Teoria ATM:ien seksittömyydestä

Joren Meininki

Ette juo tarpeeksi. Kännissä on todella helppoa saada naista. Joskus oikein hävettää ajatella miten paljon vaginaa saisi jos olisi useammin kännissä. Toisaalta eihän sitä aina jaksa höyläilläkään.

Juokaa perseet!

16

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Joren meininki on ihan perseestä. Ei kaikki ole ekstroverttejä kännissäkään. Ja liian kännissä ei saa syleillä kuin pönttöä.

    • Höpönlöpönlöp

      Ei pidä paikkaansa. Viimeiset 15 vuotta kännissä ja baarissa kaikki viikonloput ja ehkä keskimäärin kerran vuodessa on jotain sikaa päässyt tuuppaaman.

    • Naisasialooseri.

      Just tulin baarista kotiin, eipä ollut taaskaan vaginaa tarjolla.

      • ai-jaa

        ku mäkin olin siellä?


    • Noinhan se on, ainakin musta tulee kännissä aika supliikki ihminen ja vonkaan melkein jokaista naista joka vastaan tulee tavalla tai toisella. Ei tartte kuin puoli viina pulloa vetäistä menemään niin jo olen sellainen että juttua piisaa.

      • ..........

        Vittu että sinäkin olet ihme urpo. Vientiä muka on mutta kukaan ei kelpaa.


      • .......... kirjoitti:

        Vittu että sinäkin olet ihme urpo. Vientiä muka on mutta kukaan ei kelpaa.

        No en mä nyt sellaista huoli että ei molemminpuolista olisi, vai huolitko sinä? Ryhtyisitkö itse suhteeseen sellaisen kanssa jota kohtaan et tunne mitään? Ei kiitos mä en. Kyllä mä haluan myös tuntea toista kohtaan ja että myös nainen tuntee toisinpäin suhteessa. Tämä on periaate josta en jousta, muuten ei tule pitkäaikaista suhdetta.


      • Yks ATM
        itmies kirjoitti:

        No en mä nyt sellaista huoli että ei molemminpuolista olisi, vai huolitko sinä? Ryhtyisitkö itse suhteeseen sellaisen kanssa jota kohtaan et tunne mitään? Ei kiitos mä en. Kyllä mä haluan myös tuntea toista kohtaan ja että myös nainen tuntee toisinpäin suhteessa. Tämä on periaate josta en jousta, muuten ei tule pitkäaikaista suhdetta.

        Ei tietenkään. Me ATM:ät ollaan vaan kateellisia kun jotkut naiset ovat sinusta kiinnostuneita ja jopa ilmaisevat sen.


      • 53wq2t4t
        itmies kirjoitti:

        No en mä nyt sellaista huoli että ei molemminpuolista olisi, vai huolitko sinä? Ryhtyisitkö itse suhteeseen sellaisen kanssa jota kohtaan et tunne mitään? Ei kiitos mä en. Kyllä mä haluan myös tuntea toista kohtaan ja että myös nainen tuntee toisinpäin suhteessa. Tämä on periaate josta en jousta, muuten ei tule pitkäaikaista suhdetta.

        Ei mutta täällä vuodesta toiseen ruikutat ettei löydy ketään. Sulla taitaa olla jotain päässä vialla tai sitten asut jossain perähikiällä.


      • 53wq2t4t kirjoitti:

        Ei mutta täällä vuodesta toiseen ruikutat ettei löydy ketään. Sulla taitaa olla jotain päässä vialla tai sitten asut jossain perähikiällä.

        Täh vuodesta toiseen? Olen ollut rekkautuneena vain puoli vuotta, sitä ennen ei lainkaan kommentteja.


      • 532tq6weeq56t
        itmies kirjoitti:

        Täh vuodesta toiseen? Olen ollut rekkautuneena vain puoli vuotta, sitä ennen ei lainkaan kommentteja.

        No vittu puol vuotta samaa ruikutusta on jo ihan tarpeeksi.


      • 532tq6weeq56t kirjoitti:

        No vittu puol vuotta samaa ruikutusta on jo ihan tarpeeksi.

        Okei tää on siis ruikutusta. Ei siinä mitään sitten, mä jatkan ruikuttamista lisää sun kiusaksi.


    • Ei, vaan kännisiltä

      naisilta on helppo saada. Selvänä ei kuitenkaan kännisiä naisia halua painaa, sillä känniset tuntuvat ällöttäviltä, jos ei itse ole ihan sika humalassa.

    • Känni toteen

      Ikävä kyllä se ei ole niin helppoa. Jos olisi niin mitään ongelmiahan ei olisikaan.

    • NörttiluuseriolioATM

      Olen kyllä aika skeptinen tuolle. Mä taas olen ajatellut, että selvänä ehkä olis paremmat mahikset, ja vähän hävettää joskus ajatella että on käyttänyt ajan enemmän tai vähemmän vain juomiseen, ja olenkin ajatellut kokeilla joskus jonkinlaista enemmänkin mehu selvää linjaa. Syyt, itelläni:

      1) Känni ajaa jonkinlaiseen fyysiseen väsymykseen, eli ei edes oikein kiinnostaisi illan jälkeen muuta kuin nukkuminen. 2) Känni vähentää kiihotusta ja vaikuttaa erektioon. 3) Kännissä häviää jotenkin hyvän olon tunne, eli kun joku mukavan oloinen nainen tulee juttusille, niin totean vain juu, joo, jaa, kun selvänä ajattelisin, WAUUUU!, KIVAA!!, jne. 4) Känni vahvistaa myös niitä ominaisuuksia jotka normaalistikin rakentuvat esteeksi, eli kaikki ei muutu hiljaisesta supliikiksi, tai vapaudu itse kontrollista, jne. 5) Känninen käytös saattaa myöhemmin jonkinverran kaduttaa/hävettää. 6) Kännissä ehkä voi lähtä jonkun mukaan joka ei sitten hekä kiinnostakkaan (arvostelu kyky pettää). 7) Liittyen vähän kuutoseen, niin ehkäisy voi unohtua jos kumpikin on täysin kännissä.

      Täysin perseitä en ole juonnut pitkään aikaan, enkä räkä kännejä, mutta juonnut kuitenkin, ja mitä enemmän juon niin sitä vähemmän kyllä mikään kiinostaakaan. Ne kerrat kun olen jounnut todellakin perseet, ovat päätyneet ojaan tai vessaan okseltelmaan, ja hatarat muistikuvat koko illasta, enkä kyllä näe mitä hienoa olisi saada jotakin, jos siitä ei jälkeenpäin muista juuri mitään.

    • ----

      Taas tätä hemmetin skeidaa että känniin tuleminen muka jotenkin automaattisesti johtaisi seksiin ilman että tarvitsee edes tehdä mitään. Koettakaa nyt oikeasti uskoa että joillain ujoilla miehillä ihan ne samat estot jotka toimivat selvin päin toimivat kyllä kännissäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe