Voisiko joku amatööriä asiantuntevampi suositella hyviä vasurimailoja aloittelijalle?
En tosiaan ole koskaan golfia pelannut, joten kaikki mailojen ostamisen perusperiaatteet ovat täysin hukassa. Olen harkinnut halvan täyssetin ostamista. Ainakin golfonline myy Wilson Ultra DCG Golf Package Settiä hintaan 229.95 (hinta punnissa). Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseisestä setistä? Tai golfonlinesta yleensä?
Entä miten oma pituus vaikuttaa mailojen ostoon? Joissain mailoissa kun on ilmoitettu varren pituus ja nostokulma. Onko nämä sellaisia asioita, joita aloittelijan tulisi ottaa huomioon?
Kiitos vastauksista!
Vasurimailat aloittelijalle?
3
328
Vastaukset
- Mullikaani
Ennen kuin mennään syvemmälle niin yksi tarkentava kysymys: mistä tiedät tarvitsevasi vasurimailat?
- Golfista innostunut
Kyllä oma keho sen kertoo, että tarvitsen ehdottomasti vasurimailat. Vaikka olen oikeakätinen, pelaan vasemmalta puolelta esimerkiksi lätkää ja sählyä. Oikean käden mailoilla lyöminen tuntuu täysin luonnottomalta.
Olen rangella kokeillut lyömistä sekä vasemmalta että oikealta. Olisiko sulla Mullikaani hyviä vinkkejä noiden mailojen suhteen? - kljsdfkljsd
VArmaan ihan ok setti. Ekana vuonna voisi olla etua, että varret olisi flexit, eli suosittelin grafiittivarsia. Pari vuotta kun olet pelannut siirryt todennäköisesti teräsvartisiin rautamailoihin. Sitten siihen settii 500 euroa ja pelaat sillä 10 vuotta.
Hieman tarkennusta.. Haluat vasurin mailat... hmmmm.
Näissä saa aina olla tarkkana. Pelaat lätkää vasemmalta... siis vasen käsi alhaalla? Kummalta puolelta mielummin löyt pesäpalloa? Kas tämä kysymys onkin tärkeämpi kuin lätkän pelaamisen puoli. Pesis ote on lähempänä golffia kuin jääkiekko-ote.
Itse käytän lätkässä leftin mailaa ja golffia pelaan pallosta katsottuna vasemalta puolelta. Siis valmistaudun lyöntiin pallon takana, katse kentälle (lyöntisuuntaan) siirryn lyömään palloa pallosta katsottuna vasuriin. Lyön oikea käsi alhaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898