huomenta rakkaat palstalaiset

kuinka päivä on lähtenyt käyntii???

15

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinalainen.

Siinähän se kotiuduin pari päivää sitten sairaalasta.
      Nyt menee antibioottia.

• ai, noh paranemaan päin siis,eli hyvä .

ulkona on oikein terassi ilma

• Kiinalainen.
        monte24 kirjoitti:

ai, noh paranemaan päin siis,eli hyvä .

ulkona on oikein terassi ilma

Meinaatko mennä tänään terassille? itse en mene sen verran tuju on lääkitys.

• Kiinalainen. kirjoitti:

Meinaatko mennä tänään terassille? itse en mene sen verran tuju on lääkitys.

en mene tänään, ehkä toukokuussa vois käväissä

• vinguton

Hyvin, ihana keli :) Ollu koko päivän pihatöissä. Aamul kattelin postia, ja koht on vieraat tääl.

• Aamulla oli pientä päänsäryn tynkää eilisestä punaviinistä, mutta se meni ohi ulkoilmassa. Olen urheillun kolme tuntia, kävin juoksemassa ja uimassa. Seuraavaksi teen ruokaa mulle ja honeylle ja sitten me lähetään prätkällä pörräämään johonkin kun on tulossa nätii ilta..

• jos saan kysyä niin mikä prätkä se on???

• monte24 kirjoitti:

jos saan kysyä niin mikä prätkä se on???

Moto Guzzi California

• timanttia kirjoitti:

Moto Guzzi California

nätti peli oon aina tykännyt hyvät äänet pelissä miehekkään matala, oon nähnyt unta et olen ajanut moto guzzia

• monte24 kirjoitti:

nätti peli oon aina tykännyt hyvät äänet pelissä miehekkään matala, oon nähnyt unta et olen ajanut moto guzzia

Joo mä tykkään kans muotoilusta ja äänestä ja sopivasti löytyy potkuakin.

• Siinähän se, kai jotenkin... Älyttömän väsynyttä menoo ollut.

• no huomenta?

hyvin on päivä alkanut
      ja hyvin menee edelleenkin
      mut menkööt,

tuos tunti sitten kotiuduttiin meren rannasta
      missä kivasti vierähtikin koko iltapäivä :)

mur

• Ihan kivasti. Aamulla kahdeksan aikaan lähdettiin lasten kanssa tekemään pääsiäiskokkoa ja puolen päivän aikaa lähdettiin trullikierrokselle. Tuossa tunti sitten saatiin trullikierros päätökseen. Kohta puolin pitää ottaa makkarapaketit jääkaapista ja lähteä sytyttämään kokko.

• Viikko sairastettu oksutautia, yks kerrallaan kaatuu ja edelleen se jatkuu. Nyt on 3 sen sairastanut, 3 vielä jäljellä.

Meinasin illalla lähteä baariin, mutta en sitten jaksanutkaan. Sen sijaan istuin yksikseni kokon hiilloksella ja vedin vähä viinaa, joten nyt on vähä saamaton olo. Pitäs tästä kuitenkin lähteä tuonne tuota pihaa ja puutarhaa virittelemään kesäkuntoon. Pubi pitää siivota, ku ens viikonloppuna on kesäkauden avajaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      382
      2121
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      88
      1143
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1002
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      944
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe