hänen mielikuvalleen animuksestaan.

Mitä tarkoittaa PTCD?

• M.B.
        yxex kirjoitti:

:) Kaipa se tuokin on selitys siitä täydellisestä rakkaudesta..

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mitä tarkoittaa PTCD?

posttraumaattinen stressisyndrooma, eli ptsd..

Kait.. nyt tuli sellainen musta-aukko kohtaus päähän... 8')

*weird*

Apua, nää on kamalia, tyyliin, niin mikä se mun nimi on, sillon ku joku kysyy, että hei kukas sä oot.. :DDD

• M.B. kirjoitti:

*weird*

Apua, nää on kamalia, tyyliin, niin mikä se mun nimi on, sillon ku joku kysyy, että hei kukas sä oot.. :DDD

Kiitos Mää. Mullon niin suuri musta aukko päässä, etten tajua nyt tuota. Ehkäpä joskus perehdyn tarkemmin. Mikäs se mun nimi oli? Kohta en muista sitäkään.

• M.B. kirjoitti:

*weird*

Kyllä, stressireaktio, senkin musta-aukko anonyymi kuka minä olen.. ;-DD

• d.i.c.e
        yxex kirjoitti:

"Vielä tuosta animasta; nainen joka puolustaisi naarasleijonan raivolla (tarvittaessa) minua, mutta olisi minua kohtaan hellä ja pehmeä. Voisin tehdä sellaisen naisen eteen mitä hyvänsä..."

Minäkin haluan miehen, joka on renttu, mutta minua kohtaan mukava...Olenko liian vaativa? ;)

"Tällaisia 'match made in heaven' juttuja ei tapahtune kovin usein... "

Mulle ei ainakaan tule tapahtumaan...

En edes osaa kuvitella millainen henkilö olisi minulle "täydellinen" kumppani...
        Miehessä pitäisi olla sopivasti psykoa, masokistia, läheisriippuvaa, hullua ja luoja ties mitä, että juttu voisi toimia, enkä kyllästyisi heti ensimetreillä. ;D

Ei, kun etsimään...

• elisakettu
        yxex kirjoitti:

Kyllä minä tiedän täsmälleen mikä sinä olet, senkin Rontti-rakas. Tiedätkö sitä vielä itse?

• elisakettu kirjoitti:

Kiitos Mää. Mullon niin suuri musta aukko päässä, etten tajua nyt tuota. Ehkäpä joskus perehdyn tarkemmin. Mikäs se mun nimi oli? Kohta en muista sitäkään.

Miten ilta meni muru? :)

• M.B. kirjoitti:

:) Kaipa se tuokin on selitys siitä täydellisestä rakkaudesta..

Hmm..Sinulla Mää-kultaseni on aina erittäin syventyneitä vastauksia kaikkeen. Olet viisaudessasi ylivoimainen.

• M.B.
        yxex kirjoitti:

Sulla on paljon roskia silmässä, käyt sä täällä usein.. ( ;' }

• elisakettu kirjoitti:

Kyllä minä tiedän täsmälleen mikä sinä olet, senkin Rontti-rakas. Tiedätkö sitä vielä itse?

Olen arvoitus itsellenikin. ;)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Hmm..Sinulla Mää-kultaseni on aina erittäin syventyneitä vastauksia kaikkeen. Olet viisaudessasi ylivoimainen.

Syventyneitä? O-ou.. ei hirveen syvällinen olo kyllä ole .. =D

• Komppaan dd.i.c.e:ä. Ei ne kammottavimmat asiat ole tapahtuneet N-siinä. Mutta niistäkin pääsee yli, vanhoista. Tällä hetkellä, minulle, kammottavimmat asiat ovat sitä mitä olen tehnyt muille.

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

"Vielä tuosta animasta; nainen joka puolustaisi naarasleijonan raivolla (tarvittaessa) minua, mutta olisi minua kohtaan hellä ja pehmeä. Voisin tehdä sellaisen naisen eteen mitä hyvänsä..."

Minäkin haluan miehen, joka on renttu, mutta minua kohtaan mukava...Olenko liian vaativa? ;)

En edes osaa kuvitella millainen henkilö olisi minulle "täydellinen" kumppani...
        Miehessä pitäisi olla sopivasti psykoa, masokistia, läheisriippuvaa, hullua ja luoja ties mitä, että juttu voisi toimia, enkä kyllästyisi heti ensimetreillä. ;D

Ei, kun etsimään...

http://www.youtube.com/watch?v=VnzaPkl6Nvg

• M.B. kirjoitti:

..ihan vaan muutaman kommentin olen laittanut.. ;-P

• yxex kirjoitti:

Miten ilta meni muru? :)

Kerron sinulle: ilta: seura oli hieno. Tervejärkinen, yksi parhaita ystäviäni. Mutta jutut eivät olleet hauskoja. Kannatti silti, mennä ja olla. Näkee, että kenellä tahansa, missä tahansa, voi olla ongelmia mistä lähimmäisellä ei ole haisuakaan. Alkoi taas omat ongelmat tuntua vähäpätöisiltä. Niinhän ne itse asiasssa ovatkin.

Miten sinun iltasi on mennyt muru?

• M.B. kirjoitti:

Malka silmässä...;)

• M.B.

• yxex kirjoitti:

Olen arvoitus itsellenikin. ;)

Oletko tullut ajatelleeksi, että joskus selvität tuon arvoituksen? ;)

• yxex kirjoitti:

..ihan vaan muutaman kommentin olen laittanut.. ;-P

:D
        Ai jäit kiinni siitä mitä itse ajattelit? Höntti. Minä en ajatellut sitä. Rontti.

• M.B. kirjoitti:

Syventyneitä? O-ou.. ei hirveen syvällinen olo kyllä ole .. =D

Mää? Sinäkö? Sinun ajatuksiasi ja filosofiaasi ei tapa soturijoukkuekaan. Onneksi. Mitä oot puuhannut? Otitko edes yhden kärsimyspäivän kunniaksi? Hitsi, tämä on kai asiallinen ketju...

*kettua hävettää asiattomuutensa, mutta se onkin vähän ottanut*

• d.i.c.e kirjoitti:

Ei, kun etsimään...

d.i.c.e.
        Olen perusluonteeltani rauhallinen ja turvallinen. Mutta erittäin muuntautumiskykyinen ;)

Voisin riepotella sua hiuksista ja pistää sut itkemään, ihan silkasta rakkaudesta ;-DDD

http://www.youtube.com/watch?v=e0EaUgpGsyo&feature=related ;-P

• elisakettu kirjoitti:

Mää? Sinäkö? Sinun ajatuksiasi ja filosofiaasi ei tapa soturijoukkuekaan. Onneksi. Mitä oot puuhannut? Otitko edes yhden kärsimyspäivän kunniaksi? Hitsi, tämä on kai asiallinen ketju...

Senkin ihana kännääjä

• elisakettu kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että joskus selvität tuon arvoituksen? ;)

Työn alla... :)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

En ottanut :) En juuri ottele oikeasti. Mulla on hieman omituinen suhde tuohon ottamiseen. Puolituntemattomassa seurassa sitä on kännissä yhdestä tuopista, hyvässä, tutussa seurassa tai itsekseen saakin sitten kostuttaa kurkkuaan, eikä tunnu missään. Siihen jos yhdistäisi halun humaltua, olisin alkoholisti jo pelkästä juopumisen yrittämisestä.. Joten ei kait kannata, paitsi silloin kuin tekee mieli makustella hissukseen maun vuoksi.

Kärsimyspäivän kunniaksi kärsin ja revin auki vanhoja patoja. Asia, josta kaikki tietenkin vain kiittelevät minua seuraavat sata vuotta. Mitäpä sitä ei itsensä vuoksi tekisi.

• elisakettu kirjoitti:

Kerron sinulle: ilta: seura oli hieno. Tervejärkinen, yksi parhaita ystäviäni. Mutta jutut eivät olleet hauskoja. Kannatti silti, mennä ja olla. Näkee, että kenellä tahansa, missä tahansa, voi olla ongelmia mistä lähimmäisellä ei ole haisuakaan. Alkoi taas omat ongelmat tuntua vähäpätöisiltä. Niinhän ne itse asiasssa ovatkin.

Miten sinun iltasi on mennyt muru?

Jumiutuneena tähän netin ääreen :)
        Mulla oli ikävä sinua.

• M.B. kirjoitti:

En ottanut :) En juuri ottele oikeasti. Mulla on hieman omituinen suhde tuohon ottamiseen. Puolituntemattomassa seurassa sitä on kännissä yhdestä tuopista, hyvässä, tutussa seurassa tai itsekseen saakin sitten kostuttaa kurkkuaan, eikä tunnu missään. Siihen jos yhdistäisi halun humaltua, olisin alkoholisti jo pelkästä juopumisen yrittämisestä.. Joten ei kait kannata, paitsi silloin kuin tekee mieli makustella hissukseen maun vuoksi.

Kärsimyspäivän kunniaksi kärsin ja revin auki vanhoja patoja. Asia, josta kaikki tietenkin vain kiittelevät minua seuraavat sata vuotta. Mitäpä sitä ei itsensä vuoksi tekisi.

A;n sanoin. Olet reipas. Kyllä sinä osaat.

• yxex kirjoitti:

Senkin ihana kännääjä

Puhutko mulle? En tiedä onko täällä muut kännänneet. Ite oot ihana. Senkin yxex. Eiku Rontti. Sininuttu.

• d.i.c.e
        yxex kirjoitti:

d.i.c.e.
        Olen perusluonteeltani rauhallinen ja turvallinen. Mutta erittäin muuntautumiskykyinen ;)

Voisin riepotella sua hiuksista ja pistää sut itkemään, ihan silkasta rakkaudesta ;-DDD

"Voisin riepotella sua hiuksista ja pistää sut itkemään, ihan silkasta rakkaudesta ;-DDD"

En suosittele edes harkitsemaan, saati kokeilemaan.
        Ottaisin sen vain haasteena... ;)
        En harrasta itkemistä, turhaa touhua. ;P

• M.B. kirjoitti:

Arvostan! Kännissä. Olen ollut selvinkin päin. Muistaakseni. :)

• yxex kirjoitti:

Jumiutuneena tähän netin ääreen :)
        Mulla oli ikävä sinua.

Oliko? Sittenhän meitä oli kaksi.

• M.B.
        yxex kirjoitti:

Ne on oluita ja menyitä, mikäli olet joskus ollut selvinkin päin... 8')

*mii nais tu juu*

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

"Voisin riepotella sua hiuksista ja pistää sut itkemään, ihan silkasta rakkaudesta ;-DDD"

Mitään tuosta äsken sanomastasi en tunnista itsestäni... kröhm.

*viheltelee* Kas taivaalla on tähtivyö..

• yxex kirjoitti:

Työn alla... :)

Kuule yxex. Saanko kertoa näkemykseni?

En kerrokaan. Minä pöljä kirjoitin puolen sivun mittaisen jutun. Onneksi en tätä postannut.

"Työn alla." Niin me kaikki. Mutta tärkeää tiedostaa se, ettei ainoastaan nyt. Vaan koko elämämme. Kuten temppu mainitsi, joillekjin riittää se kahden viikon tilipussi. Vähempi valtaväestöstä etsii jotain muutakin.

• d.i.c.e
        yxex kirjoitti:

d.i.c.e.

Nukkumatti jo huutelee korvaan...Öitä vaan kaikille.

• d.i.c.e
        M.B. kirjoitti:

Mitään tuosta äsken sanomastasi en tunnista itsestäni... kröhm.

*viheltelee* Kas taivaalla on tähtivyö..

:)

• d.i.c.e kirjoitti:

Mun kanssani itkisit kyllä, oon niin hullu äijä! :)

Nimpparilahjaksi en ostaisi ruusuja, vaan nyrkkeilyhanskat ;-DD

• M.B. kirjoitti:

Mää, vielä.Minä kunnioitan sinua. Monellakin tapaa. Minä hyväksyn raittiuden, alkoholismin ja kaiken siltä väliltä. Aluksi ja tiettyyn rajaan asti. Sit vasta alan mäkättämään. :)

• d.i.c.e kirjoitti:

Nuku hyvin kamu!

• d.i.c.e kirjoitti:

Hyvää yötä d.i.c.e. Kauniita unia.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mää, vielä.Minä kunnioitan sinua. Monellakin tapaa. Minä hyväksyn raittiuden, alkoholismin ja kaiken siltä väliltä. Aluksi ja tiettyyn rajaan asti. Sit vasta alan mäkättämään. :)

Mulle ei nyt ole niin vakava juttu jos joku on juovuksissa :) Paitsi jos alkaa mun kotona mulle, saatan kärmestyä...

• M.B.
        d.i.c.e kirjoitti:

Öitä :)

• yxex kirjoitti:

Ootko? Naurattaa ihan hillittömästi. Niinkuin kännissä nyt tuppaa naurattamaan. Ajattelen teitä kaikkia palstalaisia nyt kaameassa kännissä. Ai jumankauta... :DDD

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Ootko? Naurattaa ihan hillittömästi. Niinkuin kännissä nyt tuppaa naurattamaan. Ajattelen teitä kaikkia palstalaisia nyt kaameassa kännissä. Ai jumankauta... :DDD

http://www.youtube.com/watch?v=uqNwkJf4tP0

:DDDD

• M.B. kirjoitti:

Mulle ei nyt ole niin vakava juttu jos joku on juovuksissa :) Paitsi jos alkaa mun kotona mulle, saatan kärmestyä...

Minä tiesin sen. Sinä oletkin laajakatseisempi kuin moni muu ihminen ymmärtää olla. Tai hyväksyvät asian, ehkä.Mutta tehdäkseen kantansa selväksi, kääntävät mahdollisesti selkänsä.

Haluan taas puhua itsestäni. Minä en usko että jotkut ihmiset uskovat edes että voisin kännätä. Tai tupakoida. Tai että minulla on tälläinen poikkeuksellinen nettisuhde. Tai kirjoittaisin. Tai mitä elämäni aikani on tapahtunut. Uskon että eri ihmisillä on mitä omituisempia tai yksinkertaisempia käsityksiä. Vaikka olen oppinut puhumaan, ei ne silti tiedä kaikkea. :)

• elisakettu kirjoitti:

Kuule yxex. Saanko kertoa näkemykseni?

En kerrokaan. Minä pöljä kirjoitin puolen sivun mittaisen jutun. Onneksi en tätä postannut.

"Työn alla." Niin me kaikki. Mutta tärkeää tiedostaa se, ettei ainoastaan nyt. Vaan koko elämämme. Kuten temppu mainitsi, joillekjin riittää se kahden viikon tilipussi. Vähempi valtaväestöstä etsii jotain muutakin.

Matkalla ollaan...ja olen onnellinen kohtaamistani ihmisistä...sinusta.
        Aikamoista sillisalaattia olemme saaneet aikaiseksi tänään tähän viestiketjuun, väliäkö hällä, hetkessä eläminen on tärkeää. Oletko uskonnollinen ihminen elisakettu...mainitsit aiemmin kärsimysperjantain..

• elisakettu kirjoitti:

Puhutko mulle? En tiedä onko täällä muut kännänneet. Ite oot ihana. Senkin yxex. Eiku Rontti. Sininuttu.

Täytin viinilasini. Muut tehkööt niinkuin tekee. Juon sen henkisesti kanssasi. :)

• elisakettu kirjoitti:

Eikä....:DD

nauroin veet silmissä ja pissit housussa. :DD

:-D

• yxex kirjoitti:

Matkalla ollaan...ja olen onnellinen kohtaamistani ihmisistä...sinusta.
        Aikamoista sillisalaattia olemme saaneet aikaiseksi tänään tähän viestiketjuun, väliäkö hällä, hetkessä eläminen on tärkeää. Oletko uskonnollinen ihminen elisakettu...mainitsit aiemmin kärsimysperjantain..

En ole uskonnollinen, siinä varsinaisessa merkityksessä. Uskon...johonkin. Kuulun kirkkoon. En voi sanoa että olisin koskaan tuon hyväksi mitään tehnyt. Mutta huomioin, joskus, asioita. Veljeni oli melkein onnellinen kun toivotin hänelle siunausta. Hänellä on usko.

Minä en niin jaksa seurata maailmantapahtumia. Monia muitakaan asioita. En lue lehtiä, katso uutisia, televisiota, kuuntele radioita. Eli en siis ole monenkaan mielestä mitään. Tyhjäpää. Ei se mittään.

Yx: minä ole tavattoman onnellinen myös. Hyvin monesta asiasta. Ja Sinusta.

• elisakettu kirjoitti:

Minä tiesin sen. Sinä oletkin laajakatseisempi kuin moni muu ihminen ymmärtää olla. Tai hyväksyvät asian, ehkä.Mutta tehdäkseen kantansa selväksi, kääntävät mahdollisesti selkänsä.

Haluan taas puhua itsestäni. Minä en usko että jotkut ihmiset uskovat edes että voisin kännätä. Tai tupakoida. Tai että minulla on tälläinen poikkeuksellinen nettisuhde. Tai kirjoittaisin. Tai mitä elämäni aikani on tapahtunut. Uskon että eri ihmisillä on mitä omituisempia tai yksinkertaisempia käsityksiä. Vaikka olen oppinut puhumaan, ei ne silti tiedä kaikkea. :)

Voisiko olla niin että elisakettu täällä on lähempänä henkistä sielunvaellusta, kuin sinä fyysisenä hahmona IRL(?)

*pohtii...ja miettii itseäänkin*

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kaikkien ei aina tarvitse tietää kaikkea. Se monimutkaistaa asioita. Erityisesti silloin kun alkavat keskenään omissa päissään päättämään muut elämästäsi, puolestasi, sinulta kysymättä :/ Sellaiseen kun ei juuri voi vaikuttaa.. Kun itse on siinä keskellä tyhmänä, kun ei muitten mielestä tajua sitä omaa parastaan, josta kuuleminenkin on ylenpalttisen hankalaa niille jokapaikan sählääjille.

->Sitä mentaliteettia, että minä juon vain kostarikaa, kun isoäitini kummin kaiman naapuri sitä kehui vuonna peruna, ei voi olla olematta parasta minullekin. Ja sitten kieltäydytään kaikesta muusta ja paheksutaan niitä, jotka ei juo kostarikaa ja perustetaan salakavala käännytyskerho. Olepa siinä sitten tyytyväinen omaan teevalintaasi, joka sattumalta on eri kuin viimeviikolla oli, kun sekin on käännytyskerhon mielestä "merkki" jostakin.. yöks.

Kärsimyspäivä ja vanhat padot toi osan traumoista pintaan, näemmä :DD

• yxex kirjoitti:

Täytin viinilasini. Muut tehkööt niinkuin tekee. Juon sen henkisesti kanssasi. :)

Yx: hmm...

Sanonko? No, en sano. No sanon kuitenkin. No en samperi sit sano kuitenkaan.

• yxex kirjoitti:

Voisiko olla niin että elisakettu täällä on lähempänä henkistä sielunvaellusta, kuin sinä fyysisenä hahmona IRL(?)

*pohtii...ja miettii itseäänkin*

Hemmetin hyvä näkökulma! Yleensä ajatella, meitin ihmisten.

Olet oikeassa. Mutta tälläinen olen ollut koko elämäni. Olen enempi "sisälläni" kuin läsnä, toisinaan.Mutta kovasti minä opettelen. Jopa A voisi olla minusta ylpeä. Minä pystyn kyllä olemaan paljon IRL, mutta en jaa. Ihan kaikkea.

Millaisia te olette?

• M.B. kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kaikkien ei aina tarvitse tietää kaikkea. Se monimutkaistaa asioita. Erityisesti silloin kun alkavat keskenään omissa päissään päättämään muut elämästäsi, puolestasi, sinulta kysymättä :/ Sellaiseen kun ei juuri voi vaikuttaa.. Kun itse on siinä keskellä tyhmänä, kun ei muitten mielestä tajua sitä omaa parastaan, josta kuuleminenkin on ylenpalttisen hankalaa niille jokapaikan sählääjille.

->Sitä mentaliteettia, että minä juon vain kostarikaa, kun isoäitini kummin kaiman naapuri sitä kehui vuonna peruna, ei voi olla olematta parasta minullekin. Ja sitten kieltäydytään kaikesta muusta ja paheksutaan niitä, jotka ei juo kostarikaa ja perustetaan salakavala käännytyskerho. Olepa siinä sitten tyytyväinen omaan teevalintaasi, joka sattumalta on eri kuin viimeviikolla oli, kun sekin on käännytyskerhon mielestä "merkki" jostakin.. yöks.

Just. Minulle tulikin mieleen, jotain...mitä sanoit tänään.

Kuule. Homman nimi on muuten sellainen, ettäö itsepähän kitusiimme kaadetaan se, mikä kaadetaan. Se ei ole kenellekään toiselle vaihingoksi. Jos öykkäröivät, voi hymyillä herttaisesti ja ystävällisesti tokaista: ai niinkö? Minä kun pidän juuri tästä.'

Kaikkien ei tarvitsekaan tietää kaikkea. Se on oma oikeutemme. Se on mm sitä omaa mitä joskus eräs talvinen aloittaja kaipasi.

• elisakettu kirjoitti:

En ole uskonnollinen, siinä varsinaisessa merkityksessä. Uskon...johonkin. Kuulun kirkkoon. En voi sanoa että olisin koskaan tuon hyväksi mitään tehnyt. Mutta huomioin, joskus, asioita. Veljeni oli melkein onnellinen kun toivotin hänelle siunausta. Hänellä on usko.

Minä en niin jaksa seurata maailmantapahtumia. Monia muitakaan asioita. En lue lehtiä, katso uutisia, televisiota, kuuntele radioita. Eli en siis ole monenkaan mielestä mitään. Tyhjäpää. Ei se mittään.

Yx: minä ole tavattoman onnellinen myös. Hyvin monesta asiasta. Ja Sinusta.

Tunnistan sinussa itseäni. Mutta mua tyhjäpäisempää et löydä. Jotain sirpaletietoa silloin tällöin tarttuu tajuntaan että muistan millä vuosisadalla eletään.. ;)

Sinä siellä, onnellisena, se tekee minutkin onnelliseksi! Tartunta! Apuuva! =)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Olet oikeassa. Mutta tälläinen olen ollut koko elämäni. Olen enempi "sisälläni" kuin läsnä, toisinaan.Mutta kovasti minä opettelen. Jopa A voisi olla minusta ylpeä. Minä pystyn kyllä olemaan paljon IRL, mutta en jaa. Ihan kaikkea.

Millaisia te olette?

Olen tämmöinen :) Äärimmäisen ärsyttävä, idiootti, itsekeskeinen, ajatteluun kykenemätön, vainoharhainen ja narsisti.. Olikohan tuossa taas kaikki, mitä omaksi huvikseni pyysin saada kuulla, ihan muistutuksena itselleni, kun pääsi vahingossa unohtumaan, että minkälainen olen.. 8')

Kusipäille ei tarvitse joustaa, minun mielestäni. Mutta koska minä olen se kusipää, niin missä h.....ssä on se ongelma...

Ai niin, siinä, kun en vieläkään, toisinaan, saa esitettyä itseäni ymmärrettävästi. Ilmeisesti. Tai sitten olen mestarillinen sopankeittäjä, kun siihen avautuu toisessa tilaisuus. Hmm.. Niin, se anteeksipyyntö ja sen tärkeys, sehän se oli, nappina sopassa..

En tiedä. Tämän kärsimyspäivän kunniaksi olen vain tyhjäpää. Tuntuu oikeasti siltä kuin olisi iso musta aukko päässä.....

*sopeutuu*

Koska se on minun tehtäväni ymmärtää, jos toinen ei ymmärrä, ja niin ollen se on minun vastuullani, jos en tule ymmärretyksi.

*huono päivä, älkää välittäkö*

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Just. Minulle tulikin mieleen, jotain...mitä sanoit tänään.

Kuule. Homman nimi on muuten sellainen, ettäö itsepähän kitusiimme kaadetaan se, mikä kaadetaan. Se ei ole kenellekään toiselle vaihingoksi. Jos öykkäröivät, voi hymyillä herttaisesti ja ystävällisesti tokaista: ai niinkö? Minä kun pidän juuri tästä.'

Kaikkien ei tarvitsekaan tietää kaikkea. Se on oma oikeutemme. Se on mm sitä omaa mitä joskus eräs talvinen aloittaja kaipasi.

Mitäs minä tänään olen mennyt sanomaan?

*rapsuttaa mustaa aukkoa*

Kuka on talvinen aloittaja, olenko missannut jotain vaikka suurinpiirtein asun tällä palstalla näinä aikoina....

• elisakettu kirjoitti:

Millaisia te olette?

Olet A.n lempilapsi! :) Minä olen avoimempi täällä, IRL lähinnä kuuntelen ja tarkkailen ja teen analyyseja.

• yxex kirjoitti:

Tunnistan sinussa itseäni. Mutta mua tyhjäpäisempää et löydä. Jotain sirpaletietoa silloin tällöin tarttuu tajuntaan että muistan millä vuosisadalla eletään.. ;)

Sinä siellä, onnellisena, se tekee minutkin onnelliseksi! Tartunta! Apuuva! =)

Huudatko sinä yxex apua? Tartunnasta? Kerro minulle, mikä siinä on huono asia.

• M.B. kirjoitti:

Olen tämmöinen :) Äärimmäisen ärsyttävä, idiootti, itsekeskeinen, ajatteluun kykenemätön, vainoharhainen ja narsisti.. Olikohan tuossa taas kaikki, mitä omaksi huvikseni pyysin saada kuulla, ihan muistutuksena itselleni, kun pääsi vahingossa unohtumaan, että minkälainen olen.. 8')

Kusipäille ei tarvitse joustaa, minun mielestäni. Mutta koska minä olen se kusipää, niin missä h.....ssä on se ongelma...

Ai niin, siinä, kun en vieläkään, toisinaan, saa esitettyä itseäni ymmärrettävästi. Ilmeisesti. Tai sitten olen mestarillinen sopankeittäjä, kun siihen avautuu toisessa tilaisuus. Hmm.. Niin, se anteeksipyyntö ja sen tärkeys, sehän se oli, nappina sopassa..

En tiedä. Tämän kärsimyspäivän kunniaksi olen vain tyhjäpää. Tuntuu oikeasti siltä kuin olisi iso musta aukko päässä.....

*sopeutuu*

Koska se on minun tehtäväni ymmärtää, jos toinen ei ymmärrä, ja niin ollen se on minun vastuullani, jos en tule ymmärretyksi.

Lisäksi olet hyvä heittäjä ja tähtääjä!
        Minä ja ymmärtääkseni kaveritkin tykkää susta kuin hullu puurosta, joten äläs suotta masentele!

Olet huipputyyppi!

• M.B. kirjoitti:

*sopeutuu*

Mää-kulta. Olen pahoillani puolestasi, jos huono päivä. Taatusti me tiedetään miltä se tuntuu. Ihan paskalta.

Minä näen sinut hyvin hienona ihmisenä. Vaikken sinua siten "tunne". Uskon että monimoni muukin täällä. Miten niin et esitä itseäsi ymmärrettävästi? Kyllä sinä sen teet, kuulijalla vain menee vain aikaa joskus pidempään. Teet parhaasi. yritätä enemmän. Kaikki ei lopulta ole sinun vastuullasi. Muista että mitä teet, teet sen siksi, että se on tärkeää.

• M.B.
        yxex kirjoitti:

Olet A.n lempilapsi! :) Minä olen avoimempi täällä, IRL lähinnä kuuntelen ja tarkkailen ja teen analyyseja.

:D Kuulostaa psykologilta.

Ai, olenko? :) Mää tykkään teistä kaikista, mahtava soppa tää palsta :)

Lynetten taitoa kirjailla jäsentyneesti asiaa, itsensä kertaheitolla ymmärrettäväksi tehden, ihailen.

Ja ketun tyyliä tarinoida.

Sun lempeyttä.

A:ta lyhyen kuivakkana osujana.

Temppua temppuna, siltä imee itseensä kaikkea, sanastoa ym.

Ja d.i.c.e. on vaan d.i.c.e. Mukavan krumeluuriton omassa tyylissään.

Itsekin taidan olla enemmän tarkkailija luonnossa, analyysit yleensä jätän vähän vähemmälle. En usko, että olen kovin tarkka analysoija, eli siihen puuhaan ryhtyessäni voisin aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Huudatko sinä yxex apua? Tartunnasta? Kerro minulle, mikä siinä on huono asia.

Ette te kovin tyhjäpäisiltä vaikuta kyllä kumpikaan.

• M.B. kirjoitti:

Mitäs minä tänään olen mennyt sanomaan?

*rapsuttaa mustaa aukkoa*

Kuka on talvinen aloittaja, olenko missannut jotain vaikka suurinpiirtein asun tällä palstalla näinä aikoina....

Sanoit tänään jotain sellaista mitä tulkitsin omalla tavallani. Älä sitä mieti. Tunsin vain sen mitä kerroit juuri.

Talvinen; en muista kuka. Jotain tälläistä; täällä syötetään juutuubia ym sälää, kun ei osata mitään omaa. Minä vedin herneet nenään. Olin kiukkuisella tuulella. Ajattelin niin monta juttua ja sitten luulin että minun pitää lopettaa palstailukin, olin surullinenkin ja vaikka mitä. Kähähdin vain joyain että mikähän siinä elämässä on omaa? Sellainen tunne oli silloin. En omistanut niitä asioita, mitä pidin tärkeänä. Itseäni ja tekemisteni määräysoikeutta. Jälkeenpäin häpesin tietysti omaa pikkumaisuuttani. Ja nauroin teidän laittamille hulluille pätkille. Ehkä se saikin minut kapuamaan taas sitä rinnettä.

• M.B. kirjoitti:

Ette te kovin tyhjäpäisiltä vaikuta kyllä kumpikaan.

Kiitti :) Tuo oli loistava veto. Oot kyllä yliveto ite Mää.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mää-kulta. Olen pahoillani puolestasi, jos huono päivä. Taatusti me tiedetään miltä se tuntuu. Ihan paskalta.

Minä näen sinut hyvin hienona ihmisenä. Vaikken sinua siten "tunne". Uskon että monimoni muukin täällä. Miten niin et esitä itseäsi ymmärrettävästi? Kyllä sinä sen teet, kuulijalla vain menee vain aikaa joskus pidempään. Teet parhaasi. yritätä enemmän. Kaikki ei lopulta ole sinun vastuullasi. Muista että mitä teet, teet sen siksi, että se on tärkeää.

Välillä epäilen itseäni, että jos en halua tulla ymmärretyksi... Vai välttelenkö vain riitaa, kun en osaa kuitenkaan olla tyyni suolapatsas, erityisesti jos etukäteen arvioin tilanteen niin, että en saisi sanoa ja että sanomisestani nousee meteli. Tapahtuu loukkaantuminen toisessa, jota en kestä... hmm..

Kiitos sanoistasi :) Säilön ne sydämeeni mittapuuksi itselleni niitä huonoja tilanteita varten, kun ensimmäisenä ei tee mieli käyttäytyä hienon ihmisen tavoin, vaan enemmänkin kuin peppi pitkätossu koulussa...

• M.B.
        yxex kirjoitti:

Lisäksi olet hyvä heittäjä ja tähtääjä!
        Minä ja ymmärtääkseni kaveritkin tykkää susta kuin hullu puurosta, joten äläs suotta masentele!

Olet huipputyyppi!

Ohimenevä alamäki :) Tarpeeksi jyrkkä, niin omalla voimalla mennään jo kohta ylös toista laitaa...

• M.B. kirjoitti:

:D Kuulostaa psykologilta.

Ai, olenko? :) Mää tykkään teistä kaikista, mahtava soppa tää palsta :)

Lynetten taitoa kirjailla jäsentyneesti asiaa, itsensä kertaheitolla ymmärrettäväksi tehden, ihailen.

Ja ketun tyyliä tarinoida.

Sun lempeyttä.

A:ta lyhyen kuivakkana osujana.

Temppua temppuna, siltä imee itseensä kaikkea, sanastoa ym.

Ja d.i.c.e. on vaan d.i.c.e. Mukavan krumeluuriton omassa tyylissään.

Itsekin taidan olla enemmän tarkkailija luonnossa, analyysit yleensä jätän vähän vähemmälle. En usko, että olen kovin tarkka analysoija, eli siihen puuhaan ryhtyessäni voisin aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kiva.

Mutta nyt alan kohta vimmastumaan. Sä perhanan Mää olet yksi unikeimpia ja parhaimpia tyyppejä taatusti mitä tämä hemmetin palsta on koskaan saanut kokea tai tulee kokemaan. Mutta takuulla oot vielä parempi siellä jossain, missä oot. Niinku yx sanoi; me tykätään susta kuin hullu puurosta. No, mehän nyt ollaankin hulluja. Tarkkailla kyllä myös osaat, se ollaan havaittu ;) Siinä sinä olet loistava.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Sanoit tänään jotain sellaista mitä tulkitsin omalla tavallani. Älä sitä mieti. Tunsin vain sen mitä kerroit juuri.

Talvinen; en muista kuka. Jotain tälläistä; täällä syötetään juutuubia ym sälää, kun ei osata mitään omaa. Minä vedin herneet nenään. Olin kiukkuisella tuulella. Ajattelin niin monta juttua ja sitten luulin että minun pitää lopettaa palstailukin, olin surullinenkin ja vaikka mitä. Kähähdin vain joyain että mikähän siinä elämässä on omaa? Sellainen tunne oli silloin. En omistanut niitä asioita, mitä pidin tärkeänä. Itseäni ja tekemisteni määräysoikeutta. Jälkeenpäin häpesin tietysti omaa pikkumaisuuttani. Ja nauroin teidän laittamille hulluille pätkille. Ehkä se saikin minut kapuamaan taas sitä rinnettä.

Toisinaan sitä on herkkänahkainen :) Yleensä se ensimmäinen kerta kun ottaa kommentin vastaan ja imee itseensä, on se pahin. Kun siitä selviää, ei vastaavat enää niin paljoa hetkauta, ehkä vaan ajattelee, että tää nyt on taas tätä. Kiva kun et lopettanut palstailua mokoman takia :)

Itseasiassa sen asenteen siirtymistä haluaisin itseeni tänne IRL:n myös.. Se on hieman hukassa, erityisessti joidenkin ihmisten kanssa.. Mikä siinäkin sitten on. Omat tunteet?? Ne, joiden olisi jo suonut kuolleen tuhanteen kertaan ja yli..

• yxex kirjoitti:

Eli olet lähempänä itseäsi ja muita sielullisesti kuin fyysisesti IRL?

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Kiva.

Mutta nyt alan kohta vimmastumaan. Sä perhanan Mää olet yksi unikeimpia ja parhaimpia tyyppejä taatusti mitä tämä hemmetin palsta on koskaan saanut kokea tai tulee kokemaan. Mutta takuulla oot vielä parempi siellä jossain, missä oot. Niinku yx sanoi; me tykätään susta kuin hullu puurosta. No, mehän nyt ollaankin hulluja. Tarkkailla kyllä myös osaat, se ollaan havaittu ;) Siinä sinä olet loistava.

*häkeltyy*

Öö.. kiitos?

Sitäpaitsi hulluna on hauskempi heilua :D

Lentosuukot kumpaisellekin ja aamukahviakin löytyy, just keitin ..

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Eli olet lähempänä itseäsi ja muita sielullisesti kuin fyysisesti IRL?

:DDD Tuo oli hauska kommentti.. TYkkään erityisesti tuollaisista... mikskä nuita kuvailisi.. Lauseellinen ja lausahduksellinen kommervenkki :DD

• M.B. kirjoitti:

Toisinaan sitä on herkkänahkainen :) Yleensä se ensimmäinen kerta kun ottaa kommentin vastaan ja imee itseensä, on se pahin. Kun siitä selviää, ei vastaavat enää niin paljoa hetkauta, ehkä vaan ajattelee, että tää nyt on taas tätä. Kiva kun et lopettanut palstailua mokoman takia :)

Itseasiassa sen asenteen siirtymistä haluaisin itseeni tänne IRL:n myös.. Se on hieman hukassa, erityisessti joidenkin ihmisten kanssa.. Mikä siinäkin sitten on. Omat tunteet?? Ne, joiden olisi jo suonut kuolleen tuhanteen kertaan ja yli..

Minusta tunteet täytyy säilyttää. Olipa ne hyviä tai pahoja tunteita. Vaikka se joskus kipeää tekeekin. Mielestäsin tämä pitää meidät elossa.

Nyt. Ajattele niitä hyviä tunteitasi. Miten ihanaa on kokea mielihyvää uudesta päivästä; kirkkaasta auringonpaisteesta, tuoreesta kahvikupposesta. Vastaleikatun nurmikon raikkaudesta, keväästä, lintujen viserryksestä kosio- ja pesimispuuhillaan.

Iloa läheisen onnistumisesta. Pientä tervettä ylpeyttä kun joku on tehnyt jotain itselleen tärkeää, mutta olet osallisena siinä. Mitä olet saanut. Mitä et ole menettänyt. Ja mitä sinulla on mahdollisuus antaa ja vastaanottaa.

Kokea toisen ihmisen läsnäolon. Kokea lämpimiä tunteita. Rakkautta. Olet aiemminkin kokenut. Ja olen vakuuttunut, että tulet kokemaan.

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Minusta tunteet täytyy säilyttää. Olipa ne hyviä tai pahoja tunteita. Vaikka se joskus kipeää tekeekin. Mielestäsin tämä pitää meidät elossa.

Nyt. Ajattele niitä hyviä tunteitasi. Miten ihanaa on kokea mielihyvää uudesta päivästä; kirkkaasta auringonpaisteesta, tuoreesta kahvikupposesta. Vastaleikatun nurmikon raikkaudesta, keväästä, lintujen viserryksestä kosio- ja pesimispuuhillaan.

Iloa läheisen onnistumisesta. Pientä tervettä ylpeyttä kun joku on tehnyt jotain itselleen tärkeää, mutta olet osallisena siinä. Mitä olet saanut. Mitä et ole menettänyt. Ja mitä sinulla on mahdollisuus antaa ja vastaanottaa.

Kokea toisen ihmisen läsnäolon. Kokea lämpimiä tunteita. Rakkautta. Olet aiemminkin kokenut. Ja olen vakuuttunut, että tulet kokemaan.

Pitäisi vain älytä antaa niitten huonojen mennä menojaan.. kuten pelon. En ole kovin hyvä pukemaan sellaista sanoiksi silloin kun pitäisi.

Enkä osaa kysyä lupaa saada olla pieni ja haavoittuvainen jos minusta tuntuu, että minun pitää olla se vahva.

Ja sitten olenkin jo vihainen, eikä silloin ainakaan se hyvä heilu ja syntyy suttua.

Ilo ja riemu, ne ovat kauniita asioita..

Ja tämän ajatusharjoituksen jälkeen lähetän sulle palautetta jos aurinko ei paista ;)

Kiitos, uskoa tarvitaan aina, uskoa siihen, että elämä kantaa aina, levittää vain siivet... vois askarrella suuren huoneentaulun huomioväreissä itselleen ja siihen keskelle peili, perskutti sentään...

• M.B. kirjoitti:

*häkeltyy*

Öö.. kiitos?

Sitäpaitsi hulluna on hauskempi heilua :D

Lentosuukot kumpaisellekin ja aamukahviakin löytyy, just keitin ..

:)) Aamukahvia...kiitos mää. Luulen että yx sammahti just tuohon mun nojatuoliin. Sanoi ettei se akkojen juttuja koko yötä jaksa kuunnella. No ei se mittään. Kutittelen hereille muutaman tunnin päästä. Tämän tytön kanssa kun pitää oppia valvomaan ja vähempi nukkumaan. :)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

:)) Aamukahvia...kiitos mää. Luulen että yx sammahti just tuohon mun nojatuoliin. Sanoi ettei se akkojen juttuja koko yötä jaksa kuunnella. No ei se mittään. Kutittelen hereille muutaman tunnin päästä. Tämän tytön kanssa kun pitää oppia valvomaan ja vähempi nukkumaan. :)

Höpsispöpsis.. se kummailee ja kirjottelee ja kummailee ja kirjottelee sulle vastausta ;)

• M.B. kirjoitti:

:DDD Tuo oli hauska kommentti.. TYkkään erityisesti tuollaisista... mikskä nuita kuvailisi.. Lauseellinen ja lausahduksellinen kommervenkki :DD

Tuo on lainaus yx:ltä. Se oli niin mainio, että oli pakko alkaa levittää tätä heti paikalla.

• M.B. kirjoitti:

Pitäisi vain älytä antaa niitten huonojen mennä menojaan.. kuten pelon. En ole kovin hyvä pukemaan sellaista sanoiksi silloin kun pitäisi.

Enkä osaa kysyä lupaa saada olla pieni ja haavoittuvainen jos minusta tuntuu, että minun pitää olla se vahva.

Ja sitten olenkin jo vihainen, eikä silloin ainakaan se hyvä heilu ja syntyy suttua.

Ja tämän ajatusharjoituksen jälkeen lähetän sulle palautetta jos aurinko ei paista ;)

Kiitos, uskoa tarvitaan aina, uskoa siihen, että elämä kantaa aina, levittää vain siivet... vois askarrella suuren huoneentaulun huomioväreissä itselleen ja siihen keskelle peili, perskutti sentään...

Minulla on kyyneleet silmissä. Mutta en itke surusta. Olen vain vilpittömän iloinen. Ihmisyydestä. Mitä sinä olet. Hän. Ja kaikki muut. Minäkin.

• M.B.
        M.B. kirjoitti:

Höpsispöpsis.. se kummailee ja kirjottelee ja kummailee ja kirjottelee sulle vastausta ;)

Tuossa seuraavassa ketjussa.. käy kurkkaamassa.. tuo sun aloitus.. :)

Kynä sauhuaa ja kuminpalat sinkoilevat ;D

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Tuo on lainaus yx:ltä. Se oli niin mainio, että oli pakko alkaa levittää tätä heti paikalla.

Sun muotoilu on ytimekkäämpi :)

*anteeksi yxex* hyvin sinäkin sanoit.

• M.B. kirjoitti:

Titta på tid. Luulen että hän tarvitsee unensa. Ressu. Pitkämatkalainen, -aikalainen. Mutta ei se mittään. Silitän päätä ja hyrisen hiljaa (mulla on aivan hirvee lauluääni, kyllä siihen herää puolikuolleetkin :) )

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Titta på tid. Luulen että hän tarvitsee unensa. Ressu. Pitkämatkalainen, -aikalainen. Mutta ei se mittään. Silitän päätä ja hyrisen hiljaa (mulla on aivan hirvee lauluääni, kyllä siihen herää puolikuolleetkin :) )

:DD Joo, en itsellenikään suosittele kovin usein laulamista varsinkaan sisällä. En halua saada häätöä metelöinnin takia :)

Aika on tosiaan aamuun päin, johan sitä reissaajat väsähtää :)

Itsekin tuli vaihteeksi valvottua, kuten epäsäännöllisen säännöllisesti toisinaan tulee tehtyä..

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Minulla on kyyneleet silmissä. Mutta en itke surusta. Olen vain vilpittömän iloinen. Ihmisyydestä. Mitä sinä olet. Hän. Ja kaikki muut. Minäkin.

Ihmisyyden ilot ja kirot... Ihmisyys on kauneinta yksilössä ja yksilön elämäntarinassa, niissä tunteissa.. kamalinta fanaattisessa ja päättömässä massassa, tuhoavassa joukkohurmoksessa ja yksisilmäisessä oman edun politiikassa... Yksilön ja massan väliltä olisi hyvä löytää se kultainen keskitie..

• M.B. kirjoitti:

Ihmisyyden ilot ja kirot... Ihmisyys on kauneinta yksilössä ja yksilön elämäntarinassa, niissä tunteissa.. kamalinta fanaattisessa ja päättömässä massassa, tuhoavassa joukkohurmoksessa ja yksisilmäisessä oman edun politiikassa... Yksilön ja massan väliltä olisi hyvä löytää se kultainen keskitie..

Mää. Kiitos sinulle, monestakin asiasta. Toivon sinulle levollista unta. Hyvää yötä

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Mää. Kiitos sinulle, monestakin asiasta. Toivon sinulle levollista unta. Hyvää yötä

Kiitos itsellesi, Elisakettunen :) Hyvää yötä ja kauniita keijun kuvia

• 25
        M.B. kirjoitti:

"Olen sitä mieltä, että kaikkien ei aina tarvitse tietää kaikkea. Se monimutkaistaa asioita. Erityisesti silloin kun alkavat keskenään omissa päissään päättämään muut elämästäsi, puolestasi, sinulta kysymättä "

Joskus on parempi kertoa että ne jästipäät jättäisivät rauhaan. Asioita on niin kiva paisutella pikku mielessään ja tehdä kärpäsestä härkänen vai mitä? :) Voihan siinä vähän tuntea itsensä tulleen henkisesti raiskatuksi mutta mitäs pienistä..

• A
        yxex kirjoitti:

> Olet A.n lempilapsi! :)

Minä silitän kaikkia vuorotellen. (Markus 10: 14-16.)

http://www.youtube.com/watch?v=pS2CXxo41qg

• A
        M.B. kirjoitti:

> Itseasiassa sen asenteen siirtymistä haluaisin itseeni tänne IRL:n myös..

No sen takiahan tätä yhdessä tehdään. Älytöntä olisi harjoitella itsensä huippukuntoon ja olla sen jälkeen osallistumatta yhteenkään kilpailuun.

Korkealle kun kapuaa, niin aamut ovat parasta aikaa.

• elisakettu kirjoitti:

Komppaan dd.i.c.e:ä. Ei ne kammottavimmat asiat ole tapahtuneet N-siinä. Mutta niistäkin pääsee yli, vanhoista. Tällä hetkellä, minulle, kammottavimmat asiat ovat sitä mitä olen tehnyt muille.

Olipas hassua lukea teidän piiiitkää asiaketjua ;)

Pisti hymyilyttämään ja ihmetyttämään kuinka sitä "kiintyy" palstan hahmoihin mielikuvan mutta silti jonkin hassun tuntemuksen muodossa. Mut joo, päivää taas kaikille =)

• A
        elisakettu kirjoitti:

> Minusta tunteet täytyy säilyttää.

Hmmm ... Luulenpa ymmärtäväni mitä ajat takaa. Joudun kuitenkin huomauttamaan seuraavasta.

... 'Tunteet' ovat lyhytaikaisia eikä niitä pidäkään säilyttää. Ne pitää kokea (ilo, viha, suru, ihmetys, pelko ja inho tärkeimpiä). Mutta kokea suhteellisen nopeaan tahtiin. Tunteet eivät saa jäädä päälle. Jos niitä ei saman tien koe, niin ne jäävät päälle ja pelottelevat kaapista.

... 'Tunnetilat' ovat eri asia. Rakkaus on tunnetila. Sen aikamuoto on kesto.

• A
        M.B. kirjoitti:

> Enkä osaa kysyä lupaa saada olla pieni ja haavoittuvainen jos minusta tuntuu, että minun pitää olla se vahva.

*Nostaa hellävaroen sylkkyyn ja suurella karvaisella kädellä niistää sottapytyn nenän ja sipaisee suortuvat pois silmiltä, piirtää sormellaan poskelle sydämen, antaa pääppösen painua rinnalleen ja jatkaa samalla sanomalehden lukemista, hallitusneuvotteluista ja syyriasta ja muuta aikuisten tärkeää*

• A
        d.i.c.e kirjoitti:

Ei, kun etsimään...

> En edes osaa kuvitella millainen henkilö olisi minulle "täydellinen" kumppani...

Olet jäljillä. Täydellistä kumppania ei ole. Itse voit sitä kohti pyrkiä jalostamalla omia sielunkykyjäsi. Olemalla hitaasti vähän enemmän kuin ennen opit vastaanottamaan vähän enemmän kuin ennen. Täydellisyyttä tavoitellessasi huomaat että se mitä tavoittelit muuttuu yhtä nopeasti. Kärsimättömyytesi on toki puute, no ymmärräthän sen tietenkin itsekin.

http://www.youtube.com/watch?v=N9Sf-_fSxJ0&feature=related

• A
        yxex kirjoitti:

> Nimpparilahjaksi en ostaisi ruusuja, vaan nyrkkeilyhanskat ;-DD

Minulla on kaikille vain kahdenlaisia lahjoja. Toinen on kirja ja toinen viikate. (Pehmoleluja ei lasketa.)

• A
        elisakettu kirjoitti:

Komppaan dd.i.c.e:ä. Ei ne kammottavimmat asiat ole tapahtuneet N-siinä. Mutta niistäkin pääsee yli, vanhoista. Tällä hetkellä, minulle, kammottavimmat asiat ovat sitä mitä olen tehnyt muille.

> Tällä hetkellä, minulle, kammottavimmat asiat ovat sitä mitä olen tehnyt muille.

Kultaseni, kehottaisin jo luopumaan katumusharjoituksista. Älä vain tee enää niin.

http://www.youtube.com/watch?v=mYUEJeb4FGY

• M.B.
        A kirjoitti:

> Olet A.n lempilapsi! :)

Minä silitän kaikkia vuorotellen. (Markus 10: 14-16.)

http://www.youtube.com/watch?v=pS2CXxo41qg

:) Löytyipäs... juuri tuota kappaletta olenkin etsinyt jo kohta pari päivää, miettien, että mikä ihme se oli sen bändin nimi?? Ne joensuut...ko....ei

NE LUUMÄET!! Oppiskohan nyt muistamaan oikein.. :)

• d.i.c.e

• yxex kirjoitti:

"Nimpparilahjaksi en ostaisi ruusuja, vaan nyrkkeilyhanskat "

Unelmamies ;)

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

"Nimpparilahjaksi en ostaisi ruusuja, vaan nyrkkeilyhanskat "

Unelmamies ;)

Jep. ;P

• lynett kirjoitti:

Olipas hassua lukea teidän piiiitkää asiaketjua ;)

Pisti hymyilyttämään ja ihmetyttämään kuinka sitä "kiintyy" palstan hahmoihin mielikuvan mutta silti jonkin hassun tuntemuksen muodossa. Mut joo, päivää taas kaikille =)

Hyvää päivää Lyne ja muut palstalaiset! Aurinko paistaa :)

Kiintyminen, niin. Jos joku olisi minulle sanonut joitakin kuukausia sitten että nettikavereista voi tykätä, tai tuntee jotain; olisin varmaan nauranut sanojan suolle. Mutta huomaan itse uivani siellä suossa. Ja syvällä.

Tästä tulikin metka ketju. Täyttä asiaa joka viesti vaikka äkkipäiten näyttää höpinöiltä. Aikamoisia; nämä palstamurut.

• A kirjoitti:

> Minusta tunteet täytyy säilyttää.

Hmmm ... Luulenpa ymmärtäväni mitä ajat takaa. Joudun kuitenkin huomauttamaan seuraavasta.

... 'Tunteet' ovat lyhytaikaisia eikä niitä pidäkään säilyttää. Ne pitää kokea (ilo, viha, suru, ihmetys, pelko ja inho tärkeimpiä). Mutta kokea suhteellisen nopeaan tahtiin. Tunteet eivät saa jäädä päälle. Jos niitä ei saman tien koe, niin ne jäävät päälle ja pelottelevat kaapista.

... 'Tunnetilat' ovat eri asia. Rakkaus on tunnetila. Sen aikamuoto on kesto.

Kiitos A kun täsmensit tuota. En saanut sitä oikein muotoiltua, mitä ajattelin. Sinäpä sen teit. Tunteet; tarkoitin ettemme sulkisi niitä pois. Kivettynyt ihminenhän toimii niin.

• A kirjoitti:

> Tällä hetkellä, minulle, kammottavimmat asiat ovat sitä mitä olen tehnyt muille.

Kultaseni, kehottaisin jo luopumaan katumusharjoituksista. Älä vain tee enää niin.

http://www.youtube.com/watch?v=mYUEJeb4FGY

A, kiitos sinulle. Miksi ihmisen täytyy väen väkisin piehtaroida tuskassa? Ikäänkuin ei voisi nauttia onnellisuudesta? Täytyy kaivamalla etsiä murehtimisen aiheita. Vaikka niitä olisi ollut jo tarpeeksi. Minä olen ollut murehtimisen mestari. Silti haluan olla ja antaa päivänpaistetta. Outo ristiriita. Ei tiedä ollako varjo vai valonsäde. Minä ajattelin eräitä asioita yöllä kun marssin pitkin katuja. Sitä miten olen saanut laskettua monet asiat maahan. Siksi varmaan tulin kirjoittaneeksi tuon edellisen. Ei ole mitään hätää. Ainoastaan aika alkaa loppua kesken. Mnun pitäisi alkaa tehdä päätöksiä.

• d.i.c.e
        A kirjoitti:

> En edes osaa kuvitella millainen henkilö olisi minulle "täydellinen" kumppani...

Olet jäljillä. Täydellistä kumppania ei ole. Itse voit sitä kohti pyrkiä jalostamalla omia sielunkykyjäsi. Olemalla hitaasti vähän enemmän kuin ennen opit vastaanottamaan vähän enemmän kuin ennen. Täydellisyyttä tavoitellessasi huomaat että se mitä tavoittelit muuttuu yhtä nopeasti. Kärsimättömyytesi on toki puute, no ymmärräthän sen tietenkin itsekin.

http://www.youtube.com/watch?v=N9Sf-_fSxJ0&feature=related

Ei onnistu...Olen mikä olen. :)

Tavikset juoksee mua karkuun, kun en jaksa nykyään edes yrittää esittää muuta, kuin mitä olen...Eivätkä he sitä paitsi jaksaisi kauan kiinnostaa.

Narskut ensin ihastuvat, sitten vihastuvat, kunnes säikähtävät ja luikkivat piiloon. Katoavat.

Kriminaalit yrittävät käyttää hyväkseen, tai houkutella "pahoille teille."

Alkoholistit etsivät minusta jotain sijaisäitiä itselleen.

Sitten on vielä niitä sekopäitä, jotka saavat minusta jonkun hiton pakkomielteen ja lähettelevät rakkausrunoja vielä kymmenen vuoden päästäkin, kun joskus vuonna kivi ja keppi olen sanonut kyseiselle henkilölle "moi."

