Hei! Olen alkanut miettimään käsikarvojen poistoa. Mikä on paras keino teidän mielestänne? Itse omaan järkeeni paras keino olisi sellainen, joka vetää karvat juurineen? Kannattaako kokeilla liuskoja, vahaa, epilaattoria vai ihan jotain muuta. Höylä ei kuulosta kovin tuottoisalta. Kertokaa omia kokemuksianne :)
Käsikarvat pois?!
12
1294
Vastaukset
- -
Epilaattori ehkä paras vaihtoehto ja pysyvän tuloksen saa laserilla.
- 19+7=197
itse epiloin käsivarret. Säärissä on jostain syystä niin herkkä iho, etten pysty sääriä epiloimaan, mutta käsivarsiin toimii!
- Ajelen kainalotkin
Kun saat sääristäkin kerran kaikki karvat epiloitua (ellet itse kärsi ajella mene vahaukseen) jatkossa epilointi muuttuu koko ajan kivuttomammaksi kunhan et anna karvojen kasvaa täyteen pituuteen. Kannattaa ajella muutaman viikon välein vaikka karvoja ei vielä näkyisikään kovin paljon.
- 19+7=197
Ajelen kainalotkin kirjoitti:
Kun saat sääristäkin kerran kaikki karvat epiloitua (ellet itse kärsi ajella mene vahaukseen) jatkossa epilointi muuttuu koko ajan kivuttomammaksi kunhan et anna karvojen kasvaa täyteen pituuteen. Kannattaa ajella muutaman viikon välein vaikka karvoja ei vielä näkyisikään kovin paljon.
Ei mulla se kipu niinkään ole ongelmana, vaikka se sattuukin ihan järkyttävän paljon, vaan jos kiskoo karvat sääristä juurineen, tulee näppyjä ja tulehtuneita karvatuppeja ja iho kirvelee viikon verran sen jälkeen. Käsivarsiin ei tällaista ongelmaa tule.
- Desinfiointia?
19+7=197 kirjoitti:
Ei mulla se kipu niinkään ole ongelmana, vaikka se sattuukin ihan järkyttävän paljon, vaan jos kiskoo karvat sääristä juurineen, tulee näppyjä ja tulehtuneita karvatuppeja ja iho kirvelee viikon verran sen jälkeen. Käsivarsiin ei tällaista ongelmaa tule.
Oletko puhdistanut sääresi ennen ja jälkeen epiloinni huolellisesti. Tulehdukset osoittaisivat että epiloinnin jälkeen avoimiin karvatuppiin on päässyt bakteereita. Näppylät voivat olla lievempi tulehdus tai ihon ärtymistä. Joskus alkuaikoina kun minulla oli vielä runsaasti karvoitusta, epiloinnin jälkeen oli ihon kihelmöintiä muutaman tunnin ajan, nyt kun karvat ovat heikentyneet lähes olemattomiin, ei tunnu mitään.
- Minä taas, moi!
Itse käytän isäni partahöylää. ;) Kieltämättä se pitää tehdä sitten kauhean usein... ;(
- -Nanna-
Joo mulla on epilaattori. Mut pitääkö se paikkaansa et kasvais tummempina takasi. Ajattelin nimittäin eka koittaa tota testi vahaliuskaa joka tuli Cosmon mukana :)
- Ajelen kainalotkin
Ei kasva tummempina takaisin ja jos käyttää epilaattoria tai vahausta säännöllisesti, karvankasvu todennäköisesti heikkenee, minulla on lähes loppunut käsivarsissa ja säärissä.
- epitoivoinen
No tuo on kyllä ihan tapauskohtaista tuo karvojen kasvun väheneminen epiloinnin myötä, olen epiloinut sääriäni n. 10 vuoden ajan ja ihan yhtä paksut ja tummat karvat sieltä kasvaa edelleenkin :-(
- Mistä tiedät?
Miten voit tietää että säärikarvasi kasvaa yhtä paksuina ja tummina. Jos odotat että karvat kasvavat täyteen mittaan (että näet minkä värisiä ja paksuisia ne ovat) ennen epilointia, ei ihmekään jos kasvu jatkuu ennallaan kun karvat saa kasvaa aina välillä rauhassa. Minä ajelen karvat jo siinä vaiheessa kun ne ovat vielä ohuita ja hentoja. Epilointi tuntuu vain pienenä nipistelynä eikä karvat ehdi vahvistua ennalleen. Olen jatkanut tätä jo vuosia, epilointivälejä on saanut koko ajan pidentää ja joistakin kohdista kasvu on loppunut kokonaan. Mutta ehkäpä sinulla on poikkeuksellisen voimakas karvankasvu. Minullakin kulmat kasvavat yhtä voimakkaasti nyppimisestä huolimatta kun taas joku on saanut hävitettyä kulmakasvansa kokonaan nyppimisellä.
- kokeillut
Yksi vaihtoehto on ihokarvojen poisto Sundepil tai Smoothlegs tuotteella. Siinä karvat poistetaan eräänlaisella hiontalevykkeellä kevyesti pyörivällä liikkeellä hangaten ihokarvat pois esim sääristä tai käsivarsista. Löytyy esim www.korulandia.fi
- ..posliini..
Moi Kokeillut: Voiko Sundepil tuotteita käyttää alapään alueella??
Minua häiritsee alapään karvoitus, koska se on ns.epähygieenistä, kun alapäässä on karvoitus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006