kuinka päivä on lähtenyt käyntii???
huomenta rakkaat palstalaiset
15
98
Vastaukset
- Kiinalainen.
Siinähän se kotiuduin pari päivää sitten sairaalasta.
Nyt menee antibioottia.- Kiinalainen.
monte24 kirjoitti:
ai, noh paranemaan päin siis,eli hyvä .
ulkona on oikein terassi ilmaMeinaatko mennä tänään terassille? itse en mene sen verran tuju on lääkitys.
Kiinalainen. kirjoitti:
Meinaatko mennä tänään terassille? itse en mene sen verran tuju on lääkitys.
en mene tänään, ehkä toukokuussa vois käväissä
- vinguton
Hyvin, ihana keli :) Ollu koko päivän pihatöissä. Aamul kattelin postia, ja koht on vieraat tääl.
Aamulla oli pientä päänsäryn tynkää eilisestä punaviinistä, mutta se meni ohi ulkoilmassa. Olen urheillun kolme tuntia, kävin juoksemassa ja uimassa. Seuraavaksi teen ruokaa mulle ja honeylle ja sitten me lähetään prätkällä pörräämään johonkin kun on tulossa nätii ilta..
timanttia kirjoitti:
Moto Guzzi California
nätti peli oon aina tykännyt hyvät äänet pelissä miehekkään matala, oon nähnyt unta et olen ajanut moto guzzia
monte24 kirjoitti:
nätti peli oon aina tykännyt hyvät äänet pelissä miehekkään matala, oon nähnyt unta et olen ajanut moto guzzia
Joo mä tykkään kans muotoilusta ja äänestä ja sopivasti löytyy potkuakin.
Siinähän se, kai jotenkin... Älyttömän väsynyttä menoo ollut.
no huomenta?
hyvin on päivä alkanut
ja hyvin menee edelleenkin
mut menkööt,
tuos tunti sitten kotiuduttiin meren rannasta
missä kivasti vierähtikin koko iltapäivä :)
murIhan kivasti. Aamulla kahdeksan aikaan lähdettiin lasten kanssa tekemään pääsiäiskokkoa ja puolen päivän aikaa lähdettiin trullikierrokselle. Tuossa tunti sitten saatiin trullikierros päätökseen. Kohta puolin pitää ottaa makkarapaketit jääkaapista ja lähteä sytyttämään kokko.
Viikko sairastettu oksutautia, yks kerrallaan kaatuu ja edelleen se jatkuu. Nyt on 3 sen sairastanut, 3 vielä jäljellä.
Meinasin illalla lähteä baariin, mutta en sitten jaksanutkaan. Sen sijaan istuin yksikseni kokon hiilloksella ja vedin vähä viinaa, joten nyt on vähä saamaton olo. Pitäs tästä kuitenkin lähteä tuonne tuota pihaa ja puutarhaa virittelemään kesäkuntoon. Pubi pitää siivota, ku ens viikonloppuna on kesäkauden avajaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221