Joten...
        Tuleva "rakkaselämäni" ei näytä kyllä ollenkaan lupaavalta... :D

• d.i.c.e kirjoitti:

Ei onnistu...Olen mikä olen. :)

Tavikset juoksee mua karkuun, kun en jaksa nykyään edes yrittää esittää muuta, kuin mitä olen...Eivätkä he sitä paitsi jaksaisi kauan kiinnostaa.

Narskut ensin ihastuvat, sitten vihastuvat, kunnes säikähtävät ja luikkivat piiloon. Katoavat.

Kriminaalit yrittävät käyttää hyväkseen, tai houkutella "pahoille teille."

Alkoholistit etsivät minusta jotain sijaisäitiä itselleen.

Sitten on vielä niitä sekopäitä, jotka saavat minusta jonkun hiton pakkomielteen ja lähettelevät rakkausrunoja vielä kymmenen vuoden päästäkin, kun joskus vuonna kivi ja keppi olen sanonut kyseiselle henkilölle "moi."

Joten...
        Tuleva "rakkaselämäni" ei näytä kyllä ollenkaan lupaavalta... :D

Höh....d.i.c.e.... kun tekis mieli sannoo j.o.k.u
        Vissiin totuteltava vielä hetki.
        Tuttuja tunteita...

Tavikset ensin päätä pahkaa ihastuvat, sitten lumoutuvat tai katoavat. Toiset jää vinkumaan vuosikausiksi, toiset kokee alemmuutta jo seurassa ollessaan ja loput eivät vain kiinnostu kaltaisestani.
        Itse en taviksista vain innostu...pelkäänpä joutuvani sen hyväksymään mutta katson vielä antamalla ajan vain kulua.

Kriminaalit ja muut hörhöilijät hakeutuvat seuraan kukin mistäkin syystä...sekavina "uhriaikoina" hännystelivät ja hyväksikäyttivät, muuten olen yksi porukasta ;)

Holistit kertovat kuinka "tarttisin just sunlaisen muijan".... (hah, tietäispä...)

Narsisseja kukkapuketissaan tuovat taas eivät kovin luonnollisesti lähesty "ulko-olemukseni"/ulosantini vuoksi ainakaan tuntematta.
        Mutta sitten tosiaan ihastuvat...vihastuvat...kunnes raivostuvat niin paljon, että joudun ajamaan heidät pakoon. Kadottamaan.

Heh

Eli ei näytä täälläkään hyvältä

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

Höh....d.i.c.e.... kun tekis mieli sannoo j.o.k.u
        Vissiin totuteltava vielä hetki.
        Tuttuja tunteita...

Tavikset ensin päätä pahkaa ihastuvat, sitten lumoutuvat tai katoavat. Toiset jää vinkumaan vuosikausiksi, toiset kokee alemmuutta jo seurassa ollessaan ja loput eivät vain kiinnostu kaltaisestani.
        Itse en taviksista vain innostu...pelkäänpä joutuvani sen hyväksymään mutta katson vielä antamalla ajan vain kulua.

Kriminaalit ja muut hörhöilijät hakeutuvat seuraan kukin mistäkin syystä...sekavina "uhriaikoina" hännystelivät ja hyväksikäyttivät, muuten olen yksi porukasta ;)

Holistit kertovat kuinka "tarttisin just sunlaisen muijan".... (hah, tietäispä...)

Narsisseja kukkapuketissaan tuovat taas eivät kovin luonnollisesti lähesty "ulko-olemukseni"/ulosantini vuoksi ainakaan tuntematta.
        Mutta sitten tosiaan ihastuvat...vihastuvat...kunnes raivostuvat niin paljon, että joudun ajamaan heidät pakoon. Kadottamaan.

Heh

Eli ei näytä täälläkään hyvältä

No hyvä etten ole ainoa. :D

On se niin vaikeaa...Enkä edes paljoa vaatisi. Ainoastaan hauskaa seuraa, ei enempää, eikä vähempää. Pidän yksinolosta, mutta sille ei voi mitään, että aika alkaa käymään hieman pitkäksi välillä...

Minunkin ympärilläni pörrää aina kummasti enemmän, tai vähemmän antisosiaalista porukkaa...Ehkä siitä porukasta pitäisi vain napata joku itselleen...Niin olen tehnytkin, mutta aina jotain yllätyksiä ilmaantuu...
        Kuten, että tyyppi on kaiken muun lisäksi vielä alkoholisti, tai joku joka saa kiksejä eläintenrääkkäämisestä, muuta vastaavaa...Ehdoton ei.
        Ei mitään ääripäätä kuitenkaan tällä kertaa...

• d.i.c.e kirjoitti:

On se niin vaikeaa...Enkä edes paljoa vaatisi. Ainoastaan hauskaa seuraa, ei enempää, eikä vähempää. Pidän yksinolosta, mutta sille ei voi mitään, että aika alkaa käymään hieman pitkäksi välillä...

Minunkin ympärilläni pörrää aina kummasti enemmän, tai vähemmän antisosiaalista porukkaa...Ehkä siitä porukasta pitäisi vain napata joku itselleen...Niin olen tehnytkin, mutta aina jotain yllätyksiä ilmaantuu...
        Kuten, että tyyppi on kaiken muun lisäksi vielä alkoholisti, tai joku joka saa kiksejä eläintenrääkkäämisestä, muuta vastaavaa...Ehdoton ei.

"On se niin vaikeaa...Enkä edes paljoa vaatisi."

Nuo sanat olen sanonut niin monesti. En vaatisi edes paljon, sellaista välitöntä ja letkeää hyvää seuraa (viihdyn myös yksin)...mutta kokemuksen perusteella joko jauhan ihan järjetöntä kökköä itselleni tai sitten pitää luovuttaa kun psykojenkaan kanssa ei pärjää =D

Täytyy kahtella...

• A
        d.i.c.e kirjoitti:

Lynett ja d.i.c.e.

Jospa kokeilisitte asua ja elää yhdessä keskenänne. Miettikääpä joskus, olisiko sellainen hyvä ratkaisu. Tai kootkaa muitakin joukkoonne. Yhteisöasuminenkin saattaisi toimia, jos päihdekysymys ratkaistaan. Vaihtoehtoja vaikka kuinka.

Yhteisasumisen ja parittelukumppanin linkittäminen samaan persoonaan ei ole sellainen ratkaisumuoto, joka soveltuu kaikkiin elämäntilanteisiin. Tuhlaatte ehkä voimianne rajoittaessanne ratkaisuvaihtoehdot vain sellaiseen.

Samalla saisitte ei-narsistisen suojakilven, kollektiivisen ja solidaarisen.

• d.i.c.e
        A kirjoitti:

Lynett ja d.i.c.e.

Jospa kokeilisitte asua ja elää yhdessä keskenänne. Miettikääpä joskus, olisiko sellainen hyvä ratkaisu. Tai kootkaa muitakin joukkoonne. Yhteisöasuminenkin saattaisi toimia, jos päihdekysymys ratkaistaan. Vaihtoehtoja vaikka kuinka.

Yhteisasumisen ja parittelukumppanin linkittäminen samaan persoonaan ei ole sellainen ratkaisumuoto, joka soveltuu kaikkiin elämäntilanteisiin. Tuhlaatte ehkä voimianne rajoittaessanne ratkaisuvaihtoehdot vain sellaiseen.

En kyllä täysin ymmärtänyt, mutta itse ainakin kaipaan tilaa ympärilleni, ei puhettakaan mistään kimppakämpästä...Tulisin hulluksi, tai tekisin muut hulluksi, jommin kummin. :D
        En pysty muutenkaan kauan olemaan ihmisten seurassa, ex-avokinkin naama alkoi välillä niin tympimään, että käskin häntä painumaan muualle...Minkä hän tekikin kyllä ilomielin.
        Tällainen yksinäinen susi ei oikein sulaudu porukkaan oli se mikä hyvänsä...Olen aina ulkopuolinen ( ja haluan olla ) ja koen muut ihmiset ympärilläni usein vain rasitteeksi, pidemmän päälle. :)

• A kirjoitti:

Lynett ja d.i.c.e.

Tuossa A muuten on tolkkua. Viittasit kerran aiemminkin tähän. Muuttakaa vain mun luokse. Minun ehtoni on vain sellaiset että itse toimin niin kuin haluan ja muut saavat mieluusti hoitaa siivouksen.

• A kirjoitti:

Lynett ja d.i.c.e.

A : Sä se osaat aina tulla nurkan takaa. Just kun edellisestä säikähdyksestä selviää, tulet uudelleen =)

"Yhteisöasuminenkin saattaisi toimia, jos päihdekysymys ratkaistaan."

Juu...kiitos...tai sitten voin villitä j.o....eiku....d.i.c.e :n mukaan hörhöilyihin ja kohta siellä sekoilee kaksi narsistista addiktia. Siistii =) Tai sitten ei...
        No mutta leikki leikkinä.

"Yhteisasumisen ja parittelukumppanin linkittäminen samaan persoonaan ei ole sellainen ratkaisumuoto, joka soveltuu kaikkiin elämäntilanteisiin."

Tällä hetkellä asia ainakin on niin. Olisi pitänyt tajuta tuo aiemminkin. En kyllä suostuisi nyt etsimäänkään mitään oikeaa suhdetta, en mitenkään siis mitenkään voisi kyetä sellaiseen. Rikkoisin vaan toisia tai sitten pahempani alla itseni. Joten aikaa tarvitaan.

Yhteisöasuminen on sellainen joka samalla ahdistaa enemmän kuin moni muu mutta silti vetää puoleensa. Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö.

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

A : Sä se osaat aina tulla nurkan takaa. Just kun edellisestä säikähdyksestä selviää, tulet uudelleen =)

Juu...kiitos...tai sitten voin villitä j.o....eiku....d.i.c.e :n mukaan hörhöilyihin ja kohta siellä sekoilee kaksi narsistista addiktia. Siistii =) Tai sitten ei...

"Yhteisasumisen ja parittelukumppanin linkittäminen samaan persoonaan ei ole sellainen ratkaisumuoto, joka soveltuu kaikkiin elämäntilanteisiin."

Tällä hetkellä asia ainakin on niin. Olisi pitänyt tajuta tuo aiemminkin. En kyllä suostuisi nyt etsimäänkään mitään oikeaa suhdetta, en mitenkään siis mitenkään voisi kyetä sellaiseen. Rikkoisin vaan toisia tai sitten pahempani alla itseni. Joten aikaa tarvitaan.

Yhteisöasuminen on sellainen joka samalla ahdistaa enemmän kuin moni muu mutta silti vetää puoleensa. Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö.

"Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö. "

Niinpä...

http://www.youtube.com/watch?v=kmwwKSu0o-4

;D

• elisakettu kirjoitti:

Tuossa A muuten on tolkkua. Viittasit kerran aiemminkin tähän. Muuttakaa vain mun luokse. Minun ehtoni on vain sellaiset että itse toimin niin kuin haluan ja muut saavat mieluusti hoitaa siivouksen.

EK :

Jos mä hoidan siivouksen, et millään viittis panostaa tuohon ruokapuoleen?
        Spiritmaker.

Sinä teet ruokaa miten SINÄ haluat ja mitä haluat mutta siinä sivussa sitten pyöräytät jotten ala taas kiukuttelemaan. Huokaiset vaatemyttyjen kohdilla. Humanist.

D.i.c.e taas nostelee jalkoja pöydälle (eikä oo taaskaan riisunu ees takkiaan) kun touhutaan ja antaa ohjeita koska ne tekköö jotka ei ossoo ja ne jotka ossoo, ne neuvvoo. Kuten ITSE haluaa. Ja mua vituttaa kun tekis mieli ryypätä kans.

Ja sitten kutsutaan M.B kylään joka oikeuden puolustajana ärsyyntyy siitä ettemme hoida asioita tasavertaisesti kuten HÄN näkisi. Defender.

Yxex soittaa ovikelloa ja kysyy vapaana olevaa huonetta koska se olisi HÄNELLE tarpeen ja koettaa sovitella MINÄMINÄ-ilmapiiriä. Peacemaker.

Mutta kun ehdimme jo luvata sen kesäksi Temppuilijalle, joka tekee siellä empiiristä tutkimusta tapahtumista. Observer.

Kun soppa on niin kuumaa että kaikkien huulia polttelee, tulee A, puhaltaa lusikkaan ja komentaa kaikki huoneisiinsa ja vieraat parvekkeelle jäähtymään. Ja opettaa jokaiselle miten sitä lusikkaa voi pidellä ihan itte, ilman palovammoja. Prophet.

Numeroihminen taas seuraa kaikkea vastapäisestä talosta ja ihmettelee touhuja päätään pyöritellen.

Voi A parkaa...sun kohtalos on tässä kaikkein pelottavin. Oletko varma ?

• d.i.c.e kirjoitti:

En kyllä täysin ymmärtänyt, mutta itse ainakin kaipaan tilaa ympärilleni, ei puhettakaan mistään kimppakämpästä...Tulisin hulluksi, tai tekisin muut hulluksi, jommin kummin. :D
        En pysty muutenkaan kauan olemaan ihmisten seurassa, ex-avokinkin naama alkoi välillä niin tympimään, että käskin häntä painumaan muualle...Minkä hän tekikin kyllä ilomielin.
        Tällainen yksinäinen susi ei oikein sulaudu porukkaan oli se mikä hyvänsä...Olen aina ulkopuolinen ( ja haluan olla ) ja koen muut ihmiset ympärilläni usein vain rasitteeksi, pidemmän päälle. :)

"En pysty muutenkaan kauan olemaan ihmisten seurassa, ex-avokinkin naama alkoi välillä niin tympimään"

"ja koen muut ihmiset ympärilläni usein vain rasitteeksi, pidemmän päälle. :) "

Täysin sama kokemus. En vain "tässä tilassa" vielä tiedä onko se oikeasti persoonani piirre vai ns ajankohtaista. Tavallaan kun mietin, ehkä asiat ovat sittenkin aina olleet niin.
        Senkin se aika näyttänee.

Itselläni on vaikeuksia sietää esim mökkiviikonloppuakin pääsemättä välillä hieman karkuun. Toisaalta kaipaan sosiaalista kanssakäymistä mutta .... jos se on liian tiivistä tietyn aikaa, alan äksyilemään, välttelemään ja jopa "inhoamaan seuralaistani". Ei ehkä tervettä mutta totta.
        Kännissä tätä ei tapahdu, joten täytyy kait sitten lähteä ens kerralla sinne mökille kossupullot rinkassa.

• A
        lynett kirjoitti:

> Yhteisöasuminen on sellainen joka samalla ahdistaa enemmän kuin moni muu mutta silti vetää puoleensa. Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö.

Tuo ya:kin kin on vain yksi ratkaisuvaihtoehto. Olennaisena pidän etteivät sinä ja kaltaisesi eristäydy omaan yksityistodellisuuteensa. Tulet M.B:n ja Ketun kanssa meidän kanssamme retkelle. Solmitte suhteita. Saatte vertaistukea toisistanne. Minun roolini tässä rajoittuu sisäisenä objektina toimimiseen, koordinointiin ja mahdollisten ristiriitojen ratkomiseen.

Olisitte sädehtiviä yhdessä.

http://www.youtube.com/watch?v=S5-ICo8hq50

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

EK :

Spiritmaker.

Sinä teet ruokaa miten SINÄ haluat ja mitä haluat mutta siinä sivussa sitten pyöräytät jotten ala taas kiukuttelemaan. Huokaiset vaatemyttyjen kohdilla. Humanist.

D.i.c.e taas nostelee jalkoja pöydälle (eikä oo taaskaan riisunu ees takkiaan) kun touhutaan ja antaa ohjeita koska ne tekköö jotka ei ossoo ja ne jotka ossoo, ne neuvvoo. Kuten ITSE haluaa. Ja mua vituttaa kun tekis mieli ryypätä kans.

Ja sitten kutsutaan M.B kylään joka oikeuden puolustajana ärsyyntyy siitä ettemme hoida asioita tasavertaisesti kuten HÄN näkisi. Defender.

Yxex soittaa ovikelloa ja kysyy vapaana olevaa huonetta koska se olisi HÄNELLE tarpeen ja koettaa sovitella MINÄMINÄ-ilmapiiriä. Peacemaker.

Mutta kun ehdimme jo luvata sen kesäksi Temppuilijalle, joka tekee siellä empiiristä tutkimusta tapahtumista. Observer.

Kun soppa on niin kuumaa että kaikkien huulia polttelee, tulee A, puhaltaa lusikkaan ja komentaa kaikki huoneisiinsa ja vieraat parvekkeelle jäähtymään. Ja opettaa jokaiselle miten sitä lusikkaa voi pidellä ihan itte, ilman palovammoja. Prophet.

Numeroihminen taas seuraa kaikkea vastapäisestä talosta ja ihmettelee touhuja päätään pyöritellen.

Kuulostaa hyvältä tasajaolta. :D
        Kaikilla on jotain tekemistä...

• lynett kirjoitti:

EK :

Spiritmaker.

Lynett perkule tuossa on ajatusta. Mun luona saa ryypätä. Tai olla ryyppämättä. Bileitä saa järjestää jos kaikki on kutsuttu mukaan. Vaatemytyt ei haittaa. Mutta jos päivällä nukun, sillon ei hälistä. Ruokaa tehdään yhdessä. Osaan myös leipoa. Aamuisin olen pelottava karmea akka. Kahvia silloin äkkiä. Tilaa on. Heitetään pihalle jotka valittavat ahtaudesta. A:ko?: no valavoo tietysti että kaikki tapahtuu luostarihyveiden periaatteiden mukaisesti. Mutta ei mekään kaikkea A:lle kerrota :)

• A
        lynett kirjoitti:

EK :

Spiritmaker.

> Voi A parkaa...sun kohtalos on tässä kaikkein pelottavin. Oletko varma ?

Eipäs nyt innostuta liikaa. Minä viihdyn kahden puolisoni seurassa vielä toiset 30 vuotta.

Ajattelen vain teidän parastanne ja millä tavoin teidän asumisolonne tulisi parhaiten järjestää.

Retkiä koordinoin mielelläni. Niiden pituus on aina yksi päivä. Pukeudutte somasti ja tulette yhdessä.

• elisakettu kirjoitti:

Lynett perkule tuossa on ajatusta. Mun luona saa ryypätä. Tai olla ryyppämättä. Bileitä saa järjestää jos kaikki on kutsuttu mukaan. Vaatemytyt ei haittaa. Mutta jos päivällä nukun, sillon ei hälistä. Ruokaa tehdään yhdessä. Osaan myös leipoa. Aamuisin olen pelottava karmea akka. Kahvia silloin äkkiä. Tilaa on. Heitetään pihalle jotka valittavat ahtaudesta. A:ko?: no valavoo tietysti että kaikki tapahtuu luostarihyveiden periaatteiden mukaisesti. Mutta ei mekään kaikkea A:lle kerrota :)

Ei ei ei ...

Jos me tullaan d.i.c.e : n kans ryyppäämään sinne... saat kaks kotinarsua lisää=)

Oletettavasti....

• A kirjoitti:

> Yhteisöasuminen on sellainen joka samalla ahdistaa enemmän kuin moni muu mutta silti vetää puoleensa. Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö.

Tuo ya:kin kin on vain yksi ratkaisuvaihtoehto. Olennaisena pidän etteivät sinä ja kaltaisesi eristäydy omaan yksityistodellisuuteensa. Tulet M.B:n ja Ketun kanssa meidän kanssamme retkelle. Solmitte suhteita. Saatte vertaistukea toisistanne. Minun roolini tässä rajoittuu sisäisenä objektina toimimiseen, koordinointiin ja mahdollisten ristiriitojen ratkomiseen.

Yläpeukku. Komppaan täysillä. =)

• A kirjoitti:

=)

"Olennaisena pidän etteivät sinä ja kaltaisesi eristäydy omaan yksityistodellisuuteensa"

Hui hai... mitä tarkoittalat ?

• A kirjoitti:

A

"http://www.youtube.com/watch?v=S5-ICo8hq50 "

Mutta mites MB ? Näin tasa-arvon aikaan...;)

• lynett kirjoitti:

Ei ei ei ...

Jos me tullaan d.i.c.e : n kans ryyppäämään sinne... saat kaks kotinarsua lisää=)

Oletettavasti....

Emmä usko. Ja voin tulla kolmanneksi pyöräks. Hämmennän sit sitä soppaa omalla kauhalla perusteellisesti. Ja narsut huomaa laskettelevansa itäistä rinnettä läntisen sijaan. Tai toiste päin. =)

Ois meillä ainakin helskutin hauskaa yhdessä. :D

• A

• elisakettu kirjoitti:

Emmä usko. Ja voin tulla kolmanneksi pyöräks. Hämmennän sit sitä soppaa omalla kauhalla perusteellisesti. Ja narsut huomaa laskettelevansa itäistä rinnettä läntisen sijaan. Tai toiste päin. =)

Ois meillä ainakin helskutin hauskaa yhdessä. :D

Okkei =)

Pihvit voin paistaa mutta leipomaan en ala. Maitoa menee päivässä myös litra tai pari joten sitä tuon tullessani. En pidä vahvasta kahvista sitten.
        Ja kun mä alan ryyppäämään, tyhjää sinne jääkaappiin vähintään hyllyllinen tilaa jotta mahtuu edes alkupohjat kylmään.
        Olen sitten äärimmäisen puhelias ja ylienerginen kaljapäissäni. Saatan laulaa karaokeakin joten liian herkät ei sais naapurit olla.

Deal =) ?

• d.i.c.e
        lynett kirjoitti:

"En pysty muutenkaan kauan olemaan ihmisten seurassa, ex-avokinkin naama alkoi välillä niin tympimään"

"ja koen muut ihmiset ympärilläni usein vain rasitteeksi, pidemmän päälle. :) "

Täysin sama kokemus. En vain "tässä tilassa" vielä tiedä onko se oikeasti persoonani piirre vai ns ajankohtaista. Tavallaan kun mietin, ehkä asiat ovat sittenkin aina olleet niin.
        Senkin se aika näyttänee.

Itselläni on vaikeuksia sietää esim mökkiviikonloppuakin pääsemättä välillä hieman karkuun. Toisaalta kaipaan sosiaalista kanssakäymistä mutta .... jos se on liian tiivistä tietyn aikaa, alan äksyilemään, välttelemään ja jopa "inhoamaan seuralaistani". Ei ehkä tervettä mutta totta.
        Kännissä tätä ei tapahdu, joten täytyy kait sitten lähteä ens kerralla sinne mökille kossupullot rinkassa.

Kännissä itsekin muutunkin ylisosiaaliseksi adhd:ksi. :D
        Mitä enemmän porukkaa silloin sen parempi...

• lynett kirjoitti:

Okkei =)

Pihvit voin paistaa mutta leipomaan en ala. Maitoa menee päivässä myös litra tai pari joten sitä tuon tullessani. En pidä vahvasta kahvista sitten.
        Ja kun mä alan ryyppäämään, tyhjää sinne jääkaappiin vähintään hyllyllinen tilaa jotta mahtuu edes alkupohjat kylmään.
        Olen sitten äärimmäisen puhelias ja ylienerginen kaljapäissäni. Saatan laulaa karaokeakin joten liian herkät ei sais naapurit olla.

Deal =) ?

Deal=)

Minähän sanoin sulle jo ajat sitten että olet kuin kaksoissisareni. Kyllä me toimeen tullaan.

• d.i.c.e
        d.i.c.e kirjoitti:

Kännissä itsekin muutunkin ylisosiaaliseksi adhd:ksi. :D
        Mitä enemmän porukkaa silloin sen parempi...

Osaan melkein kirjoittaa...

• M.B.
        lynett kirjoitti:

EK :

Spiritmaker.

:DDD Oonks mää niin tasaveroisuuspuolustaja, että puskee jo läpi?? =D

• d.i.c.e kirjoitti:

Osaan melkein kirjoittaa...

d.i.c.e : no osaat kirjoittaa etkä melkein. Hauska tuo "Kännissä itsekin muutunkin ylisosiaaliseksi adhd:ksi. :D
        Mitä enemmän porukkaa silloin sen parempi... "

Meillä on jotain yhteistä. :)

• M.B.
        lynett kirjoitti:

A

"http://www.youtube.com/watch?v=S5-ICo8hq50 "

Mutta mites MB ? Näin tasa-arvon aikaan...;)

Mitämitä, mitäs musta?? Mikä oli kysymys?? Kannatan retkeä täysillä, se on vähintäänkin mielenkiintoinen asia, oma aikataulukammotusfobia ei vaan ota laantuakseen kun joka suuntaan kesällä pitäisi ehtiä, mulla on omat kauaskin viedyt ajatukset yhteisöasumisesta (oma valtio) ja niin siis, mikä oli se kysymys =D Näin tasa-arvon aikaan.. Ihmiset keskenään ihmisiksi!! Tasa-arvoa jos mikä..

• M.B. kirjoitti:

:DDD Oonks mää niin tasaveroisuuspuolustaja, että puskee jo läpi?? =D

=D

Sellattii ne miehet o =;)

• M.B.
        lynett kirjoitti:

=D

Sellattii ne miehet o =;)

Erityisesti miehet ja juurikin aina oikeissa kohdin oikeaan aikaan..

*KRÖHM*

;)

• elisakettu kirjoitti:

Hyvää päivää Lyne ja muut palstalaiset! Aurinko paistaa :)

Kiintyminen, niin. Jos joku olisi minulle sanonut joitakin kuukausia sitten että nettikavereista voi tykätä, tai tuntee jotain; olisin varmaan nauranut sanojan suolle. Mutta huomaan itse uivani siellä suossa. Ja syvällä.

Tästä tulikin metka ketju. Täyttä asiaa joka viesti vaikka äkkipäiten näyttää höpinöiltä. Aikamoisia; nämä palstamurut.

:-D

Sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta yks miehelle tuli ikävä Teitä!

• d.i.c.e kirjoitti:

"Lonelyrider haluaa ratsastaa yksin mutta silti seurassa. Vaikea yhtälö. "

Niinpä...

http://www.youtube.com/watch?v=kmwwKSu0o-4

;D

Yksinäisyys on vaihtoehto, ei hullumpi. Monet meistä on haavoittuneita, parisuhde takana, pelot jäytää..

Yksinäisiä susia hakemassa yhteyttä. Joukossa yksi kettukin ;)

Haavoittuneita enkeleitä, nilkuttavia sotureita, meitä yhdistää kipu ja kärsimykset, toisen haavoittuneen ymmärtäminen. Rakkaus. :)

• M.B.
        yxex kirjoitti:

Yksinäisyys on vaihtoehto, ei hullumpi. Monet meistä on haavoittuneita, parisuhde takana, pelot jäytää..

Haavoittuneita enkeleitä, nilkuttavia sotureita, meitä yhdistää kipu ja kärsimykset, toisen haavoittuneen ymmärtäminen. Rakkaus. :)

Teeppä uus aloitus, senkin omituinen hiippari... ;)

Tää ketju on jo yyyyyyliiiipiiiitkä.

• yxex kirjoitti:

Yx: Mää on oikeassa. Sinun pitäisi tehdä uusi aloitus. Tuo viestisi sellaisenaan olisi käynyt aloituksesta. Hieno teksti. Siitä saisi vaikka mitä irti. Kaunista.

*halaa virtuaalisesti kun muuta ei voi*

• elisakettu kirjoitti:

Yx: Mää on oikeassa. Sinun pitäisi tehdä uusi aloitus. Tuo viestisi sellaisenaan olisi käynyt aloituksesta. Hieno teksti. Siitä saisi vaikka mitä irti. Kaunista.

*halaa virtuaalisesti kun muuta ei voi*

Kiiitos!

• 11

Mikä on pahinta, mitä narsisti on keksinyt tehdä sinulle fyysisesti?

Väkisinhalaaminen :)

• 11

Oliks toi ihan yleishjuumoria vai voisko tohon perään ns lisätä linkinkin ?
        Osu vain tuossa silmään... auts...
        Jos näin, niin sulla on kyllä huippuhuumorintaju=)

• 11
        lynett kirjoitti:

11

Oliks toi ihan yleishjuumoria vai voisko tohon perään ns lisätä linkinkin ?
        Osu vain tuossa silmään... auts...
        Jos näin, niin sulla on kyllä huippuhuumorintaju=)

Väkisinhalaaminen voi kuulostaa sinänsä hassulta ja viattomaltakin, mutta kuitenkin sekin on sitä reviirin ylitystä ja tunkeutumista naamioituneena "vain halaamiseen". Jos kieltää toista halaamasta mietipä minkälaisen aseen siitä saa sitä kieltäjää vastaan.

• M.B.
        11 kirjoitti:

Väkisinhalaaminen voi kuulostaa sinänsä hassulta ja viattomaltakin, mutta kuitenkin sekin on sitä reviirin ylitystä ja tunkeutumista naamioituneena "vain halaamiseen". Jos kieltää toista halaamasta mietipä minkälaisen aseen siitä saa sitä kieltäjää vastaan.

True =)

Mutta mä on niitä, joita pitää halata väkisin, jos meinaa, että ottaisin tosissani. Toisella pitää olla itsetuntoa miehenä astua sen halausrajan yli silloin kun akkamaisesti piirrän sen rajan siihen, jostakin dramaattisesta syystä.

Toisaalta tuollainen pätee sellaisiin, jotka hyväksyvät pienet roolitukset silloin tällöin, niin kuin sanonnan: "Olepas nyt mies ja kanna tämä kassi"

Tietynlaiset ihmiset eivät siis suutu halausrajasta, vaan valitsevat rauhassa oman toimintatapansa, eivätkä myöskään hetkahda jos heitä pyytää kantamaan kassin miehenä..

Nämä tilanteet usein yhdistyvät sellaisiin ihmisiin, räjähtäessään, jotka eivät osaa nauraa itselleen tai ihmisenä ololle hyväksyvää ja myhisevää onnellisen olemassaolon hyrinänaurua, vaan joille kaikki nauru on osoitus naurettavaksi joutumisesta tai vallasta...

Hmmm... halauksesta nauruun..

• metall-leidi

En ole fyysistä kajoamista kokenut, mutta pahinta mitä narsku ystävätär yritti tehdä mulle oli yritystä kajota ulkonäkööin muka auttaen. Erityisesti hiukseni oli jatkuvan mielenkiinnon kohteena.
      Hän halusi välttämättä nyrhätä hiukseni , sellainen intellektuelli polkkatukka lookki.
      Käyn säännöllisesti muutaman viikon välein luottokampaajallani leikkauttamassa hiuksiani ja harmaita peittlemässä värihuuhtelulla.
      Se ei kelvannut rouvalle vaikka kampaajani on yksi Suomen kuuluisimpia kampaajia.
      Toinen muutospainostus keskittyi silmälaseihini , tarkemmin sanottuna sankoihin . Käytän aina merkkisankoja nyt mulla on Escadan sangat.Pitäis olla vaan sellaiset tiukat sangat.(pyöreät kakkulat)
      Niin ex-ystävätär yritti kovasti murtaa mun itsetuntoni lopullisesti niittaamalla oman tahtoni koskien ulkonäköäni liittyviin valintoihin.
      Ja voi sitä raivoa kun pidin pääni ja oman tyylini.

Raivoissaan hän sätti mua, että mulla oli horatsu lookki ja olin maultani rahvaanomainen ja jo ulkonäköin paljastaa sen , että en ole niin korkeasti koulutettu.
      Ihmettelen vaan että annoin moisen rallin jatkua ja onnittelen itseäni että pidin kuitenkin pääni.
      Voi miten onkaan nyt vapauttavaa kun saan olla oma itseni ja olla tyytyväinen kampaajani näkemykseen eikä tarvii koko aikaa vastaan ottaa aiheetonta kritiikkiä.

• On se muuten kumma, olipa N nainen tai mies; ihan samat kuviot aina tuohon ulkonäköön puuttumiselle. Ja se kostonmaku ei tee niinkuin on "neuvottu". Ihan "hyvää hyvyyttään". Oman pään pitäminen on tärkeä juttu. N-suhteessa se on kuluttavaa. Normaalit ihmiset ymmärtävät sentään järkeviä perustelujakin.

• lottamari<3

Mitä niitä vanhoja kaivelemaan. Pitää keskittyä omaan toipumiseen ja antaa menneisyyden olla. En halua muistella pahaa kenestäkään, haluan vain yrittää ymmärtää ja tajuta, että olemme ihmisiä jokainen omalla erityislaatuisella tavallamme. En ajattele itseäni vaan vieläkin säälin häntä ja tovon hänen saavan ja löytävän sen onnen elämäänsä, jota hän kaipaa. Toivon, että hänen uusi kumppaninsa kykenee rakastamaan häntä aidon oikeasti sellaisena kuin hän on. Jokaisella on paikkansa tässä elämässä.

http://www.youtube.com/watch?v=w6dpooV4tlQ&NR=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe