Tanssiminen yökerhoissa?

jackaroo

Mitä mieltä tämä palstan sinkut ovat yökerhojen tanssilattialla heilumisesta? Kuuluuko se baareissa tanssiminen olennaisesti siihen toisen "iskemiseen" vai voiko sitä ilmankin baareissa pärjätä?

Toki osa ihmisitä tykkää tanssia, mutta itse en ole koskaan pitänyt tanssimisesta, siitä tulee minulle lähinnä vaivaantunut olo. Joskus vuosia sitten kun olen viimeksi ollut yökerhon tanssilattialla, niin muistan ihan selvästi hävenneeni itseäni melko paljon.

Pidätkö sinä tanssimisesta yökerhoissa, vihaatko sitä vai siedät sitä pelkästään sen takia että se kuuluu asiaan kun yökerhossa yrittää tehdä lähempää tuttavuutta?

50

2784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 913

      Tough guys don't dance.

    • Itse en osaa tanssia ollenkaan, joten en tanssi.

    • Kramer_

      En yhtään pidä tanssimisesta. Vihaan sitä. Ainoa poikkeus on, jos joku sumee bööna väkisin vie tanssimaan.

      Lauantai-iltana klo 12 aikaan laskin, että lavalla oli 25 naista ja yksi mies.

    • Pojat ei tanssi

      Miettikää nyt miltä näyttäis jos Clint Eastwood tanssisi Lady Gagan tahdissa? Ja miksi? Että sais naisia? Ridiculous.

      http://vimeo.com/11054731

    • Hevari ei tanssi!

      • Likkahevari

        Hyvin sanottu!


      • Eipä eipä

        Eikö? Minun kaverini tanssii ja on hevari.
        Hevareita on monenlaisia


    • :)

      Aika miesvaltaisia vastauksia näköjään :) Mutta tässä on ainakin yhen naisen näkökulma kysymykseen.

      Minä rakastan tanssimista ja suuntaankin lattialle melkein heti kun olen yökerhoon päässyt :D Välillä käyn tilaamassa lisää juotavaa, mutta palaan aika nopeasti tanssin pariin, joten minun iskemiseen taidetaan vaatia tanssitaitoa, sillä en halua vain seisoskella koko iltaa. Sitä varten on lounget ja muut kuppilat :D

      Tanssin enimmäkseen omaksi ilokseni, mutta voin myös käyttää tanssia flirttailun osana, jolloin kyllä tanssityyli muuttuu :)

    • Mies1985

      En minä siitä hirveästi pidä enkä kyllä ole ikinä spontaanisti tanssimaan mennyt. Monesti olen tanssipakitkin antanut.

      Silti kannattaa aina tanssia jos vain pokka riittää. Se on kohteliasta sitä tanssimisesta kiinnostunutta kohtaan, jotka ovat useimmiten naisia. Eikä yökerhossa tanssimisessa ole muusta kyse kuin sosiaalisesta hytkymisestä. Enemmän minua jännittäisi kyllä nuo hitaat (joita olen vain kerran tanssinut) koska niissä tanssitaan enemmän 'oikeasti' ja edes joidenkin tyylisääntöjen mukaan. Tanssiminen antaa ihmisille sosiaalisemman ja reippaamman kuvan, ei kai siinä muuta ole.

      Naisilla on toki jotain hassuja uskomuksia että tanssiminen kertoo jotain miehestä. Liekkö samoja naisia jotka uskovat astrologiaankin ja kävelytyyliin peniksen koon ennustajana.

      Omasta aloitteesta en kyllä kehtaisi mennä tuntemattomien naisten sekaan vääntelehtimään.

    • sporttibaarin ISO tv

      toiset iskee tanssimalla, toiset heittämällä läppää. valkkaa baaris sen mukaan mitä haluut tehdä, eihän niissä kaikissa tanssita.

    • 40 tanssin nainen

      "Naisilla on toki jotain hassuja uskomuksia että tanssiminen kertoo jotain miehestä"
      Ihminen toimii "peiton alla" samoin kuin tanssilattialla.

      Yleensäkin ihminen liikkuu ja toimii samantyyppisesti, tilanteista ja paikasta riippumatta.
      Jos osaa halata hyvin, kokonaisvaltaisesti, on todennäkköisempää että peiton alla on mukavampaa kuin silloin, kun halaus on verrattavissa velttoon kädenpuristukseen.

      • Mies1985

        No siinähän sitä uskomusta tulikin.

        Tuo halausjuttu kyllä jotenkin yllätti. Voihan ihminen halata yhtenä päivänä yhdellä tavalla ja toisena toisella ja tilannekkin varmaan vaikuttaa? Mies ei ainakaan halaa naista ja miestä samalla voimalla. Naiset luultavasti halaavat miehiä ja naisia samalla tavalla.

        Heh. Kerran olin yökerhossa ja kaunis blondi kehui kädenpuristustani hyväksi. Joskus myöhemmin taas kättelin yhtä naista juhlissa, joka oli aika iso ja romuluinen, ja tämä nainen voihkaisi ja sanoi että puristukseni on liian luja. Pyysin anteeksi.

        Olisikohan notkea tanssijamies sängyssä naismainen ämmä?


      • 0+0
        Mies1985 kirjoitti:

        No siinähän sitä uskomusta tulikin.

        Tuo halausjuttu kyllä jotenkin yllätti. Voihan ihminen halata yhtenä päivänä yhdellä tavalla ja toisena toisella ja tilannekkin varmaan vaikuttaa? Mies ei ainakaan halaa naista ja miestä samalla voimalla. Naiset luultavasti halaavat miehiä ja naisia samalla tavalla.

        Heh. Kerran olin yökerhossa ja kaunis blondi kehui kädenpuristustani hyväksi. Joskus myöhemmin taas kättelin yhtä naista juhlissa, joka oli aika iso ja romuluinen, ja tämä nainen voihkaisi ja sanoi että puristukseni on liian luja. Pyysin anteeksi.

        Olisikohan notkea tanssijamies sängyssä naismainen ämmä?

        tanssija on hyvä niille joita tanssijat kiihottaa. jäyhä äijä niille joita sellaset kiihottaa. niin kai se mennee


      • KaunisBlondi
        Mies1985 kirjoitti:

        No siinähän sitä uskomusta tulikin.

        Tuo halausjuttu kyllä jotenkin yllätti. Voihan ihminen halata yhtenä päivänä yhdellä tavalla ja toisena toisella ja tilannekkin varmaan vaikuttaa? Mies ei ainakaan halaa naista ja miestä samalla voimalla. Naiset luultavasti halaavat miehiä ja naisia samalla tavalla.

        Heh. Kerran olin yökerhossa ja kaunis blondi kehui kädenpuristustani hyväksi. Joskus myöhemmin taas kättelin yhtä naista juhlissa, joka oli aika iso ja romuluinen, ja tämä nainen voihkaisi ja sanoi että puristukseni on liian luja. Pyysin anteeksi.

        Olisikohan notkea tanssijamies sängyssä naismainen ämmä?

        Taidankin tietää, kuka olet.. ;)

        Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne.
        Myös kontaktilajien harrastus näkyy kummassakin.
        Ja jos rynnii tanssilattialla kuin sonni ensimmäistä kertaa kevätlaitumella.. Niin auts :D


      • edell..
        KaunisBlondi kirjoitti:

        Taidankin tietää, kuka olet.. ;)

        Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne.
        Myös kontaktilajien harrastus näkyy kummassakin.
        Ja jos rynnii tanssilattialla kuin sonni ensimmäistä kertaa kevätlaitumella.. Niin auts :D

        Kuten myös kykenevyys "irrotteluun" ja itselleen nauramiseen.
        Näkyvät lattialla, ja tuntuvat peiton alla.


      • Mies1985
        KaunisBlondi kirjoitti:

        Taidankin tietää, kuka olet.. ;)

        Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne.
        Myös kontaktilajien harrastus näkyy kummassakin.
        Ja jos rynnii tanssilattialla kuin sonni ensimmäistä kertaa kevätlaitumella.. Niin auts :D

        Hienoa mutta miksihän miehet eivät ole huomanneet tuota samaa asiaa; että kaiken voi päätellä tanssimisesta? Eivät miehet tietääkseni mieti miten naiset tanssivat.

        Yökerhossa tanssiminen on edelleenkin pelkkää hytkymistä mielentilan ja lattialla olevan tilan mukaan. Ihmiset jotka vetävät jotain showta eivät ole välttämättä kovin omia itsejään ellei shown vetäminen sitten ole sitä.

        Ja tanssiessa ei välttämättä ole mitenkään edes tarkoitus huomioida toista vaan vain hytkyä siinä vieressä. Ei kai se tanssi mitään esileikkiä ole tai no voihan sen niinkin syvällisesti ajatella mutta en minä ainakaan. Sitä paitsi naisethan tanssivat toistensa kanssa ihan muutenkin, eivätkä varmaankaan yritä toistensa pikkareihin.


      • dgjldgjld
        Mies1985 kirjoitti:

        Hienoa mutta miksihän miehet eivät ole huomanneet tuota samaa asiaa; että kaiken voi päätellä tanssimisesta? Eivät miehet tietääkseni mieti miten naiset tanssivat.

        Yökerhossa tanssiminen on edelleenkin pelkkää hytkymistä mielentilan ja lattialla olevan tilan mukaan. Ihmiset jotka vetävät jotain showta eivät ole välttämättä kovin omia itsejään ellei shown vetäminen sitten ole sitä.

        Ja tanssiessa ei välttämättä ole mitenkään edes tarkoitus huomioida toista vaan vain hytkyä siinä vieressä. Ei kai se tanssi mitään esileikkiä ole tai no voihan sen niinkin syvällisesti ajatella mutta en minä ainakaan. Sitä paitsi naisethan tanssivat toistensa kanssa ihan muutenkin, eivätkä varmaankaan yritä toistensa pikkareihin.

        Kyllä itse ainakin katson miten nainen tanssii. Siitä voi päätellä ainakin naisen kehonhallinnasta, itseironiasta ja luovuudesta asioita, jotka pätevät muuallakin.


      • En tiedä miksi
        Mies1985 kirjoitti:

        Hienoa mutta miksihän miehet eivät ole huomanneet tuota samaa asiaa; että kaiken voi päätellä tanssimisesta? Eivät miehet tietääkseni mieti miten naiset tanssivat.

        Yökerhossa tanssiminen on edelleenkin pelkkää hytkymistä mielentilan ja lattialla olevan tilan mukaan. Ihmiset jotka vetävät jotain showta eivät ole välttämättä kovin omia itsejään ellei shown vetäminen sitten ole sitä.

        Ja tanssiessa ei välttämättä ole mitenkään edes tarkoitus huomioida toista vaan vain hytkyä siinä vieressä. Ei kai se tanssi mitään esileikkiä ole tai no voihan sen niinkin syvällisesti ajatella mutta en minä ainakaan. Sitä paitsi naisethan tanssivat toistensa kanssa ihan muutenkin, eivätkä varmaankaan yritä toistensa pikkareihin.

        eivät miehet ole huomanneet? Tai ehkä ovatkin, eivät vain tiedosta.
        Jos ei pysty irrottautumaan pieneen luovuuteen edes tanssilattialla, miten sitten muutoin? Ei se välttämättä ole showta, vaan itseilmaisua. Silloin ihminen on laskenut suojauksiaan, ja tuo itseään enemmän esiin. Ei siis näytelmää.
        Eikä esileikkiä. Vaan omaksi ilokseen. Ihmiset ovat aina käyttäneet tanssia fyysiseen ilmaisuun, omaksi ilokseen, miksei nykyään?


      • Jokeri1985
        KaunisBlondi kirjoitti:

        Taidankin tietää, kuka olet.. ;)

        Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne.
        Myös kontaktilajien harrastus näkyy kummassakin.
        Ja jos rynnii tanssilattialla kuin sonni ensimmäistä kertaa kevätlaitumella.. Niin auts :D

        "Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne"


        Eli ensinmäisen biisin jälkeen kaivetaan käsilaukusta taskukokoinen muistio missä on valmis arvostelulista asteikolla 1-5.Jollei mies saa 40 pisteestä vähintään 28 pistettä,voi miehen hylätä suoralta kädeltä."Sori,et ollut tarpeeksi luova.Ja muutenkin odotin enemmän lempeytttä":D


      • Juuri noin!
        Jokeri1985 kirjoitti:

        "Mutta asiasta; ihminen useimmiten halaa samalla tavalla, omalla tyylillään.
        Tanssilattialla ilmenevät -ilmeisen- rytmitajun lisäksi rohkeus ja intensiteetti toisen lähestymiseen, toisen huomioiminen, lempeys, fyysinen tilanteenlukutaito sekä luovuus jne jne"


        Eli ensinmäisen biisin jälkeen kaivetaan käsilaukusta taskukokoinen muistio missä on valmis arvostelulista asteikolla 1-5.Jollei mies saa 40 pisteestä vähintään 28 pistettä,voi miehen hylätä suoralta kädeltä."Sori,et ollut tarpeeksi luova.Ja muutenkin odotin enemmän lempeytttä":D

        Hyvä-hyvä.
        Mutta vakavammin; tänä aamuna puhuttiin aamu tv:ssä jotain (en ehtinyt kuuntelemaan) kehonkielestä, kuinka ihmisen luonne ilmenee liikkeissään, siis kehon kielessä. Puhe oli Nokian Elopista.
        Onhan se päivänselvä asia.
        Ihmisiltä vain hävinnyt taito tulkita toisten kehonkieltä, vaikka suurin osa kommunikoinnista niin tapahtuukin.


    • 6

      joo mut niitä vaakamamboja ei yleensä ole muut katsomassa, lisäksi känni "parantaa" tanssimista tai ainakin mahdollistaa sen. sängyssä lähinnä haitaksi

      toi halaus oli mun mielestä parempi vertaus tai yleensäkin se et miten osaa olla kun ollaan kahdestaan

    • Free Fanny

      Silloin kun yökerhoissa kävin niin menin niihin nimenomaan tanssimaan. Yleensä naisporukalla mutta tarvittaessa yksinkin. Hitaita tanssin silloin vain, jos olin jo iskenyt mieheen silmäni.

      Mieluiten kävin tanssimassa gay-discoissa, koska niissä on parhaat tanssijat eikä kukaan tunge väkisin pariksi.

    • asdadasdadsa

      Vihaan ja inhoan tanssimista. Näytän ääliöltä eriparin jalkojeni ja käsieni hytkyessä epärytmin tahtiin.

      Mutta onneksi ei ole pakko tanssia tai edes etsiytyä tanssipaikoille.

    • n(22)

      Kyllä itse ainakin tykkään kapakoissa tanssia, yökerhomusa harvemmin saa mua tanssilattialle, mutta rokkibaareissa, punk-, konemusiikki-, reggaepippaloissa yms. on ollut hauskaa monet kerrat.
      Ennen tanssin julkisesti ainoastaan humalassa, mutta nyt kun ikää ja itsevarmuutta on tullut lisää niin voisin laittaa selvinpäin valssiksi vaikka keskellä katuakin.
      Nyt oon toipilaana jalkaleikkauksesta mikä vähän hidastaa menoa :( mut kesällä sitten taas!

      Tanssivat miehet on aina ilo silmälle, että rohkeesti vaan!
      Seuraava biisi on sit omistettu kaikille palstan miehille

    • vaakamamboako

      Itse en mitenkään rakasta tanssimista ja siksi käyn yökerhoissa tosi harvoin (lähinnä vain silloin, jos siellä esiintyy joku lempiartisti/bändi). Siksi jos jonnekin suunnistan, niin baariin, jossa ei tanssimista yleensä edes ole tai jos on, niin vain joku pieni tila lattialla, johon ei edes monta paria mahdu.

      Minusta miehen tulisi osata tanssia edes hitaita. Se on hyvä hetki päästä lähelle, jos tuntuu, että ei keskusteluissa pääse asiapitoisesta (vaikkakin olisi hauskaakin) jutustelusta flirttaavampaan suuntaan esim. ujouden vuoksi. Sillä tavoin voi myös lähteä baarista aikaisemmin kotiin eikä tarvitse jäädä odottelemaan valomerkkiä.

      Itse osaan kyllä tanssia esim. lavatansseja, mutta harvemmin tulee käytyä tanssimassa niitä, kun taas se musiikki ei oikein innosta.

    • Dance_Dance_Dance

      Olen N26 ja tansiin clubeilla vain itseäni varten. Minun tanssini ei ole flirttiä miehille tai mikään kiimainen kutsuhuuto - nykytanssi vaan sattumoisin on sitä mitä on. Myönnän, että se voi kyllä antaa vääriä singaaleita mutta se ei ole tarkoitukseni.

      Minua miesten ei kannata tulla lähestymään tanssilattialle tai yrittää tulla tanssimaan kanssani - silloin siirryn vaan toiseen kohtaan latttialla.

      Minun neuvoni kaikille on, että jos että tykkää tanssia, älkää väkisin änkekö sinne tanssilattialle huojumaan.

      Naisia saa parhaiten iskettyä tanssilattian ulkopuolella, keskustelemalla. Ei tanssimalla eli itseään naista vastaan hinkkaamalla.

      Mies voi kyllä omalla tanssillaan tehdä vaikutuksen, jonka rohkaisemana voin tulla juttelemaan silloin kun mies poistuu tanssimasta.

      • Ei pokaamiseen

        Ei tanssilattia ole pokaamista varten.
        Mutta jos on ehtinyt jo jutella, ja ollaan tutustumisvaiheessa, se on hyvä paikka "lisäselvityksille"..

        On aika ikävää, kun tanssilattialla joku vieras uros tulee kopeloimaan ja jalkaa nylkyttämään.


      • sdfsdgsfdgfdgfd

        Kuka vitttu maksaa itsensä yökerhoon sisään päästäkseen tanssimaan yksin? =D


    • ES

      Minusta ei pidä tehdä liian pitkälle meneviä "luonneanalyysejä" tanssitaidon takia. Yökerhon lattian starat ovat varmastikin sosiaalisesti rohkeita, mutta eipä oikein muita päätelmiä voi tehdä.

      Se mihin pystyy julkisesti ja kenen tahansa tuntemattoman suhteen on yksi asia. Toinen asia on se, mihin pystyy yksityisesti ja läheisesti tunnetun suhteen.

      En oikein osaa sanoa menisinkö heilumaan yökerhion tanssilattialle, suoralta kädeltä sanoisin että en. Mutta humalassahan ne tanssijat ovat ja kun kaikki muut heiluvat niin kai se heiluminen on sitten helpompaa. Niin, no ehkä en sittenkään.

      Ei minusta kannata lähteä tanssilattialle "heilumaan" jos se tuntuu vastentahtoiselta.

      Mikä tanssimisessa on miehille suurin ongelma? Jalat eivät toimi, kaikki tuijottavat vai pelkää tekevänsä itsestä hölmön näköisen?

      • Ei luonneanalyyseihi

        n.
        Mutta fyysisyydestä se kertoo.


      • ES
        Ei luonneanalyyseihi kirjoitti:

        n.
        Mutta fyysisyydestä se kertoo.

        Ei kerro ensisijaisesti fyysisyydestä. Tanssiminen (tanssimattomuus) yökerhoissa yms. kertoo minusta suomalaisessa kulttuurissa ensisijaisesti julkisesta sosiaalisuudesta ja asennoitumisesta siihen.


      • Eri näkökulma :)
        ES kirjoitti:

        Ei kerro ensisijaisesti fyysisyydestä. Tanssiminen (tanssimattomuus) yökerhoissa yms. kertoo minusta suomalaisessa kulttuurissa ensisijaisesti julkisesta sosiaalisuudesta ja asennoitumisesta siihen.

        Jos unohdetaan julkinen sosiaalisuus ja siihen asennoituminen, sekä ihmiset jotka eivät tanssilattialle ilmaannu (ei tosiaankaan ole pakko!), vaan keskitytään ainoastaan heihin, jotka siellä lattialla jo ovat.


      • ES
        Eri näkökulma :) kirjoitti:

        Jos unohdetaan julkinen sosiaalisuus ja siihen asennoituminen, sekä ihmiset jotka eivät tanssilattialle ilmaannu (ei tosiaankaan ole pakko!), vaan keskitytään ainoastaan heihin, jotka siellä lattialla jo ovat.

        Niin, sitten on jo ylitetty se sosiaalinen kynnys (edes jotenkuten). Ehkä tanssiessa olisi hyvä asenne tuo mitä Eewulli kuvaa alempana, että hän tanssii vain tanssimisen ilosta - varmaan se asenne ensisijaisena helpottaisi asiaa.


      • No juurikin niin
        ES kirjoitti:

        Niin, sitten on jo ylitetty se sosiaalinen kynnys (edes jotenkuten). Ehkä tanssiessa olisi hyvä asenne tuo mitä Eewulli kuvaa alempana, että hän tanssii vain tanssimisen ilosta - varmaan se asenne ensisijaisena helpottaisi asiaa.

        se menee :)
        Omaksi ilokseen.


    • n 19

      Tanssiminen on ihanaa! mut en mee sinne kyl iskemään ketään.

    • M28__

      Itse ainakin miehenä pidän nimenomaan tanssimisesta klubeilla, mikäli musiikkityyli osuu kohdalleen. Usein se tosin osuu, koska olen musiikkimaultani monipuolinen :). Pokaamisen voi hoitaa muuallakin, en vedä mitään erityisiä muuveja vain kiinnittäkseni huomiota.

      Tanssimisesta muuten itse asiassa pitävät lähes kaikki tuntemani ihmiset, sukupuoleen ja ikään katsomatta. On muuten hyvää sporttiakin, usein on hyvän biisiputken jälkeen kohtuullisen lämmin.

    • rytmilanne

      Joku taisi sanoa, että tanssitaito ja rohkeus tanssia osoittaisi taiteellisuutta. Voihan sitä olla musiikillisesti tai visuaalisesti taiteellinen, vaikka ei itse nauttisikaan tanssimisesta tai jos vaikka sattuu omistamaan ns. kaksi vasenta jalkaa.

      Kannattaa miettiä myös sitä, että onko välttämättä hyvä lähtökohta perinteiselle parisuhteelle se, jos toinen on tosiaan tanssillisesti erittäin hyvä (olipa kyse lavatansseista tai discotanssista) ja nauttii siitä täysin rinnoin, kun taas se toinen osapuoli suorastaan vihaa tanssimista. Eipähän ainakaan sellainen pari liiemmältä seurustelun aloitettuaan yhdessä viihdy tanssilattioilla.

    • Eewuli

      Minä tanssin vain tanssimisen ilosta. Rakastan tanssimista baarissa ja en tosiaankaan tanssi iskeäkseni miehiä. Vihaan tanssiessa sitä, että miehet tulee selän taa kopeloimaan eikä kaikki käsitä ettei jokainen nainen halua jotain urpoa sinne selän taakse hytkymään. Menen muutenki baariin vain tanssimaan, en seuraa etsimään.

    • sir_eino

      Eino ei tanssi. Ellei tanssimiseksi lasketa naiseen nojailua ja epämääräistä huojumista musiikin tahtiin pilkun aikaan. Yleensä tavoitteena saada vähän fyysistä kontaktia.

    • jackaroo

      No miten sitä sitten voi mies tanssia "oikein" siellä tanssilattialla jos sinne nyt sattuu joutumaan jonkin naisen kanssa?

      Einon juttujen perusteella hitaiden aikana pitäisi jo päästä lähempään fyysiseen kontaktiin, mutta minusta ainakin tuollainen tuntuu hieman liian päällekäyvältä, varsinkin jos on vain heti aiemmin tavannut naisen.

      • sir_eino

        Hitaat ovat tekosyy sille että pääsee läheiseen fyysiseen kontaktiin. Siksi niitä soitetaan pilkun aikaan. Ne on keksitty sitä varten.

        Ei se nyt sitä tarkoita että tarvitsee harrastaa yhdyntää tanssilattialla vaan just tota että vetää tytön siihen lähelle ja ehkä suukottelee vähän.


    • mr_groove

      Itse pidän tanssimisesta erityisesti alkuillasta, kun lattialla on vielä tilaa irrotella. En mene tanssimaan iskumielessä vaan tanssimisen ilosta, mutta saattaahan siinä pientä flirttiäkin syntyä jonkun villisti tanssivan naisen kanssa. Yleensä olen jo poistunut baarista ennen hitaita, kun känninojailu ei ole oikein mun juttu.

    • Ensin pohjat kotona. Sen jälkeen päämääränä tanssi yökerhossa. Saako tähän Stropo -valot? ;)

    • pidän myös tanssimisesta, vaikka silloin tällöin tulee joku nainen kysymään että oletko homo ku noin veivaat,, no onhan se eri näköstä ku yleensä äijät vain vähän hytkyy tuoppi kädessä,, mut mun mielestä siinä on ihan hyvä iskeä naisia, ensin katseet kohtaa ja kohta ollaan jo juttusilla,, mut eipä sinne kannata mennä väkisin,,,

    • 37v mies

      Tanssin yökerhoissa käydessäni ja nautin siitä paljon. Naiset tulee kehumaan tanssitaitoani ja usein siitä lähtee se juttu liikkeelle. Eli jos osaat tanssia niin naiset kyllä kiinnittää siihen huomiota. Jos osaat tanssia todella itsevarmasti ja hyvin sekä susta näkee että nautit siitä niin seuraa saat takuulla.

    • Akkojen Homma

      Heteromies ei tanssi, ei vaikka nainen pyytäisi.

    • muohijeess

      Mitä te sitten teette yökerhossa jos ei kiinnosta tanssia? ::D
      Eikö sit suosiolla kannattais vaan mennä jonnekin baariin? Vai tykkääkö miehet kuunnella lady gagaa, britney spearsia, shakiraa, lopezia jnejne :)))

    • En käy yökerhoissa

      Minä en mene baareihin, joissa soitetaan tanssimusiikkia. En tanssi.

    • En ole koskaan käynyt yökerhossa, ellei sitten lasketa abiristeilyn laivayökerhoa. Sielläkin vai oikeastaan istuin ja join ja höpötin vieressä istuvalle kaverille jotain tyhmää. Oli aiva helvetin tylsä reissu, mutta tulipahan tehtyä. Olisi kyllä voinut aivan yhtä hyvin jäädä kotiin, olisi rahaakin säästynyt ja mielipahalta välttynyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe