The Palstan Käyttöohjeet

The Palsta King

1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut?
2. Mitä galleriasi sinusta kertoo?
3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei?
4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei?
5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi?
6. Mihin käytät the Palstaa?
7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et?
8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta?

13

118

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirra

Vittu sä olet tylsä tyyppi. Siis mene jonnekin oppiin, vaikka teatteri- tai sirkuskouluun.

• alv-liskot

sinuthan käännytettiin pois heti pellelinjalta, kun tuomaristo masentui

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? Turhia sivistyssanoja, joille on hyvät, puhekieliset vastineet.

2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? Kaiken oleellisen.

3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? Jokaiseen todennäköisesti todenperäiseen asiaan tartutaan, joten sen mukaan.

4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? Ei mitään.

5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? Kuka on ihquin palstalainen ym. gallupit.

6. Mihin käytät the Palstaa? Itseni viihdyttämiseen ja muiden kiihdyttämiseen.

7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? Tietysti.

8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? Silloin kuin joku on oikein helvetin tosissaan.

• Hähä!

1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Okka, muksan mukava, muru, versus, kolikon kääntöpuoli Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? kts ed.
      2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? ei ole galleriaa
      3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? Järkevää- järkeviä asioita, jotka liittyvät suhteisiin ja tunteisiin, ei järkeviä-oma henkilökohtainen elämä
      4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? miksi yksityisviestitellä. Onko tämä joku seuranhakupaikka-EI
      5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? Mitkä eivät liity aiheeseen
      6. Mihin käytät the Palstaa? ajan tappamiseen, ihmisten logiikan miettimiseen
      7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et?-ei ole vakituista nimmaria, joten ei
      8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? -kun rekatut inttävät tosissaan jotain daijua

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? höynäyttää sanan meillä sanotaa vejättää
      2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? ei mitään
      3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? sosiaaliturvatunnus
      4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei?seksuaalinen suuntautuneisuus
      5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi?ööööö
      6. Mihin käytät the Palstaa?rentoutumiseen
      7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? en tietenkään
      8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta?6.6.2009 klo16:47

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut?
      -persu

-kaiken oleellisen, eli ei juuri mitään,

-ei mitään liian henkilökohtaista

-en käy yksityiskeskusteluja, paitsi yhden kanssa jonka tunnen muutenkin

-liian vakavista aiheista, ja politiikasta ym. mikä ei kiinnosta

-ajanvietteeksi, itseni huvittamiseksi

-no vähän joo, vaikka nimimerkkihahmoni onkin aika paljon samanlainen kuin olen oikeasti, on se kuitenkin aina vähän väritetty versio totuudesta,
      totinen aikuinen ehtii olla muuallakin, niinku :P

-joskus, silloin tällöin, toisinaan, usein..

mur

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? - hähä on perseestä, ei muuta niin järin inhottavaa sanaa, enemmänkin jotkut tyypit on ällöttäviä, mutta onneksi ei tarvi tuntea irl. Uusia sanoja nojaa...ennemminkin uutta tietoa jostain aiheesta..
      2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? - sen mitä pitääkin..
      3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? - no ei ainakaan arkoja aiheita mistä ei kestä kuulla sönkkäystä..
      4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? - parempi kun harkitsee tarkkaan kelle avautuu, ääliöitä joukossa iso osa..
      5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? - no en puhu siitä mistä en halua..
      6. Mihin käytät the Palstaa? - pölinään..ajankulua..
      7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? - en enää..
      8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? - kun joku luulee et mä suutuin..se ei selvästi tunne mua näin luullessaan..

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? EN MITÄÄN VAAN LÄHINNÄ KAIKEN MAAILMAN EEWARISMEJA. EN MITÄÄN.
      2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? KAIKEN.
      3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? KAIKKI.
      4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? KAIKKI.
      5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? EN MISTÄÄN.
      6. Mihin käytät the Palstaa? THE PALSTA KÄYTTÄÄ MINUA. MINÄ OLEN VAIN SUUREMMAN TAHDON VOIMATON INSTRUMENTTI.
      7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? EN. EN JAKSA.
      8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? KÄNNISSÄ.

1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut?
      * Siä, viä, tiä, huomenii, okka, muksaa, provo, feikki, Ei mitään uusia

*Ei mitään.

* Normaaleja keskusteluja. Typeriä kaksimielisyyksiä.

* Joitakin hälläväliä asioita. Ei yksityisiä omaan elämään liittyviä

* Henkilökohtaisia. Ne eivät kuuluu kenellekään

*Ajankuluksi

* En. En viitsi

* Normaalisti keskustellessa

VASTAA
      Kerro kaverille

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? Kakinlaisia netti-sanoja olen oppinut. Jotenkin silti vieroksun niitä, tyyliin: irl, provo, lol jne. Mutta niihin tulee nykyään (osaan) sorruttua itsekin.Hymiötkin olen oppinut täältä enimmäkseen ja täällä niitä lähinnä vaan käytänkin..
      2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? Aika paljon, jos sitä osaa lukea. Mutta itselleni sitä väsään :) En muille.. Enkä edes usko, että se niin ketään kiinnostaa.
      3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? En ole mikään sanomaan muiden sanomisista, mutta itse olen pitänyt sellaista linjaa, että puhun palstalla vain itsestäni, en esim. läheisistä ihmisistäni. Se ei olisi reilua, kun kyseiset ihmiset eivät palstaa seuraa.Sama linja (pyynnöstä) myös fb.ssä. Suurimpia ilojani ja surujani en myöskään jaa palstalla :)
      4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? Siellä voin puhua avoimesti mistä vaan. Myös henkilökohtaisista asioistani ja elämästäni :) Tosin en monen kanssa siellä kuitenkaan viestittele.
      5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? Politiikka, uskonto ja (oma) seksielämä. Niistä keskustelen muualla.
      6. Mihin käytät the Palstaa? Itseni viihdyttämiseen ja kevyeen keskusteluun.
      7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? En jaksa vetää mitään roolia. Pystyn sellaista tekemään halutessani muualla (liittyen työhön). Muuten alkaisi palstailu olla liian työnmakuista.
      8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? Silloin kun siihen on aikaa enemmän ja olen hilpeällä tuulella :)

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut? -varmaan olen oppinut täältä jonkun sivistyssanan jolla ei ole vitunkaan virkaa. Mitään sanoja varsinaisesti en inhoa.

2. Mitä galleriasi sinusta kertoo? -emmä tiedä, toisille enemmän,, toisille vähemmän

3. Mitä The Palstalla on mielestäsi järkevää kertoa? Mitä ei? -varmaan täällä voi kertoa paljonkin. Vähä riippuu oman nahkan paksuudesta ja kyvystä ohittaa ilkeydet/vittuilu. Kovin herkkänahkaisen tai herkän ihmisen varmaan kannata kertoa mistään vaikeuksistaan täällä. Kuulemma ovat jotkut palstan vuoksi itkeneetkin.

4. Mitä yksityiskeskusteluissa on järkevää kertoa? Mitä ei? -riippuu tietty siitä kelle kertoo

5. Mistä aiheista et halua The Palstalla puhua ja miksi? -emmä tiedä.. en ainakaan haluaisi puhua politiikasta, enkä ympäristöasioista, enkä myöskään uskonasioista, kun niistä aina aiheutuu päähänlyöntikilpailu, mutta jotenkin mä aina kuitenkin niihin keskusteluihin ajaudun.

6. Mihin käytät the Palstaa? -nykyään tämä on melkoinen turhake, asia-arvo on nolla ja viihdearvo ykkösen.

7. Vedätkö The Palstalla roolia? Miksi? Miksi et? -kyllä mä pyrin aika aito olemaan, mut tietty jonkinlainen suojakilpi on... tjsp

8. Milloin sinulla on The Palstalla hauskinta? -no eihän teitä selevinpäin kestä, että kyllä sitä kännissä hauskinta on ja siitäkin on iha liian pitkä aika.

Lue: cibernarium/Tietoturvan perusteet/Nettiketti

• 1. Mitä Miehen Logiikassa usein käytettäviä sanoja inhoat? Mitä uusia sanoja olet täältä oppinut?
      * mm. eos. Irl.
      * Tällä hetkellä ei oikein mitään ulkopuolisille. Tutummille vähän enemmän.
      * Jotain ympäripyöreää ja yleisiä asioita koskevia mielipiteitä ja näkemyksiä. Hirveän henkilökohtaisia asioita ei.
      * En käytä yksityiskeskustelua, ainakaan aktiivisesti.
      * Epäolennaisuuksia.
      *En tiedä, vanhasta tottumuksesta tulen harvakseltaan katsomaan ja tavallisesti varsinaisen aiheen vierestä. Tietysti miehen logiikkakin mietityttää joskus, mutta sen koko kuvaa ei tod. kannata muodostaa pelkän palstan perusteella.
      * Olen sen verran "narsisti" että olen oma ihana itseni palstallakin.
      * Jos osaisin netissä smalltalkia ja shitchättiä yliasiallisiksi pyrkivien esseiden kirjoittamisen sijaan niin ehkä silloin. Sitäpaitsi kumppani ei tykkää että "palstailen" ja taas tuli huono omatunto.. =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      168
      1323
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      932
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      704
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe