Monenko kanssa olet sekstaillut?

poika vielä

Sukupuolikumppaniesi määrä ja sukupuolesi?

111

467

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx tyttö waa

      En kerro. tshihihihihihi..

    • Mä sanon vaan että ei kuulu sun tietoon.

      • itmies-fani

        yhden kerran oot saanu. kyllä me tiedetään.


      • !!

        pahvi.


      • khiiikkihkiihhii
        itmies-fani kirjoitti:

        yhden kerran oot saanu. kyllä me tiedetään.

        Ei ole. IT-mies on neitsyt.


    • atmies

      0, mies

    • miesmiesmiesmiesmies

      Pari kertaa on melkein saanu.

    • Mies AT

      Älkää tehkö tämmösiä kyselyjä. :(
      Masentaa, kun naiset aina vastaa 2-10 kanssa ja miehet 0-2.

    • Täällä ....

      50 pillun mies!

    • IsompiLuuseri34

      Yhden

      IsompiLuuseri34

    • Joren Meininki

      Muistaakseni 14 - 16, en ole aivan varma. Jos seksiksi lasketaan pillun hipelöiminen ilman yhdyntää niin luku on muutamaa isompi. Itse olen siis 30 v. mies.

      • miesmiesmiesmiesmies

        Oon mäki päässy kerran hiplausasteelle, mutten laskis sitä yhdynnäks.


    • Muutaman kerran..

      Nainen 29v. Seksiä n. 30 miehen kanssa.

      • ...

        Kuvottavaa.


    • *********

      3 kanssa, oon 19 vuotias tyttö.

      • ....

        Kuvottavaa.


    • Jenna.

      Olen 30 v nainen ja seksiä noin 40 miehen kanssa.

      • häh...

        Kui vittu täällä tulee joka kerran tulvimalla näitä kylän yhteisiä polkupyöriä kun joku kysyy seksikumppanien määrää?


      • totuus on torvi
        häh... kirjoitti:

        Kui vittu täällä tulee joka kerran tulvimalla näitä kylän yhteisiä polkupyöriä kun joku kysyy seksikumppanien määrää?

        Vastaus: Koska ap vastaa itselleen.


      • Jepjep..
        totuus on torvi kirjoitti:

        Vastaus: Koska ap vastaa itselleen.

        Kateellisten panettelua. Miksi pitäisi elää sinkkuna puutteessa, jos on muitakin mahdollisuuksia? Solidaarisuudesta rumia ja saamattomia kohtaan? Ihankuin seksin harrastaminen kuluttaisi naista. Joku mieshän senkin on keksinyt aikojen alussa ihan vaan vi**uillakseen ja pitääkseen naiset hellan ja nyrkin välissä.


      • Eewuli

        Sinutki sais varmaan repiä sitten..


    • Gordon Gekko

      Mies, 100.

      • jaaha...

        ....nussijamestari


      • gggg whwhwh

        Käytetty mies!!!!!!!!


      • oikea sinkkumies

        Eipä tarvitse tuon tunnustuksen jälkeen luulla että sinun sanomisillasi olisi mitään arvoa oikeille sinkkumiehille.


      • Oikea GG

        Hei mitä wittua, nyt joku spämmäsi ihan liian suuren luvun.


      • jakokeppi=jakokeppi
        Oikea GG kirjoitti:

        Hei mitä wittua, nyt joku spämmäsi ihan liian suuren luvun.

        ja oikee luku on? 99? vai et muista?


      • GG
        jakokeppi=jakokeppi kirjoitti:

        ja oikee luku on? 99? vai et muista?

        Sanotaan tämän ketjun tarpeisiin vaikka että en muista, koska olin niin kännissä koko ajan.

        Ei kai näitä ketjuja tarvi joka kolmas viikko availla.


    • htreyrty

      18-22 vuotiana noin 20kpl
      22-35 vuotiaana noin 10kpl

      Nuorena poikana tuli "asuttua" baareissa. Nykyisin ei jaksa edes käydä.

      • gfjsdjsk sjskdkdk

        Jakokeppi!


      • htreyrty
        gfjsdjsk sjskdkdk kirjoitti:

        Jakokeppi!

        Höh. Pihtariksi ovat haukkuneet.


    • Naama-Amaan

      0 kertaa tosin olen kerran suudellut. 26-vuotta on eletty ja vahva tuntemus siitä, että nollaksi jää, koska tarkoitus on ripustautua narun jatkoksi kunhan saan kaikki asiat hoidettua alta pois ja tavarat myytyä ettei jää perikunnalle selvitettävää.

      • anonyymi hän

        Älä ripustaudu.


    • 9+17=917

      Nainen, 25-v. Jotain 10-20, joiden kanssa jotain sutinaa on ollu. Neljän kanssa seurustellut.

      • ...

        Kuvottavaa.


      • 9+17=917

        En pysty ton tarkemmin sanomaan lukuja, koska huonot panot unohtuu nopeaan. Hyvät panot taas... Ah, niitä muistelee mielellään.


    • mies, 36 v.

      yli 100 mutta tuskin yli 200. En ole laskenut.

    • Kemikaali-Ali

      Yli 400, mutta alle 500. Vaikea laskea sen tarkemmin.

      Mies, 29 v.

    • lutkaileva kaunotar

      400-500. Osa naisia. ryhmäjutuissa ollut mukana jopa kymmenen ihmistä kerralla. Nainen 33 v.

      • Olet loppuun

        ajettua paskaa. Hyi olkoon!


      • Suuri Isä

        Olet lutkien lutka ja sinut pitäisi polttaa roviolla.


    • 40 pillun mies

      kuten nikissä lukee niin noin 40.

      Tänä vuonna olen saanut pillua neljältä (4) naiselta. Kaikki alle 25v ja eräs heistä on päässyt vakipillukseni.

      • 40 pillun mies

        Lisään tähän vielä, että nuorin pilluni on ollut 15 vuotias, 1-3 naimisissa ollutta ja kaikki ovat olleet käytettyjä. Joten mitään moraalisesti väärää tai rikollista en ole tehnyt.


      • m30.
        40 pillun mies kirjoitti:

        Lisään tähän vielä, että nuorin pilluni on ollut 15 vuotias, 1-3 naimisissa ollutta ja kaikki ovat olleet käytettyjä. Joten mitään moraalisesti väärää tai rikollista en ole tehnyt.

        Ja ketä kiinnostaa sun mainonta kunnian mies. Heh. Kaikkea kanssa. Kaksinaismoralistinen huoripukki kuten useimmat kiihkoilijoista.


    • Nainen nainen 28v.

      Miehiä ehkä 20 ja naisia 8.

    • twenty something

      alle 17 vuotiaana: 0
      17-20v: 1
      20-36v: 1
      36-37v: noin 20
      37v--> 1

      Omalla kohdallani selkeä piikki tuossa, kun erosin. Silloin tuli kokeiltua yhden yön juttuja, jotka aluksi olivat kiihottavia, mutta menettivät sitten merkityksensä. Moneen vuoteen ei siis ole ollut kuin vain tuo yksi ja sama kumppani. Toiveissa olisi, että tänä vuonna löytyisi seurustelukumppani ja saisi siis "rastin seinälle":)

      Moni tällä palstalla pitää minua taatusti ns. jakorasiana, mutta itse tiedän totuuden. Seurustellessa en ole koskaan pettänyt. Sinkkukokeiluissa käyttänyt aina kondomia ja tietoisuus miehen kehosta ja omista erogeenisista alueista kohentunut huimasti. Esim. omat suuseksitaidot parantuneet yhden yön jutuissa todella paljon!!!

    • jtymjty

      Lasketaanko huoratkin?

    • Tasan nollan kans, hehheh!

    • 16 ja nainen olen.

      • Senttejä.

        Papu - etkai ole itseäsi noin monelle antanut?

        Kerros muuten että minkäkokoinen kalu miehellä keskimäärin on, koska
        otantasi on noinkin laaja, niin sinä olet oikea henkilö kertomaan.


      • Senttejä. kirjoitti:

        Papu - etkai ole itseäsi noin monelle antanut?

        Kerros muuten että minkäkokoinen kalu miehellä keskimäärin on, koska
        otantasi on noinkin laaja, niin sinä olet oikea henkilö kertomaan.

        Miten niin antanut? Mä otan :D

        Ei mtn tietoa, en mä niitä mittaile.


      • Suuri Isä
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Miten niin antanut? Mä otan :D

        Ei mtn tietoa, en mä niitä mittaile.

        Sinäkin olet siis halpa lutka ilman ihmisarvoa. Ja nainen ei ota vaan alentuu antamaan ja se halventaa naista.

        Sinä tuskin tulet parisuhdetta koskaan saamaan.


      • VOI Papu, sua! arggg
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Miten niin antanut? Mä otan :D

        Ei mtn tietoa, en mä niitä mittaile.

        Voi PAPU mitä oot mennyt tekemään - noin monta kumppania - mun maailma romahti kun luin että oot ollu 16 kanssa.

        Kerros PAPU, kun toi sun otanta on noin laaja, että minkä kokoinen olisi mielestäsi liian pieni penis - kerro Papu kerro?


      • Kunnian mies
        VOI Papu, sua! arggg kirjoitti:

        Voi PAPU mitä oot mennyt tekemään - noin monta kumppania - mun maailma romahti kun luin että oot ollu 16 kanssa.

        Kerros PAPU, kun toi sun otanta on noin laaja, että minkä kokoinen olisi mielestäsi liian pieni penis - kerro Papu kerro?

        Minun puolestani vanhemmat naiset ja yh:t saavat nussia niin paljon kun haluavat ympäriinsä, ei kiinnosta mitä tekevät. Ovat kuitenkin hyviä kassintyhjentäjiä varsinkin nuoremmille miehille ja saattavat näin säästä monien nuorempian naisten kunnian.


      • Tuo on totta
        Kunnian mies kirjoitti:

        Minun puolestani vanhemmat naiset ja yh:t saavat nussia niin paljon kun haluavat ympäriinsä, ei kiinnosta mitä tekevät. Ovat kuitenkin hyviä kassintyhjentäjiä varsinkin nuoremmille miehille ja saattavat näin säästä monien nuorempian naisten kunnian.

        on ihan sama mitä tapahtuu parasta ennen päivä ylittäneelle tavaralle. Sitä ei enää tarvitse varjella.


    • sir_eino

      Se on salaisuus.

      • .iy.

        Salaisuus my ass. Olet jo monta kertaa rehvastellut että reilu 200 kaatoa on takana.


      • -g-.
        .iy. kirjoitti:

        Salaisuus my ass. Olet jo monta kertaa rehvastellut että reilu 200 kaatoa on takana.

        ai niin, noihin ei laskettu poski- ja käsihoitoja jotka on ihan jokapäiväinen juttu


      • sir_eino
        .iy. kirjoitti:

        Salaisuus my ass. Olet jo monta kertaa rehvastellut että reilu 200 kaatoa on takana.

        En ole koskaan sanonut että niitä olisi reilu 200. Olen sanonut että jos arvaus pitää heittää niin 200 on lähempänä kun 100 tai 300.

        Luuletko että olen johonkin muistivihkoon listannut seksikumppanini? No en ole.


      • sir_eino
        -g-. kirjoitti:

        ai niin, noihin ei laskettu poski- ja käsihoitoja jotka on ihan jokapäiväinen juttu

        En minä kyllä ole noinkaan väittänyt. Nyt kun seurustelen harrastan seksiä ehkä viitenä päivänä viikossa, käsihoitoja saan niinä kahtena muuna päivänä korkeintaan itseltäni.


      • Miehisty, POIKA!
        sir_eino kirjoitti:

        En ole koskaan sanonut että niitä olisi reilu 200. Olen sanonut että jos arvaus pitää heittää niin 200 on lähempänä kun 100 tai 300.

        Luuletko että olen johonkin muistivihkoon listannut seksikumppanini? No en ole.

        Mitä meinaat sir_eino jos minä lähtisin retostelemaan lenkkeily harrastuksellani
        jollekin sellaiselle henkilölle joka on liikuntarajoitteinen tyyliin että " Juoksen viikossa 4-5 kertaa 10 km:n lenkin - aikun on hyvä olo lenkin jälkeen ..."

        Se ois aivan samanlaista ja yhtä mautonta tarinointia kun sinä onneton täällä
        harrastat eli kerrot ja retostelet panojutuillasi henkilöille joilla ei ole onnea
        naismaailmassa.


      • 46i8.6tr4
        sir_eino kirjoitti:

        En minä kyllä ole noinkaan väittänyt. Nyt kun seurustelen harrastan seksiä ehkä viitenä päivänä viikossa, käsihoitoja saan niinä kahtena muuna päivänä korkeintaan itseltäni.

        kyllä muuten kehuskelut ennen tätä sun suurta rakkauttas joskus tammikuussa muistaakseni että käsi ja poskihoitoja ei lasketa koska ne on ihan normisettii.


      • Naisasialooseri.
        Miehisty, POIKA! kirjoitti:

        Mitä meinaat sir_eino jos minä lähtisin retostelemaan lenkkeily harrastuksellani
        jollekin sellaiselle henkilölle joka on liikuntarajoitteinen tyyliin että " Juoksen viikossa 4-5 kertaa 10 km:n lenkin - aikun on hyvä olo lenkin jälkeen ..."

        Se ois aivan samanlaista ja yhtä mautonta tarinointia kun sinä onneton täällä
        harrastat eli kerrot ja retostelet panojutuillasi henkilöille joilla ei ole onnea
        naismaailmassa.

        Hyvä vertaus. Sama asia olisi myös se, jos vaikka Hjallis menisi soppajonoon leveilemään rahoillaan.


      • sir_eino
        Miehisty, POIKA! kirjoitti:

        Mitä meinaat sir_eino jos minä lähtisin retostelemaan lenkkeily harrastuksellani
        jollekin sellaiselle henkilölle joka on liikuntarajoitteinen tyyliin että " Juoksen viikossa 4-5 kertaa 10 km:n lenkin - aikun on hyvä olo lenkin jälkeen ..."

        Se ois aivan samanlaista ja yhtä mautonta tarinointia kun sinä onneton täällä
        harrastat eli kerrot ja retostelet panojutuillasi henkilöille joilla ei ole onnea
        naismaailmassa.

        Katso nyt taas viestit joihin vastasin. Asiallisiin viesteihin asiallisesti, asiattomiin aion jatkossakin kertoa tarpeettoman yksityiskohtaisia asioita seksielämästäni.

        Eihän tässä mistään sen kummemmasta ole kysymys kun vittuilusta vittuiluun. Viestini "se on salaisuus" oli ihan vaan heitto joka ei vaatinut kahta itkuparkukohtausta jossa esitettiin väittämiä jotka eivät edes pidä täysin paikkansa. En minä ole väittänyt että minulla olisi reilut 200 naista ollut (olen väittänyt että niitä on ehkä ollut noin 200) tai että minulla olisi joka päivä joku käsihoito tai suihinotto tarjolla. Jos joku nyt on seuraillut kirjoitteluani tällä palstalla niin olenhan minä valitellut sinkkuna useinkin seksin ja etenkin hyvän sellaisen puutetta, en minä koko ajan ole naisia panemassa enkä sellaista väitäkään. Joskus kumppaneita on enemmän, joskus vähemmän, koska minulla on ollut etenkin nuorempana paljon ns. irtoseksisuhteita niin kumppanein määrä sinällään on melko suuri. Mutta ei se mikään itseisarvo ole koskaan ollut.

        Tyytyväisempi mun seksielämääni mä nyt olen kun pitkään aikaan. Se on säännöllistä, laadultaan hyvää ja tyydyttävää ja sen toista osapuolta... Rakastan.


      • ..............
        sir_eino kirjoitti:

        Katso nyt taas viestit joihin vastasin. Asiallisiin viesteihin asiallisesti, asiattomiin aion jatkossakin kertoa tarpeettoman yksityiskohtaisia asioita seksielämästäni.

        Eihän tässä mistään sen kummemmasta ole kysymys kun vittuilusta vittuiluun. Viestini "se on salaisuus" oli ihan vaan heitto joka ei vaatinut kahta itkuparkukohtausta jossa esitettiin väittämiä jotka eivät edes pidä täysin paikkansa. En minä ole väittänyt että minulla olisi reilut 200 naista ollut (olen väittänyt että niitä on ehkä ollut noin 200) tai että minulla olisi joka päivä joku käsihoito tai suihinotto tarjolla. Jos joku nyt on seuraillut kirjoitteluani tällä palstalla niin olenhan minä valitellut sinkkuna useinkin seksin ja etenkin hyvän sellaisen puutetta, en minä koko ajan ole naisia panemassa enkä sellaista väitäkään. Joskus kumppaneita on enemmän, joskus vähemmän, koska minulla on ollut etenkin nuorempana paljon ns. irtoseksisuhteita niin kumppanein määrä sinällään on melko suuri. Mutta ei se mikään itseisarvo ole koskaan ollut.

        Tyytyväisempi mun seksielämääni mä nyt olen kun pitkään aikaan. Se on säännöllistä, laadultaan hyvää ja tyydyttävää ja sen toista osapuolta... Rakastan.

        Hienoa eino, et vastannut tuohon ylläolevaan kommenttiin ollenkaan vaan saat tais tekosyyn kertoa omasta seksielämästäsi ja "valittaa" ettet saanut sinkkuna tarpeeksi laadukasta seksiä vaikka joka viikko saitkin eri naiselta (yleensä). Ja mistäkö tiedän näin paljon sun seksielämästä vaikkei hirveästi edes kiinnostaisi tietää? No siksi että sä et täällä muusta puhukaan.


      • sir_eino
        46i8.6tr4 kirjoitti:

        kyllä muuten kehuskelut ennen tätä sun suurta rakkauttas joskus tammikuussa muistaakseni että käsi ja poskihoitoja ei lasketa koska ne on ihan normisettii.

        En tainnut käyttää sanaa normisetti. Totesin vain kysyttäessä että ns. seksikumppaneiksi lasken vain naiset joiden kanssa olen ollut sukupuoliyhdynnässä. Lisäksi on tietenkin naisia joiden kanssa olen tehnyt jotain muuta kun varsinaista yhdyntää, esimerkiksi olemme hyväilleet toisiamme käsin orgasmeihin asti. Mutta en laske sellaista naista seksikumppaniksi eli ei kuulu tuohon ilmoitettuun määrään.

        Paljon vähemmän mulla nyt noita pelkkiä käsi/suuhoitoja on kun seksikumppaneita. Aika monen seksikumppanin kanssa on tietenkin voinut ensin olla käsi/suuhoito mutta sitten myöhemmin se kunnon yhdyntä. Eli esim. ensitapaamisella hyväilyjä, toisella suuhoito, kolmannella yhdyntä.


      • Jari Litmasen haamu
        sir_eino kirjoitti:

        Katso nyt taas viestit joihin vastasin. Asiallisiin viesteihin asiallisesti, asiattomiin aion jatkossakin kertoa tarpeettoman yksityiskohtaisia asioita seksielämästäni.

        Eihän tässä mistään sen kummemmasta ole kysymys kun vittuilusta vittuiluun. Viestini "se on salaisuus" oli ihan vaan heitto joka ei vaatinut kahta itkuparkukohtausta jossa esitettiin väittämiä jotka eivät edes pidä täysin paikkansa. En minä ole väittänyt että minulla olisi reilut 200 naista ollut (olen väittänyt että niitä on ehkä ollut noin 200) tai että minulla olisi joka päivä joku käsihoito tai suihinotto tarjolla. Jos joku nyt on seuraillut kirjoitteluani tällä palstalla niin olenhan minä valitellut sinkkuna useinkin seksin ja etenkin hyvän sellaisen puutetta, en minä koko ajan ole naisia panemassa enkä sellaista väitäkään. Joskus kumppaneita on enemmän, joskus vähemmän, koska minulla on ollut etenkin nuorempana paljon ns. irtoseksisuhteita niin kumppanein määrä sinällään on melko suuri. Mutta ei se mikään itseisarvo ole koskaan ollut.

        Tyytyväisempi mun seksielämääni mä nyt olen kun pitkään aikaan. Se on säännöllistä, laadultaan hyvää ja tyydyttävää ja sen toista osapuolta... Rakastan.

        "asiattomiin aion jatkossakin kertoa tarpeettoman yksityiskohtaisia asioita seksielämästäni."

        Jos vastaat jollekin kirjoittajalle, et vastaa tyhjiössä. Myös muut voivat lukea viestisi.


      • sir_eino
        .............. kirjoitti:

        Hienoa eino, et vastannut tuohon ylläolevaan kommenttiin ollenkaan vaan saat tais tekosyyn kertoa omasta seksielämästäsi ja "valittaa" ettet saanut sinkkuna tarpeeksi laadukasta seksiä vaikka joka viikko saitkin eri naiselta (yleensä). Ja mistäkö tiedän näin paljon sun seksielämästä vaikkei hirveästi edes kiinnostaisi tietää? No siksi että sä et täällä muusta puhukaan.

        Vastasinhan. Vastaus oli vain tarpeettoman monitulkintainen ja monisanainen.


      • sir_eino
        Jari Litmasen haamu kirjoitti:

        "asiattomiin aion jatkossakin kertoa tarpeettoman yksityiskohtaisia asioita seksielämästäni."

        Jos vastaat jollekin kirjoittajalle, et vastaa tyhjiössä. Myös muut voivat lukea viestisi.

        Olen tuosta tietoinen. Toisaalta kirjoittelen tänne vain nimimerkillä sir_eino, joten mun viestit on aika helppo skipata. Kenenkään ei ole siis pakko lukea kirjoituksiani.


      • ..........
        sir_eino kirjoitti:

        En tainnut käyttää sanaa normisetti. Totesin vain kysyttäessä että ns. seksikumppaneiksi lasken vain naiset joiden kanssa olen ollut sukupuoliyhdynnässä. Lisäksi on tietenkin naisia joiden kanssa olen tehnyt jotain muuta kun varsinaista yhdyntää, esimerkiksi olemme hyväilleet toisiamme käsin orgasmeihin asti. Mutta en laske sellaista naista seksikumppaniksi eli ei kuulu tuohon ilmoitettuun määrään.

        Paljon vähemmän mulla nyt noita pelkkiä käsi/suuhoitoja on kun seksikumppaneita. Aika monen seksikumppanin kanssa on tietenkin voinut ensin olla käsi/suuhoito mutta sitten myöhemmin se kunnon yhdyntä. Eli esim. ensitapaamisella hyväilyjä, toisella suuhoito, kolmannella yhdyntä.

        Kiitos kun jaat näin paljon turhaa informaatiota seksielämästäsi, mielipuheenaiheestasi, huomaahan sen. En ymmärrä miksi sä haluat täällä puhua seksielämästäsi lähes päivittäin jo ainakin puoli vuotta putkeen? Äläkä selitä että haluat korjata väärinkäsityksiä, koska sen voisit tehdä ilman että tarvitsee tilittää noin yksityiskohtaisesti tai jopa jättää kokonaan omaan arvoonsa, mitä sua muka kiinnostaa koska olet anonyymi muutenkin.

        Ja voit olla vastaamatta koska mua ei kiinnosta puhua sun seksielämästä vai sä siitä haluatkin koko ajan puhua.


      • .........
        sir_eino kirjoitti:

        Olen tuosta tietoinen. Toisaalta kirjoittelen tänne vain nimimerkillä sir_eino, joten mun viestit on aika helppo skipata. Kenenkään ei ole siis pakko lukea kirjoituksiani.

        vaikea olla lukematta kun tulet joka ketjuun kommentoimaan mahtavasta seksielämästäsi. Perusta oma blogi missä voi avautua siitä niin voin jättää lukematta.


      • ............
        sir_eino kirjoitti:

        Vastasinhan. Vastaus oli vain tarpeettoman monitulkintainen ja monisanainen.

        Et vastannut ollenkaan siihen miksi tulet tänne palstalle jossa iso osa kirjoittajista on seksuaalisesti kokemattomia leveilemään jollain 200 käsi/poskihoidot jutuillasi. Ei siinä mitään jos kerran tai pari olisit maininnut, mutta miten musta tuntuu että se on jokaviikkoinen puheenaihe, einon seksielämä..


      • sir_eino
        ............ kirjoitti:

        Et vastannut ollenkaan siihen miksi tulet tänne palstalle jossa iso osa kirjoittajista on seksuaalisesti kokemattomia leveilemään jollain 200 käsi/poskihoidot jutuillasi. Ei siinä mitään jos kerran tai pari olisit maininnut, mutta miten musta tuntuu että se on jokaviikkoinen puheenaihe, einon seksielämä..

        Aika usein joku muu joko kysyy siitä minulta tai ottaa asian esiin. Oma-aloitteisesti en ole seksikumppanieni lukumäärää kovin montaa kertaa maininnut. En nytkään.


      • sir_eino
        ......... kirjoitti:

        vaikea olla lukematta kun tulet joka ketjuun kommentoimaan mahtavasta seksielämästäsi. Perusta oma blogi missä voi avautua siitä niin voin jättää lukematta.

        Joka ketjuun? Väitätkö vakavissani että esimerkiksi etusivun ketjuista olen kommentoinut itse seksielämääni jokaisessa? En todellakaan ole. En tässäkään aloittanut aiheesta. Joku muu aloitti.


      • e5i75ei
        sir_eino kirjoitti:

        Aika usein joku muu joko kysyy siitä minulta tai ottaa asian esiin. Oma-aloitteisesti en ole seksikumppanieni lukumäärää kovin montaa kertaa maininnut. En nytkään.

        Aika tekopyhää tulla tänne kertomaan että "se on salaisuus", vaikka et ole muusta puhunutkaan.


      • sir_eino
        .......... kirjoitti:

        Kiitos kun jaat näin paljon turhaa informaatiota seksielämästäsi, mielipuheenaiheestasi, huomaahan sen. En ymmärrä miksi sä haluat täällä puhua seksielämästäsi lähes päivittäin jo ainakin puoli vuotta putkeen? Äläkä selitä että haluat korjata väärinkäsityksiä, koska sen voisit tehdä ilman että tarvitsee tilittää noin yksityiskohtaisesti tai jopa jättää kokonaan omaan arvoonsa, mitä sua muka kiinnostaa koska olet anonyymi muutenkin.

        Ja voit olla vastaamatta koska mua ei kiinnosta puhua sun seksielämästä vai sä siitä haluatkin koko ajan puhua.

        Eihän sinun tarvitse vastata jos ei kiinnosta.


      • sir_eino
        e5i75ei kirjoitti:

        Aika tekopyhää tulla tänne kertomaan että "se on salaisuus", vaikka et ole muusta puhunutkaan.

        No käy nyt vaikka katsomassa viestihistoriani tuolta profiilista niin huomaat että kyllä mä aika monesta muustakin asiasta olen kirjoittanut. Ei saa liioitella.

        Seksi nyt on osa ihmiselämää eikä se ole mikään tabu. Ei siitä kirjoittaminen mitään rehvastelua ole. Olen mä täällä kirjoitellut muistakin elämäni pikku asioista, tuntuisi jotenkin hassulta jättää seksi pois kun se on tavallaan ollut mulle sinkkuaikoina jopa jonkinasteinen ongelma ja aika keskeinen juttu.


      • Sinä tiedät että
        sir_eino kirjoitti:

        No käy nyt vaikka katsomassa viestihistoriani tuolta profiilista niin huomaat että kyllä mä aika monesta muustakin asiasta olen kirjoittanut. Ei saa liioitella.

        Seksi nyt on osa ihmiselämää eikä se ole mikään tabu. Ei siitä kirjoittaminen mitään rehvastelua ole. Olen mä täällä kirjoitellut muistakin elämäni pikku asioista, tuntuisi jotenkin hassulta jättää seksi pois kun se on tavallaan ollut mulle sinkkuaikoina jopa jonkinasteinen ongelma ja aika keskeinen juttu.

        täällä on paljon miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet seksiä. Silti julistat joka välissä kuinka paljon ja usein saat. Se on puukon pyörittelyä haavassa.


      • sir_eino
        Sinä tiedät että kirjoitti:

        täällä on paljon miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet seksiä. Silti julistat joka välissä kuinka paljon ja usein saat. Se on puukon pyörittelyä haavassa.

        En ole tainnut paljon nykyisen parisuhteeni seksitilanteesta tänne kirjoitella? Sinkkuna kirjoittelin kuten asiat olivat. Joskus irtosi, joskus ei. En mulla todellakaan mitään päivittäisiä seksiorgioita sinkkuaikana ollut. Välillä oli enemmän vipinää, sitten saattoi mennä parikin viikkoa ihan omin käsin.


    • 13123123

      Nainen, 20-vuotias, 2 kumppania.

      • sir_eino

        eATMe, 30v, 0 kumppania.


      • .......
        sir_eino kirjoitti:

        eATMe, 30v, 0 kumppania.

        kuvottavaa


      • ncbmvccm

        Oletko aidosti sitä mieltä, että jos 20-vuotiaana on 2 kumppania, pitäis upottaa suohon? Tai on nyt ainakin kuvottavaa?


      • sir_eino

        Oletko saanut seksiä vai oletko yli tai alle 30v?


      • a4ywtw4ayt
        sir_eino kirjoitti:

        Oletko saanut seksiä vai oletko yli tai alle 30v?

        se on 28, eikä oo saanu. toisin kuin työtön atm joka on käyny huorissa.


      • sir_eino
        a4ywtw4ayt kirjoitti:

        se on 28, eikä oo saanu. toisin kuin työtön atm joka on käyny huorissa.

        Eh... Kuinka monta vuotta nämä tyypit ovat olleet tekemättä asialle jotain?


      • Panomies!!
        sir_eino kirjoitti:

        Eh... Kuinka monta vuotta nämä tyypit ovat olleet tekemättä asialle jotain?

        Nii. Vähän nössöä porukkaa.


      • Quad.

        "Olen sitä mieltä että myös kaltaisesi mieslutkat tulisi upottaa suohon. "

        Miksi ihmeessä?


      • Mollamaijanen

        Onpas ontuva teoria.


    • 6 kumppania, tosin en ole päässyt loppuun asti kertaakaan.

      • ......

        ei ne mitään kumppaneita ole ollut - jotain sähläyksiä vaan.


      • ...... kirjoitti:

        ei ne mitään kumppaneita ole ollut - jotain sähläyksiä vaan.

        totta


    • -ATM-

      0 ja ikää oli 23

      • TomBoy_32v.

        Haluatko että panen sua hanuriin? Pitäisit siitä.


      • -ATM-
        TomBoy_32v. kirjoitti:

        Haluatko että panen sua hanuriin? Pitäisit siitä.

        En todellakaan. Homot oksettavat minua! YÖK! Olen 100% hetero


      • Ultrabimbo
        -ATM- kirjoitti:

        En todellakaan. Homot oksettavat minua! YÖK! Olen 100% hetero

        Sellaista ei olekaan kuin 100 % hetero.


    • Kaneleli

      nainen 24 v. Miehiä 83, naisia 14

      • Epäilevä Tuomas

        Miten voit tietää, että niitä oli just 83? Piditkö tukkimiehen kirjanpitoa?


    • Kaneleli

      Päiväkirjaani olen merkinnyt kaikki sekstailut myös . Olen pitänyt aina päiväkirjaa.

    • Anette38

      2 (molemmat parisuhteessa) , nainen 38v

      • Suuri Lisä

        Kuvottavaa.


    • uinuu..

      Olen kohta 50, ja yhden kanssa sillon tällön ja antaa ainoaksi jäädäkkin, jaksa vanhaa tavarraa revitellä enää, homehtukoon rauhassa!

      • sir_eino (ei kirj)

        Kuvottavaa.


    • PikkuMyySikuriina

      Nainen ja ei yhtäkään

      • Suuri eATMe

        Kuvottavaa.


      • White wolf
        Suuri eATMe kirjoitti:

        Kuvottavaa.

        Mitäs kuvottavaa siinä on ettei ole antanut kellekkään?
        Kummia palstan miehet.. Neitsyttä ihannoidaan ja nyt kun sellainen täällä on niin se onki kuvottavaa


      • Rainbow ATM
        White wolf kirjoitti:

        Mitäs kuvottavaa siinä on ettei ole antanut kellekkään?
        Kummia palstan miehet.. Neitsyttä ihannoidaan ja nyt kun sellainen täällä on niin se onki kuvottavaa

        Kaikki naiset on kuvottavia. Me tykätään miehistä.


      • White wolf
        Rainbow ATM kirjoitti:

        Kaikki naiset on kuvottavia. Me tykätään miehistä.

        No vihdoin myönnätte sen..


    • -5

      -5, kyllä

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe